zábava-drift /i na na předohrabu/
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Tak mě se zdála moje 145 v mostu přetáčivá (i jsem to jednou přetočil úplně), ale mám tam tvrdší podvozek oproti originálu...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
no mel jsem deltu hpe, podvozkove 145ka a ze by byla nedotaciva to vubec,pretaciva svine to byla
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Je to marný...:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
146 pri prestrelenom nájazde jemne nedotáčavá, stačí ale jemne ubrať plyn a zadoček ide bokom.
Trochu tomu pomôže zákruta klopená smerom von (niekam z útesov ).
Trochu tomu pomôže zákruta klopená smerom von (niekam z útesov ).
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Jo-- to ubrání plynu /v nouzi i jemný kontakt o brzdu :-)/a následnou korekci volantu na přetočení zádě/v zatáčce při přestřelení nájezdu pomáhá..Vlastně při standartním běžném nájezdu tenhle efekt téměř jistě nevyvoláš.
-I u GTV 3.0 jde tak při razantním zásahu nakročit k přetáčivý reakci..ale pokud by při tom ztratila adhesi vnější přední guma, není pomoci a vypochoduješ.. To co si můžeš dovolit závisí hlavně na gumách.Podvozek zadku u GTV se chová pasivně natáčivě, ale ne při běžné jízdě, ostatně stejný efekt pasivní řiditelnosti zadku jde vyloudit i ze zadní nápravy 156, dokonce "zdánlivá kachna" 164 držela tak, že příčná zadní ramena origo v utažené zatáčce na snížené a vypodložkované 164 se na 240 gumách deformovala--ale je to vždycky taky o gumách a jejich přilnavosti . Ta korekce přestřelení nájezdu je bytostně závislá na přilnavosti gum.Zadní nápravnici jedný 164 jsme na blbnutí posilovali potom carbonem.
Snížení a vypodložkování mění poměry i těžiště -a má to spolu s gumama také zásadní vliv na chování. Tuhost podvozku taky vstupuje zásadně a hlavně samozřejmě přilnavost gum to nakonec limituje. Samosvor, jakej.., je zase další karta která s tím míchá.
Vlečená zadní ramna na 145/146 pasivní řiditelnost nemají k dispozici ale to "ubrání" zadek účinně rovná. Mám na blbnutí ještě jednu 145 na opravdu tuhým podvozku -30 rozšířenou o +25 na každé straně a je to zase jinak.. hlavně v závislosti na gumách..
Třeba na Dunlopech SP sport 9000/17/225/35 byla proti serii jak přibitá..ale jezdit na běžný silnici na tomhle je naprostý utrpení, zvlášť na odstrojeném autě..
-I u GTV 3.0 jde tak při razantním zásahu nakročit k přetáčivý reakci..ale pokud by při tom ztratila adhesi vnější přední guma, není pomoci a vypochoduješ.. To co si můžeš dovolit závisí hlavně na gumách.Podvozek zadku u GTV se chová pasivně natáčivě, ale ne při běžné jízdě, ostatně stejný efekt pasivní řiditelnosti zadku jde vyloudit i ze zadní nápravy 156, dokonce "zdánlivá kachna" 164 držela tak, že příčná zadní ramena origo v utažené zatáčce na snížené a vypodložkované 164 se na 240 gumách deformovala--ale je to vždycky taky o gumách a jejich přilnavosti . Ta korekce přestřelení nájezdu je bytostně závislá na přilnavosti gum.Zadní nápravnici jedný 164 jsme na blbnutí posilovali potom carbonem.
Snížení a vypodložkování mění poměry i těžiště -a má to spolu s gumama také zásadní vliv na chování. Tuhost podvozku taky vstupuje zásadně a hlavně samozřejmě přilnavost gum to nakonec limituje. Samosvor, jakej.., je zase další karta která s tím míchá.
Vlečená zadní ramna na 145/146 pasivní řiditelnost nemají k dispozici ale to "ubrání" zadek účinně rovná. Mám na blbnutí ještě jednu 145 na opravdu tuhým podvozku -30 rozšířenou o +25 na každé straně a je to zase jinak.. hlavně v závislosti na gumách..
Třeba na Dunlopech SP sport 9000/17/225/35 byla proti serii jak přibitá..ale jezdit na běžný silnici na tomhle je naprostý utrpení, zvlášť na odstrojeném autě..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 8.11.2013, pát 22:55, celkem upraveno 3 x.
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
ja to mel serii na 195/55 15 a byla pretaciva,jak zadne auto predtim ani doted
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Nemůžeš přeci paušalizovat jen typem podvozku-- 145 není chováním 146 i tady je rozdíl.
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
?HonzaR píše:Zadní nápravnici jedný 164 jsme na blbnutí posilovali potom carbonem.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Nedoufám, že bys někdy viděl sundanou zadní nápravnici ze 164--je to staniol...váží i s příčnejma ramenama nula nic..
Multilink z GTV nastrojenej na nápravnici je opravdu těžkej kus "masa"...válí se mi to tady..jenže ty tohle neznáš..příteli..
Jen čteš přehledky ekonomických výsledků Fiatu..--tohle nebude vlákno pro tebe..
Multilink z GTV nastrojenej na nápravnici je opravdu těžkej kus "masa"...válí se mi to tady..jenže ty tohle neznáš..příteli..
Jen čteš přehledky ekonomických výsledků Fiatu..--tohle nebude vlákno pro tebe..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 8.11.2013, pát 22:57, celkem upraveno 2 x.
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Naopak. Královsky se tu bavím...HonzaR píše:--tohle nebude vlákno pro tebe..
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Co je zábavného na tom, že díky svojí prakticky nulový vlastní zkušenosti se 164 nedokážeš pochopit poddimenzovanost zadního zavěšení /164/ , starého bohužel na každé téhle Alfě x let ,udělaného co se usazení příčných ramen týká do staniolu. /To GTV vzadu je proti tomu opravdu nadimenzovaný úplně jinak./Na běžné použití na slušné silnici je to řešení u cíleně "spořádané uhlazené 164"dostatečné, pokud do toho nekousla koroze..ale většinou to má dost za sebou a nekorodovanou zadní nápravnici abys pohledal. Na opravdové dovádění na pořádných gumách to teda není-a to ani v novém seriovém stavu -i když podvozek typu zavěšení McP na všech kolech má vcelku vysoký potenciál k blbnutí--To není žádná klika vzadu. Jen se to musí patřičně posílit. Mimo jiné příčná ramena,/ resp. jejich "tuhost"/ opřená do tohohle chatrného plíšku nápravnice ,umožňují pod zátěží v oblouku pasivní natočení těhlice proti směru jízdy.. setrvačnost v původním směru proti momentu změny směru auta v oblouku / ale to se projeví až pod opravdovou zátěží , tam to má nějaký smysl/.a vymezují také základní geometrii kola zadního zavěšení..
Co ti přijde divného na tom, že díky uchycení tohoto řešení "do plíšku" se šáhlo po vyztužení a posilovalo carbonem..?
Ty -"sám velký HAROUS" s tímhle ještě neděláš či co--? to mi ani neříkej..
Co ti přijde divného na tom, že díky uchycení tohoto řešení "do plíšku" se šáhlo po vyztužení a posilovalo carbonem..?
Ty -"sám velký HAROUS" s tímhle ještě neděláš či co--? to mi ani neříkej..
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Hele "příteli", Ty už si tady lhal tolikrát, že nemám jediný důvod Ti věřit.
Poslední dobou tu jen bliješ hovna ohledně 4C, řešíš vteřinky na Nordschleife a svým zvratkům dodáváš váhu počtem slov. Piš si o mě co chceš, shazuj moje zkušenosti, plácej si o mým stylu jízdy co chceš, běž si pohladit 5 Alf na papírech, ale stejně se u toho budu bavit.
Poslední dobou tu jen bliješ hovna ohledně 4C, řešíš vteřinky na Nordschleife a svým zvratkům dodáváš váhu počtem slov. Piš si o mě co chceš, shazuj moje zkušenosti, plácej si o mým stylu jízdy co chceš, běž si pohladit 5 Alf na papírech, ale stejně se u toho budu bavit.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Omyl příteli Harousi--já tady ve foru NELŽU.
.to jen ty pořád meleš svoje pláci na foru aut ,který nepoužíváš a motáš se tu s "Poznámkama tohoto přínosného druhu do diskuze".Ale ostatním příhodně sebevědomě a drze nadáváš -jak jinak než do teoretiků.
Tohle vlákno je určený ke konkrétní diskuzi a ne k tvým zvratkům a pošklebkům.
Na rozdíl od tebe, který jsi sundanou nápravnici 164 nikdy neviděl, vím co říkám.
Myslíš že mi tu aktuálně žádná 164 nestojí? Mám dva kluky přes 20, a každý má stále průběžně také 2 nebo tři Alfy.Některé jsem dokonce kupoval a jim následně věnoval -abych nebyl za magora v rodině, hlavně pro svojí ženu.Mám ti sem hodit důkazní fotku aby to bylo jasný?
-- to už tady sice taky bylo--ale tobě nebudu dokazovat nic.
Žvaň si na "alfistech" co chceš ale nezapomeň ,že v kontextu vypadá tvoje napadání víc než směšně.Stýkám se občas a sporadicky pouze s JendouV6 a JP_GTV ---- řeším teď vlastně z Alf hlavně GTV..
To auto existuje a oba v něm jeli--JP-GTV si moje GTV 3.0 projel , prodal 1.8 a šel pro třílitru.
JendaV6 projížděl i moje Z-ko, stejně jako ještě jeden další GTV-čkář z Pardubic,tuším tři roky zpátky u Šárky v Praze.
Toť vše.
.to jen ty pořád meleš svoje pláci na foru aut ,který nepoužíváš a motáš se tu s "Poznámkama tohoto přínosného druhu do diskuze".Ale ostatním příhodně sebevědomě a drze nadáváš -jak jinak než do teoretiků.
Tohle vlákno je určený ke konkrétní diskuzi a ne k tvým zvratkům a pošklebkům.
Na rozdíl od tebe, který jsi sundanou nápravnici 164 nikdy neviděl, vím co říkám.
Myslíš že mi tu aktuálně žádná 164 nestojí? Mám dva kluky přes 20, a každý má stále průběžně také 2 nebo tři Alfy.Některé jsem dokonce kupoval a jim následně věnoval -abych nebyl za magora v rodině, hlavně pro svojí ženu.Mám ti sem hodit důkazní fotku aby to bylo jasný?
-- to už tady sice taky bylo--ale tobě nebudu dokazovat nic.
Žvaň si na "alfistech" co chceš ale nezapomeň ,že v kontextu vypadá tvoje napadání víc než směšně.Stýkám se občas a sporadicky pouze s JendouV6 a JP_GTV ---- řeším teď vlastně z Alf hlavně GTV..
To auto existuje a oba v něm jeli--JP-GTV si moje GTV 3.0 projel , prodal 1.8 a šel pro třílitru.
JendaV6 projížděl i moje Z-ko, stejně jako ještě jeden další GTV-čkář z Pardubic,tuším tři roky zpátky u Šárky v Praze.
Toť vše.
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
A neni to jednodussi takhle? http://www.youtube.com/watch?v=na51lm5duwg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
tak tohle jsou první tuningové podložky, kde vidím jasný smysl Zvyšují zábavnost auta a navíc snižují opotřebení zadních pneu.... paráda
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
No to snížení,vypodložkování a rozdíl fyziky poznáš "zadkem" ,když v takovém autě jedeš.Prostá změna poměrů ve smyslu fyziky --na momentech..:-)
Operace nápravnice v našem moto- brlohu, který zná jak JendaV6, tak JP_GTV :-)
Operace nápravnice v našem moto- brlohu, který zná jak JendaV6, tak JP_GTV :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Tohle bude Mr.Harousovi určitě "příjemnější :-(" ten McD se mu sice do krámu hodí víc- rád by ho možná vzal za důkaz pro svoje postoje . A pořád si bude mlít tu svojí..Podle jeho "při zdi"přístupu "správného a dovoleného" /vyznávaného člověkem co nezkouší ani jeden způsob ale "zesměšňuje všechno co neumí"/ -by bohužel hlavním artiklem byla nejspíš pořád ještě pára.. :-)
/záleží jak se za to vezme , --Ladine.. :-)/
http://www.youtube.com/watch?v=w5gbIhyEyzg
http://www.youtube.com/watch?v=HDLUyeD1A7M
/záleží jak se za to vezme , --Ladine.. :-)/
http://www.youtube.com/watch?v=w5gbIhyEyzg
http://www.youtube.com/watch?v=HDLUyeD1A7M
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Nechceš už si zase brát do huby někoho jinýho? Nebo Tě to pořád baví?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
To záleží jenom na tobě--příteli..
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Takže baví.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8674
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Kde je tý karbonový nápravnici konec? Měl bych zájem!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Kámo to vomotáme starým trikem a namočíme v lepidlem:-).Hampice píše:Kde je tý karbonový nápravnici konec? Měl bych zájem!
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Jinak si myslim, ze seriova (a neshnila) zadni napravnice funguje super, lehka pretacivost pri ubrani plynu v zatacce je zabavna, kdyz se o ni vi...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: zábava-drift /i na na předohrabu/
Ta nápravnice je asi pořád nejbytelnější součást tý 164 na blbnutí -dodnes ... aktuálně buď dostane transplantaci celýho srdce, nebo aspoň nutně nový chlopně.. :-)
Původně se totiž jednalo jen o pojízdného dárce náhradních dílů, ale je s ní taková pr.del, že bylo jednohlasně rozhodnuto, že nepůjde pod flexu..a naopak se dodělalo všechno co bylo pro "režim řádění" nutnýho--servo řízení, ramena + bižuterie okolo , zadní zavěšení komplet,pružiny , brzdy.., vejfuk ., váha,lambda svíce.. selenoid neutrálu ,.něco okolo nutný elektriky../však to znáte ../
Původně se totiž jednalo jen o pojízdného dárce náhradních dílů, ale je s ní taková pr.del, že bylo jednohlasně rozhodnuto, že nepůjde pod flexu..a naopak se dodělalo všechno co bylo pro "režim řádění" nutnýho--servo řízení, ramena + bižuterie okolo , zadní zavěšení komplet,pružiny , brzdy.., vejfuk ., váha,lambda svíce.. selenoid neutrálu ,.něco okolo nutný elektriky../však to znáte ../
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 11.11.2013, pon 15:20, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů