JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Zdravím všechny,
chtěl bych tímto poprosit o radu.Už dlouho řeším nepravidelný volnoběh na 156 2.0JTS 122kw rok 2002 a nevím si rady.Motor mi na volnoběh jako zakopává a neběží úplně nejlíp.Startuje úplně normálně,výkon a v otáčkách taky OK ale při volnoběhu prostě zakopává a vyhazuje hlášku o tlaku paliva-chyba P1670.Z výfuku je na volnoběh cítit nespálený benzín,u konce výfuku registruju na volnoběh drobné prdění do výfuku a mám úplně černé všechny zapalovací svíčky-od suchých černých sazí.Jinak jsem měřil komprese-ty jsou OK,dával jsem dva úpně nové vstřiky a dva jsem nechal profi vyčistit,asi desetkrát jsem stavěl rozvody ,nové svíčky NGK,nová lambda,palivový filtr,vyčištěná váha vzduchu,nový vzducháč a výsledek žádný.Ta chyba mě netrápí ale ten volnoběh ano,našel jsem o té chybě jen to že se jedná o tlak paliva.Rozebral jsem regulátor tlaku paliva na liště ale je to tam nějaké zalisované do lišty a nedá se s tím dle mého nic dělat,pouze jsem sundal cívku a v šoupátku jsem odšrouboval vrchní červik,vyndal pružinku a profoukl,celé to dle mě vyndat z lišty nelze.Poradí prosím někdo jestli má chyba P1670 opravdu souvislost s tlakem paliva popř.co tahle chyba vyjadřuje a jak případně potvrdit či vyvrátit jestli je tlak paliva OK.
Nejvíc mě matou ty zapalovací svíčky,jak jsem psal tak je vyčistím a za moment jsou všechny stejně od suchých černých sazí..
Za případné rady moc děkuji,už si s tím nevím rady.
chtěl bych tímto poprosit o radu.Už dlouho řeším nepravidelný volnoběh na 156 2.0JTS 122kw rok 2002 a nevím si rady.Motor mi na volnoběh jako zakopává a neběží úplně nejlíp.Startuje úplně normálně,výkon a v otáčkách taky OK ale při volnoběhu prostě zakopává a vyhazuje hlášku o tlaku paliva-chyba P1670.Z výfuku je na volnoběh cítit nespálený benzín,u konce výfuku registruju na volnoběh drobné prdění do výfuku a mám úplně černé všechny zapalovací svíčky-od suchých černých sazí.Jinak jsem měřil komprese-ty jsou OK,dával jsem dva úpně nové vstřiky a dva jsem nechal profi vyčistit,asi desetkrát jsem stavěl rozvody ,nové svíčky NGK,nová lambda,palivový filtr,vyčištěná váha vzduchu,nový vzducháč a výsledek žádný.Ta chyba mě netrápí ale ten volnoběh ano,našel jsem o té chybě jen to že se jedná o tlak paliva.Rozebral jsem regulátor tlaku paliva na liště ale je to tam nějaké zalisované do lišty a nedá se s tím dle mého nic dělat,pouze jsem sundal cívku a v šoupátku jsem odšrouboval vrchní červik,vyndal pružinku a profoukl,celé to dle mě vyndat z lišty nelze.Poradí prosím někdo jestli má chyba P1670 opravdu souvislost s tlakem paliva popř.co tahle chyba vyjadřuje a jak případně potvrdit či vyvrátit jestli je tlak paliva OK.
Nejvíc mě matou ty zapalovací svíčky,jak jsem psal tak je vyčistím a za moment jsou všechny stejně od suchých černých sazí..
Za případné rady moc děkuji,už si s tím nevím rady.
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Na palivové liště jsou tuším dva snímače. Jakou lambdu si měnil? 2.0 JTS má 4. Většinou nepravidelný chod motoru na volnoběh s rozsvícenou kontrolkou motoru způsobuje vadná nebo načatá lambda, případně vadný (-é) katík mezi labdami. Je to jen můj tip, může to být ale také něco jiného...
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
jj,na liště je jen čidlo tlaku a regulátor tlaku,nic jiného...Diagnostika mi psala sondu před katem,prohodil jsem je mezi sebou a objevila se mi jiná chyba.Pak jsem koupil novou sondu Bosch a už to sondu nepíše,ted to píše jen chybu P1670,chápu že všechno souvisí se vším ale nějak se nedokážu zorientovat kde je chyba..Jinak kontrolka se mi nerozsvítí,nebo ne hned ale zmíněná chyba P1670 se stále ukládá..Když to mám nabodlé a tu chybu mám smazanou tak při nastartovaném motoru pokaždé když motor jako zakopne tak se ta chyba objeví..
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Zkontroluj a očisti základní ukostření.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
-
pethrd2312
- Příspěvky: 42
- Registrován: 5.9.2013, čtv 08:13
- Bydliště: Plzen
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
no , P1670 - je na JTS konkrétně a to doslova "vysoký tlak paliva" zeptám se, na dignostice jsi to měl jaké ? FES nebo MES ? ptám se kvůli tomu, že byla li tam třeba DELPHI,nebo nějaká android mr*ka , tak to může napsat něco,ale výsledek bude uplne jiny
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Sehnal jsem si Alfa OBD,Multiecuscan a mám originál VAG kterej obsahuje Uni pro všechny motory od 00 vejš.Všechno ukazuje stejnou chybu-tlak paliva P1670.Dneska jsem štoural regulátor tlaku a čidlo tlaku,nic zásadního jsem ale neobjevil.Mám takový nepříjemný pocit že to je předvoj něčeho jiného po složení lišty jsem to projížděl a dvakrát mi to zakuckalo v otáčkách,rožla se kontrolka diag.a hnedka zhasla.Mám nové chyby nejdřív se objevila P0300-nedošlo k zážehu,neznámo kde,potom P0304-výpadek zářehu na 4 válci a potom můj oblíbený tlak paliva P1670.Jestli se nepletu tak výpadek zážehu souvisí bud s tlakem paliva,nebo chyba tlaku paliva souvisí s výpadkem zážehu Svíčky jsou nové,mohla by tedy výpadek zážehu způsobovat cívka a následně vyhodit tlak paliva??O vstřiku nechci slyšet,lištu jsem vyndaval dvakrát,dva vstřiky jsou nové Bosch a dva vyčištěné,vyndavat znova lištu by byla moje smrt Dle mého selského rozumu pokud by vypadával zážeh na jednom z válců,teda KO svíčka,vstřik či cívka tak nebudou všechny svíčky černé od sazí ale jen ta jedna kde zážeh vypadává..Vede mě to teda zpátky k tlaku paliva v liště popřípadě k jinému problému.
Každopádně mě to už hooodně deptá a jestli se to nějak nepodaří vyřešit tak se Alfe stane něco zlého,pokud mě dřív neraní mrtvice
Každopádně mě to už hooodně deptá a jestli se to nějak nepodaří vyřešit tak se Alfe stane něco zlého,pokud mě dřív neraní mrtvice
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Píšeš že si čistil váhu vzduchu .... jak si jí čístil? Koukal si kolik dává? Zkoušel si jí odpojit?
Příliš bohatá směs? To by mohlo bejt i tou váhou, rozhodně by to za zkoušku jí vyměnit stálo si myslím ....
Vyčištění váhy někdy je ještě horší než lepší
Příliš bohatá směs? To by mohlo bejt i tou váhou, rozhodně by to za zkoušku jí vyměnit stálo si myslím ....
Vyčištění váhy někdy je ještě horší než lepší
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
jj váhu jsem čistil,koupil jsem i sprej přímo na čištění váhy vzduchu a čistil s velkou pečlivostí a opatrněgixxer píše:Píšeš že si čistil váhu vzduchu .... jak si jí čístil? Koukal si kolik dává? Zkoušel si jí odpojit?
Příliš bohatá směs? To by mohlo bejt i tou váhou, rozhodně by to za zkoušku jí vyměnit stálo si myslím ....
Vyčištění váhy někdy je ještě horší než lepší
Hádám že diagnostika zobrazí průtok vzduchu,nevím kde bych ale našel správné hodnoty k JTS motoru..
Zobrazí se v diagnostice průtok při volnoběžných i zvýšených otáčkách,nebo jak??
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Hele tak to nevím jak přesně se to měří :-)
Já jen že jsem měl stejnej problém se zakopáváním, vynecháváním motoru kdysi u BUSSA 2.5 V6 a
problém byl právě u váhy .... Nejdřív jsem jí odpojil a bylo to trošíčku lepší, pak jsem si půjčil jinou a bylo to ok ;-)
Jo a ještě něco podobnýho mi to dělalo, když jsem dal nový svíčky BRISK .... asi si to s nima nerozumělo či co.
Já jen že jsem měl stejnej problém se zakopáváním, vynecháváním motoru kdysi u BUSSA 2.5 V6 a
problém byl právě u váhy .... Nejdřív jsem jí odpojil a bylo to trošíčku lepší, pak jsem si půjčil jinou a bylo to ok ;-)
Jo a ještě něco podobnýho mi to dělalo, když jsem dal nový svíčky BRISK .... asi si to s nima nerozumělo či co.
ALFA 4EVER!!!
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
....................
Alfa 156 2.5 V6 BUSSO 151kw, Alfa 156 2.4 103kw, Alfa 156 2.4 110kw, Alfa 156 1.9jtd 16v 103kw, Alfa 156 2.4jtd 20v Blu metalico, Alfa 159 1.9jtdm CAMO, Alfa 159 2.4 jtdm ROSSO - DPF, SWIRL, EGR OFF
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
A nekoušel jsi na diagnostice hodnoty STFT 1 a STFT 2 ? Pokud jsou hodně do plusu nebo hodně do mínusu, dá se z toho taky leccos poznat.
Alfa Romeo 159 2.2 JTS
Nissan Murano 3.5 V6
Alfa Romeo 156 2.0 TS
ex: Nissan Primera 2.0 GT
Nissan Murano 3.5 V6
Alfa Romeo 156 2.0 TS
ex: Nissan Primera 2.0 GT
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Tak problém stále přetrvává,byl jsem na STK a emisích a žádný problém-hodnoty emisí v pořádku..Pořád mě zlobí zakopávání na volnoběh a při rozjíždění škubání motoru v nízkých otáčkách.Ted se ještě občas objeví i propadnutí otáček při vyřazení,otáčky občas spadnou pod volnoběžné a motor málem zhasne,za moment se to ale porovná...Diagnostika stále P1670 tlak paliva-tuto hláškuto vyhazuje ale pouze ve volnoběžných otáčkách-motor pravidelně na volnoběh co cca 5 sekund prostě jako zakopne a takhle stále dokola..Ta chyba se objeví pouze vždycky jen na volnoběh a pokaždé když motor takhle zakopne..Jinak to jezdí normálně,žádný problém..
Nedokáže mi prosím někdo poradit jestli to může způsobovat třeba škrtící klapka,nějaký volnoběžný ventil-jestli tenhle motor ho má,nebo jestli se opravdu jedná o závadu v tlaku paliva??
Už jsem opravdu bezradný
Nedokáže mi prosím někdo poradit jestli to může způsobovat třeba škrtící klapka,nějaký volnoběžný ventil-jestli tenhle motor ho má,nebo jestli se opravdu jedná o závadu v tlaku paliva??
Už jsem opravdu bezradný
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Zdravim. Chcem sa opýtať či už si nejako pokročil s týmto problémom. Mám presne ten istý motor. Chybu motora mi zatiaľ neukazuje. Jediné zatiaľ čo mám je ten nepravidelný chod motora na volnobeh .
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
pokud to má nepravidelnej volnoběh a smrdí po benzínu, je opravdu vysokej tlak paliva... propad otáček při řazení je známka toho, že to je uchcaný..tj tlak paliva, palivová pumpa, regulace... sežeň manuál na JTS a studuj jak to má fungovat a jdi postupně... nejjednodušší a nejlevnější rada, než člověk začne bezhlavě měnit věci okolo, kterejma to není, jen s edočasně stav zlepší..
JTS neznám, ale zkouknul bych palivový vedení a pokud existuje zpátečka do nádrže, tak tu bych odpojil u lišty a hadici navedl do nějakýho kanystru na zkoušku.. pokud zpátečka není, bude problém už třeba u pumpy a regulátoru v nádrži..
u starších aut se může stát že je zpátečka z nějakýho důvodu ucpaná (zažil jsem osobně u Audi A4, generace B5 1.8 20V - šroub v hadici pro zvýšení tlaku paliva - rádoby "tuning" kryjící vadný palivový čerpadlo, u svýho coupe pak zrnko písku ve zp5tném ventilu na zpátečce u nádrže- ventil nefungoval a místo 3 bar mi šlo do motoru 5,5bar, což by tolik nevadilo, pokud bych místo 120lhod čerpadla neměl walbro s 340lhod..)..
JTS neznám, ale zkouknul bych palivový vedení a pokud existuje zpátečka do nádrže, tak tu bych odpojil u lišty a hadici navedl do nějakýho kanystru na zkoušku.. pokud zpátečka není, bude problém už třeba u pumpy a regulátoru v nádrži..
u starších aut se může stát že je zpátečka z nějakýho důvodu ucpaná (zažil jsem osobně u Audi A4, generace B5 1.8 20V - šroub v hadici pro zvýšení tlaku paliva - rádoby "tuning" kryjící vadný palivový čerpadlo, u svýho coupe pak zrnko písku ve zp5tném ventilu na zpátečce u nádrže- ventil nefungoval a místo 3 bar mi šlo do motoru 5,5bar, což by tolik nevadilo, pokud bych místo 120lhod čerpadla neměl walbro s 340lhod..)..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
JTS žádný volnoběžný ventil nemá. Vracečku do nádrže taky nemá, je tam podávací čerpadlo v nádrži, od kterého jde jedna trubka do vysokotlakého pístového čerpadla, které je poháněné od výfukové vačky. Z něj jde tlaková trubka do rozvodné palivové lišty ... výstup tlakového regulátoru z té lišty("přepad"), nejde do nádrže, ale před to vysokotlaké čerpadlo.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Ahojte, zajímalo by mě zda tento problém někdo už vyřešil. Mam na svém GT problém podobný, chybu zatím nevyhazuje a jede dobře ale na volnoběh občas jakoby zakopne. už jsem taky zkoušel všechno možné ale nevím kde hledat chybu. zkoušel jsem najít i nejakou tabulku hodnot na porovnání s diag a zatim nic. Díky za info
AR GT JTS
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
V motore už utopených dosť € a aj tak sa mi ten problém nepodarilo vyriešiť. Teraz cez zimu ide aj dosť hustý biely dym z vyfuku,aj vstrekovacie sa už menil a zatiaľ bezvýsledne. Na jar budem skúšať asi ďalšie veci. Aj keď už ani neviem čo bych mal kuknúť.
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Ešte doplním že keď je zima tak ukazuje skoro pri každom štarte P 0304 čo je cievka na 4 valci. Ale okolo toho sa už všetko skúšalo ,aj ten vstrek a zatiaľ nič nepomohlo.
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
To kouření je asi normální,hodně tam kondenzuje voda...Pokud ti nemizí fridex,tak OK...
Ty cívky hooodně odcházejí,vyndej cívku a svíčku ze čtvrtého válce a prohod třeba s prvním válcem,pokud ti to bude po přehození vyhazovat chybu prvního válce tak je KO svíčka nebo cívka,pokud zůstane vada na čtvrtém válci tak je špatná komprese,ventil,vstřik na čtvrtém válci...Tohle je nejlevnější řešení....
Ty cívky hooodně odcházejí,vyndej cívku a svíčku ze čtvrtého válce a prohod třeba s prvním válcem,pokud ti to bude po přehození vyhazovat chybu prvního válce tak je KO svíčka nebo cívka,pokud zůstane vada na čtvrtém válci tak je špatná komprese,ventil,vstřik na čtvrtém válci...Tohle je nejlevnější řešení....
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Prehodene už dávno ,chyba ostala na 4 valci. Ako som písal aj vstrek som tam nedávno menil a nepomohlo a ten dym normálny nieje lebo cítim z neho dosť nespaleneho benzínu. Fakt už neviem čo s tým motorom robiť.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8687
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Tak potom bych se zaměřil na kabeláž, především konektor cívky. Palivo tam zjevně jde, jen neshoří
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
změř komprese na válcích,možná bude čtvrtý válec KO,jinak se asi nehneš...
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
4 valec ko nebude. Necítim stratu výkonu a navyše problém robí iba za studena že vypíše tu chybu potom sa to ukludni. Skúsim asi kabeláž kuknúť ešte + rozmýšľam že tam dám silnejšiu baterku.teraz tam mám 60 ku ale mám z nej zlý pocit. Ako keby prúd nestačil a prejavuje sa to tým 4 valcom. Ale chcel by som aj ten biely dym vyriešiť + to že cítim ten nespaleny benzín. Mám podozrenie na váhu vzduchu ale bezhlavo meniť na Tom aute veci stojí dost € a bez výsledku zatiaľ. Žiadny mechanik v okolí nepozná ten motor a to som bol aj za najväčším odborníkom čo tu v okolí je. A bez výsledku
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Ahoj, jestli chceš váhu na vyzkoušení, tak jednu jetou ale funkční bych tady měl. Kdyžtak mi pošli SZ...
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Nevím proč by nemohl být 4 válec KO.....Po ohřátí motoru se komprese o něco zvedne a pak je vše OK.Může ti taky do 4 válce prosakovat voda-pára z výfuku a po nastartování se voda vypálí..Svíčku a cívku jsi prohodil,tím to není,ted změř tlaky ve válcích a pokud budou dobrý tak můžeš řešit elektro a pod.Tohle je základ a každý mechanik by to tak měl udělat i když tenhle motor nezná,všechny motory fungují na stejném principu...
Re: JTS-NEPRAVIDELNÝ VOLNOBĚH,CHYBA P1670,prosím o rady.....
Ďakujem za radu. Už to riešim a hádam v týždni sa zmerajú.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host