Alfa 90 2.4 TD
Chlapi mám pár dotazů ohledně 90,můžu?
Mám prostě pár nesrovnalostí a navíc čím dál víc zjiš%tuju,že předchozí majitel byl pěkný Pat nebo Mat!
Zajímalo by mě,jestli mají být na kardanu u středové hardiny podložky,protože u mě byly,ale bylo jich tam podezřele moc,tak se mi to nezdá? Navíc tam byl nějaký plechový kroužek u toho středovýho ložiska,který taky asi nebyl původní nebo to tam má být?Každopádně tenhle byl na odpis,takže bych ho musel splašit jinde!
A to vede k dalšímu dotazu ohledně shánění:
Další věc,kterou dlouhodobě řeším,je že potřebuju motor 2.4TD do 90 a to hlavně kvůli ND.Můj běží,zdá se že je vše o.k.,ale ještě ho neviděl zkušený odborník,to je teprve v plánu.Zpět k věci,chtěl bych vědět,jetli měla 75 stejný 2.4TD jako 90,protože já mám na své Alfě 5-tidíry kola jako Majkl na jeho nové 75,dále všude různě v katalozích jsou díly označené na 75 i 90, proto se ptám?Ví někdo jak to je?Nebo ještě lépe neví někdo o motoru 2.4TD?
No a zatím asi poslední dotaz je,jestli někdo neví kolik by mě vyšla GO motoru u 90,aspoň zhruba?Taky by se hodil nějaký osvědčený kontakt,nejlépe na jižní Moravě,ale klidně i dál?Hlavně to nechci dávat nějakýmu frantovi z Nemanic,aby mi to za rok odešlo ůplně!
Samozřejmě nabízí se varianta zástavby jiného motoru,ale na to nemám prostory a musel bych si sehnat motor!
Chlapi budu vděčný za každou radu,názor prostě cokoliv,usnadní mi to problémy a urychlí zprovoznění mojí krasavice!
Mám prostě pár nesrovnalostí a navíc čím dál víc zjiš%tuju,že předchozí majitel byl pěkný Pat nebo Mat!
Zajímalo by mě,jestli mají být na kardanu u středové hardiny podložky,protože u mě byly,ale bylo jich tam podezřele moc,tak se mi to nezdá? Navíc tam byl nějaký plechový kroužek u toho středovýho ložiska,který taky asi nebyl původní nebo to tam má být?Každopádně tenhle byl na odpis,takže bych ho musel splašit jinde!
A to vede k dalšímu dotazu ohledně shánění:
Další věc,kterou dlouhodobě řeším,je že potřebuju motor 2.4TD do 90 a to hlavně kvůli ND.Můj běží,zdá se že je vše o.k.,ale ještě ho neviděl zkušený odborník,to je teprve v plánu.Zpět k věci,chtěl bych vědět,jetli měla 75 stejný 2.4TD jako 90,protože já mám na své Alfě 5-tidíry kola jako Majkl na jeho nové 75,dále všude různě v katalozích jsou díly označené na 75 i 90, proto se ptám?Ví někdo jak to je?Nebo ještě lépe neví někdo o motoru 2.4TD?
No a zatím asi poslední dotaz je,jestli někdo neví kolik by mě vyšla GO motoru u 90,aspoň zhruba?Taky by se hodil nějaký osvědčený kontakt,nejlépe na jižní Moravě,ale klidně i dál?Hlavně to nechci dávat nějakýmu frantovi z Nemanic,aby mi to za rok odešlo ůplně!
Samozřejmě nabízí se varianta zástavby jiného motoru,ale na to nemám prostory a musel bych si sehnat motor!
Chlapi budu vděčný za každou radu,názor prostě cokoliv,usnadní mi to problémy a urychlí zprovoznění mojí krasavice!
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
kroužky na kardanu můžeš vyfotit a dát sem třeba něco vymyslíme. 90 2.4 TD jezdí v Soběslavi, prý denně. Takže by byla možnost s ním konzultovat. Na motoru bych změřil tlaky a jestli budou ok, neřešil bych. Max. repasi turbodmychadla a seřídit ventily, možná čerpadlo a vstřiky dát zkontrolovat na seřizovací stolici. V Soběslavi je i master na motory, toho času dost zaneprázdněný
Jinak GO diesela je drahá věc a dokud klape a nebere olej, tak bych na něj nešahal.
Kola má 2.0 čtyřválec na 4 šrouby a 2.5 na 6 šroubů, aspoň u mě.
Jinak GO diesela je drahá věc a dokud klape a nebere olej, tak bych na něj nešahal.
Kola má 2.0 čtyřválec na 4 šrouby a 2.5 na 6 šroubů, aspoň u mě.
S tím kroužkem to bude problém já jsem ho buď někde odložil nebo vyhodil,protože to byl už jen rozdrtěný kus plechu,ale zkusím se podívat na ten kardan co mám v ND,protože se mi zdá,že tam něco bylo!Jak je to s těma podlaýkama náhodou nevíš?
Tak jsem ten kroužek našel na tom kardanu co je v ND,asi to bude ono!
Tak jsem ten kroužek našel na tom kardanu co je v ND,asi to bude ono!
Naposledy upravil(a) SMOG dne 19.2.2008, úte 16:18, celkem upraveno 1 x.
Tak to doufám,že to nějak snad dám dohromady,protože mi dneska naprosto nečekaně volali z MotorTrucku z Brna,že pro mě mají to ložisko a přímo na 2.4 TD,to je super!Stát bude necelý lirt,mazec!
Takže zbývá ho jen vyzvednout a to si budu muset domluvit,ale snad to bude o víkendu doma!
S tím co jsem objednal teď počítej,že jestli ho opravdu dodají bude tvoje!Přidám ti ho na hromádku k zapalování jo?
Takže zbývá ho jen vyzvednout a to si budu muset domluvit,ale snad to bude o víkendu doma!
S tím co jsem objednal teď počítej,že jestli ho opravdu dodají bude tvoje!Přidám ti ho na hromádku k zapalování jo?
Dík tak jsm zase o něco chytřejší!
Jak to vidíš z výměnou předních tlumičů,protože co si pamatuju,tak poslední jízda byla o zuby a to hlavně co týče předku?Myslíš,že budou stačit zrepasované nebo nějaké levnější?Přemýšlím,jestli nesáhnout po nějakým renovovaným výrobci.Našel jsem Monroe,Koni,nebo komplet podvozek Inter Alloy.Taky řeším,jestli kapalinové nebo plynové,co myslíš?
Jak to vidíš z výměnou předních tlumičů,protože co si pamatuju,tak poslední jízda byla o zuby a to hlavně co týče předku?Myslíš,že budou stačit zrepasované nebo nějaké levnější?Přemýšlím,jestli nesáhnout po nějakým renovovaným výrobci.Našel jsem Monroe,Koni,nebo komplet podvozek Inter Alloy.Taky řeším,jestli kapalinové nebo plynové,co myslíš?
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Dneska jsem 2.5 obcházel a podlézal se šroubovákem a moc děr jsem nenašel, vypadalo to hůř, ale všechno bude rel. snadno opravitelné. Takže výměna karoserie se konat nebude. Zkoušeli jsme nastartovat motor a jen tak zablafal, neměli jsme dost silnou baterii. Ale přístrojová deska a počítač se stopkami a spotřebou jsou masérní jak ve Startreku
To je docela dobrý,ono na našich silnicích to ani moc s radikálním snížením auta natrvalo nemůže nikdo myslet moc vážně bez drastických následků. :smt073
Co takhle sem dát nějaký nový foto té tvojí raritky?
Myslím,že nejsem sám kdo to uvítal,co lidi?Třeba nějaký foto motoru interiéru atd.Ať můžem i my smrtelníci slintat nad tím skvostem!
Co takhle sem dát nějaký nový foto té tvojí raritky?
Myslím,že nejsem sám kdo to uvítal,co lidi?Třeba nějaký foto motoru interiéru atd.Ať můžem i my smrtelníci slintat nad tím skvostem!
Tak jsem dnes po logickém uvažování odložil montáž silentbloku s ložiskem na kardan a tím vlastně i zprovoznění 90.Uznal jsem,že když půjdou nový hardiny,silentblok,tak i ložisko!Prostě mám doma ložisko,který bylo na autě a sice vypadá dobře,ale radši budu mít jistotu a dám tam nové i za cenu zsržení!Pořád je to podle mě lepší,než tam dát to pochybné jeté a pak ho půl roce měnit!Aspoň to bude krásně zpívat,teda jak komu,je to přeci jen diesel
No jo tyhle fotky jen potvrdily,že je to kvalitní kousek!
Hlavně ty dvoudílná kola od Zenderu ty by zasloužily pěkně vyleštit a zrenovat,protože tomu autu prostě sakramentsky seknou!
Ty sedáky vevnitř vypadaj,že jsou taky nějaký víc sportovnější než v klasice,co?No a tan motor,to je prostě mazec,už chybí jen ten zvuk!
J8 jsem o víkendu,taky zapracoval na Alfičce,vložil jsem ložisko do silentbloku.Chtělo to sice trochu vyříznout gumu,která přebývala v otvoru pro ložisko,ale po malé úpravě se vše podařilo a přešlo se z dílny do garáže ke kompletaci.Tímto děkuji kůrkovi za radu při montáži ložiska!
No a v garáži to mělo jasný spád namontovat zpět kardan i s novýma hardinama,silentblokem s ložiskem.Vše probíhalo v klasickém duchu,auto zvednuto na dvou heverem(pro jistotu),zapřené hranoly a proto nebyly podmínky ideální,ale co?Nakonec přišel kompletně vyvařené výfukové potrubí a mohlo přijít na připojení baterie a nastartování vozu a snad i k testovací jízdě!
Jaké bylo ,ale moje rozčílení,když jsem zjistil,že jsem baterii zapoměl dát nabít si asi dokážete představit!!!
A tak nezbývalo,než po zmáhající a nekonečné dřině odejít z garáže bez zaslouženého za dosti učinění v podobě nastartování motoru!
Když si na to ještě teď vzpomenu,nejradši bych se
Dneska to ale určitě klapne a já Vám napíšu první dojmy z renovace pohonu!Tak Alfě zdar!
Hlavně ty dvoudílná kola od Zenderu ty by zasloužily pěkně vyleštit a zrenovat,protože tomu autu prostě sakramentsky seknou!
Ty sedáky vevnitř vypadaj,že jsou taky nějaký víc sportovnější než v klasice,co?No a tan motor,to je prostě mazec,už chybí jen ten zvuk!
J8 jsem o víkendu,taky zapracoval na Alfičce,vložil jsem ložisko do silentbloku.Chtělo to sice trochu vyříznout gumu,která přebývala v otvoru pro ložisko,ale po malé úpravě se vše podařilo a přešlo se z dílny do garáže ke kompletaci.Tímto děkuji kůrkovi za radu při montáži ložiska!
No a v garáži to mělo jasný spád namontovat zpět kardan i s novýma hardinama,silentblokem s ložiskem.Vše probíhalo v klasickém duchu,auto zvednuto na dvou heverem(pro jistotu),zapřené hranoly a proto nebyly podmínky ideální,ale co?Nakonec přišel kompletně vyvařené výfukové potrubí a mohlo přijít na připojení baterie a nastartování vozu a snad i k testovací jízdě!
Jaké bylo ,ale moje rozčílení,když jsem zjistil,že jsem baterii zapoměl dát nabít si asi dokážete představit!!!
A tak nezbývalo,než po zmáhající a nekonečné dřině odejít z garáže bez zaslouženého za dosti učinění v podobě nastartování motoru!
Když si na to ještě teď vzpomenu,nejradši bych se
Dneska to ale určitě klapne a já Vám napíšu první dojmy z renovace pohonu!Tak Alfě zdar!
Lidi,tak jsem to včera s úspěchem nahodil,no byla lahoda!
Ten zvuk motoru,to byla hotová synfonie!
Teda spíš trochu tvrdší rokec,páč diesel se nezapře,ale i tak je pohon kompletní a vcajku! :smt073
Teďka už zbývá jen doladit detaily a vyměnit přední skllo a je to!
A samopzřejmě výměna filtrů a náplní motoru,aby jel ještě líp a mnohom déle!
Ten zvuk motoru,to byla hotová synfonie!
Teda spíš trochu tvrdší rokec,páč diesel se nezapře,ale i tak je pohon kompletní a vcajku! :smt073
Teďka už zbývá jen doladit detaily a vyměnit přední skllo a je to!
A samopzřejmě výměna filtrů a náplní motoru,aby jel ještě líp a mnohom déle!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů