Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
vstřiky jsem měl venku a benzín z nich jde.pravda,že nevím,jaký tlak má čerpadlo.budu muset proměřit.jen při sundávání srřiku byl benzín v liště pod docela velký tlakem.Čidlo u škrtící klapky je měřič množství nasávaného vzduchu.trošku jsem to srovnával s prismou 1.6 i.e.kamarádovy to dělalo něco podobného a bylo to čidlem,ketré bylo ze spod sání a po odšroubování z díry tekla chladící kapalina.Tak jsem myslel,že to čidlo co jsem objevil bude něco podobného,nebo spíš to stejné.Díky za radu
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
To, co je u Prismy na sání je snímač teploty chladící kapaliny.
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
V tvém případě bych si tipnul na vstřiky,nedávno měl stejný problém kolega na fiatu.Čidlo to žádný nebude,s tím mám zas já zkušenosti,vyměnil jsem je všechny,všechno vyčistil,vstřiky jsem dal vyčistit,pal.čerpadlo jsem vyměnil,nikde si nepřisává a stejně mi to blbne,nechce táhnout v nízkých otáčkách,tlaky,ventily atd mám dobré.Taky nevím v čem je zakopaný pes
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
U prismy jsme to řešili a přišlo se na to.Ale je pravda,že tam nebyl problém,jelikož byli díly z druhé,tak čidla byli všechny dvakrát.V tomhle případě je to horší.Už to řeším se známým,který to napíchne na diagnostiku.Sice nemusí odhalit všechno,ale aspoň navede l příčině.ještě musím poměřit tlak čerpadla.Jenom to,že byla lišta neznamená,že je dobrý tlak.Jen mě zaráží,že při nastartování motor asi pět sekund,někdy déle,běží dobře s otáčkama nad dva tisíce a porom klesnou pod 1000 a jdou níž a níž až má motor jen záchvěvy.třepe se dokud nezhasne.Je toho více,co by to mohlo dělat.pokud na něco přijdu,tak pisnu.Ještě jednou díky za nápady a rady
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Tohle právě dělá lambda, protože těsně po startu nedává signál, ale když se trochu nahřeje, tak řj začne od registrovat signál a ten když je špatný, tak moc ubírá benzín a motor takhle kucká. Minulý týden jsem to řešil u Una, chovalo se úplně přesně, jak popisuješ. Když jsem lambdu odpojil, tak kuckání zmizelo a po výměně za jinou zánovní se motor teprv probudil.
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Dneska jsem teda zkoušel odpojit lamda sondu a pravda,že to bylo podstatně lepší,ale pořád nešel motor do otáček a na volnoběh měl nepravidelný chod.Zkusil jsem teda ještě na zkoušku dát čidlo teploty vody a hned se otáčky srovnaly a motor šel krásně do otáček.Tak jsem zkusil zpátky připojit lambdu a už to nešlo,tak dobře.Podle toho jsem teda usoudil,že je vadné teplotní čidlo na sání a lambda sonda.Čidlo použité na zkoušku sice nebylo určeno pro tento motor,ale má podobné hodnoty.Tak teda uvidím,jak to bude běžet,až přijde pravé čidlo a seženu někde dobrou lamda sondu.Sice se opakuju,ale vážně velké díky všem za rady.napíšu,jak to dopadlo.
Lancia Kappa 2.0 16V Turbo
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: radar
jiras píše: ↑19.11.2008, stř 17:55 Chci se ještě optat kvůli tomu posilovači,za studena mi to je jasný,bohatá směs-více vzduchu,ale ještě by mě zajímalo když je to ohřátý a jede jak má jestli ten posilovač má na to furt vliv,šlape mi holka dobře akorát když chci rychle zrychlit tak mi to příjde že je krapec přidušená,reaguje pomalu a i ten zvuk je takoví divný.
Toto se nějak vyřešilo?jiras píše: ↑4.11.2008, úte 21:58 Tak to se přidám,mám 33 1.4 a mám podobné problémy,teplotní čidlo,čidlo vzduchu,map senzor,lambdu,kabely,svíčky,cívky,fungl nový všechny podtlakové hadičky vše jsem dával nový.Za studena mám divný a neklidný volnoběh ale jak vypne sytič a kapku se to ohřeje tak jede jak pila.Všechno jsem proměřoval,všechny kontakty jsem prostříkal,na diagnostice jsem byl jak doma a na nic jsem nepřišel a ani v servisu.Taky by mě zajímalo co to dělá.Nikde si to nepřisává brzdovej válec a ten ventyl jsem dával nový a stejně nic.Nech si zkontrolovat jestli máš správně nastavený potenciometr škrtící klapky.Když na to příjdeš čím to je tak dej vědět.
33
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Potřeboval bych poradit
Alfa 33 1.4 Marelli IAW mně začala žrát minimálně 15 na 100. Je to neskutečně bohatý a chvíli to i škubalo, pokud nebyl plný plyn (za autem v tu chvíli celkem mlha). Za studena asi OK, za tepla škubání. To ale přestalo, teď motor reaguje na plyn tak nějak normálně, jen je to strašně bohatý. Zároveň mi i přibyl a zřídl olej
Protože principu spalovacího motoru zas tak nerozumím, asi po měsíci mě napadlo (teda vlastně samotnýho mě to nenapadlo) podívat se do manuálu. Tam je hezky popsáno, jak funguje vstřikování Marelli IAW, včetně grafického znázornění:
Takže vlastně to potřebuje teplotu vzduchu, vody, podtlak v sání a samo polohu kliky.
Připojil jsem to tedy na diagnostiku, a podle mě jsou všechny hodnoty ok:
Napadne někoho, co by to mohlo ještě dělat?
Díky za každý nápad
Alfa 33 1.4 Marelli IAW mně začala žrát minimálně 15 na 100. Je to neskutečně bohatý a chvíli to i škubalo, pokud nebyl plný plyn (za autem v tu chvíli celkem mlha). Za studena asi OK, za tepla škubání. To ale přestalo, teď motor reaguje na plyn tak nějak normálně, jen je to strašně bohatý. Zároveň mi i přibyl a zřídl olej
Protože principu spalovacího motoru zas tak nerozumím, asi po měsíci mě napadlo (teda vlastně samotnýho mě to nenapadlo) podívat se do manuálu. Tam je hezky popsáno, jak funguje vstřikování Marelli IAW, včetně grafického znázornění:
Takže vlastně to potřebuje teplotu vzduchu, vody, podtlak v sání a samo polohu kliky.
Připojil jsem to tedy na diagnostiku, a podle mě jsou všechny hodnoty ok:
Napadne někoho, co by to mohlo ještě dělat?
Díky za každý nápad
33
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Vím, že to asi nikoho nezajímá, ale nahrál jsem ještě jednou diagnostiku líp, plus jsem ještě změřil voltáž na lambdě. Tak kdyby někoho něco napadlo Já tomu moc nerozumim, takže prostě už nevim
33
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8690
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Na 99% ta lambáda.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Jsem to včera trochu zkoumal, a fakt to asi bude lambda.
Taky jsem přišel na to, že 33 1.4 je buržoasní povoz, protože je tam titaniová lambda, ne zirkoniová jak u obyčejných alf , patří tam 60576530, resp. 460001921010 (Marelli), resp. OTA5F-3C1 (NGK).
Ale pozor, neplatí to pro všechny, titaniové mají až auta z cca posledního roku (nebo posledních let) výroby.
Taky jsem přišel na to, že 33 1.4 je buržoasní povoz, protože je tam titaniová lambda, ne zirkoniová jak u obyčejných alf , patří tam 60576530, resp. 460001921010 (Marelli), resp. OTA5F-3C1 (NGK).
Ale pozor, neplatí to pro všechny, titaniové mají až auta z cca posledního roku (nebo posledních let) výroby.
33
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Jen bych doplnil, že jsem dal novou lambdu a zkusil i novou RJ a porad stejny. Tak kdyby nekoho neco jeste napadlo.. Blby je, ze tu neni pobliz ani zadna skala, ze ktery by to slo shodit
33
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Volnobezny ventil, Map senzor https://alfa-restoration.co.uk/shop/pro ... ts_id=3007 hadicka k nemu, poloha skrtiacej klapky, reps. jej snimac, ma to AFM?
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Pravda, ze MAP jsem nemenil. Zkusim ho zmerit a zkontrolovat hadicku. Polohu skrtici klapky to podle diag ukazuje dobre, AFM to nema. Volnobezny ventil nema vliv na chod kdyz je plyn na podlaze, ne?
33
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
pokial neostane zaseknuty v polohe pre volnobeh tak nema.....
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Manual, multimeter a kontrola krok za krokom.... vsetky sucasti okolo rj, inak sa nikam nedostanes.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Jen bych doplnil, ze nakonec nejvic pomohlo vymenit civky, ale porad to neni ono. AJ by moh vypravet
33
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
jelikoz toto ma map senzor a rj je nastavena na seriove vacky... tak - jako jsem resil u tipa - proc mam doprdele na volnobeh afr 11.8:1 misto 14,7 kdyz je vse v cajku a v otackach to je taky tak nejak OK... tak vysledek byl, ze diky map senzoru to nema rado jakokoliv jinak nastavene vacky, pokud v rj neprobehne prepis mapy
.. ja mel "retardovany" vyfuk a trochu hozene sani dopredu a toen diky pozdejsimu zavirani a drivejsimu otevreni sani ventilu po hu (dohromady to nebylo mimo o vic jak zub - tj 14stupnu otoceni KH) umoznoval plynum vletet do sani a misto nejakych 400mbar +/- tam bylo 650+/- , v seriove mape pak misto 1,8ms na tomto tlaku v sani je 6ms coz znamenalo spaleni vice jak 10l benzinu behem 2 hodin pokusu s volnobehem coz je blbe.... a pricina proc je afr takove jake bylo byla na svete...
.. ja mel "retardovany" vyfuk a trochu hozene sani dopredu a toen diky pozdejsimu zavirani a drivejsimu otevreni sani ventilu po hu (dohromady to nebylo mimo o vic jak zub - tj 14stupnu otoceni KH) umoznoval plynum vletet do sani a misto nejakych 400mbar +/- tam bylo 650+/- , v seriove mape pak misto 1,8ms na tomto tlaku v sani je 6ms coz znamenalo spaleni vice jak 10l benzinu behem 2 hodin pokusu s volnobehem coz je blbe.... a pricina proc je afr takove jake bylo byla na svete...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
No nyni ta 33 je u me ... fakt tam bude nekde krpa a uz jsem menil vse co i Zde a stale nepomohlo. Klapka byla sice zajebana jak jetel, tak jsem ji komplet vycistil a ty studene starty jsou jeste horsi nez byly. Jedine co se nemenilo, tak je senzor polohy kliky, kde je dle schematu na tom RJ taky hodne zavisla a jeste je divne, ze auto vubec nereaguje na odpojeni lambdasondy.
No jeste zkusim zmerit komprese, vyhodim vstriky a zkusim si je otestovat jak prasi pripadne jestli neuchcavaji. Pak uz jedine ze bude krpa nekde ve svazku .
Rozvody skocene nejsou, to jsem take kontroloval. Bohuzel se mi nepovedlo to napichnout na RJ pri nastartovani .. pokazde mne to odpoji a to jsem uz zkousel fakt vse, ale jinak se tam pri zapnutem zapalovani dostanu a prave ze tam asi 2x vyskocila chyba snimace polohy kliky a pak chyba potenciometru na klapce. Takze tot otazka :-)
Ja tu nejake ty kopce a skaly v okoli mam
No jeste zkusim zmerit komprese, vyhodim vstriky a zkusim si je otestovat jak prasi pripadne jestli neuchcavaji. Pak uz jedine ze bude krpa nekde ve svazku .
Rozvody skocene nejsou, to jsem take kontroloval. Bohuzel se mi nepovedlo to napichnout na RJ pri nastartovani .. pokazde mne to odpoji a to jsem uz zkousel fakt vse, ale jinak se tam pri zapnutem zapalovani dostanu a prave ze tam asi 2x vyskocila chyba snimace polohy kliky a pak chyba potenciometru na klapce. Takze tot otazka :-)
Ja tu nejake ty kopce a skaly v okoli mam
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
... no takže po víkendu nejsem o nic chytřejší, bez osciloskopu to už si člověk asi ani vevrzne :-). Furt nám s bráchou nejde do hlavy, proč nám to po startu odpojí diagnostiku a při měření na 3 pinu na diagnostiku se pri chodu motoru na kostru dostava 0,2V což je divne. Konstantne se tam zapisuje chyba potenciometru klapky a chyba snimace na polohu kliky.
Klapka je dle diag OK.. krasne ukazu a pri zavrene klapce ukazuje 0.
No mam slibeny komplet druhy motorovy svazek i s RJ i se snimacem polohy kliky a uvidi se pak uz jako fakt nevim. Pak uz jedine si poridit osciloskop a merit prubehy senzoru :-))..sakra
Klapka je dle diag OK.. krasne ukazu a pri zavrene klapce ukazuje 0.
No mam slibeny komplet druhy motorovy svazek i s RJ i se snimacem polohy kliky a uvidi se pak uz jako fakt nevim. Pak uz jedine si poridit osciloskop a merit prubehy senzoru :-))..sakra
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8690
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Chce to vzít schéma (což může být problém u MM) a projít všechny konektory, jestli tam je to, co má být. Ta "nečistá" 0 na kostře ukazuje na nějakej prošoupanej drát. Pak se zřejmě přenáší všude a ovlivňuje hodnoty čidel. 0,2V je zejména u měření lambdy zásadní chyba.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
jelikož to je WEBER IAW tak:
na odpojení LS to reagovat nebude nikdy (pokud vše ostatní funguje jak má) a zbytek krom snímače otáček je prakticky blbuvzdornej
bez snímače otáček to nikdy nepojede a ten zkontroluješ snadno multimetrem při otáčení motoru, je vhodný si pohlídat vzdálenost čidla od jednotlivých výstupků na triggeru (0,4-1mm max, rozdíl mezi zuby max 0,2mm) a pozice čidla proti výstupku přímo v HU 1. válce. , ale to spíš dělá problémy s otáčkama a starty, ne s palivem
vyčištění klapky je taky k ničemu, stejně tak volnoběžný ventil (to je max. pro dobrej pocit..)
co dělá hodně je základní nastavení potenciometru klapky - bez něj řj neví zda motor jede na volnoběh (tj. volnoběžná mapa předstihu), nebo jaký má počítat akcelerační obohacení, pokud je blbě nastaven hodí jeho chybu a nepočítá akcelerační obohacení. základní nastavení je při zavřený klapce na 0.5Volt.
svazek - pokud nenese zásahy kutila, nebo bouračky tak bude OK... tyhle starý svazky jsou ještě poctivý a nebál bych se, že bude někde rozpadlej jako u novejch aut po 3 letech...
na odpojení LS to reagovat nebude nikdy (pokud vše ostatní funguje jak má) a zbytek krom snímače otáček je prakticky blbuvzdornej
bez snímače otáček to nikdy nepojede a ten zkontroluješ snadno multimetrem při otáčení motoru, je vhodný si pohlídat vzdálenost čidla od jednotlivých výstupků na triggeru (0,4-1mm max, rozdíl mezi zuby max 0,2mm) a pozice čidla proti výstupku přímo v HU 1. válce. , ale to spíš dělá problémy s otáčkama a starty, ne s palivem
vyčištění klapky je taky k ničemu, stejně tak volnoběžný ventil (to je max. pro dobrej pocit..)
co dělá hodně je základní nastavení potenciometru klapky - bez něj řj neví zda motor jede na volnoběh (tj. volnoběžná mapa předstihu), nebo jaký má počítat akcelerační obohacení, pokud je blbě nastaven hodí jeho chybu a nepočítá akcelerační obohacení. základní nastavení je při zavřený klapce na 0.5Volt.
svazek - pokud nenese zásahy kutila, nebo bouračky tak bude OK... tyhle starý svazky jsou ještě poctivý a nebál bych se, že bude někde rozpadlej jako u novejch aut po 3 letech...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8690
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
Nesouhlasím... Viz. moje 164 a prodřenej drát od teplotního čidla. Bylo to přesně stejný, na kostře se objevovaly nějaký 3V, to stačilo aby ecu nastavovala směs pro teplotu okolo 100st a studený to nešlo nastartovat. Ve svazku se nikdo nevrtal, jen stářím a kvalitou provedení se někde v namáhaném místě prodřel. Do teď jsem nenašel kde (ani jsem to nehledal).
Už to, že na má na kostře 0,2V je blbě, tím bych začal.
Jinak samozřejmě s tou klapkou to je pravda, tam je potřeba aby byla řádně seřízená.
Už to, že na má na kostře 0,2V je blbě, tím bych začal.
Jinak samozřejmě s tou klapkou to je pravda, tam je potřeba aby byla řádně seřízená.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Problém s chodem motoru 1.4 i.e.
ale 164 není WEBER IAW... ale soudruh Bosch to je zásadní rozdíl...
to že je na kostře něco co nemá bejt (možná ), tak bych začal základem - vyčistit všechny kostřící body a hlavní relé dát nový - protože jak známo, tyhle věci žijou a já když před časem oživoval tipo (shoudou okolností ten samej weber iAW, sdílící i čidlka atd..), tak si říkám doprdele.. to auto sem přijelo a teď mrtvo - všechny kontakty, který měli bejt živý byly zoxidovaný do černa, relé sice cvakaly ale nedávali plný volty (místo 12+ mi z nich lezlo s bídou 9), tak si to zbytek tahalo přes přístrojovku a další zařízení, z který byl stomeček... po očištění a výměně relé, proběhl start na drc jak víno..
ano pokud se v tom někdo vrtal (já zažil pouze překroucený kabel u konektoru na snímač otáček, který šel do zkratu - a s tím fakt nenastartuješ, ale to bylo auto, kde byl motor minimálně 3x ven a dovnitř..), kabely budou polámaný, nebo prodřený maximálně u konektoru, kde je svazek nejslabší což je snadno vizuelně zkontrolovatelný - nikde jinde, protože to bago v orig. bužírce by musela sežrat kuna,nebo něco takovýho, aby se s tím něco stalo...
to že je na kostře něco co nemá bejt (možná ), tak bych začal základem - vyčistit všechny kostřící body a hlavní relé dát nový - protože jak známo, tyhle věci žijou a já když před časem oživoval tipo (shoudou okolností ten samej weber iAW, sdílící i čidlka atd..), tak si říkám doprdele.. to auto sem přijelo a teď mrtvo - všechny kontakty, který měli bejt živý byly zoxidovaný do černa, relé sice cvakaly ale nedávali plný volty (místo 12+ mi z nich lezlo s bídou 9), tak si to zbytek tahalo přes přístrojovku a další zařízení, z který byl stomeček... po očištění a výměně relé, proběhl start na drc jak víno..
ano pokud se v tom někdo vrtal (já zažil pouze překroucený kabel u konektoru na snímač otáček, který šel do zkratu - a s tím fakt nenastartuješ, ale to bylo auto, kde byl motor minimálně 3x ven a dovnitř..), kabely budou polámaný, nebo prodřený maximálně u konektoru, kde je svazek nejslabší což je snadno vizuelně zkontrolovatelný - nikde jinde, protože to bago v orig. bužírce by musela sežrat kuna,nebo něco takovýho, aby se s tím něco stalo...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů