Ok fotky z celého průběhu zpětně beru Jakou krytku na nárazník myslíš ?Harous píše:Fotky z prubehu radsi zverejnim az to bude hotovy. Ona treba fotka, kde je auto hupcukem tahany ke stromu moc dobre nevypada...
Oprava se blizi do konce, ted mam naraznik na zavareni a pak pujde spolu s blatnikem do laku... Nemel by si jeste tu krytku na naraznik? To je posledni kus co mi chybi...
Alfa Romeo 75 (pokec, krátké dotazy apod.)
Kdy přesně se koná ta akce ? sedmu už mám v kupě a driftuje jak zběsiláCinan píše:Ahoj, už máš pětasedmu v kupě? Jestli ano, tak letiště v Milovicích čeká Když se přiveze voda, tak to tam bude lepší, než na tom videu.Harous píše:Takovejhle placek bych potreboval za barakem...
http://youtube.com/watch?v=QSKQSgeUNOg
Ostatní by samozřejmě byli vítáni - čím víc , tím víc cuore sportivo.
P.S.: a co slibované fotky z průběhu oprav ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Viděl bych to na druhou polovinu června nebo na začátek července tak, aby to vyhovovalo co nejvíce lidem.Majkll píše:Kdy přesně se koná ta akce ? sedmu už mám v kupě a driftuje jak zběsiláCinan píše:Ahoj, už máš pětasedmu v kupě? Jestli ano, tak letiště v Milovicích čeká Když se přiveze voda, tak to tam bude lepší, než na tom videu.Harous píše:Takovejhle placek bych potreboval za barakem...
http://youtube.com/watch?v=QSKQSgeUNOg
Ostatní by samozřejmě byli vítáni - čím víc , tím víc cuore sportivo.
P.S.: a co slibované fotky z průběhu oprav ?
Tak jsem si dneska udělal volno a kompletně jsme odstrojil alfu na vyvaření a lak . Po sundání plastových podběhu jsem zjistil že podběhy jsou zdravé až na místo kde je stabilizační tyč uchycená k podběhu je to dost vyhnilé potom vzadu v kufru u rezervy taky dost chycený, po odmontování antény se původní díra zdvojnásobila pak jsme vyházel všechno z interéru kobereček atp , no a stav podlaha jakž tak zdravá akorát pod sedačkou se udělala díra a na podlaze jsou tři zaplaty zřejmě už někdo vyvařoval první dvě ujdou ale ta třetí pod řídící jednotkou to asi vařílo nějaký prase plech navařenej přímo na plech hnusný svary takže odpárat a udělat nově . Zejtra jedu za klempířem tak jsme zvědavěj co na to řekne
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Pátek nárazníky, světla a dnes zbytek rozebírat jde rychle horší je to naopakRichie píše:to jsi za jeden den odstrojil cele auto ?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Já Ti říkal, že to nebude jen tak, ale nic si z toho nedělej,já už začal řezat a vařit. Postup, obrousit, z malý orezlý díry udělat flexou velkou neorezlou,vložit záplatu a snažit se svářečkou nedělat už další díryMajkll píše:Tak jsem si dneska udělal volno a kompletně jsme odstrojil alfu na vyvaření a lak . Po sundání plastových podběhu jsem zjistil že podběhy jsou zdravé až na místo kde je stabilizační tyč uchycená k podběhu je to dost vyhnilé potom vzadu v kufru u rezervy taky dost chycený, po odmontování antény se původní díra zdvojnásobila pak jsme vyházel všechno z interéru kobereček atp , no a stav podlaha jakž tak zdravá akorát pod sedačkou se udělala díra a na podlaze jsou tři zaplaty zřejmě už někdo vyvařoval první dvě ujdou ale ta třetí pod řídící jednotkou to asi vařílo nějaký prase plech navařenej přímo na plech hnusný svary takže odpárat a udělat nově . Zejtra jedu za klempířem tak jsme zvědavěj co na to řekne
P.S. Mrkni do rubriky opravy a renovace...
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3182
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Mám jenom takovou malou technickou otázku. Má někdo z vás taky červený budíky, jako jsem měl já, nebo máte všichni bílý. Zajímalo by mě, jestli to bylo ve výbavě na přání nebo to bylo podle modelů. Já měl 2,5 V6, byl to rok 1987. Jinak omluvte kvalitu fotky, je to jenom naskenová klasická fotka, v tý době jsem ještě neměl digitál.(bylo to focený někdy v roce 2001)
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
rosso155 píše:Mám jenom takovou malou technickou otázku. Má někdo z vás taky červený budíky, jako jsem měl já, nebo máte všichni bílý. Zajímalo by mě, jestli to bylo ve výbavě na přání nebo to bylo podle modelů. Já měl 2,5 V6, byl to rok 1987. Jinak omluvte kvalitu fotky, je to jenom naskenová klasická fotka, v tý době jsem ještě neměl digitál.(bylo to focený někdy v roce 2001)
Čau ,já mám taky ty oranžový jako ty. Mám 2.0 TS r.v.1988 a Majkl má to co já, tuším rok 1987 a má taky oranžový. Furt mi někdo podsouvá, že tam je přístrojovka z třílitra, ale já už viděl tolik 2.0 TS s oranžovejma přístrojema, že tomu nevěřím. Asi to bylo buď podle roku a nebo na přání, nevím
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Mno podle mě jsou ty červené budíky z Americy ale do kterého roku nevím, můžeme začít bádat ....
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Taky ti to budu podsouvat, myslím totiž, že ty červené budíky se dávaly výhradně do 3.0 America a 1.8 TurboRV147 píše: ...já mám taky ty oranžový jako ty. Mám 2.0 TS r.v.1988 a Majkl má to co já, tuším rok 1987 a má taky oranžový. Furt mi někdo podsouvá, že tam je přístrojovka z třílitra, ale já už viděl tolik 2.0 TS s oranžovejma přístrojema, že tomu nevěřím. Asi to bylo buď podle roku a nebo na přání, nevím
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3182
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
no vidíš, a já měl 2,5 V6 s oranžovejma budíkama a Alex má na 1,8 Turbo bílý: http://www.alfaromeoclub.cz/index.php?r ... lenid=1187Petan píše:Taky ti to budu podsouvat, myslím totiž, že ty červené budíky se dávaly výhradně do 3.0 America a 1.8 TurboRV147 píše: ...já mám taky ty oranžový jako ty. Mám 2.0 TS r.v.1988 a Majkl má to co já, tuším rok 1987 a má taky oranžový. Furt mi někdo podsouvá, že tam je přístrojovka z třílitra, ale já už viděl tolik 2.0 TS s oranžovejma přístrojema, že tomu nevěřím. Asi to bylo buď podle roku a nebo na přání, nevím
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Bavme se o lidech, kteří mají smysl pro originalitu výrobce, nic neprzní, nepředělávají apod. Je jasný, že červenou palubku může člověk vidět i v 75 1.6 IE stejně tak je jasné, že do té 1.6 to někdo dal z jiného auta. Já sázím na to, že červené palubky se dávaly do verze America, tedy 1.8 Turbo a 3.0. Kdo to má jinak, nemá originál.
2.5 motory se montovali především do GTV a v 75kách do provedení Milano, to mělo bílé budíky. Nutno, říct, že ještě dnes dochází k montování různých motorů do různých aut, uchycení jsou stejné nebo podobné, pak aby se v tom člověk vyznal.
http://www.alfaromeo75.it/La%20Gamma.htm
2.5 motory se montovali především do GTV a v 75kách do provedení Milano, to mělo bílé budíky. Nutno, říct, že ještě dnes dochází k montování různých motorů do různých aut, uchycení jsou stejné nebo podobné, pak aby se v tom člověk vyznal.
http://www.alfaromeo75.it/La%20Gamma.htm
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Nemáte někdo známého nebo možnost, zjistit kolik by stál překlad těch to stránek? Tohle mít tady by byla bomba ... http://www.alfaromeo75.it/generale.htm
Naposledy upravil(a) Petan dne 30.7.2008, stř 13:09, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Protože tyhle stránky nesou plno pro nás zásadních věcí vyřešilo by to plno otázek a zároveň vneslo plno nového ... tak to prubni a uvidíš....
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- diLucca
- Nováček
- Příspěvky: 237
- Registrován: 28.9.2007, pát 18:15
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
no to hej, len to bude trvat, teraz je pre prioritou cislo jedna dokoncit alfu a znicit sadu gum ... ale nee
A chcete iba hlavnu stranku, alebo vsetko o 75kach(motori a tak.) alebo este komplet stranky(alfa 6, 90...)
A chcete iba hlavnu stranku, alebo vsetko o 75kach(motori a tak.) alebo este komplet stranky(alfa 6, 90...)
Alfa Romeo 33 1.4.i.e.
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
EX:Alfa Romeo 75 V6, 2xAR 75 TS a TD, Alfa Romeo 146ti, Fiat 127 1050CL
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Ech já nevím, do krve se dohadovat nechci, ale 1.8T má ještě budíček tuším na tlak turba. Podle mýho to bylo dle roku výroby. 87 a 88 mají palubku oranžovou i u jinejch modelů než 1.8T nebo 3.0V6. Nevěřím, že si tolik lidí předělalo bílou palubku na oranžovou. O svým autě nebudu rozhodně tvrdit, že je původní, to prostě za dogma vydávat nemůžu.Petan píše:Bavme se o lidech, kteří mají smysl pro originalitu výrobce, nic neprzní, nepředělávají apod. Je jasný, že červenou palubku může člověk vidět i v 75 1.6 IE stejně tak je jasné, že do té 1.6 to někdo dal z jiného auta. Já sázím na to, že červené palubky se dávaly do verze America, tedy 1.8 Turbo a 3.0. Kdo to má jinak, nemá originál.
2.5 motory se montovali především do GTV a v 75kách do provedení Milano, to mělo bílé budíky. Nutno, říct, že ještě dnes dochází k montování různých motorů do různých aut, uchycení jsou stejné nebo podobné, pak aby se v tom člověk vyznal.
http://www.alfaromeo75.it/La%20Gamma.htm
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti