Recenze & testy
Re: Recenze & testy
jj já mám Stelvio taky ve střednědobém plánu.... za dva tři roky, uvidíme.... tou dobou už asi nebudou žádné kombíky, normální auta budou mizet taky, takže Stelvio s jeho normálními motory a tlačítkovým interiérem bude takové příjemně morálně zastaralé :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Recenze & testy
Těšíš se na Stelvio nebo na loučení se 159?
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2223
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
Adame, samosebou na Stelvio.
159 je už takový stařeček, pořád vše funguje, ale chci si udělat radost. No uvidíme, co za toho stařečka dostanu.
Kdo ví co se za pár let bude prodávat za auta?
A hlavně to bude návrat k benzínu.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Re: Recenze & testy
pánové co dodat, kdo umí, ten umí.... jen bych volil jinou barevnou kombinaci v interiéru, ale jinak poklona.... na to že je ve výrobě 5 let, tak pořád skvělá kára.... a jak už jsem psal u Giulie, ono je to taky tím že v průběhu času konkurence své auta spíš doku*vila asistenty, dotykáči a nefunkčními eko-technologiemi...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
koukal jsem na to už v předpremiéře, protože tady ti sousedi mi přijdou nejvíc objektivní v jakékoliv recenzi. A to je potřeba podporovat. Nicméně klobouk dolů.
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
Alfa a Rasťo, není co dodat.
Snad jen, trochu mě zarazilo, že vůbec nezmínil benzínovou verzi. Čekal jsem, že tam zazní, že s benzínovým motorem se tohle auto posune na ještě trochu jiný level....
Snad jen, trochu mě zarazilo, že vůbec nezmínil benzínovou verzi. Čekal jsem, že tam zazní, že s benzínovým motorem se tohle auto posune na ještě trochu jiný level....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Recenze & testy
Pěkný... Fakt pěkný... Tak nějak to s tím autem taky cítím...
A už se na něj těším. Jen to bude benzín...
A už se na něj těším. Jen to bude benzín...
Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa 147 1.6 TS '06 v rodině
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa 147 1.6 TS '06 v rodině
Re: Recenze & testy
Moc mě ten test potěšil, obzvlášť když je od Rasťi. Hele, začínáte mě štvát. Já si musím počkat tak pět let
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6965
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
Takovej testík prostě zahřeje u srdce
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Recenze & testy
jo jo.... musel jsem si Stelvio preventivně nakonfigurovat, i když mám minimálně dva roky čas....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
Jojoo, co já se ho nakonfiguroval Ač jsem s autem spokojený a právě proto, že tuším, že Stelvio už bude nejspíš moje konečná, tak se zkouším prodat. Protože bych si ho dokázal představit právě mnohem více ušité na mou osobu a to i s vidinou nemalého příplatku. Nicméně jak jsem očekával, Alfa je značka, o které se sice hodně diskutuje, ale lidi mají velké předsudky a stejně do ní na konec nejdou, takže se nedaří prodat. A o nastavené ceně to pravděpodobně fakt není (navíc jsem už dvakrát snižoval), nezávisle na sobě mi to upřímně řekli 4 lidi, z toho 2 potenciální zájemci. Jenomže svoje hraje fakt, že není možnost odpočtu DPH. Tipuju, že to tak dobré tři čtvrtiny kupců vylučuje, což je u takové úzkoprofilovky obrovské číslo. Ale tohle jsem samozřejmě věděl. Takže očekávám, že už bude muset doma zůstat tenhle ten kousek, nicméně nezoufám, i tak je to auto par excellence a aspoň z části to i tak půjde doladit k obrazu svému.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Re: Recenze & testy
já to beru tak že to je asi poslední "normální" auto, které půjde koupit.... tak už si ho naklikám nekompromisně, protože si ho pak klidně nechám 10 let i dýl....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
ono s nástupem euro 7 je to už takové rozloučení se spalováky...
Re: Recenze & testy
tak to teď nějak odložili, ale jasně že dřív nebo později to přijde.... jinak já mám spalováků plnou stodolu, jako daily auto klidně budu mít něco bezpohlavního.... ale problém je že na dlouhé štreky ve slušném tempu je prostě ten diesel pořád nejlepší.... až se bude dát elektromobilem slušně dojet na dovču do Itálie, klidně ho budu mít.... ale to je dalších 10 let zcela nereálné....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
No není to zastavené, jen z toho vypustili některé technicky nereálné možnosti, ale i tak je to prostě tlačí do kombinace s baterkama... jsem teď zrovna četl o dalším nařízení a to že jak teď odesílají auta data o reálné spotřebě, tak v případě problému s emisemi (klasické opotřebení), tak auto odmítne nastartovat a musí být odtaženo na opravu... na jednu stranu si člověk říká fajn, alespoň nebudu muset čichat ty vyžité nafťáky, ale na druhou stranu je to už dost drsný...
Re: Recenze & testy
Ceny aut jdou dost nahoru obecně, ale nepodražilo Stelvio nějak moc? V konfiguraci s 280k benzínem začínám v podstatě na 1,6m a to tam nemám nic moc navíc.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze & testy
Hele to je všude... auta zdražila o desítky procent, stavební materiály 30%+, potraviny letí nahoru... dodavatelé nám taky zdražují, koncem minulého roku jsme měli + 2x 30%... do toho auta prodražují různé předpisy... za chvíli nepůjde koupit auto velikosti Fabie pod půl milionu
Re: Recenze & testy
.... třeba u Giulie jsou v ceníku aspoň nějaké slevy v řádu desítek tisíc.... u Stelvia nic... ale jinak pravda, zdražuje všechno.... já dělám v plastech a tam jsme u vstupních surovin +35% proti prosinci....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
To je přesně ono... s těmi plasty jsem slyšel o Texasu, že je tam obrovský hlad po plastech, když stála výroba díky extrémní zimě... to je stejné i se stavebním dřevem, vše jde do Ameriky... nebo třeba aktuální problémy s chipy, to už je něco, když stojí fabriky Hyundaie
Re: Recenze & testy
jinak ale pravda, moje konfigurace je taky někde kolem 1.6 a lepší to nebude.... pár procent sleva do na auto do výroby, ale beztak to v průběhu let ještě poleze nahoru, tím jak je nedostatek těch komponent, tak to asi ceny ještě vyšroubuje....
Ale jak říkal Rasťo v tom testu - tohle auto si koupíš protože ho chceš, ne protože ho potřebuješ.... Vybaveným Fiatem Tipo v kombíku budu na těch horách v Itálii možná o půl hodiny později a stojí třetinu peněz....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
U toho Stelvia na těch 1,6 v podstatě začínám. Když se trošku rozjedu tak tam je 1,8 ani nemrknu. Na druhou stranu skladovky jsou pořád za vcelku rozumnou cenu a je jich dost.
Když se vrátím k tomu testu - moc jsem nepochopil jak tam fungují ty páčky blinkrů a stěračů. A asi jsem jedinej na světě komu vyhovuje nemít vzadu keyless, protože na zadních dveřích občas zkusím jestli je to opravdu zamknutý.
Když se vrátím k tomu testu - moc jsem nepochopil jak tam fungují ty páčky blinkrů a stěračů. A asi jsem jedinej na světě komu vyhovuje nemít vzadu keyless, protože na zadních dveřích občas zkusím jestli je to opravdu zamknutý.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze & testy
normální blinkr má tři aretované polohy - hodní/středovou/dolní. U Stelvia/Giu je aretovaná jen ta prostřední. takže i když ti bliká permanentně blinkr, tak páčka se vrátí na střed. A permanentní blinkr tedy vypneš ne tak že bys tu páčku vrátil na střed, ale ale prostě do ní ťukneš do opačné polohy než odbočuješ a tím to vypneš.... je to trošku divné ale osobně jsem si na to vždycky rychle zvyknul....
Keyless vzadu taky nepotřebuju... ale zamčené auto poznávám podle sklopených zrcátek ;-)
Keyless vzadu taky nepotřebuju... ale zamčené auto poznávám podle sklopených zrcátek ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Recenze & testy
Zvyknout se dá na ledacos, ale inovace v těchto oblastech moc nechápu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Recenze & testy
Moc hezky se to poslouchá a čte. A Rasťo to dává fakt od srdce. Dlouho jsem měl dilema jít do Stelvia ( původně jsem chtěl úplně něco jiného, ale nedokázali jsme to dovézt... ) a nakonec jsem rád - objednával jsem ho v Německu a čekal třičtvrtě roku. Jo, je to tak. Cenu se stydím říci, ale i Breru jsem takto v Drážďanech kupoval a je to tak, bohužel u nás nedosažitelné a i přistup je jiný. jenom jsme před rokem ani na jedné straně nevěřili, že se tam prostě nedostanu ani na servis...
Jinak jezdím hlavně dálky, takže diesel 210Hp a jsem příjemně překvapen - za celou dobu ( 20.000km ) je průměr 6,6 l. Těch asistentů tam je až příliš, ale dá se zvyknout, do dneška nemám spuštěný ten Alfa-Carbox, a ani po něm netoužím. Kdo budete chtít do Stelvia jít, upozorňuji, že každýn rokem tam přidávají další a další kraviny ( v Němegku již sledování spotřeb apod. ). jak někdo píšete, jedno z posledních ještě normálních aut, i když už i tady mne ta močůvka pěkně štve...ale jinak
Jinak jezdím hlavně dálky, takže diesel 210Hp a jsem příjemně překvapen - za celou dobu ( 20.000km ) je průměr 6,6 l. Těch asistentů tam je až příliš, ale dá se zvyknout, do dneška nemám spuštěný ten Alfa-Carbox, a ani po něm netoužím. Kdo budete chtít do Stelvia jít, upozorňuji, že každýn rokem tam přidávají další a další kraviny ( v Němegku již sledování spotřeb apod. ). jak někdo píšete, jedno z posledních ještě normálních aut, i když už i tady mne ta močůvka pěkně štve...ale jinak
AR Brera 3,2Q4 280ps/ 2008
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
AR Stelvio Lusso TI 210ps/ 2020
- Pete Biggy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: 25.2.2020, úte 13:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze & testy
Tak zrovna keyless mám na svém autě vypnutý, nepoužívám ho. Ale z každé strany slyším, jak je to super věc. No asi si to na nějakou dobu budu muset nakázat zapnout, jestli tomu teda nepřijdu na chuť Ale jinak tohle je zrovna věc, kterou bych si na novém autě konfigurovat nechtěl (v ČR to je ovšem v základu), ale jelikož tam jsou v balíku i další věci, které bych zas uvítal (především podsvícené kliky), tak bych to stejně velmi zvažoval. Ale jinak být jen samotný keyless, tak ho rozhodně nepřiplácím, stejně jako bych fakt nechtěl příplatkové asistenty, alarm, adaptivní tempomat, který nejde přepnout do klasického atd. atd. Takže já bych se slevou venku dostal rozhodně na podstatně nižší sumu než 1,6 mega. Takové peníze bych do auta už fakt nedal Ceníkově bych se s novým Veloce nedostal ani výš než se svým stávajícím B-Techem, protože bych tam právě nechtěl spoustu z těchto vyfikundancí a navíc tam chtěl v podstatě jen el. tažné a Performance paket. Plus některé designové prvky, které mám i na svém autě a kterých bych se rozhodně nevzdal a věcí, které má Veloce už stejně v základu. Ale samozřejmě, nebylo by to se slevou 33%, to je mi jasné....Hele a co se týče toho sledování spotřeby, to už tam mají teď? Já myslel, že až od příštího roku. Já měl spíš obavy, že pokud bych nakonec prodal a konfiguroval nový vůz, tak že bych to bylo více ojebané na kvalitě. Protože vím, jak automobilky po minulé krizi v roce 2008 šulily (aby se zahojily), čehož je důkazem je třeba samotné Subaru. Toho se fakt trochu bojím a toto mi právě pořád i hlodá v hlavě s tím, ať neblbnu a nechám si raději to, co je doma.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280 /2023-MY2022/
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Suzuki Swift 1,2 mildhybrid /2022/
KTM SMT limit. edit. /2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280 /2020/, Subaru Forester XT /2018/, Subaru XV 2.0 /2016/ a spousta motorek vč. klenotu Benelli TNT Café Racer
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů