problém se startem
problém se startem
Zdravím všechny nadšence alfy před nedávnem jsem si koupil 147 v 1.9 JTD s 85kw a už byla čipnutá na 102kw, takže jízda s ní je fakt super, ale mám jeden velikej problém Nemůžu ráno nastartovat, motor točí,točí,až už i baterka nestíhá. Dnes, když bylo venku -10st., tak jem oddělal hadici od sání a horkovzdušnou pistolí jsem tam pustil teplý vyduch a ejhle, naskočila bez točení
Prosím Vás víte někdo jestli mám v háji žhaviče nebo něco jinýho? Jsem od Brna,tak jestli by se našel někdo, kde mám ty případný díly koupit. Děkuju vám všem za rady
(Přesunuto do JTD sekce. Kleo)
Prosím Vás víte někdo jestli mám v háji žhaviče nebo něco jinýho? Jsem od Brna,tak jestli by se našel někdo, kde mám ty případný díly koupit. Děkuju vám všem za rady
(Přesunuto do JTD sekce. Kleo)
Zatím bych zbytečně nemaloval čerta na zeď a zkusil ty žhaviče.... Jinak já jsem s tímhle motorem startoval vloni v zimě při -12 po týdenním stání ve výšce 2000m nad mořem a naskočilo to úplně v pohodě (200tkm a původní baterka )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Špatné žhaviče by signalizoval palubák a těžko odejdou všechny žhavičky najednou, takže by auto alespoň trochu projevovalo vůli nastartovat, i když ne na všechny válce. Ještě mě napadá relé žhavení? Možností je určitě spousta - může to být klidně i teplotní čidlo, kvůli kterému dává auto málo nafty na studenej start...
Jinak popis auta vypadá trochu na to moje, majitel je taky "od Brna", akorát je tu registrovaný pod nickem cervenydrak, tak snad to není moje exJTD. Jo a jak už jsem psal jinde, JTD, které je v pořádku, startuje i pod minus dvacet bez problémů.
Jinak popis auta vypadá trochu na to moje, majitel je taky "od Brna", akorát je tu registrovaný pod nickem cervenydrak, tak snad to není moje exJTD. Jo a jak už jsem psal jinde, JTD, které je v pořádku, startuje i pod minus dvacet bez problémů.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
-
cervenydrak
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.4.2008, čtv 20:25
- Bydliště: Blučina
No kluci, tak fakt nevím, ale teď když jsem startoval v práci, tak to naskočilo hned, takže auto stálo skoro 9 hodin v mínusových teplotách. Prostě to zlobí jen při ranních startech. Dnes jsem ještě vyměnil baterku, protože tam byla 50 a teď 70. Alfíčku jsem si dovezl z Německa, tak jsem myslel, že bude vše ok a ono tohle.
Mám spíš pocit, že mně "padá"nafta, ale to bych nenastartoval ani po těch 9 hod.
Mám spíš pocit, že mně "padá"nafta, ale to bych nenastartoval ani po těch 9 hod.
JJ muze padat nafta, zhavice by signalizoval PP, ale to by chtelo nejprv na zvedak a demontovat kryt motoru, nasledne poradne prohlidnout i pri nastartovanem motoru a pak zkusit diagnostiku. Tlaky-to by nechytalo skoro vubec.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Když ti padá nafta, tak ve vysokotlakým okruhu, čerpadlo v nádrži s tím nemá nic společnýho, to je jen podávací pro vstřikovací čerpadlo.coyote píše:Jenže kdyby padala nafta, tak jí tam čerpadlo v nádrži zase natlačí zpět...
A kdyby padala nafta, nechytne to ani teplý.
Taky si mohl natankovat špatnou naftu.
Jestli byla fest kosa a máš letní naftu, může to být tím.Ale od určitýho datumu by se měla prodávat všude jen zimní.Kdy si naposled tankoval?
Máš ready předehřev palivového filtru?
BMW 730d, Superb TDI
Ano, pravda, jen jsem v podstate popisoval vlastni zkusenost, kdy na jinem aute jsem mel malou dirku ve zpetnem potrubi, ani to nedelalo louzicku, proste padala nafta a nezalezelo kolik je stupnu, ale za jak dlouho jsem zase startoval.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Ty chybové hlášky jsou falešné. Bodycomp je zmatený z podpětí v palubní síti. Rešení: nabij (kup nový) akumulátor.
Když auto startuje s horkovzdušnou pistolí v sání a žhavení je OK, tipuju problém s kompresí.
Když auto startuje s horkovzdušnou pistolí v sání a žhavení je OK, tipuju problém s kompresí.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Protékající přepady nebudou příčinou špatných studených startů.
Laicky přepady otestuješ tak, že z každého vstřikovače zvlášť odvedeš přepad do lahvičky (cca 2 dcl, od přesnídávky...) a natočíš to. Množství nafty by se nemělo výrazně lišit.
Když se Ti podaří to idělat i za jízdy, při zátěži, nejen na volnoběh, výsledky jsou přesnější.
Test jednoho vstřikovače v Bosch diesel servisu nebude pod 500,- bez DPH.
Laicky přepady otestuješ tak, že z každého vstřikovače zvlášť odvedeš přepad do lahvičky (cca 2 dcl, od přesnídávky...) a natočíš to. Množství nafty by se nemělo výrazně lišit.
Když se Ti podaří to idělat i za jízdy, při zátěži, nejen na volnoběh, výsledky jsou přesnější.
Test jednoho vstřikovače v Bosch diesel servisu nebude pod 500,- bez DPH.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
A co předehřev nafty ? Nemáš ho rozbitej? Dneska jsme o tomhle zrovna mluvili s učitelem vyprávěl nám jak startoval nějaký starý náklaďáky tak že zapalovali Rudé právo do sání nebo něco takového říkal toho tolik, že si to úplně nepamatuju.
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.
To znám, ale šlo o předehřev vzduchu. Startovali jsme tak V3S a Tatry 148. Taky takhle starujeme elektrocentrály (polovina motoru z T148). Říká se tomu "dát motoru přečíst noviny". Nebo se to do sání hřálo letlampou. Horkovzduškou dosáhl auparas stejného efektu.HeSH píše:A co předehřev nafty ? Nemáš ho rozbitej? Dneska jsme o tomhle zrovna mluvili s učitelem vyprávěl nám jak startoval nějaký starý náklaďáky tak že zapalovali Rudé právo do sání nebo něco takového říkal toho tolik, že si to úplně nepamatuju.
Ale předehřevem nafty to nebude. Taky bych to viděl na tlaky, nebo závadu žhavení.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů