164 V6 24v prosim o radu :)

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 24.1.2009, sob 19:44

Ahoj vsichni!


Takze, vypada to, ze bracha kupi 164 3.0V6 24v 1996 v dobrom stave, za 500 euro bez dokladov, akurat zo zadu tukla... Chce motor dat do 75ky. Chcem sa spytat, podla wikipedie sa robili 211ps a potom Super a QV s 230ps. Ako sa to da rozlisit? Motor ma urcite 24, lebo ma 4 vacky, posudte sami podla foto. Btw a aky rozdiel je medzi 211ps a QV? Vyfuk? Alebo aj ina palivova mapa?

Vdaka.

http://www.hasznaltauto.hu/2685101_alfa_romeo_164_1996
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Ladin 164V6 » 28.1.2009, stř 20:31

Lise se hlavne jinym prumerem tech chromu na sani + mezikus mezi nima a hlavou... Ty by meli pasovat z GTA... Co vim tak by to melo byt vse
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 6.1.2010, stř 20:04

Tak som tu zas, znova riesim uz poriesene. Objavil sa mi na ruke za DOBRU cenu v6 24v zo 164 - ten 211ps/266Nm co som cital na skvadre, tak 20ps a 10Nm spravia len tie trubky zo sania ako Ladin spravne napisal. Vas sa chcem spytat, ci vobec ma zmysel robit upgrade:

terajsich 185ps 246Nm prekopavat na 211ps 266Nm s tym, ze s upravami ala chip, sanie, vyfuk by sa mohlo ocakavat 250ps a 300Nm dajme tomu. Pripadne, ake rezervy ma tato V6, objemovo je rovnaka s mojou starou 12v, tak si myslim, ze spodok je ten isty, rozdielne su len hlavy. A teraz asi najvacsi problem, alfa, v ktorej sa motor nachadza, je AUTOMAT. Da sa riadiaca elektronika motora nejak rozumne oddelit od elektroniky prevodovky? T.j. automat motor z 164 napratat do manual 75 tak, aby vsetko fungovalo ako ma?

Vyhoda oproti turbo 2.0v6, ktory som tam chcel dat, je snad len vo vahe + nemusim riesit nove zvody kvoli turbu, ale zas ten vykon :/ nic moc podla mna *plesk Co vy na to?
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.1.2010, stř 21:22

Automatka ma svoji ridici jednotku a solo svazek, schemata k tomu existujou, takze by se to oddelit melo dat, na alfabb.com jsem videl reporty jak predelavali 164 na manual.

Ja myslim ze smysl to ma, 75 s 24V jezdi po svete celkem dost, na youtube jsou videa a prijde mi to dost dobra volba. Aspon ti to vydrzi prevodovka a silentbloky :wink:

Ten motor ma uplne jinej projev nez 12V, od spoda tahne podobne ale od 3500-7000 to je pila :-D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 6.1.2010, stř 21:25

Ladin 164V6 píše:Automatka ma svoji ridici jednotku a solo svazek, schemata k tomu existujou, takze by se to oddelit melo dat, na alfabb.com jsem videl reporty jak predelavali 164 na manual.

Ja myslim ze smysl to ma, 75 s 24V jezdi po svete celkem dost, na youtube jsou videa a prijde mi to dost dobra volba. Aspon ti to vydrzi prevodovka a silentbloky :wink:

Ten motor ma uplne jinej projev nez 12V, od spoda tahne podobne ale od 3500-7000 to je pila :-D
Ved to je to, ze 24v je plna rit po svete a turbo v6 75 by bol taky mensi unikat, i ked, uz aj take som videl... Laka ma hlavne ta vykonova hranica, atmosfera ma darmo 24v, ked to turbo dozenie, ba ma aj potencial na vyssi vykon - mozno aj za mensiu cenu, tak preto stale vaham :( Spodok do 3000 to nas nezaujima, ratam tak 250ps 300Nm z toho 24v je takych realnych s dobrym naladenim motora... Vaha = turbo motor je asi tazsi nez 24v nie? To, ze to je solo prevodovka a motor, to je super, snad to nejak rozumne oddelim. Akurat co so zotrvakom - vyrobit ho a nasledne osadit na kluku a vyvazit nebude moc jednoduche najma financne :(
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od HonzaR » 7.1.2010, čtv 12:28

Pozn. Přesně řečeno, blok 3.0 12V a 3.0 24 se neshoduje ani klika atd...nejde jednoduše
prohodit hlavy..

164-Super 2.0TB sk. M2= 10101/01 ojnice-písty 10105/01
.....................................................
3.0 V6 24V M3= 10101/02 ojnice-písty 10105/02
3.0V6 24V/CEE F2/M7= viz
3.V6 24V BR M8= viz
....................................................
3.0 V6 12V M4 = 10101/3 ojnice-písty 10105/03
3.0 V6 12V/CEE-F2/M5 = viz

obdobně kliky nejsou stejný atd viz.--kilka-ojnice-píst =zdvih+reálný spalovací prostor včetně typu=reálný prostor v hlavě -vztah k ventilům.při pístní sadě...atd..chce to porovnat podle přesný specifikace, jinak to nemusí sedět

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 7.1.2010, čtv 12:36

Honzo to je v pohode, to nevadi ked to nie je rovnake, aj tam chcem kopnut cely motor. Otazka je co so zotrvacnikom, a toboz ked je to automat, ten ma tusim hydromenic. Pokial by pasovala roztec z 75v6 zotrvaku na kluku z 24v zo 164, tak tam dam jednoducho ten, a necham ho vyvazit spolu s klukou... Lenze to asi pasovat nebude, tak bude treba vytocit z duralu novy a nechat prevazit spolu s klukou :(
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.1.2010, čtv 12:59

misokgb píše:Honzo to je v pohode, to nevadi ked to nie je rovnake, aj tam chcem kopnut cely motor. Otazka je co so zotrvacnikom, a toboz ked je to automat, ten ma tusim hydromenic. Pokial by pasovala roztec z 75v6 zotrvaku na kluku z 24v zo 164, tak tam dam jednoducho ten, a necham ho vyvazit spolu s klukou... Lenze to asi pasovat nebude, tak bude treba vytocit z duralu novy a nechat prevazit spolu s klukou :(
Spolu s klikou to neni treba vazit ne? Ta je vyvazena solo, setrvak taky. Spis se ptam, nevim to :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 7.1.2010, čtv 17:40

Co viem, tak sa to deli na internally ballanced a externally ballanced. To znamena, ze internaly je zotrvacnik vyvazeny spolu s kulovkou ako jeden celok. Externally balanced - kluka vyvazena na nulu a zotrvak tiez na nulu - co viem, tak externaly ballanced pouziva BMW. U 75 je to myslim internally ballacned - teda spolu s klukou, pretoze aj ked som z 2.0TS niesol odlahcit zotrvak, tak mi typek povedal, ze to nemohlo fungovat, ze to muselo byt zle vyvazene od vyroby, a ked mi ho on stiahol a vyvazil, tak mi dost triaslo auto! Co mohlo znamenat, ze to bolo vyvazene ako celok a potom, ked som dal nulovy zotrvak, uz to vyvazene nebolo! :smt064
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od HonzaR » 7.1.2010, čtv 21:58

No pokud to bude namáhaný ve vysokejch otáčkách, logika velí vyvážit každý zvlášť právě
pro ev.budoucí výměnu setrváku za jinej-jiný gramáže, pokud by se do budoucna laborovalo, no stejně to zkontrolovat ještě jako dvojici, ony ty tolerance při sesazení nejspíš taky můžou dát ještě nějaký momenty..-tohle je můj osobní názor..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Kůrkyn » 8.1.2010, pát 00:27

Podle mě není ve výrobě technologicky možné vyvažovat kliku dohromady se ssetrvačníkem. Bylo by to sakra drahé a pozice setrvačníku vůči klice by byla aspoň označená. Viděl bych to tak, že z jedný mašiny padaj klikovky a z druhý setrvačníky. :)

Mišo, nevěř tomu, že Ti setrvačník někdo dobře vyvážil pokud na to nemá aspoň takovouhle mašinu:
http://www.strojesvoboda.cz/katalog.php ... ds=662&o=1

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od JendaV6 » 8.1.2010, pát 00:28

misokgb píše:Co viem, tak sa to deli na internally ballanced a externally ballanced.
Hele jak to bylo na starejch Twin Sparkach nevim, ale 24V to ma podle vseho vyvazeny oddelene. Kdyz jsem menil dvouhmotovej setrvacnik za jednohmotovej z GTA, tak sem se na to ptal v Imofe a tam mi rikali rovnou montovat, ze to je vyvazeny. Ten novej GTA setrvak byl uz odvrtanej a oznacenej barvou tj. vyvazenej. Co vim tak se uz dneska klika+setrvak dohromady nevyvazujou, to bylo za starejch casu.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 8.1.2010, pát 01:00

JendaV6 píše:
misokgb píše:Co viem, tak sa to deli na internally ballanced a externally ballanced.
Hele jak to bylo na starejch Twin Sparkach nevim, ale 24V to ma podle vseho vyvazeny oddelene. Kdyz jsem menil dvouhmotovej setrvacnik za jednohmotovej z GTA, tak sem se na to ptal v Imofe a tam mi rikali rovnou montovat, ze to je vyvazeny. Ten novej GTA setrvak byl uz odvrtanej a oznacenej barvou tj. vyvazenej. Co vim tak se uz dneska klika+setrvak dohromady nevyvazujou, to bylo za starejch casu.
Dneska, ale ta 164 24v je z 1996 a neviem ci tam nahodou nie je hydromenic, ak je, tak aj takyto motor ma zotrvak? Alebo vahu zotrvaku nahradzuje hydromenic? No uvidime, v sobotu idem pre nu... Je to inak 96 super, so xenonmi, 2x abg, cierna koza, full elektrika :P
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od JendaV6 » 9.1.2010, sob 12:33

Kůrkyn píše:Podle mě není ve výrobě technologicky možné vyvažovat kliku dohromady se ssetrvačníkem. Bylo by to sakra drahé a pozice setrvačníku vůči klice by byla aspoň označená. Viděl bych to tak, že z jedný mašiny padaj klikovky a z druhý setrvačníky. :)
S tou vyrobou resp. vyvazovanim jednotlivych dilu samozrejme souhlas. Jen pro info - poloha setrvacniku vuci klice je jasne dana jednim asymetricky umistenym sroubem (viz foto). Nektery auta maji kolik, Alfa sestival ma tenhle vyosenej sroub. Absence koliku je blba v tom ze tam je mozny ten setrvak o kousek natocit tam nebo zpatky protoze srouby nejsou licovany. Tj. ve hre je samozrejme vyvazeni jako trebas poloha vuci snimaci otacek a polohy klikovy hridele ktery je z druhy strany. Ale funguje to, takze asi to zas neni takovej problem...
Přílohy
DSC07368.JPG
DSC07367.JPG
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Kůrkyn » 9.1.2010, sob 12:45

Ten vyosený šroub bych řekl, že je jen kvůli tomu snímači, nikoli kvůli vyvážení. Vývažek je např. i na řemenici z druhé strany, ale setrvačník bude nejspíš souměrný, protože je celý obráběný.

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 9.1.2010, sob 13:29

24v je uz pase, bude 2.0V6T. Dik za rady :smt023 :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od JendaV6 » 9.1.2010, sob 13:39

Jo, s tim snimacem mas asi pravdu. Setrvacnik bude vyvazenej jen aby nehazel kdyz se toci, nic vic, nic min.

Co mi trosku vrtalo hlavou kdyz sem daval auto dohromady je to jestli tomu snimaci otacek/polohy kliky nevadi ty uhlovy tolerance pri montazi. Za prvy nasazeni setrvaku na kliku, tam je jedna chyba (ackoliv sem se snazil to dat na stred), potom uchyceni snimace otacek z druhy strany (viz foto) kterej taky nema kolikovanou polohu co si pamatuju. A nikde v manualu sem nenasel nic ze by se to snimac polohoval/kalibroval trebas podle horni uvrati prvniho valce nebo tak. Ale je mozny ze ten spodek je vicemene jen na otacky a presnou polohu to bere z vackovyho hridele.
Přílohy
Image005.jpg
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Kůrkyn » 9.1.2010, sob 14:15

Snímače polohy klikového hřídele a vačkového hřídele (fáze) má podle mě jen informativní funkci, jestli není třeba skočený řemen. To by měly tyhle dva snímače poznat. Stejně to toleranci musí mít, protože vlivem tepla se prodlouží řemen rozvodu a blok motoru změní výšku. Otázka je, jestli o tolik, že s tím nastavení řj počítá. Řízení přestihu taky ovlivňuje snímač klepání, který udržuje předstih na nejvšší možné hodnotě v rámci využitelnosti paliva.
Ale vůle ne šroubech setrvačníku asi není podstatná, protože to by na snímači byl nějaký seřizovací mechanismu. Obecně lze říct, že na moderním autě se toho seřizuje čím dál méně nebo vůbec nic. Z výše zmiňovaného důvodu při výrobě. Auto složit z daných dílů jako stavebnici a tradá.
Dřív se ladil karbec dvěma i více šrouby, sytič, odtrh v rozdělovači, předstih atd. To je dneska nemyslitelné a moderní mechanik ani neví, jak to dělat:)
V další etepě u prvních vstřikovacích systémů se ladil tlak paliva, bohatost směsi potenciometrem v řj, poloha snímačů otáček, nastavení rozdělovače...
Teď už je na motoru tolik čidel, lambdasond a dalších fičur, že se všechno nastaví samo s primárním požadavkem na minimální emise.
Dřív ani tak o emise nešlo, spíš aby to dobře jelo:)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od HonzaR » 10.1.2010, ned 12:42

Kurkyn: s tím co říkáš tak docela nesouhlasím, to platí pro Japonce z loňského roku
kde je téměř spojítý elektronikou řízený variabilní časování na každý vačce DOHC zvlášť s řízenou proměnlivou délkou sání, no na starý BussoV6,mechanicky řešeným motoru
bych s přibližností polohy stran čidel kliky a vačky zásadně nesouhlasil- v tomhle případě homogenně tvořený směsi bez možnosti vrstvený směsi,kdy jednotka nemůže optimalizovat polohu vaček, natož spojitě, lambda , váha a čidlo klepání toho ureguluje jen tolik, aby se to jakž takž točilo, no určutě ne tolik, aby se dalo mluvit o nějaký následný"optimalizaci vzhledem k ev.mechanicky pouze přibližnýmu řešení"--nejspíš to asi pojede, no nedělám si iluze s z hlediska pojmu ideální výkon....
Proto mi přijde logický tvrzení, že "za starých časů 164" vyvažovali dvojici klika-setrvák spolu..nevím jak je to montovaný dneska, jestli při montáži jsou nějaký přípravky, který
ty tolerance ve šroubech eliminují--tohle "naštěstí nevím"-tak můžu mít iluze.. :-) :smt040

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Kůrkyn » 10.1.2010, ned 21:25

Jasně, že tu budem teoretizovat. vycházim jen z faktu, že výroba musí být co nejlevnější, výkon co nejvyšší a emise co nejnižší. :)

AR164
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 30.4.2008, stř 01:55
Bydliště: Tlučná

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od AR164 » 10.1.2010, ned 22:04

164 V6 24v má čidlo na řemenici a ne na setrváku taže o jeden problém méně při případné výrobě setrváku.
ALFA ROMEO 164 3,0 V6 24V
ALFA ROMEO 90 2,5 V6

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 11.1.2010, pon 14:41

Jen par postrehu, cetl jsem ze posledni 24V 164 by meli mit cidlo misto na remenici na setrvaku, bylo tam psano ze kvuli vetsi presnosti, ale nevim jestli to neplati pro Q4, ma novejsi RJ, a ma i jinak udelany cidlo na vacce, pry pro "sekvencni zapalovani" ???. Netusim k cemu tam je, ale ja ho po koupi auta mel prehozeny s cidlem klepani (stejny konektory) a jelo to stejne jako pak po opraveni, takze je asi opravdu pro kontrolu casovani.

Mel jsem za to ze je to kvuli tomu ze 24V ma 6 civek oproti 3 civkam na 12V, tj nepali vzdy 2 naraz... :smt102
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

AR164
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 30.4.2008, stř 01:55
Bydliště: Tlučná

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od AR164 » 11.1.2010, pon 17:54

Tak to je možný já jsem to srovnával stou mou což je podle eperu r.v.04.1997 a tam je to čidlo stejně jako u starších V6 na řemenici. :smt102
ALFA ROMEO 164 3,0 V6 24V
ALFA ROMEO 90 2,5 V6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od misokgb » 12.6.2010, sob 18:26

vedro vedro :D
Naposledy upravil(a) misokgb dne 12.6.2010, sob 18:40, celkem upraveno 1 x.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 164 V6 24v prosim o radu :)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 12.6.2010, sob 18:31

?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů