Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp.)
Driv nez prevodovku bych zkusil jinej servis. Jen Te strasej a pripravujou si pudu pro dobrej "kseft". Zdaleka nemusi bejt vysypany vsechno najednou. Nejlip udelas, kdyz to zkusis i jinde a hlavne s tim nebudes jezdit...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ještě zkus jiný servis, a potom bych to já osobně řešil jinou, jetou převodovkou např. z bouračky apod. Oprava může vyjít klidně na tolik, kolik ti řekli. Pokud to budeš řešit starší převodkou do desítky by jsi se měl vlézt, vč. montáže, chce to ale narazit na dobrého prodejce ... já jsem pouštěl už dvě převodovky, nechtěl jsem vydělat, tak šli za 5 tis./ks Ale jiný kraj, jiný mrav, hodně štěstí
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
zatím jsem neslyšel o nikom, kdo by u převodovky řešil u AR147 řešil něco jiného než lanovody nebo kulisu.... (a ještě jeden synchron na 3.st vrámci záruky). Roky samozřejmě běží a budou se objevovat vážnější závady, ale jak píšou ostatní, zkusil bych se poptat jinde....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- drtikolsova
- Příspěvky: 67
- Registrován: 21.3.2007, stř 22:15
- Bydliště: Kryry
Sdílím stejnej problém, ale mě občas spíš málokdy nejde zařadit trojka, což jsem kdysi četla někde v recenzích, že je u 147 normální. Dělá mi to celou dobu, co auto mam a vzhledem k recenzím jsem to nijak neřešila. Zpátečka mi jde přes zuby jen, když jí tam hodim rychle ve spěchu a málokdy vůbec, ale když vyřadim a sešlápnu znova spojku, tak už dobrý. Btw, i když jsem ženská a na ženský za volantem nadávám (chlapy jsou někdy i horší, zvlášt důchodci), tak musim říct, že já se ke svýmu autu chovam hodně slušně a nedam na něj dopustit (vzhledem k tomu, že trpím stejnou úchylkou zvanou AR jako vy ), tím chci říct, že každá ženská fakt s odpuštěním "blbka" není.
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Hm, tak 5 tis. je krásná cena. Škoda,že už žádnou nemáš. To bych si koupil i do zálohy. No a kam bych se měl podívat, kde se dají starší převodovky sehnat?já jsem pouštěl už dvě převodovky, nechtěl jsem vydělat, tak šli za 5 tis./ks Ale jiný kraj, jiný mrav,
Tak to mi dělá taky, trojka jde lehce přes zoubky (někdy) a zpátečka to samé....také jsem to neřešil, dokud mi nešla zařadit ta čtyřka, tak ať tě nepotká stejný osud.Sdílím stejnej problém, ale mě občas spíš málokdy nejde zařadit trojka, což jsem kdysi četla někde v recenzích, že je u 147 normální. Dělá mi to celou dobu, co auto mam a vzhledem k recenzím jsem to nijak neřešila. Zpátečka mi jde přes zuby jen, když jí tam hodim rychle ve spěchu a málokdy vůbec, ale když vyřadim a sešlápnu znova spojku, tak už dobrý.
Teď čtyřku raději nepoužívám, po městě stačí trojka (aspon dodržuju rychlost). V servisu každopádně říkali, že ji musí celou rozebrat,aby zjistili kde je zakopanej pes, no a pak se musím rozhodnout jestli opravit nebo vyměnit, tak bych rád věděl, kde se dá ta starší převodovka koupit
Souhlasímdrtikolsova píše: Btw, i když jsem ženská a na ženský za volantem nadávám (chlapy jsou někdy i horší, zvlášt důchodci), tak musim říct, že já se ke svýmu autu chovam hodně slušně a nedam na něj dopustit (vzhledem k tomu, že trpím stejnou úchylkou zvanou AR jako vy ), tím chci říct, že každá ženská fakt s odpuštěním "blbka" není.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Chce to čas a trpělivost, mrkni do sekce vrakoviště, obvolej to, poptej se ale hlavně sleduj nabídku na webech ... to je asi tak vše.katoo píše:Hm, tak 5 tis. je krásná cena. Škoda,že už žádnou nemáš. To bych si koupil i do zálohy. No a kam bych se měl podívat, kde se dají starší převodovky sehnat?
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Ja som mal tiez takyto problem kedy po dlhsej jazde na 5ke (asi 200km) som potreboval zaradit trojku a mal som problem to urobit, a islo mi to len na asi 5. krat. Upakovalo sa to dost casto. Avsak, potom som vymenil olej v prevodovke a od vtedy po akejkolvek dlhej ceste som uz nemal ani raz takyto problem.
Krasne cervena 147 1.6TS 77kW z roku 2002
Cesta do servisu
Tak jsem se vydal do servisu (cca 10 km) a ejhle, najednou jí šlo řadit všechny rychlosti a několikrát za sebou. V servisu se pan opravář projel a řekl, že převodovka je vpořádku, že nemá cenu rozebírat něco co funguje. No, tak jsme se s Alfičkou zase vrátili a zatím seká dobrotu. TAk nevím, bála se, že jí budou: rozmontovat ... číslo 147 žije???
Prý to mohlo být ulomený zub nebo něco, co tam zapadlo a bránilo, nebo bůhví.... no já to nevim, tak uvidíme???
Prý to mohlo být ulomený zub nebo něco, co tam zapadlo a bránilo, nebo bůhví.... no já to nevim, tak uvidíme???
AR 147 1.6TS 120PS
- Petan147
- Pozorovatel
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18.2.2008, pon 08:50
- Bydliště: kousek za Hlučínem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cesta do servisu
s vylomenym zubem vprevodovce se da normalne fungovat???katoo píše:Tak jsem se vydal do servisu (cca 10 km) a ejhle, najednou jí šlo řadit všechny rychlosti a několikrát za sebou. V servisu se pan opravář projel a řekl, že převodovka je vpořádku, že nemá cenu rozebírat něco co funguje. No, tak jsme se s Alfičkou zase vrátili a zatím seká dobrotu. TAk nevím, bála se, že jí budou: rozmontovat ... číslo 147 žije???
Prý to mohlo být ulomený zub nebo něco, co tam zapadlo a bránilo, nebo bůhví.... no já to nevim, tak uvidíme???
Alfa Romeo Gulietta 1.4T 170cv
ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW High rv.2006
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW Progression rv.2001
ex Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 147kW High rv.2006
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 77kW Progression rv.2001
tak prý opraveno. bylo to něco ohledně zubů, něco tam prý vadilo a občas blokovalo zařazení....
Prostě líp popsat to, co se mi snažil automechanik vysvětlit nedokážu. Tak nic vážného to nebylo, zaplatil jsem 2,5 tis. za vlastně asi jen práci a je to
prý si mám nechat vyměnit kotouče (2200,,- za kus) a destičky asi 1200,- celkem.
Prostě líp popsat to, co se mi snažil automechanik vysvětlit nedokážu. Tak nic vážného to nebylo, zaplatil jsem 2,5 tis. za vlastně asi jen práci a je to
prý si mám nechat vyměnit kotouče (2200,,- za kus) a destičky asi 1200,- celkem.
AR 147 1.6TS 120PS
Takže dobrá zpráva, chce to čásek a snad to bude O.K. hodně štěstí ...
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Tak snad to bude sloužit dál! A na tu převodovku s citem, přecejen u 1.6 je taková křehčí a hrubé zacházení jí opravdu nesedí....katoo píše:tak prý opraveno. bylo to něco ohledně zubů, něco tam prý vadilo a občas blokovalo zařazení....
Prostě líp popsat to, co se mi snažil automechanik vysvětlit nedokážu. Tak nic vážného to nebylo, zaplatil jsem 2,5 tis. za vlastně asi jen práci a je to
prý si mám nechat vyměnit kotouče (2200,,- za kus) a destičky asi 1200,- celkem.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- michal5763
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2.11.2008, ned 19:21
Ahoj, oživuji toto staré téma a rád bych se zeptal jak poznám kloub řízení. Když zařadím např jedničku tak páka v rychlosti pořádně nedrží a má vůli. Dnes jsem sundal tu kůži okolo řadičky a pod ním je toto:
ten bílej plastovej bazmek je ten kloub? Jak je případně složitá výměna?
Na jednom polskym eshopu jsem našel tohle, tipuju, že je to ono:
http://www.unto.pl/korpus-dzwigni-zmian ... l?cPath=17
přes vánoce mě čakají zadní brzdy tak bych to rád udělal s tím...
předem díky za rady
ten bílej plastovej bazmek je ten kloub? Jak je případně složitá výměna?
Na jednom polskym eshopu jsem našel tohle, tipuju, že je to ono:
http://www.unto.pl/korpus-dzwigni-zmian ... l?cPath=17
přes vánoce mě čakají zadní brzdy tak bych to rád udělal s tím...
předem díky za rady
Ahojte, tak ja som bol tiež jeden s tých ktorý boli nútený vymeniť kulisu radenia kvôli tomu že mala veľkú vôlu. Prečítal som si toto fórum a rozhodol som sa, že sa do toho tiež pustím. Dnes som si bol pre auto a je to všetko OK . Kulisu + krúžok som si kúpil v Alfa servise za 79.80EUR a robota ma vyšla na 100EUR v neznačkovom servise. Nie je to síce málo, ale je to ozaj rozdiel v radení rýchlosti.
Robili to skoro celý deň, ale nakoniec to zvládli a všetko funguje tak ako má. Hurá
Robili to skoro celý deň, ale nakoniec to zvládli a všetko funguje tak ako má. Hurá
Alfa 147 1.6 T.S. Progression, 88KW/120PS
-
deadvslife
- Příspěvky: 41
- Registrován: 18.12.2008, čtv 07:49
Manuální převodovka 147 (lanovody, kulisa, synchrony atp.)
Omlouvám se že to tu píšu znovu. Ale jak jsem říkal že mam tuhe řazení tak jste mi tu psali moc pěkných rad. A chtěl bych vás požádat jestli by jste nevědeli něaky plánek jak rozebrat tu řadicí páku a namazat ten kloub a dát opět do provozu .
Děkuji předem a omlouvám se že to tu píšu znovu ale nevím si s tím rady.
Pro ty co nevědi: Jde o to že když chci dát z dvojky na trojku tak to jde v neutralu hrozne stuha( ne přes zuby) to sami ze čtyřky na pětku.
děkuji
Děkuji předem a omlouvám se že to tu píšu znovu ale nevím si s tím rady.
Pro ty co nevědi: Jde o to že když chci dát z dvojky na trojku tak to jde v neutralu hrozne stuha( ne přes zuby) to sami ze čtyřky na pětku.
děkuji
- Giguaro
- Příspěvky: 77
- Registrován: 24.10.2008, pát 21:04
- Bydliště: Hošťálková u Vsetína
- Kontaktovat uživatele:
a víš v jakým stavu máš olej v převodovce popřípadě jsestli níkde neuniká
Mně to taky řdilo hodně stuha tak jsem vyměnil olej v převodovce a de to skvělě
Mně to taky řdilo hodně stuha tak jsem vyměnil olej v převodovce a de to skvělě
http://giguaro.rajce.idnes.cz/Moje_Alfa/
Petr Kovář
alfa romeo 156 1.8 ts Cosmos Blue,Xenony
Nej servis je Autoservis Holý Kašava
Petr Kovář
alfa romeo 156 1.8 ts Cosmos Blue,Xenony
Nej servis je Autoservis Holý Kašava
- michal5763
- Příspěvky: 65
- Registrován: 2.11.2008, ned 19:21
zvláštní, mě to teďka v zimně jde ztuhna jen za studena. Jak se auto ohřeje, tak přibližně po půl hodině to jde krásně. Asi záleží jakou teplotu má olej v převodovce.
Jinak rozebrat to nebude vůbec sranda, pokud se nemýlim tak se musí sundat výfuk a to plechový obložení kolem něj aby ses dostal ke kulise a lanovodům.
Jinak rozebrat to nebude vůbec sranda, pokud se nemýlim tak se musí sundat výfuk a to plechový obložení kolem něj aby ses dostal ke kulise a lanovodům.
2.0 TS
chlapi že to v zimě před zahřátím oleje v převodovce řadí ztuha je normální, ten olej prostě zhoustne.... Já nedávno startoval v -20 Stilo a řadilo to jak kdyby v převodovce byla plastelína....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
-
deadvslife
- Příspěvky: 41
- Registrován: 18.12.2008, čtv 07:49
Jenom že mě to jde právě úplně jinak. Když nastartuju(auto je studený) tak řazení je jak nový , ale když jedu do prace tak asi po deseti minutách pomalu se nedá řadit. a takhle je to pořád. Nevím v jakým je stavu olej. A asi budu fakt špatny jelikož jsem si to hodil na kanál převodovku jsem sice našel ale nenašel jsem šroub kterým se to kontroluje nebo dolejva asi mi někdo nepošle obrázek pro lamky co ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů