Giulia/Stelvio facelift 2020
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
To jsou odkud ty udaje? Na ofiko strankach AR je uvedeno 138 g/km pro 200hp a 148g/km pro 2.0T 280hp.. Jinak wiki (je tam ozdrojovany odkud to brali) ukazuje to stejny jako ofiko stranky + ukazuje cisla pro US verze - RWD 280hp - 205g/km a AWD 280hp - 216g/km. Ale i tak pri predpokladane pokute 95 eur za gram nad 95g/km uz to hazi slusny cisla...
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Giulia_(952)
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Giulia_(952)
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Napisal si to presne. Vyrobia úžasne auto a sprznia to kancelárske krysy z marketingu.Kubas píše: ↑28.12.2019, sob 13:11 Nevím, buď je to snaha podojit zákazníka (chceš 280PS, tak si rovnou kup 4x4 i když to nechceš) nebo se prostě bojí že by se jim ekonomicky fakt nevyplatilo mít RWD 200 i 280PS.... :smt102
samozřejmě obojí je z principu špatně, když neprodávám, musím jít zákazníkovi vstříc..... ne osekat nabídku a nutit mu něco co nechce.... :smt102
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Kenjiro: ja to kopiroval z alfaromeo.de
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Ano, to myslím naprosto vážně. Stačí se podívat třeba na podíl verzí xDrive u nových BMW. Pokud budu brát CZ tak by se pár RWD 280k verzí určitě prodalo, ale čekám, že proti Q4 by to bylo minimum. A nemyslím si, že by to v celý Evropě bylo o moc jiný.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Môžeš prosím uviesť zdroje z ktorých čerpáš? Ďakujem.
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Už je to tu zase... nic ve zlým, ale proč mu prostě nemůžeš věřit, že když to píše, tak asi ví proč. Zase debata o zdrojích a babrání se v procentech. Vždyť to logicky dává smysl, pokud ta 4kola nestojí nesmyslne moc, tak po ní lidi asi sáhnou radši, když u RWD taky nejde vypnout ESP, tak Q4 ti díky TV aspoň pomáhá v zatáčkách a na sněhu.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Pretože to nedáva zmysel. Kto by platil za zbytočnú záťaž navyše plus potencionálne vyššie servisne náklady? Navyše Alfe to zjavne nezvyšuje predaje ako pise Kubas. Držia sa svojich mylných predstav o tom, čo zákazník chce. A stavím sa, že väčšina z tých zamestnancov čo o tom v Alfe rozhoduje si kupuje Audi a BMW (či nejaké AWD Subaru?). Ak im nenanutia služobnú Alfu.
Ja to riešim, lebo do konca roka mám peniaze, ktoré chcem minút na nové auto. A Giulia je jediný kandidát. Mrzí ma, že si však nemôžem kúpiť to čo chcem. Nielen v konfigurácii, ale aj reálne objednať. Už viac ako mesiac mi predajca sľubuje konfigurator k novej verzii a bezmocne si odpisuje s c...mi z CR importu. Povodne som chcel Super kvôli RWD (keby bola Veloce RWD nemám problém si priplatiť). Aj tak sa so všetkými príplatkami dostanem nad 62000 EUR. A postupne z nich vypadlo, že po facelifte už nebude možné dokúpiť Veloce interiér, ani čierny strop, ani luxus balík s dreveným obkladom... vpodstate v CR a SK nebude možné kúpiť žiadnu rozumne vybavenú RWD verziu.
Ja to riešim, lebo do konca roka mám peniaze, ktoré chcem minút na nové auto. A Giulia je jediný kandidát. Mrzí ma, že si však nemôžem kúpiť to čo chcem. Nielen v konfigurácii, ale aj reálne objednať. Už viac ako mesiac mi predajca sľubuje konfigurator k novej verzii a bezmocne si odpisuje s c...mi z CR importu. Povodne som chcel Super kvôli RWD (keby bola Veloce RWD nemám problém si priplatiť). Aj tak sa so všetkými príplatkami dostanem nad 62000 EUR. A postupne z nich vypadlo, že po facelifte už nebude možné dokúpiť Veloce interiér, ani čierny strop, ani luxus balík s dreveným obkladom... vpodstate v CR a SK nebude možné kúpiť žiadnu rozumne vybavenú RWD verziu.
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
jediné co tě může uklidnit je fakt, že i 200PS verze je na československý provoz docela předimeznovaná a že prostě i s ní budeš patřit k nejrychlejším 5% toho, co na cestě potkáš.... Tedy až na dálniční naháněčky s chipnutými Superby, jak tu kdysi psal Kenjiro ;-) ale tu frustraci chápu.... bohužel je to u Alfy v ČR klasika, že o to auto se musíš doprošovat a vybojovat si ho....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Ďakujem za slova útechy. Nejde mi o to byt najrýchlejší. Ale za tie peniaze dostať auto aké chcem. Podľa nového CSR konfiguratora však nieje možné objednať žiadnu RWD s interiérom Veloce/Luxus.
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Tak bud pockej nebo si kup neco jinyho Co ti na to mame rict...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Už som dosť veľký a nerozplacem sa.
Na čo mám podľa teba čakať? Je to Slovenčinou, alebo niečim iným? Uz tri krát som písal, že od 2020 nieje v ponuke dobre vybavená RWD nehovoriac o možnosti si kúpiť silnejšiu motorizáciu so zadným náhonom.
Ale určite je to tak správne. Ved ak niekto chce dobre vybavenú Giuliu nech berie čo mu Praha nakonfigurovala. Alebo nech kúpi niečo iné ako píšeš. Na Alfu za beztak stoja rady.
Na čo mám podľa teba čakať? Je to Slovenčinou, alebo niečim iným? Uz tri krát som písal, že od 2020 nieje v ponuke dobre vybavená RWD nehovoriac o možnosti si kúpiť silnejšiu motorizáciu so zadným náhonom.
Ale určite je to tak správne. Ved ak niekto chce dobre vybavenú Giuliu nech berie čo mu Praha nakonfigurovala. Alebo nech kúpi niečo iné ako píšeš. Na Alfu za beztak stoja rady.
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Ja jsem ti 3x psal, ze driv taky spousta veci nesla nakonfigurovat a postupne to tam pridali. Silnejsi motorizacia neni nikde v EU. A neni to o Praze, SK ma vlastani management, tak muzes zkusit oslovit je.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
je fakt že úplně na začátku výroby toho auta byly taky zahraniční konfigurátory mnohem bohatší než ten český.... až po měsíci nebo dvou se to srovnalo.... určitě se vyplatí to nevzdat a řešit, pokud chce někdo sedan co dobře jezdí, tak myslím že kromě 3er už Giulia nemá žádnou konkurenci.... samozřejmě kdo hledá poměr cena/výkon tak ten naopak může nakupovat milion alternativ....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
jinak nejdál v představení faceliftu jsou asi tady:
https://www.alfaromeo.it/giulia
Giulii MY2020 můžeš mít v těchto výbavách (beru benzín RWD 200PS): Sprint, Business, Executive.
No je to mišmaš jak prase, nezbývá než se do toho ponořit, nebo počkat až se to nějak usadí :-)
každopádně třeba do Sprinta jde dát Veloce interiér (asi jen černý)...
Verze Veloce může mít i hnědé sportovní sedačky atd.
jinak teď sám konfiguruju auto od jiné značky a taky tam nemůžu mít všechno co chci, nebo naopak s tím co chci musím koupit nějaké věci které nechci.... tak to prostě je ;-)
https://www.alfaromeo.it/giulia
Giulii MY2020 můžeš mít v těchto výbavách (beru benzín RWD 200PS): Sprint, Business, Executive.
No je to mišmaš jak prase, nezbývá než se do toho ponořit, nebo počkat až se to nějak usadí :-)
každopádně třeba do Sprinta jde dát Veloce interiér (asi jen černý)...
Verze Veloce může mít i hnědé sportovní sedačky atd.
jinak teď sám konfiguruju auto od jiné značky a taky tam nemůžu mít všechno co chci, nebo naopak s tím co chci musím koupit nějaké věci které nechci.... tak to prostě je ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
To bylo mnohem dyl nez mesic, dva. Ja konfiguroval cca 03/2017 a polovina veci co byla v DE nebo IT vubec nebyla. Pridali to tam az koncem 2017. Coz nerikam, ze je dobre, ale takova je realita. Kdyz jsem treba poptaval Abarth 124, tak tam nebyly k dispozici treba ani barvy, ktery byly v DE a IT. Nevim proc to tak maji, ale co jsem komunikoval s lokalnima lidma z FCA, tak na tohle vliv pry nemaji.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
V ČR je 80% prodaných BMW s xDrive (článek z ledna 2015)yetyGT píše: ↑28.12.2019, sob 18:06Môžeš prosím uviesť zdroje z ktorých čerpáš? Ďakujem.
https://www.auto.cz/bmw-xdrive-tour-duk ... -bmw-85502
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Tak u BMW v CZ za to platí třeba 75% zákazníků. Zdroj máš níže:
https://fdrive.cz/clanky/bmw-group-v-ro ... -vozu-1908Značka BMW si i nadále udržuje vysoký podíl modelů vybavených pohonem všech kol BMW xDrive. V roce 2017 jich do statistik přibylo 5 574, což znamená podíl 75 %.
Mě totiž zase moc nedává smysl proč trvat u Giulie na RWD. To není auto na hraní jako jsou třeba MX5, GT86/BRZ, to je auto ve kterým Tě bokem stejně nepustí ESP. A i u Q4 je rozdělení momentu ve prospěch zadní nápravy. Jasně, bylo by fajn mít možnost výběru. Mít v nabídce RWD, AWD, automat, manuál s možností jakéhokoliv motoru... Ale to je bohužel mimo realitu.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
A proč Ti ta Q4 tolik vadí? Stejně Tě ta RWD driftovat nenechá, vyvážený je to perfektně, takže váhu navíc necitis a naopak to díky torque vectoringu funguje fantasticky a servisní náročnost zatím žádná, nebo aspoň nikdo z komunity majitelů Giulií s tou Q4 žádný problém nemel a to ani při nájezdu přes 120tis km.
Cenově asi nejde mluvit o tom, že by sis priplacel, protože jak jsem už psal, ta Veloce bude s plně naloženou Superkou vycházet podobně.
Jinak na FCA v Praze jsem byl, tam je asi 5 mladých holek a 2 kluci, to jsou klasický korporátní zaměstnanci, sice milý a ochotný, ale žádný srdcaři to nejsou, pohybujou se jen v mantinelech firemních předpisů.
Jinak sedačky Veloce nelze mít v béžové kůži, buď máš interiér Veloce - sedačky s výrazným bočním vedením, ale pouze hnědá, černá a červená, anebo máš béžovou kůži a dřevo, ale tím pádem to je paket Luxus a sedačky jsou tvarované jako u Superky, akorat trochu bohatěji prošité...
Cenově asi nejde mluvit o tom, že by sis priplacel, protože jak jsem už psal, ta Veloce bude s plně naloženou Superkou vycházet podobně.
Jinak na FCA v Praze jsem byl, tam je asi 5 mladých holek a 2 kluci, to jsou klasický korporátní zaměstnanci, sice milý a ochotný, ale žádný srdcaři to nejsou, pohybujou se jen v mantinelech firemních předpisů.
Jinak sedačky Veloce nelze mít v béžové kůži, buď máš interiér Veloce - sedačky s výrazným bočním vedením, ale pouze hnědá, černá a červená, anebo máš béžovou kůži a dřevo, ale tím pádem to je paket Luxus a sedačky jsou tvarované jako u Superky, akorat trochu bohatěji prošité...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Q4 mi vadí z niekoľkých dôvodov. Je to v mojom prípade úplne zbytočne. S autom pravdepodobne jazdiť v snehu ani blate nikdy nebudem. Na to mám iné. Navyše keď AR konečne vyrobí zadokolku mám si kúpiť “quattro”?
Pridáva to len ďalšiu hmotnosť a čo je oveľa horšie údržbu a potencionálne problémy navyše. Rozvodovku, poloosy, elektroniku... Auto kupujem aby mi zostalo, nie aby som sa tri roky povozil a predal ďalej. Väčšinu si servisujem sam. Nespolieham sa na oficiálny servis. Vidíme ako dopadol iný člen fóra, ktorému odopierajú nárok na garančnu opravu rozbitej kulisy prevodovky aj keď si príplatil za predĺženú záruku.
Na štatistiky som sa pýtal preto, či je tam uvedeny aj modelový rad a motorizácia. To že sa predá 75% xdrive a z toho je 90% SUV alebo nejaké korporátne diesel kombiky nehovorí nič o segmente na ktorý by mala AR s Giuliou cieliť. Mýlim sa?
Pridáva to len ďalšiu hmotnosť a čo je oveľa horšie údržbu a potencionálne problémy navyše. Rozvodovku, poloosy, elektroniku... Auto kupujem aby mi zostalo, nie aby som sa tri roky povozil a predal ďalej. Väčšinu si servisujem sam. Nespolieham sa na oficiálny servis. Vidíme ako dopadol iný člen fóra, ktorému odopierajú nárok na garančnu opravu rozbitej kulisy prevodovky aj keď si príplatil za predĺženú záruku.
Na štatistiky som sa pýtal preto, či je tam uvedeny aj modelový rad a motorizácia. To že sa predá 75% xdrive a z toho je 90% SUV alebo nejaké korporátne diesel kombiky nehovorí nič o segmente na ktorý by mala AR s Giuliou cieliť. Mýlim sa?
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Pokud se nespolehas na oficialni servis, tak si kup 1-2 roky stary Quadrifoglio. Mas tam vyssi vykon, po kterym tak touzis, je to RWD a budes si moct vybrat mezi manualem a automatem.
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Další zdroje Ti hledat nebudu, je to jen ztráta času. Když najdu podíl xDrive u jednotlivých řad, tak to po mě budeš chtít po motorizacích a nakonec po barvách.
A ano, mýlíš se. Minimálně v tom, že Q4 využiješ jen na sněhu nebo blátě. Q4 využiješ i na suchém asfaltu. Chápu, že preferuješ RWD, to je samozřejmě individuální přístup každého z nás, ale moc nechápu to odmítání Q4. To na Tebe při jízdě ta Q4 působí tak špatně proti RWD?
A ano, mýlíš se. Minimálně v tom, že Q4 využiješ jen na sněhu nebo blátě. Q4 využiješ i na suchém asfaltu. Chápu, že preferuješ RWD, to je samozřejmě individuální přístup každého z nás, ale moc nechápu to odmítání Q4. To na Tebe při jízdě ta Q4 působí tak špatně proti RWD?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Ta Q4 neni přece jen o sněhu a blátě, primárně je to RWD ale v případě potřeby se připojí předek a to ještě může jít na každý kolo jiný výkon, až poletíš někde serpentýny nebo přeženeš nájezd do zatáčky co se zavírá, tak to hodne oceníš.
Elektroniky je na tom autě beztak tolik, že jedna mechanicko/elektronická skupina navíc už to moc nevytrhne.
V tom servise je to, jako všude, o lidech. Nebudu tady vyprávět co vše se dá řešit na záruku, ale minimálně když se nedá dohodnout v jednom servise, tak v jiným to třeba půjde. Já si na autorizák absolutně nemůžu stěžovat. Aut jsem zrenovoval a opravil spoustu, ale neumím si představit, že bych se vrtal do Giulie.
Elektroniky je na tom autě beztak tolik, že jedna mechanicko/elektronická skupina navíc už to moc nevytrhne.
V tom servise je to, jako všude, o lidech. Nebudu tady vyprávět co vše se dá řešit na záruku, ale minimálně když se nedá dohodnout v jednom servise, tak v jiným to třeba půjde. Já si na autorizák absolutně nemůžu stěžovat. Aut jsem zrenovoval a opravil spoustu, ale neumím si představit, že bych se vrtal do Giulie.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Jasne, chápem. Máte obaja pravdu. Vlastne je dobre, že “ti hodni lide z AR kancelari” chcú len naše dobro a doprajú nám len to najlepsie. Ostatne všetky auta by mali mat AWD. Ved je to bezpečnostná poistka. Niečo ako ESP.
A štatistika hovorí jasne. Ľudia to kupujú. Je to ako s dámskymi hygienickými potrebami. Minimálne polovica národa ich používa. Tak nabudúce pani, keď sa niekam vyberieme. Myslime na to, že polovica z nás ich bude potrebovať.
A štatistika hovorí jasne. Ľudia to kupujú. Je to ako s dámskymi hygienickými potrebami. Minimálne polovica národa ich používa. Tak nabudúce pani, keď sa niekam vyberieme. Myslime na to, že polovica z nás ich bude potrebovať.
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
No asi se teda budes muset smirit s tim, ze Giuila podle tvych predstav neni. Nikdo tady z fora s tim nic neudela... Asi bych obratil svoji frustraci spis smerem k dealerovi nez na lidi tady, kteri se snazi normalne diskutovat a poradit nebo poskytnout svuj pohled na vec
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Giulia/Stelvio facelift 2020
Asi je to těma svátkama, ale pokusím se s Tebou diskutovat dál, přestože se chováš tak jak se chováš...yetyGT píše: ↑29.12.2019, ned 10:01 Jasne, chápem. Máte obaja pravdu. Vlastne je dobre, že “ti hodni lide z AR kancelari” chcú len naše dobro a doprajú nám len to najlepsie. Ostatne všetky auta by mali mat AWD. Ved je to bezpečnostná poistka. Niečo ako ESP.
A štatistika hovorí jasne. Ľudia to kupujú. Je to ako s dámskymi hygienickými potrebami. Minimálne polovica národa ich používa. Tak nabudúce pani, keď sa niekam vyberieme. Myslime na to, že polovica z nás ich bude potrebovať.
Psal jsem, že ideální by byla možnost výběru AT/MT, AWD/RWD napříč motorizacemi. Plus jsem nezmínil kombi (mimochodem, v IT jsou 3 ze 4 prodaných BMW 3 s karosérií kombi). Jenže nežijeme v ideálním světě a je potřeba se smířit s nějakým kompromisem. A podle automobilky je holt lepší ten kompromis který zvolila. Oni to dělají kvůli prodejům, nedělají to aby vychovávali a vnucovali něco zákazníkům...
Zopakuji svou otázku, jak moc rozdílně na Tebe tedy působí verze RWD 200k a AWD 280k?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů