No Q4 stejně není úplně auto na necesty. Je to nízké. Já mám tedy nesnížený podvozek a stejně na polňačnách drhnu.
Je teda pravda, že mám zadní pera sesedlá asi o centimetr a kryt pod motorem už má taky něco za sebou, takže je asi trochu níž, ale stejně.
Tuhle jsem vjel na nějakou polňačku a pak potřeboval vycouvat a už sem myslel, že tam ten kryt pod motorem urvu.
Navíc mám podezření, že držák kardanu je nejnižším bodem pod autem a už sem si s ním párkrát nehezky drbnul doma o obrubník, když uajíždím do garáže.
Tím nechci říct, že by to nejelo hezky. Ikdyž jsem Q4 nehledal, tak už jsem si na to zvyknul. Slabší motorizaci bych nechtěl a ta trakce je super, ikdyž většinu času sebou vozíš jen hmotnost navíc. Ale je to auto na silnici a ne do terénu.
1.8 MPi (pokec)
Re: 1.8 MPi (pokec)
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di
- rbiciste
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
- Bydliště: Divec u Hradce Králové
Re: 1.8 MPi (pokec)
Nechtěl jsem to tu zaplevelit.
Tažný používám pouze na lehké věci jako vožení větví apod.
Q4 mě láká kvůli ježdění na lyže v zimě.
Na polňačku skoro nejezdím. Je to spíš kousek po louce a ani to není nutné.
Zatím to všechno se ctí zvládá má AR 147 s vyhřátým krytem pod motorem kousek na silnicí.
Díky za reakce.
Tažný používám pouze na lehké věci jako vožení větví apod.
Q4 mě láká kvůli ježdění na lyže v zimě.
Na polňačku skoro nejezdím. Je to spíš kousek po louce a ani to není nutné.
Zatím to všechno se ctí zvládá má AR 147 s vyhřátým krytem pod motorem kousek na silnicí.
Díky za reakce.
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: 1.8 MPi (pokec)
Ahoj panove,
neni ta 1.8 jen takova hezci felda? Jako puvodne jsem chtel TBI, ale prevazne jezdim kratke trasy a mechos rikal, ze to primovstriky s turbem radi nemaji, ze se mam poohlidnout po atmosfere. Nasel jsem 1.8 MPI, ale mam strach, ze jakmile pojedu na dalnici 130 a prijde kopec, tak budu rad, kdyz raficka nespadne pod 90kmh. Jake mate s timto zkusenosti? Prece jen je to vcelku tezke auto. Za kolik se s tim da vubec jezdit? (Spotreba mesto, 90kmh,130kmh,150kmh, proste co kdo ma zkusenosti). Predem dekuji.
neni ta 1.8 jen takova hezci felda? Jako puvodne jsem chtel TBI, ale prevazne jezdim kratke trasy a mechos rikal, ze to primovstriky s turbem radi nemaji, ze se mam poohlidnout po atmosfere. Nasel jsem 1.8 MPI, ale mam strach, ze jakmile pojedu na dalnici 130 a prijde kopec, tak budu rad, kdyz raficka nespadne pod 90kmh. Jake mate s timto zkusenosti? Prece jen je to vcelku tezke auto. Za kolik se s tim da vubec jezdit? (Spotreba mesto, 90kmh,130kmh,150kmh, proste co kdo ma zkusenosti). Predem dekuji.
Re: 1.8 MPi (pokec)
Ten mechoš má rozum. Není to zas tak těžké auto jak se zdá. Vzhledem k tomu,že nemá 6ku tak ti do kopce rozhodně nezpomalí. při 140km/h točí cca 3800ot. Město pod 9l/100 nedostaneš, spíše k 10l. Okresky i za 7l. Srovnávat s turbo motorem je nesmysl, nicméně do Feldy to má hodně daleko.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host