Trápení fordaře, aneb nesežerte mě :)

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 3.10.2008, pát 15:29

myslim, ze mne :)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 5.10.2008, ned 20:13

tak budíky zapojeny, přístup na dvě věci, myslím teda k čidlu. Každopádně už aspoň vím jestli mažu nebo ne. Jen taková prkotina- hodil jsem kábel od původního čidla - ten na budík na přístrojku na to nový. Budík na palubce mi jde inverz- tj na klíček 8 barů, volnoběh 4 bary, v tahu 0 barů... Nějaké elegantní řešení tohodle problému? :-D Vzhledem k ostatním věcem je to blbovinka....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

AR75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 6.4.2007, pát 08:03
Bydliště: Brno

TS

Příspěvek od AR75 » 8.10.2008, stř 17:14

Hele neni to sice k tve posledni otazce, ale mel bych na tebe dotaz, jak jsi nakonec vyresil ten problem s motorem. Protoze se obavam, ze mam velmi podobny. Bez zateze jde auto do otacek a ma nadherny zvuk. V zatezi kdyz pridas plyn tak slysim jenom huceni a auto proste ne a ne a nejede. Jo kdyz to jenom lechtam, neni problem jede moc hezky, ale kdyz dam plnej kotel tak proste nic.
Mam 164 2.0 TS, ktery je prakticky stejny jako v 75.

:diky
Alfa Romeo 164 2.0 TS 1992

ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 9.10.2008, čtv 07:48

vyřešil jsem to tak, že jsem vykopal kámoše z garáže, v pondělí tam 75 zamknu a vyjede až na jaře.... Motor ven a do šroubu.. Jaksik došla trpělivost a za chodu to k ničemu nevede. To a samý nápravy, chci seskládat synchronizovanou převodovku, repas brzd, potřebuju novou nádrž, dostříkat pár plechů......

nemáš přicpanej kat a nedusí se to vlastníma zplodinama? U mě je vejfuk taky na pikaču, budu motat od hlavy až dozadu nerez. Mě se to dusí tak ve 4t, do tý doby s lehkým plynem běží super, jen nemá sílu, nad 4 hroznej rachot a nic z toho....

Budu sem postupně cpát fota, kdybys to náhodou nějak odstranil, tak dej vědět :)
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

AR75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 6.4.2007, pát 08:03
Bydliště: Brno

75

Příspěvek od AR75 » 9.10.2008, čtv 09:35

Zatim jsem vymenil:
- obe vicka rozdelovacu - mirne zlepseni
- svicky vsechny - opet mirne zlepseni
- vzduchovy filtr - bez efektu
Chystam se vymenit nebo aspon zkontrolovat:
- palce rozdelovacu - promerim a dle vysledku
- kabely - tot otazka?
- benzinovy filtr ?
- vycistit sitko benzinoveho cerpadla v nadrzi
- no a uplne nejdriv kouknu na vacky, jestli nejsou uplne placate Confused Confused
- malem bych zapomel na kat a lambdu

sakra - asi se zacnu koukat po twinsparku, ktery jede a proste udelam rychlo vymenu motoru.

Jen malou otazku: stoji ta rosborka a sborka tve 75 za to?
Alfa Romeo 164 2.0 TS 1992

ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 9.10.2008, čtv 14:31

Já měnil to samý co ty, plus palce, kabely, svíčky, filtry, čidla.......

věř tomu že má, mám zdravou, fakt zdravou kastli. Co se týče financí atd, mám kontakty, pohybuju se okolo aut, komplet nerez vejfuk od svodů mi vyjde levnějc než koncák se středem od elitu atd... Práce bude jen moje a aspoň bude ode mě klid
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

AR75
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8
Registrován: 6.4.2007, pát 08:03
Bydliště: Brno

Příspěvek od AR75 » 9.10.2008, čtv 15:41

Jeste se mi doma vali nejake ND z 75, jsou to veci spis z interieru, nepotrebujes neco? A mam jeste dost pekne 14 palcove elektrony na 75.
Alfa Romeo 164 2.0 TS 1992

ex. AR 75 2,5 V6, AR 75 2,0 TS, 145 1,6 TS

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 9.10.2008, čtv 16:20

madlo na dveře, teď z hlavy nedám jestli jsou všechny stejný nebo ne- jestli ne, tak pravá strana vpředu, pak mi chybí zapalovač dozadu, ale to se dá nahradit, stahovačka okna u spolujezdce ( ele)... Teď mi moc nenapadá, kdyžtak koukni co bys našel a určo se domluvíme. Hliníky asi ani ne, jediný co mi láká je tohle a ty hledám
Obrázek

Teď tam jsou celkem pěkný 15" , doma mám 14 plechy s new gumama, ale ty asi moc nevyužiju. Na zimu mám jiný auta
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 9.11.2008, ned 14:50

Lambda - nema ohlad na vykon, takmer ziadny... Benzinovy filter tak isto nic... Je to o nicom ked sa neda s nicim porovnat... Ja som svoju od Rossa doniesol a tiez sa mi zdala dost slaba... Otvoril som pomocny rozdelovac a :shock: rozsypany cely... Vymena pomohla dost... Ale ja si odpojim jednu inducku a neznaly by povedal, ze to ide dobre, zvuk sa zmeni len jemne... Mate tam velku chybu ked sa to hentak dusi > vaha vzduchu, tlak benzinu v liste... Katalyzator upchaty tiez nebude ;) Ja som moj vykuchal a z neho sa dalo jest ;)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 17.3.2009, úte 21:57

a už to lítá....

Obrázek

doufám že se za nějakej čas předvedu s pěknou a funkční Alfičkou
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 17.3.2009, úte 23:33

Jo tak se chovala i moje první 33 16V... na lechtačku dobré ale jak jsem jí dával sadu taky ve vyšších točkách neměla ten správný zátah.... No příčinou byly na dvou válcech sjeté vačky přes 2mm...děs, ani tlaky nebyly bůhvíco, to auto mělo reálně najeto určitě přes 200t, olej černej. Auto i blbě startovalo a nevyřešitelný problém kolísání volnoběhu.... zato moje druhá 16V s reálnýmy 150tis zadarmo od kolegy z práce(koupil nové) dotažená domů na laně na škodou120 a po odstranění studeňáků v motorelektrice jela jak šílená...teďka 75TS s lehce přes 160t a jezdí jak ďas... výpadek nedné čtveřice svíček je sakra znát... ikdyž na volnoběhu odpojím buzení od jedné cívky(za chodu odpojovat jedině buzení! nikdy ne VN kabel! mohlo by dojít k poškození budiče nebo cívky samotné!) tak motor dost zneklidní...neni to ono... jednou jsem se byl projet s odpojeným variátorem a taky dost rozdíl k horšímu...prostě nejsou tam ty vychytávky pro prču králíkům :wink: s ucpaným vejfukem měl trable váš oblíbený ice.cool.man... a ucpal se mu z ničeho nic!
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 18.3.2009, stř 08:20

prostě už mi to nebavilo, jde to ven a od znovu, pořád nacházím výtvory kutila domácího, všechno špatně, nezapojeno, odstříháno.....

Hlava srovnat, zabrousit ventily, slicovat sání. Vačky jsem měřil, ok. Olej čistej. Válce jak dětská prdýlka, písty ok. Takže holej motor bude ok, je tam někde bota v elektrice, teda lépe- ještě než jsem to kuchnul, rvali jsme za chodu kabely- odpojení čidla variátoru absolutně žádná změna, což by vysvětlovalo to že to v nízkejch tahá a pak nic...

Hlavu mi v tuhle chvíli už dělá táta, na mě je čištění zbytku..

Napadá vás jak odstranit konzervační vosk? Mám tím celej motorovej prostor- kabel nekabel, hadice, blok... benzín je tak litr na dm čtvereční, to nikam nevede :smt021
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 18.3.2009, stř 08:36

Z aten konzervační vosk buď rád, bez něj bys tu alfu neměl :)

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 18.3.2009, stř 08:40

jo, pod tím je to super, nepopírám, ale konzervovat vstříky mi přijde divný...

Odstranit, vyčistit, vystříkat znovu...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hondzik » 29.3.2009, ned 21:29

tak asi mám hlavní chybu neochoty vytáčet se, dušení se ve vysokých otáčkách, klepání atd...
rozpadlej vejfukovej hydroštos, ventil otvíral tak o 3 mm míň


Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 30.3.2009, pon 00:52

Hydroco? Twinspark 8V žádný hydrozdvihátka nemá... to na šrot je vymezovací podložka ventilové vůle a je tam jen volně položená... při štelování ventilové vůle se buď mění za jiné anebo se dá líznout na magnetce, tak jsem to udělal já.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host