TDs z jiné alfy

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

TDs z jiné alfy

Příspěvek od krosmen » 18.9.2008, čtv 21:42

já mám dotaz jestli ste seněkdo už zabýval nacpánim jiného VM motoru do 75 např z 164 nebo 155?????jsou tam nějaká úskalí?Už sem koukal že budu muset předělat výfuk a sání použít ze starýho motoru....držáky by měli sedět a navíc bych se zbavil toho co je vepředy na motoru napříč tzv záchyt reakce......
něco italskýho mám....

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 18.9.2008, čtv 21:51

když odstraníš příčné táhlo, tak se motor po čase ukroutí ze spodních silentbloků

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 19.9.2008, pát 08:07

tak tam záchyt reakce nechám a vyrobim mu držák.alespoň jak píšeš bude lépe odolávat a nebude se tolik zatěžovat uložení vzadu na fremě.Ještě nějakej poznatek?Něco co bych měl pohlídat dál?
něco italskýho mám....

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

164 vs.75

Příspěvek od Milano75 » 24.9.2008, stř 21:55

hele já se na to zrovna chystám :) 2,5 TD do 75 ještě ale dodělávám QV tak na to nemám čas, ještě sem si ani nestihl vyndat motor abych se na to mrknul
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

VM motori

Příspěvek od Milano75 » 24.9.2008, stř 21:59

jinak podle mě je ten motor ůplně stejnej jak v 75 akorát ho musíš komplet oholit(jen polomotor a hlavy) zbytek musíš nacpat ze starýho motoru a s tím silentblokem nahoře s tím bych si nědělal hlavu, ten v 75 bejt nemusí v 164 jo(ale asi ho tam nacpu kvůli tomu, že když jí vytáhnu na okruh tak by to nevydželi starý silenty) :-({|=
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 24.9.2008, stř 22:20

bohužel ale budu mít převodovku bez samosvoru-nesehnatelná záležitost....
něco italskýho mám....

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

samosvor

Příspěvek od Milano75 » 25.9.2008, čtv 22:18

hele jaký motory měli samosvor???
2,4TD alfa 90???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 28.9.2008, ned 21:03

některý 2.0 TS pak jak si napsal všechny 2.4 TD 2.5 jen některý 3.0 všechny a všechny 1.8 TURBO
něco italskýho mám....

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

přestavba

Příspěvek od Milano75 » 19.10.2008, ned 18:58

takže první zádrhele: ad1 164 má vodní pumpu venku a ta ze 75 nejde do 164 bloku(neníkam.není na ní díra) ad2 mazání turba, ale hlavně odtok je jinačí nezž u 75 asi se budou muset udělat nové hadice ad3 nejsem si jistej jestli tam budou moci být svody s turbem ze75, protože tam asi bude vadit potrubí od vodní pumpy ad4 bdudou se muset přendat čidla na olej, tam kde jsou ted by se asi při použití turba a svodů ze 75 roztekly :)


Jinak jestě nevím co s alternátorem a posilovačem

ale tohle jsou jen blbosti, prostě když tam chcu motor ze 164 tak mě nic nezastaví *varim varim
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

NElze

Příspěvek od Milano75 » 27.10.2008, pon 15:57

takže po dlouhém bádání a utrácení za vraky alf, jsem dospěl ke konečnému verdiktu v otázce: jestli lze namontovat motor ze 164 2,5Td do 75? tak odpověd zní NE :( krom jiného nejde tam našroubovat příruba pro zvon a další problém je se setrvákem, setrvák u 164 má kolem sebe simering a pod ním je ještě labirint a to 75 nemá :( další problé je s turbem, tak jak je u 75 tak nemůže zůstat kvůli vodní pumpě, ale dá se to vyřešit mezikusem mezi turbo a svody aby to turbo bylo dál........ no nic zkusím se jen tak ještě podívat jestli by příruba ze 164 nešla upravit na 75 a jestli by nešla v setrváku z 75 udělat dráža na simering...ale vypadá to bledě... :smt068 :smt068 :smt068 :smt068 :smt068 :smt068 :smt068 :smt068 :smt068 :smt068 ::s29:: ::s29::
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 29.10.2008, stř 07:42

Obrázek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krosmen » 31.10.2008, pát 09:10

Takže?budeš v tom pokračovat a nebo to vzdáváš????
něco italskýho mám....

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

2,5td

Příspěvek od Milano75 » 4.4.2009, sob 18:48

takže sem dneska dělal gufero na klice pod setrvákem a zjistil sem, že u 1642,5td jak je ten setrvák v místě kde je přišroubovanej na kliku tlustčí než setrvák u 752,4td, tak u 75 2,4td je to řešený tak, že na klice je cca 1cm tlustá podložka(mezikus mezi klikou a setrvákem) takže by klika mohla posovat do VM motoru z 75 (2,0,2,4) *varim varim

a co se týče celého bloku, tak by se muselo dát pravděpodobně z 75 dieslu poslední část uložení kliky(ta co je přišroubovaná k přírubě) a pak by to teoreticky mělo pasovat na setrvák.

příruba by se tam nějak nacpala, stačilo by na přírubě provrtat jiný díry.


takže teoreticky problém se setrvákem je vyřešen :smt041 :smt041 :smt041 :smt041 :smt041


Další problém by byl s vodní pumpou, jde o tože vodní pumpa je mimo motor a trubka od vodní pumpy prochzí respektive skoro překáží svodům a turbu z 75 diesla, lae tohle si myslím, by už byl minimální problém *varim varim *varim varim *varim varim :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 4.4.2009, sob 19:32

Když si vpomenu na ten černočerný šmír při výměně motoru u Prismy diesel, tak mi z toho naskakuje husina. :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

oil

Příspěvek od Milano75 » 4.4.2009, sob 19:45

právě Rasputin mě upozornoval, že mu z pod setrváku teče olej, jenže sem myslel že to nebude tolik a taky že to bude jen simering na klice, kterej zas tak moc neteče, tak sem to šoupnul do auta a ono to čeče jak blázen, ted jak sem to rozdělal, tak sem zjistil, že z pod kliky ani ne, ale tekla vačka jak niagáry, navíc mi začlo tíct ventilový víko a to sem ho přetěsnoval, nehledě na to že mi teče vstřikovací čerpadlo mno a aby toho nebylo málo tak mi teče řízení, přímo z osičky jak je na ní nasazená volantová tyč(myslíš, že by to zpravilo jen vyměnit gufero???) *varim varim

jinak mi ještě teče převodovka pod spojkou, ale vzhledem k tomu, že mám sinchron na 2a4 KO tak na to kašlu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 4.4.2009, sob 20:10

kde to neteče?
To gufero by to spravilo, jestli to jde ovšem nějak rozumě vyměnit. :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milano75 » 4.4.2009, sob 20:48

ještě mi teče nová brzdová hadička u PP kola-sem se zapoměl zmínit :D :D :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od Milano75 » 7.8.2009, pát 22:22

takže do 75 ještě šel 5 válec 2,5td vm motor z toyoty a 5 válce 3,1TD vm motori z jeepu, ale ceny jsou víc než za 75 :shock:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od A.J.Michal » 8.8.2009, sob 12:12

Otec mi nedávno říkal, že mají v práci destu taky s WM motorem, nyní nevim jestli je tam 3 litr nebo 3,5.Vstrikovani je už ale common rail :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od Milano75 » 8.8.2009, sob 13:27

MNO KDO BY TO DO DESTY ŘEKL, tohle už bude novější motor
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od krosmen » 10.8.2009, pon 17:11

ještě je ve hře scorpio,kde je motor podél jako u 75....je to 2,5 92kw......do desítky se dá sehnat clý pojízdný auto....
něco italskýho mám....

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od Milano75 » 10.8.2009, pon 18:35

bohužel ve škorpiju nebyl takhle silnej motor v lafě 164/155 byl nejsilnější ve škropiju je něco kolem 115hp ale dá se sehnat komel 10 jak říkáš, jen že je to jen 4 válec :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od hondzik » 10.8.2009, pon 19:35

Scorpio II generace-95+ Klaun, prase,okáč a další ošklivý jména
benzíny-
2,0 8v 115ps
2,0 16v 136 ps
2,3 16v 147ps
2,9i 12v 150ps
2,9i 24v 207ps ( cosworth)

nafta
2,5TD 115ps
2,5TDi 125ps
obě nafty jsou 4 hrnky, obě VMka

V první generaci a mezitipu nevím, tam znám jen benzíny, v naftě tam bylo jen 2,5D a 2,5 TD, ale obě mrtvoly

škopka II jsem měl asi rok, poslední poctivej velkej Ford. Dýzlům neholduju, ale vím kdo tihle VMek z toho bude mít v polici tunu. Jen se musí na něj opatrně, je to maximálně zarytej Fordař, nesmí se mu říct že přicházíme z itálie :smt064 Ale jinak fachman se zlatýma rukama

foto 2,5TDi
Přílohy
2.5_TDi.jpg
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od Milano75 » 10.8.2009, pon 22:07

hhhooooooubbbyyyy :D 2,5TDi??? je to fakt VM motor???? ta fotka je z 2,5TDi??


jinak jeden známej zrovna schání 2,5 TD vm motor, takže kdybys věděl tak sem s ním


jinak máš víc info o té 2,5tdi ?????????? třeba někde lepší foto??? nebo někde černý na býlím, že to byl přímej vstřik????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: TDs z jiné alfy

Příspěvek od Milano75 » 10.8.2009, pon 22:10

mno jo fakt to tak vypadá :) potřeboval bych celej motor z TDi nebo jen hlavy


máš tam na někoho kontakt????


nebo nějaké forum???


EDIT: lol našel sem lepší fotku a osobně si myslím, že ten 125 HP má tak velkej výkon jen díky tomu, že má EDC jako alfa 155, takže bych řekl, že je to jen TD- prostě klasickej překůmůrkáč :(

EDIT 2 je to 1996 - motor 2.5 TD s elektronickou regulací, naladěný na 92kW, s ochranou proti přehřátí

sice mě zajímá ta ochrana proti přehřátí, aale podle mě se jen vypne motor



jinak spusta lidí si myslí, že když to má lektronické vstřikování(EDC) tak že je to přímý vstřik TZN TDi,mno bohužel to pravda nejni, je to jen obyč TD


takže motory jsou stejné jako v alfě 164

jinak z forda by do 75 mohl pasovat snáž než ze 164

jinak VM motor staré konstrukce s přímím vstřikem byl 6 vál 4,2 118KW a byl namontovanej ve speciálu pro švícarskou armádu a jmenoval se - Bucher Guyer Duro




EDIT 3 NA CHVILKU JSEM ZAŽIL ŠOK :D :D :D :D
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 10.8.2009, pon 22:24, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů