BRZDY-měký brzdový pedál

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Milano75 » 10.5.2008, sob 10:16

mám takovej problém: odvdušnil sem brzdy a STEJNĚ není brzdový pedál tvrdý, propadá se asi o 3 cm, a nezlepší se to ani po našlapaní(tudíž by tam už vzduch neměl být) jinak, sem vyměnil vše až na posilovač brzd a někdo mi říkal, že by to mohlo bejt ono, co myslíte vy????? :smt102 :smt102 :smt102 :smt102 :smt102 :smt102 :smt102 :smt102

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 10.5.2008, sob 17:09

neda sa tam nastavit zdvih pedalu? No bude v posilovaci, nieco podobne riesil kamos..
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 10.5.2008, sob 17:32

ne nedá a i tak bych mel niže brzdový než spojkový, musím to projet a uvidím zatím je na špalkách..... :drivers:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 18.5.2008, ned 08:26

tak sem ty brzdy dal do kupy:) nakonec to byl ten stavěcí šroub co je v posilovači ::s29:: sem blbec protože sem na tohle ůplně zapoměl ::s29:: ::s29:: :diky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 18.5.2008, ned 13:25

no presne ten som myslel :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 20.5.2008, úte 19:29

Jo, tak sem štastně vyrazil na stk a cestou sem zjistil že mi přestal fachat posilovač a že to vůbec nebrzdí, tak sem to stočil ku domovu a zjistil sem že vývěva funguje, ale posolovač neposiluje, jinak sem dál zjistil že při brždění mi jdou zadní kola smykem a přední se točí, tak sem předek zvedl tatík i šlápl na brzdu a kolem sem tedy neotočil tak že ted mi předek brzdí jako zadek a naopak.............. nad alfou se chvilku vznášela ona pověstná hůl a měl sem jí sto chutí nad ní zlomit, ale odolal sem, takže o vejkendu budu měnit posilovač z 2,5V6 a objednám si novej brzdovej válc...................:) :supz:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 20.5.2008, úte 20:33

A určitě bude v háji omezovač zadních brzd...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 20.5.2008, úte 21:29

jo, al ten nevím kde sehnat, možná bych měl prvně skusit ho vyhoodit a napojit to na přímo alfaromeo1
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 22.5.2008, čtv 20:23

takže sem dnes přišel k auto a všechnu fungovalo jak má!!!!!!! :( a jak sem si myslel že mám přehozený trubky tak je mám ok!!! tak sem to jel pro jet a jak to projíždím tak zjištuju že mi na štěrku čím dál tím mín brzdí LP kolo,, tak sem si řekl, že povytlačím pístky a skontroluju(než sem tam namontoval třmeny když sem dělal kotouče tak sem je rozhejbával) no a jeden mi začal týct, tak sem ho vyměnil(mám vepřed chlazený kotouče s 5 dírou a hliníkový tčmeny) ten pístek byl ocelovej a co sem našel ve svém skladu tak sem tam dal s nějaký slitiny(asi hliník) a bylo to ok. valil sem to projet a k mému překvapení sem zjistil že to auto čím díl jezdím a skouším brzdy nechce jet :) zjistil sem že mi přibrždují kola!!! tak sem zvedl předek a obě kola na př. nápavě mi stejně přibrždovala a jak ty brzdy chladly tak se točily líp--- tím sem dospěl k závěru, že když sem vytáčel tyčku v posilovači tak sem jí vytočil moc,skusil sem tedy odmontovat válc(unikl vzduch) a kola se roztočila :) takže to celý bylo jen tyčkou.........no a vysvětlení proč mi brzdil zadek jako předek??? měl sem dost na těsno seřízenou ručku a kapku to štrejchalo, jak sem jel na STK tak se ohřála brzdová kapalina a začal přibrždovat zadek, protože napředku byla větší vůle(spálený desky sem zejtil ažř do kabyny) posilovač mi přestal fakčit proto že vlivem kapaliny která zvětšila objem se choval pedál jako by byl sešláplej prostě bez vůle, tudíš posilovač už neposiloval proto že to víc nešlo a dneska mi začal brzdit předek proto že na zadku sou desky uš obroušený a na předku ještě nebyly:) tot vše.- ALFA zdar
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.5.2008, čtv 20:30

Ty se s tema brzdama asi nenudis, co? :-D
Jakej je teda stav ted? uz je vse jak ma byt?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 22.5.2008, čtv 21:04

no až v sobotu zkrátím tu tyčku v hlavním válce tak by to mělo podle mě bejt už ok!!!!!! :drivers:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 22.5.2008, čtv 21:29

Muzu Te poprosit o nejakou fotodokumentaci? Pak tu z toho udelame navod. :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 23.5.2008, pát 18:47

no jenže co bych tam měl fotit???? ale návod jestli to bude fakčit by se pro někoho dalšího hodil :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 27.5.2008, úte 18:59

tak sem z brzdama prošel na stk na výbornou!!!!!! ale dalo to práci, splácám tea nějakej postup jak sem se v tom patlal a nějaký drobný foa taky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Milano75 » 20.2.2011, ned 20:02

koukám co sem psal a nic jsem nestvořil :) asi jak to fungovalo, tak sem se na to vykašllal, nicméně jsem ted na stejným problému, stále stejný problém- měkký brzdový pedál
mám nové:
hlavní válec brzdový
posilovač z V6, ale starý
trubky
všechny brzdiče přetěsněné a rozhejbané

po dovzdušnění šel pedál do půlkdy, pří jízdě (po natlakování posilovače) to brzdilo na podlaze

takže jsem udělal staný postup jako posledně a to, že jsme prodloužil tyčku(u v6 je to kapku jinačí)

pedál je tvrdý již od zhora, ale musím to projet a vyzkoušet, co to udělá po zahřátí brzdové kapaliny(minule to samo začlo přibrždovat)

typoval, bych že jediná zdrada bude v zadních brzdičích

zde nějaké foto
DSC01577.JPG
DSC01578.JPG
DSC01579.JPG
DSC01580.JPG
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Sejny » 21.2.2011, pon 01:18

Jak se mi povedlo pořádně odvzdušnit zadek tak je to jedůvka co se týče brzd, to sem ani nečekal :) a to sem žádnou tyčku upravovat nemusel
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od RV147 » 21.2.2011, pon 06:18

Sejny: A jak se Ti podařilo odvzdušnit zadek ? Nějaký spešl postup ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Sejny » 21.2.2011, pon 09:46

Jak jsem měnil tu spojku tak jsem se naštval, položil dvě pořádné fošny na taras a vycouval na ně s autem.... při odvzdušňování ulítlo pár bublin a je to ok... už mi chodí samostavy na zadku, ručka šlape parádně... také je pedál o poznání tvrdší a brzdy maj ostřejší nástup. Všechno zlé bylo k něčemu dobré, díky kleklé spojce jsem se dokopal i k těm brzdám :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od A.J.Michal » 21.2.2011, pon 10:07

takze tedy, jak uz zde bylo nekde psane ,tak prdel dat co nejvise oproti predku a mely by jit odvzdusnit jak nic :-)

me osobne ceka za 3 tydny STK, tak dneska se jdu vrhnout na generalku brzd + vymena kapaliny, to bude nejspise zase boj na ostri noze :smt033
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Rasputin » 21.2.2011, pon 13:15

ako sa riesia nove brzdove trubky, da sa to kupit ako nahradny diel, alebo to musi niekto natvarovat podla starej? Bo ked sa mi urval ten jeden zadny strmen a menil som ho, podarilo sa mi sk*rvit prvodnu trubku, takze mmt jazdim ez zadnych brzd a predok brzdi asi tak, ze ked slapnem na pedal tak ma najprv povlaci po lavej strane, a nasledne po pravej :???: , ale stejne som mal v plane dat nove trubky, aj keby sa nestala tato mensia nehoda.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od RV147 » 21.2.2011, pon 20:20

Trubky jsem prostě posbíral a nechal naohýbat podle starejch. Přípravky na ohýbání a úpravu konců má každej lepší autoservis. Dostupná metráž je zinkovaná nebo potažená černým plastem. Po zkušenosti s aftermarket zinkem je určitě lepší ta s plastem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Milano75 » 21.2.2011, pon 20:30

jo trubky sem nechával dělat a pak ohýbal podle staré, ovšem doporučuju měd, protože tam kam sem jezdil mají trubičky potáhlé asi jen barvou a nic to tím pádem nevydrží

ohledně odvzdušnování: měl sem pod zadnímy kolydvě kola na sobě, aby to bylo hodně zvedlé a stejně to vypadá, že je to odvzudšněné a nic moc

možná by to chtělo udělat fotku té alfy na fošnách :)

možná sem měl malý úhel :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od RV147 » 21.2.2011, pon 21:01

Milano : Na měď pozor ! Klasická měděná trubka na brzdy je v čechách zakázaná a starší a znalý technický komisaři na STK Tě kvůli tomu vyhodí. Měď totiž časem křehne a degraduje kvůli působení soli. Existuje speciální legovaná slitina, ale pochybuju, že u nás to někdo má a i tak jim budeš mávat před očima atestem a oni budou tvrdit, že když to vypadá jako měď, je to měď. Ty trubičky potažený plastem jsou jako nový i po zimě, zinek by už byl rezatej pokud je v kvalitě Auto kelly a pak je ještě kataforéza, což je taková lepší barva černo zelenýho odstínu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Milano75 » 21.2.2011, pon 21:20

mno tak to jsem zase o něco chytřejší :)

takže měděné trubky ne e
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1848
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: BRZDY-měký brzdový pedál

Příspěvek od Rasputin » 21.2.2011, pon 22:49

ok, takze dat tvarovat, fajn. A este jedna vec, ked uz tak spekulujem, malo by vuznam dozadu natiahnut dve nezavisle trubky na kazde kolo zvlast alebo nie? Priamo od brzdoveho valca. Ak sa nemylim tak hlavny brzdovy valec ma tusim 5 vyvodov, z toho jeden je prepojeny s tym zatazovym regulatroom abo co to je. Tak ten som rozmyslal vyhodit, a ten vyvod pouzit na dalsiu samostatnu trubku dozadu. Pripadne brzdovy valec uplne iny aj s posilovacom(ar164, 156...) ale ci by to malo vyznam :smt102
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů