Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Příspěvek od Cinan » 2.6.2008, pon 17:33

Harous píše:Fotky z prubehu radsi zverejnim az to bude hotovy. Ona treba fotka, kde je auto hupcukem tahany ke stromu moc dobre nevypada... :-D
Oprava se blizi do konce, ted mam naraznik na zavareni a pak pujde spolu s blatnikem do laku... Nemel by si jeste tu krytku na naraznik? To je posledni kus co mi chybi... :wink:
Ok fotky z celého průběhu zpětně beru :D Jakou krytku na nárazník myslíš ?

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 2.6.2008, pon 21:43

Myslim tuhle:

Obrázek
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 2.6.2008, pon 22:01

Cinan píše:
Harous píše:Takovejhle placek bych potreboval za barakem... :-D
http://youtube.com/watch?v=QSKQSgeUNOg
Ahoj, už máš pětasedmu v kupě? Jestli ano, tak letiště v Milovicích čeká :-D Když se přiveze voda, tak to tam bude lepší, než na tom videu.
Ostatní by samozřejmě byli vítáni - čím víc alfaromeo1 , tím víc cuore sportivo.

P.S.: a co slibované fotky z průběhu oprav ? :)
Kdy přesně se koná ta akce ? sedmu už mám v kupě a driftuje jak zběsilá :twisted:
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Příspěvek od Cinan » 3.6.2008, úte 08:50

Harous píše:Myslim tuhle:

Obrázek
Ok, o víkendu se mrknu, jestli to mám.

Cinan

Příspěvky: 33
Registrován: 9.4.2008, stř 23:36

Příspěvek od Cinan » 3.6.2008, úte 08:51

Majkll píše:
Cinan píše:
Harous píše:Takovejhle placek bych potreboval za barakem... :-D
http://youtube.com/watch?v=QSKQSgeUNOg
Ahoj, už máš pětasedmu v kupě? Jestli ano, tak letiště v Milovicích čeká :-D Když se přiveze voda, tak to tam bude lepší, než na tom videu.
Ostatní by samozřejmě byli vítáni - čím víc alfaromeo1 , tím víc cuore sportivo.

P.S.: a co slibované fotky z průběhu oprav ? :)
Kdy přesně se koná ta akce ? sedmu už mám v kupě a driftuje jak zběsilá :twisted:
Viděl bych to na druhou polovinu června nebo na začátek července tak, aby to vyhovovalo co nejvíce lidem.

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kleofáš » 3.6.2008, úte 12:09

Bacha, poslední červnový víkend je tam ofic. sraz fiatbravoklubu :wink:
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 1.7.2008, úte 21:34

Tak jsem si dneska udělal volno a kompletně jsme odstrojil alfu na vyvaření a lak . Po sundání plastových podběhu jsem zjistil že podběhy jsou zdravé až na místo kde je stabilizační tyč uchycená k podběhu je to dost vyhnilé potom vzadu v kufru u rezervy taky dost chycený, po odmontování antény se původní díra zdvojnásobila :evil: pak jsme vyházel všechno z interéru kobereček atp , no a stav podlaha jakž tak zdravá akorát pod sedačkou se udělala díra a na podlaze jsou tři zaplaty zřejmě už někdo vyvařoval první dvě ujdou ale ta třetí pod řídící jednotkou to asi vařílo nějaký prase plech navařenej přímo na plech hnusný svary takže odpárat a udělat nově . Zejtra jedu za klempířem tak jsme zvědavěj co na to řekne
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 1.7.2008, úte 21:40

to jsi za jeden den odstrojil cele auto ? :shock: :shock:
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 1.7.2008, úte 21:53

Richie píše:to jsi za jeden den odstrojil cele auto ? :shock: :shock:
Pátek nárazníky, světla a dnes zbytek rozebírat jde rychle horší je to naopak :-D
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 1.7.2008, úte 22:28

Majkll píše:Tak jsem si dneska udělal volno a kompletně jsme odstrojil alfu na vyvaření a lak . Po sundání plastových podběhu jsem zjistil že podběhy jsou zdravé až na místo kde je stabilizační tyč uchycená k podběhu je to dost vyhnilé potom vzadu v kufru u rezervy taky dost chycený, po odmontování antény se původní díra zdvojnásobila :evil: pak jsme vyházel všechno z interéru kobereček atp , no a stav podlaha jakž tak zdravá akorát pod sedačkou se udělala díra a na podlaze jsou tři zaplaty zřejmě už někdo vyvařoval první dvě ujdou ale ta třetí pod řídící jednotkou to asi vařílo nějaký prase plech navařenej přímo na plech hnusný svary takže odpárat a udělat nově . Zejtra jedu za klempířem tak jsme zvědavěj co na to řekne
Já Ti říkal, že to nebude jen tak, ale nic si z toho nedělej,já už začal řezat a vařit. Postup, obrousit, z malý orezlý díry udělat flexou velkou neorezlou,vložit záplatu a snažit se svářečkou nedělat už další díry :D
P.S. Mrkni do rubriky opravy a renovace...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3182
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 29.7.2008, úte 19:55

Mám jenom takovou malou technickou otázku. Má někdo z vás taky červený budíky, jako jsem měl já, nebo máte všichni bílý. Zajímalo by mě, jestli to bylo ve výbavě na přání nebo to bylo podle modelů. Já měl 2,5 V6, byl to rok 1987. Jinak omluvte kvalitu fotky, je to jenom naskenová klasická fotka, v tý době jsem ještě neměl digitál.(bylo to focený někdy v roce 2001)

Obrázek
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 29.7.2008, úte 20:17

rosso155 píše:Mám jenom takovou malou technickou otázku. Má někdo z vás taky červený budíky, jako jsem měl já, nebo máte všichni bílý. Zajímalo by mě, jestli to bylo ve výbavě na přání nebo to bylo podle modelů. Já měl 2,5 V6, byl to rok 1987. Jinak omluvte kvalitu fotky, je to jenom naskenová klasická fotka, v tý době jsem ještě neměl digitál.(bylo to focený někdy v roce 2001)

Obrázek

Čau ,já mám taky ty oranžový jako ty. Mám 2.0 TS r.v.1988 a Majkl má to co já, tuším rok 1987 a má taky oranžový. Furt mi někdo podsouvá, že tam je přístrojovka z třílitra, ale já už viděl tolik 2.0 TS s oranžovejma přístrojema, že tomu nevěřím. Asi to bylo buď podle roku a nebo na přání, nevím
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8489
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 30.7.2008, stř 01:44

Asi je to podle roku vyroby... Na 89' mam bily...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.7.2008, stř 11:04

Mno podle mě jsou ty červené budíky z Americy ale do kterého roku nevím, můžeme začít bádat ....
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.7.2008, stř 11:08

RV147 píše: ...já mám taky ty oranžový jako ty. Mám 2.0 TS r.v.1988 a Majkl má to co já, tuším rok 1987 a má taky oranžový. Furt mi někdo podsouvá, že tam je přístrojovka z třílitra, ale já už viděl tolik 2.0 TS s oranžovejma přístrojema, že tomu nevěřím. Asi to bylo buď podle roku a nebo na přání, nevím
Taky ti to budu podsouvat, myslím totiž, že ty červené budíky se dávaly výhradně do 3.0 America a 1.8 Turbo :D
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 30.7.2008, stř 11:52

mno ja mam skor dojem, ze alfa to montovala ako sa jej zachcelo :D, alebo ludia si to prehadzovali.. cervene som videl iba na 1.8turbo a 2.0TS
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3182
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rosso155 » 30.7.2008, stř 12:11

Petan píše:
RV147 píše: ...já mám taky ty oranžový jako ty. Mám 2.0 TS r.v.1988 a Majkl má to co já, tuším rok 1987 a má taky oranžový. Furt mi někdo podsouvá, že tam je přístrojovka z třílitra, ale já už viděl tolik 2.0 TS s oranžovejma přístrojema, že tomu nevěřím. Asi to bylo buď podle roku a nebo na přání, nevím
Taky ti to budu podsouvat, myslím totiž, že ty červené budíky se dávaly výhradně do 3.0 America a 1.8 Turbo :D
no vidíš, a já měl 2,5 V6 s oranžovejma budíkama a Alex má na 1,8 Turbo bílý: http://www.alfaromeoclub.cz/index.php?r ... lenid=1187 :-k
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.7.2008, stř 12:27

Bavme se o lidech, kteří mají smysl pro originalitu výrobce, nic neprzní, nepředělávají apod. Je jasný, že červenou palubku může člověk vidět i v 75 1.6 IE stejně tak je jasné, že do té 1.6 to někdo dal z jiného auta. Já sázím na to, že červené palubky se dávaly do verze America, tedy 1.8 Turbo a 3.0. Kdo to má jinak, nemá originál.
2.5 motory se montovali především do GTV a v 75kách do provedení Milano, to mělo bílé budíky. Nutno, říct, že ještě dnes dochází k montování různých motorů do různých aut, uchycení jsou stejné nebo podobné, pak aby se v tom člověk vyznal.

http://www.alfaromeo75.it/La%20Gamma.htm
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.7.2008, stř 12:32

Nemáte někdo známého nebo možnost, zjistit kolik by stál překlad těch to stránek? Tohle mít tady by byla bomba ... http://www.alfaromeo75.it/generale.htm
Naposledy upravil(a) Petan dne 30.7.2008, stř 13:09, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 30.7.2008, stř 13:06

no keby bolo cas tak by som obrusil svoju taliancinu s otcom, ale uz sme ten jazyk nepouzili vyse 10rokov :(
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.7.2008, stř 13:09

Protože tyhle stránky nesou plno pro nás zásadních věcí :D vyřešilo by to plno otázek a zároveň vneslo plno nového ... tak to prubni a uvidíš.... :smt023
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 30.7.2008, stř 13:44

byvala robi niekde na jazykovke, tak to dam jej kolegynam, jedna tam musi byt na taliancinu
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 30.7.2008, stř 13:46

Byla by to pecka, která tady nemá obdoby ...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

diLucca
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od diLucca » 30.7.2008, stř 13:49

no to hej, len to bude trvat, teraz je pre prioritou cislo jedna dokoncit alfu a znicit sadu gum :twisted: :D... ale nee :)

A chcete iba hlavnu stranku, alebo vsetko o 75kach(motori a tak.) alebo este komplet stranky(alfa 6, 90...)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 30.7.2008, stř 18:56

Petan píše:Bavme se o lidech, kteří mají smysl pro originalitu výrobce, nic neprzní, nepředělávají apod. Je jasný, že červenou palubku může člověk vidět i v 75 1.6 IE stejně tak je jasné, že do té 1.6 to někdo dal z jiného auta. Já sázím na to, že červené palubky se dávaly do verze America, tedy 1.8 Turbo a 3.0. Kdo to má jinak, nemá originál.
2.5 motory se montovali především do GTV a v 75kách do provedení Milano, to mělo bílé budíky. Nutno, říct, že ještě dnes dochází k montování různých motorů do různých aut, uchycení jsou stejné nebo podobné, pak aby se v tom člověk vyznal.

http://www.alfaromeo75.it/La%20Gamma.htm
Ech já nevím, do krve se dohadovat nechci, ale 1.8T má ještě budíček tuším na tlak turba. Podle mýho to bylo dle roku výroby. 87 a 88 mají palubku oranžovou i u jinejch modelů než 1.8T nebo 3.0V6. Nevěřím, že si tolik lidí předělalo bílou palubku na oranžovou. O svým autě nebudu rozhodně tvrdit, že je původní, to prostě za dogma vydávat nemůžu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti