Zajimave inzeraty...
Pravidla fóra
Pravidla soukromé inzerce na alfisti.cz:
1) Komerční inzerce je striktně zakázána. Kdo chce přes náš web podnikat, ať se domluví přes email kubas zavináč alfisti tečka cz.
2) Název vlákna musí být přesný. Takže ne "prodám Alfu", ale např. "156 JTD 1.9, r.v. 2003" atd.
3) Za obsah inzerátu zodpovídá pouze jeho zadavatel. Nebudeme nikoho upomínat, aby si tam dával fotky atd. Nebudeme řešit, že tam někdo má jen link na inzerát na jiném webu. Nebudeme řešit, jestli napíše "cena 70 tisíc" nebo cena "dohodou". Kdo si myslí že prodá auto bez fotek a popisu, je to jeho boj.
4) Diskuse v inzerátu: je zakázáno komentování ceny. Tzn. kecy typu "to za ty prachy neprodáš", "to je drahé" atd. Pokud to tam někdo napíše a inzerent se ozve se stížností přes SZ, okamžitě se to maže. Pokud si inzerent nepřeje diskusi v inzerátu, na žádost přes SZ bude tato zamčena. Žádosti o moderování inzerátů posílejte na Kubase, inzeráty sami o sobě moderátoři nečtou a neřeší.
Děkujeme.
Pravidla soukromé inzerce na alfisti.cz:
1) Komerční inzerce je striktně zakázána. Kdo chce přes náš web podnikat, ať se domluví přes email kubas zavináč alfisti tečka cz.
2) Název vlákna musí být přesný. Takže ne "prodám Alfu", ale např. "156 JTD 1.9, r.v. 2003" atd.
3) Za obsah inzerátu zodpovídá pouze jeho zadavatel. Nebudeme nikoho upomínat, aby si tam dával fotky atd. Nebudeme řešit, že tam někdo má jen link na inzerát na jiném webu. Nebudeme řešit, jestli napíše "cena 70 tisíc" nebo cena "dohodou". Kdo si myslí že prodá auto bez fotek a popisu, je to jeho boj.
4) Diskuse v inzerátu: je zakázáno komentování ceny. Tzn. kecy typu "to za ty prachy neprodáš", "to je drahé" atd. Pokud to tam někdo napíše a inzerent se ozve se stížností přes SZ, okamžitě se to maže. Pokud si inzerent nepřeje diskusi v inzerátu, na žádost přes SZ bude tato zamčena. Žádosti o moderování inzerátů posílejte na Kubase, inzeráty sami o sobě moderátoři nečtou a neřeší.
Děkujeme.
Re: Zajimave inzeraty...
sa tu tvarite ako keby ste jazdili bez kapoty...
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Kluci uměl by mi někdo pomoct s objednávkou pístů z Ebay, potřebuji odkoupit konkrétně tohle:
http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-155-2 ... 33692ccfa8
Bohužel nemám založený PayPal a nechce se mi zakládat účet kvůli jedné položce.
Nabízím přiměřenou finanční odměnu za pomoc s vyřízením objednávky.
Díky předem za neposlání do prd...
http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-155-2 ... 33692ccfa8
Bohužel nemám založený PayPal a nechce se mi zakládat účet kvůli jedné položce.
Nabízím přiměřenou finanční odměnu za pomoc s vyřízením objednávky.
Díky předem za neposlání do prd...
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
Re: Zajimave inzeraty...
Tuto fotku by měli znát nazpaměť všichni,kteří chcou na V6ku LPGLadis píše:Tu fotku už znám na zpamět
Danni až budeš jezdit v6kou na srazy,tak to pochopíš
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw
Re: Zajimave inzeraty...
Tak je fakt, že dříve by mě ani ve snu nenapadlo, že LPG jde tak krásně nabastlit na V6 .
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Zajimave inzeraty...
HonzaR: dobrej článek, nebylo by marný kdyby to někdo hodil do sekce LPG V6 . Když chci pořádně protáhnout V6ku tak vždy na benzín , jinak provoz na plyn pohoda
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Zajimave inzeraty...
coze?cuhan píše:Danni až budeš jezdit v6kou na srazy,tak to pochopíš
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
No že až přijede na sraz s V6 a zvedne kapotu tak ostatní ho budou ponižovat že tam má nabordelený LPG a on pojede s hanbou domů
33
Re: Zajimave inzeraty...
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Zajimave inzeraty...
zde:
No že až přijede na sraz s V6 a zvedne kapotu tak ostatní ho budou ponižovat že tam má nabordelený LPG a on pojede s hanbou domů..
Ono sranda bude, až si někdo dá práci pořádně poladit LPG V6 a seřeže ty naleštěný pravověrný benálový serie.. ..
Ale takovej člověk zase neudělá chybu, aby to ukazoval na srazech..
No že až přijede na sraz s V6 a zvedne kapotu tak ostatní ho budou ponižovat že tam má nabordelený LPG a on pojede s hanbou domů..
Ono sranda bude, až si někdo dá práci pořádně poladit LPG V6 a seřeže ty naleštěný pravověrný benálový serie.. ..
Ale takovej člověk zase neudělá chybu, aby to ukazoval na srazech..
Re: Zajimave inzeraty...
odpověď máš tady:jindřich 333 píše:Kluci uměl by mi někdo pomoct s objednávkou pístů z Ebay, potřebuji odkoupit konkrétně tohle:
http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-155-2 ... 33692ccfa8
Bohužel nemám založený PayPal a nechce se mi zakládat účet kvůli jedné položce.
Nabízím přiměřenou finanční odměnu za pomoc s vyřízením objednávky.
Díky předem za neposlání do prd...
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 30#p214930
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- vavrusam
- Pozorovatel
- Příspěvky: 282
- Registrován: 30.12.2010, čtv 12:42
- Bydliště: Pariz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
HonzaR: A nevíš náhodou kolik toho sériový Busso unese po stránce tepla při spalování? Nevím jestli bych si lajznul nějak moc přidaný předstih
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Zajimave inzeraty...
zde. píše:No že až přijede na sraz s V6 a zvedne kapotu tak ostatní ho budou ponižovat že tam má nabordelený LPG a on pojede s hanbou domů
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Zajimave inzeraty...
Mám tam aktuálně cca min 240-250koní.?.na 3.0V6 24-brzda na jaře před + další úprava po..
čili--přilízlou hlavu/vyšší kompres poměr/, jinou mapu..+ předstih,ale -benál 100+oc, jinej vejfuk, voštinu kat ocel..,
Jezdím zásadně "nastudeno", /celkem už 60tis v GTV/čili provozní voda 70st, na stěně válce je těsně 85-90 stC..ne víc..jde o vytvoření vyššího gradientu pro účinný odvod tepla pod zátěží..zjednodušeně čím větší zátěž, tím o něco studenější voda, protože teplota vody není teplotou spalovacího prostoru a pracovních ploch..
Logicky -novej chladič, při tvrdým ceresu jedu na vodě i pod 70st.., při poskakování ve městě bez zátěže voda 90..
Benál 100oc nebo lepší., používám "opičí kapky i do Shelu V-power racing--ten je hubenej a nestačí mi..díky mapě nic než opravdu 100oc ale spíš i 102 není relevantní...,
i
Při pokusu o maximální přitažení V6 nahoru--pokud by\s šel na směs s ethanolem, kterej chladí jak prase , má 4x vyšší výparný teplo a má oct 108 --jde naladit díky tomu "vysoko" i bez rizika přehřátí--jen je potřeba jiná mapa, protože stachio poměr ethanolu, methanolu je jinej než u benálu..
To LPG jde taky, jen se musí vědět co tomu ještě dát navíc--je pár fint..
--------------------------------
Poznámky k ethanolu-methanolu...
Jinak--S ethanolem se dá jít dost vysoko.vcelku bezpečně.z hlediska tepelnýho namáhání..
pár drobností k Ethanolu--a konec konců i methanolu, z hlediska spalování se jejich vlastnosti až tak neliší...
1.Proč vůbec je spalovat---v motoru, třeba místo benzínu.
Jeden z dobrých důvodů je VYPARNÉ TEPLO...
--čili stachiometrický poměr
etanolu je 1:8.96.,
metanolu 1:6.46 .
benzín 1:14.85
/směsný poměr ideální směsi pro spalování/
výhřevnost etanolu je ....28865 kJ/kg
výhřevnost metanolu je..19937 kJ/kg
výhřevnost benzínu je..42-43.600kJ/kg podle složení, protože benzín je SMĚS uhlovodíků s různým poměrem dle typu..
Výparné teplo
benzín:290kJ/kg
etanol :904kJ/kg
metanol1110kJ/kg
OČ/octan číslo/ VM--benzín 91-100
etanol min cca 108/podle procenta zbytkové vody/
metanol min cca 111/-"-
Tyhle čísla jsou klíčový pro vyhodnocení, jak se který palivo-v porovnání k benzínu- reálně v motoru chová.., bez ohledu na reklamy..
Čili je zjevný, že pro uvolnění stejného množství tepla v idealizované podobě
/se zanedbáním ztrát systému, která činí v autě plných 60-70 procent, což souvisí s reálnou účinností spalovacího motoru s vnitřním spalováním/
je potřeba NÁSOBEK OBJEMU BENZÍNU..
Naštěstí ztráty tvoří podstanou část , tak při požadavku na pouze dílčí výkon
není to čísklo takhle přímo úměrně tragické--to by platilo u závodního speciálu, jedoucího na "krev"
čili vezmeme METANOL:
lze ho nacpat do válců pro -zjednodušení uvažuju methanol , tam se to z hlavy dobře počítá -dvakrát tolik při stejném množství vzduchu bez přeplnění a tím se výkon při stejném objemu na sání v podstatě srovná, co do tepla s benzínem, no výparné teplo je v tomto případě cca 8x větší, než u benzínu--a to je sakra cejtit..
To je hlavním důvodemve vysokootáčkových motorech k jeho použití..je tedy jednoduchým , DUKLADNÝM účinný CHLAZENI HLAVY..jako takové včetně ventilových ploch v prostoru válce..pouhým výparným teplem paliva..
U karburátorových závodních speciálů docházelo ev. mimo jiné doslova k namrzání na karburátoru..
2. Přídavná jednotka-jiná MAPA---pokud necháte jednotku beze změny a čerpáte E85, je z toho doslova jurodivá..tedy nejde pouze o nějaké navýšení kvůlivá emisím.. ono jde o přenastavení přesměrováním impulzů z nastavení mapy na benzín s jinou směsnou hodnotou pro výpočet ideální směsi, která se musí přepočítat na hodnotu paliva E85..Pokud je motor mapou přizpůsoben na E85, nepotřebuje žádnou dodatečnou jednotku ..
3.nejde tu teda o nějaké oblbnutí lambdy kvůli emisím, jde o to, že při "benzínových hodnotách" vstřiku zůstává ve splodinách takové množství kyslíku po spálení že lambda vůbec spolu s váhou není schopna toto palivo uregulovat..teda -v mezích korekčních zásahů.jednotkou --s bídou jízdy na "příliš chudou směs" která škodí vždy, ať se spaluje cokoli, protože vždy dochází při chudé směsi k podstatnému zvýšení teploty spalin--u lihu je sice zpětně kompenzována výparným teplem, ale z dlouhodobého hlediska je poškození pravděpodobné..-nikdo neví ..
Dalším důvodem je , že v limitě může jednotka pracovat na hranici pádu do nouzového režimu, což potluče veškeré výhody..
4. Použitím tohoto druhu paliva je ale možné "naladěné motory na výkon " zatěžovat s menší pravděpodobností tepelného poškození hlavy, tím pádem
lze jít k podstatně tvrdším úpravám..
5. Octanové nároky motoru souvisí s předzápalem-předstihem a hlavně s odolností na detonační hoření, které limituje použití kompresního poměru
vyššího než 11 směrem ke tvaru spalovací komory a td.
Líh má vysoké octanové číslo přirozeně a to je další výhoda.
Dá se říct, že pro využití v běžné dopravě naroste logicky spotřeba při požadavku na výkon a hlavní výhody plynoucí z rozdílných vlastností paliva a jeho schopnost ulevit přehřáté hlavě se v podstatě nevyužije..
6.Další nevýhodou ethanolu i methanolu je schopnost "vázat vodu "
a při odstavení potom může docházet k většímu korozivnímu namáhání palivové soustavy..
7. vysoké nároky na kvalitu oleje a mazání celkově, protože líh je výborný odmašťovač -lepší než benzín..
V systémech na limitní zátěž se proto u ethanolo-methanolového paliva
používalo pojistné "přimazávání směsi" i u 4-taktu, většinou riciňákem, nebo jinou obdobou esterového maziva syntetického druhu..
----------------------------------
8. tedy shrnuto--motor jedoucí na limitě ná problém s TEPLEM a obecně
s účinným odvodem tepla z hlavy--reakce chladícího systému nemusí být dostatečná na nápor tepla z produkce pod plným plynem okolo omezovače
a to je hlavní důvod tepelně podmíněné destrukce..a také důvodem k příměsi
ethanolu, methanolu do paliva.., nebo jeho převahy v palivu..
Do 15% zvládá jednotka na benzíbové mapě, pak je potřeba "udělátko" které provádí přepočet vstřiku.., pokud není jednotka schopna rozpoznat toto palivo a přizpůsobit mapu..již konstrukcí ve výrobě...
Pokud je mapa přizpůsobená --třeba přídavnou jednotkou--je to OK.. a bude podle stylu jízdy nepochybně vyšší spotřeba
čili--přilízlou hlavu/vyšší kompres poměr/, jinou mapu..+ předstih,ale -benál 100+oc, jinej vejfuk, voštinu kat ocel..,
Jezdím zásadně "nastudeno", /celkem už 60tis v GTV/čili provozní voda 70st, na stěně válce je těsně 85-90 stC..ne víc..jde o vytvoření vyššího gradientu pro účinný odvod tepla pod zátěží..zjednodušeně čím větší zátěž, tím o něco studenější voda, protože teplota vody není teplotou spalovacího prostoru a pracovních ploch..
Logicky -novej chladič, při tvrdým ceresu jedu na vodě i pod 70st.., při poskakování ve městě bez zátěže voda 90..
Benál 100oc nebo lepší., používám "opičí kapky i do Shelu V-power racing--ten je hubenej a nestačí mi..díky mapě nic než opravdu 100oc ale spíš i 102 není relevantní...,
i
Při pokusu o maximální přitažení V6 nahoru--pokud by\s šel na směs s ethanolem, kterej chladí jak prase , má 4x vyšší výparný teplo a má oct 108 --jde naladit díky tomu "vysoko" i bez rizika přehřátí--jen je potřeba jiná mapa, protože stachio poměr ethanolu, methanolu je jinej než u benálu..
To LPG jde taky, jen se musí vědět co tomu ještě dát navíc--je pár fint..
--------------------------------
Poznámky k ethanolu-methanolu...
Jinak--S ethanolem se dá jít dost vysoko.vcelku bezpečně.z hlediska tepelnýho namáhání..
pár drobností k Ethanolu--a konec konců i methanolu, z hlediska spalování se jejich vlastnosti až tak neliší...
1.Proč vůbec je spalovat---v motoru, třeba místo benzínu.
Jeden z dobrých důvodů je VYPARNÉ TEPLO...
--čili stachiometrický poměr
etanolu je 1:8.96.,
metanolu 1:6.46 .
benzín 1:14.85
/směsný poměr ideální směsi pro spalování/
výhřevnost etanolu je ....28865 kJ/kg
výhřevnost metanolu je..19937 kJ/kg
výhřevnost benzínu je..42-43.600kJ/kg podle složení, protože benzín je SMĚS uhlovodíků s různým poměrem dle typu..
Výparné teplo
benzín:290kJ/kg
etanol :904kJ/kg
metanol1110kJ/kg
OČ/octan číslo/ VM--benzín 91-100
etanol min cca 108/podle procenta zbytkové vody/
metanol min cca 111/-"-
Tyhle čísla jsou klíčový pro vyhodnocení, jak se který palivo-v porovnání k benzínu- reálně v motoru chová.., bez ohledu na reklamy..
Čili je zjevný, že pro uvolnění stejného množství tepla v idealizované podobě
/se zanedbáním ztrát systému, která činí v autě plných 60-70 procent, což souvisí s reálnou účinností spalovacího motoru s vnitřním spalováním/
je potřeba NÁSOBEK OBJEMU BENZÍNU..
Naštěstí ztráty tvoří podstanou část , tak při požadavku na pouze dílčí výkon
není to čísklo takhle přímo úměrně tragické--to by platilo u závodního speciálu, jedoucího na "krev"
čili vezmeme METANOL:
lze ho nacpat do válců pro -zjednodušení uvažuju methanol , tam se to z hlavy dobře počítá -dvakrát tolik při stejném množství vzduchu bez přeplnění a tím se výkon při stejném objemu na sání v podstatě srovná, co do tepla s benzínem, no výparné teplo je v tomto případě cca 8x větší, než u benzínu--a to je sakra cejtit..
To je hlavním důvodemve vysokootáčkových motorech k jeho použití..je tedy jednoduchým , DUKLADNÝM účinný CHLAZENI HLAVY..jako takové včetně ventilových ploch v prostoru válce..pouhým výparným teplem paliva..
U karburátorových závodních speciálů docházelo ev. mimo jiné doslova k namrzání na karburátoru..
2. Přídavná jednotka-jiná MAPA---pokud necháte jednotku beze změny a čerpáte E85, je z toho doslova jurodivá..tedy nejde pouze o nějaké navýšení kvůlivá emisím.. ono jde o přenastavení přesměrováním impulzů z nastavení mapy na benzín s jinou směsnou hodnotou pro výpočet ideální směsi, která se musí přepočítat na hodnotu paliva E85..Pokud je motor mapou přizpůsoben na E85, nepotřebuje žádnou dodatečnou jednotku ..
3.nejde tu teda o nějaké oblbnutí lambdy kvůli emisím, jde o to, že při "benzínových hodnotách" vstřiku zůstává ve splodinách takové množství kyslíku po spálení že lambda vůbec spolu s váhou není schopna toto palivo uregulovat..teda -v mezích korekčních zásahů.jednotkou --s bídou jízdy na "příliš chudou směs" která škodí vždy, ať se spaluje cokoli, protože vždy dochází při chudé směsi k podstatnému zvýšení teploty spalin--u lihu je sice zpětně kompenzována výparným teplem, ale z dlouhodobého hlediska je poškození pravděpodobné..-nikdo neví ..
Dalším důvodem je , že v limitě může jednotka pracovat na hranici pádu do nouzového režimu, což potluče veškeré výhody..
4. Použitím tohoto druhu paliva je ale možné "naladěné motory na výkon " zatěžovat s menší pravděpodobností tepelného poškození hlavy, tím pádem
lze jít k podstatně tvrdším úpravám..
5. Octanové nároky motoru souvisí s předzápalem-předstihem a hlavně s odolností na detonační hoření, které limituje použití kompresního poměru
vyššího než 11 směrem ke tvaru spalovací komory a td.
Líh má vysoké octanové číslo přirozeně a to je další výhoda.
Dá se říct, že pro využití v běžné dopravě naroste logicky spotřeba při požadavku na výkon a hlavní výhody plynoucí z rozdílných vlastností paliva a jeho schopnost ulevit přehřáté hlavě se v podstatě nevyužije..
6.Další nevýhodou ethanolu i methanolu je schopnost "vázat vodu "
a při odstavení potom může docházet k většímu korozivnímu namáhání palivové soustavy..
7. vysoké nároky na kvalitu oleje a mazání celkově, protože líh je výborný odmašťovač -lepší než benzín..
V systémech na limitní zátěž se proto u ethanolo-methanolového paliva
používalo pojistné "přimazávání směsi" i u 4-taktu, většinou riciňákem, nebo jinou obdobou esterového maziva syntetického druhu..
----------------------------------
8. tedy shrnuto--motor jedoucí na limitě ná problém s TEPLEM a obecně
s účinným odvodem tepla z hlavy--reakce chladícího systému nemusí být dostatečná na nápor tepla z produkce pod plným plynem okolo omezovače
a to je hlavní důvod tepelně podmíněné destrukce..a také důvodem k příměsi
ethanolu, methanolu do paliva.., nebo jeho převahy v palivu..
Do 15% zvládá jednotka na benzíbové mapě, pak je potřeba "udělátko" které provádí přepočet vstřiku.., pokud není jednotka schopna rozpoznat toto palivo a přizpůsobit mapu..již konstrukcí ve výrobě...
Pokud je mapa přizpůsobená --třeba přídavnou jednotkou--je to OK.. a bude podle stylu jízdy nepochybně vyšší spotřeba
Re: Zajimave inzeraty...
Závodní speciály 50.let jezdily na "mazané"směsi i ve 4-taktu, který s benzínem jako takovým neměly nic společnýho..
Pro zajímavost ostrý soutěžní směsi měly i 2%vody ve vznosu--což se stabilizovalo chemicky--jednoduchý radikální navýšení oc. čísla..
Tyto směsi umožňovaly na stejným motoru atm +30% výkonu oproti benálu 95,bez tepelný destrukce hlavy, dá se říct, že byly šitý na míru kompresnímu poměru a typu tratě...
Přesný složení směsí /příklady/sem ale dávat nebudu, protože nechci nést za kohokoli a jeho pokusy odpovědnost..
Bez úpravy mapy a nalazení vstřikovanýho motoru na brzdě včetně přesnýho rozboru emisí je to ohrožení motoru--karbecový byly v tomhle přece jen jednodušší..
Pro zajímavost ostrý soutěžní směsi měly i 2%vody ve vznosu--což se stabilizovalo chemicky--jednoduchý radikální navýšení oc. čísla..
Tyto směsi umožňovaly na stejným motoru atm +30% výkonu oproti benálu 95,bez tepelný destrukce hlavy, dá se říct, že byly šitý na míru kompresnímu poměru a typu tratě...
Přesný složení směsí /příklady/sem ale dávat nebudu, protože nechci nést za kohokoli a jeho pokusy odpovědnost..
Bez úpravy mapy a nalazení vstřikovanýho motoru na brzdě včetně přesnýho rozboru emisí je to ohrožení motoru--karbecový byly v tomhle přece jen jednodušší..
Re: Zajimave inzeraty...
jo jo, v tom článku o historii AR co jsem překládal a co tady visí se píše, že když po válce ze stodoly vyhrabaly nějaké Mercedesy pro GP, tak jim dost dlouho trvalo odzkoušet, na co to vlastně mělo jezdit
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Zajimave inzeraty...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Zajimave inzeraty...
To se na mě nalepit někde na silnici tak se snad strachy vybourám ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Pivrnec911
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2733
- Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
- Bydliště: Lysá nad Labem
Re: Zajimave inzeraty...
PetrGTV píše:
To se na mě nalepit někde na silnici tak se snad strachy vybourám ....
Ooooooooo kuuuuuuuurvvvááá:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Naposledy upravil(a) yetyGT dne 27.1.2012, pát 09:45, celkem upraveno 1 x.
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
hm, mazec, tam mají ty GTA nějaké levné
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Nie vsetky. V tomto konkretnom bazare maju dve. Tuto a este 156-ku http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3920580&show=1
Ale 156 je vraj "adekvatna" nizkej cene. Osobne som ju nevidel, ale pocul o nej, ze bola burana. Pozriet ju bol vsak jeden chlapec z Presova (co inak kupil tu nadhernu 164-ku z Kosic) a potvrdil jej nelichotivy stav.
Ale 156 je vraj "adekvatna" nizkej cene. Osobne som ju nevidel, ale pocul o nej, ze bola burana. Pozriet ju bol vsak jeden chlapec z Presova (co inak kupil tu nadhernu 164-ku z Kosic) a potvrdil jej nelichotivy stav.
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
ta 156 že byla bouraná? nebyla to náhodou ta 147? do té bych to totiž řekl
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajimave inzeraty...
Mozno boli obe:). Ale o tej cervenej som to pocul z viac-menej spolahliveho zdroja. A je na predaj uz viac ako rok. To tiez o niecom hovori.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů