sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 25.5.2010, úte 22:07

jindřich 333 píše:a jaké jsou tedy použité tloušťky v serii? 24mm(ts) a 26mm(V6)?

Bojím se, že při instalaci silnějšího stabiku a zachování seriových torzek, bude auto nedotáčivé.
Ale za ten stabik není nijak extra drahej a navíc je i s unibalovýma kostma.

stabíku bych se nebál silěnějšího :smt023

max co se montoval do předu je 24 mm a máho V6 3,0 určitě a 2,4TD asi

2,0TD má 22mm
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 26.5.2010, stř 13:49

spolu s tlumiči a pružinama jsem instaloval na GTV6 i přední 30mm stabík na unibalech...a jede to teď jak po kolejích :) ... naše rozbité cesty to zvládá v pohodě. I když mi všichni tvrdí, že při pohledu na auto každou chvílí vyletí ze silnice, tak za volantem mi to příjde v poho:). Když už do zatáčky naletím hodně rychle, tak se chová auto lehounce nedotáčivě (ale pořád méně než serie) a následně lehce přetáčivě (ale pořád předvídavě)..právě se bojím instalace i toho silnějšího zadního...to pak musím mít moc rychlé ruce...a to se s mikrovolantem o průměru 20cm bez posilovače a 7.5x16" koly špatně dělá :). V kombinaci se semislicky bych už musel začít uvažovat o skořepinových sedačkách, bo jinak se v seriových už nikdo neudrží :-D
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od had&kříž » 27.5.2010, čtv 22:22

andy_xx píše:V kombinaci se semislicky bych už musel začít uvažovat o skořepinových sedačkách, bo jinak se v seriových už nikdo neudrží :-D
testovali jsme boční boření svodidel (rozuměj čelní náraz do náspu vedle dálnice a následně 40 metru vrchem po vrchu svodidel kdy ti mlátí traverzy držící svodidla do prahu a dveří řidiče) a jiné vylomeniny při aquaplaningu ve 120 ti kilometrové rychlosti na dálnici a sedačky drží perfektně mé 100 kilové tělo i spolujezdcovo 65 ti kilové. Zkušenost cca 20 dní stará - pravda že se 75 tkou - ale rozdíl tam nebude moc velký v bočním vedení nemýlím-li se :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 2.6.2010, stř 19:32

tak jsem dospěl k názoru, že upravit moje 75 kuTD aby na Kameni na sprintech dalo třeba 147GTA je k ničemu, když stejně Kámen nebude, raději těch 50 000kč investuji jinam....
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od A.J.Michal » 3.6.2010, čtv 10:05

Milano75 píše:tak jsem dospěl k názoru, že upravit moje 75 kuTD aby na Kameni na sprintech dalo třeba 147GTA je k ničemu, když stejně Kámen nebude, raději těch 50 000kč investuji jinam....
CHlape, ale Kámen bude ... už se to zase rozjelo :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 3.6.2010, čtv 16:26

lol fakt?? nikde nic nejni

ale i tak kašlu na to porážet GTA, raději prachy narvu třeba do laku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 3.6.2010, čtv 18:56

A proč nedáš do kupy tu Ameriku??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 3.6.2010, čtv 19:51

jako že bych s 200 hp po kapotou začla machrovat?? každej by mě tam stejně smetl v nějakým GTA, nebyla by to ta správná radost

navíc je odjetá, tzn, musí se vyměnit vše gumové na podvozku a udělat rozvody, motor nechce jít do otáček za studena a klepe se

navíc kardan by to chtělo asi repásnou a na to už kašlu

priorita je u mě diesel
podvozek je komplet nový, ted poskládaná převodovka a ještě budu generálkovat motor abych měl věčí výkon, takhle stačím jen na 2,0TSka

lepčí je ukázat co taky umí starý TDčko s OHV rozvodem :)
http://www.youtube.com/watch?v=81rsHt0tsRs
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 3.6.2010, čtv 20:17

Milano: Ty máš poslední dobou nějakou depku ne ? :-D To musíš jako nutně machrovat, jinak si to neužiješ ? :smt064
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 3.6.2010, čtv 20:23

JO machrovat z DIESLEM:)

ale depku mám a jeto depka z toho, že moje 75ka se do milána nepodívá a jedu pitomou 156kou :smt013

i kdybych stihl nahodit převodovku, tak zbývá udělat motor nato abych dal nový těsnění pod palice a pak nechávat motor generálkovat je vyhození peněz za těsnění, pak navíc ještě zbývá kardan, kterej sem nechal vyvážit ve velký bíteši a chlapci se s tím kapku ser..ou

mno a pak zbývý vzhled- chtělo by to aspon nastříkat nárazníky, lemy a plast. prahy

mnoa nejvetší problém, kteje mi pije krev jsou kola

mám panickou hrůzu, z toho že nemám na voze kola, které nejsou v TP :smt013 :smt013 :smt013 :smt013
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od zde. » 3.6.2010, čtv 20:45

No a tam máš nějaký extrémy co lezou ven? Nebo jak beng pozná že nejsou v tp?
33

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 3.6.2010, čtv 20:57

zde. píše:No a tam máš nějaký extrémy co lezou ven? Nebo jak beng pozná že nejsou v tp?

mno nemám chi kola co jsou nejlehčí, ale jdo o to, že v případě nehody kdy přijde pojištovák začne kontrolovat údaje v TP se skutečností, tak si všimne, že tam nemám kola co jsou v TP

od pojištovny v případě havárky nedostanu nic a to mě se..re


u 205ky se mi to právě stalo, naštěstí sem jí opravil za 200kč :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od zde. » 3.6.2010, čtv 21:17

Aha, tahle varianta mě vůbec nenapadla. To jsou dobrý vydřiduši :roll:
33

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Harous » 4.6.2010, pát 11:22

Nedostat nic je ta lepší varianta. Ta horší je něco zavinit a pak to cálovat. Pomoct na bok třeba kamionu naloženýmu novejma 3D televizema bych s jinejma kolama než jsou v TP nechtěl. :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od zde. » 4.6.2010, pát 15:13

Ale jinak by neměl být snad problém s tím zapsáním do tp, protože právě jsem spočítal že mezi 185/60 R14 a 195/50 R15 je rozdíl v průměru ohromujících 1,6 mm což je asi půl centimetru na obvodu.
Předpokládám že jsem objevil Ameriku :-D
33

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 4.6.2010, pát 16:35

Harous píše:Nedostat nic je ta lepší varianta. Ta horší je něco zavinit a pak to cálovat. Pomoct na bok třeba kamionu naloženýmu novejma 3D televizema bych s jinejma kolama než jsou v TP nechtěl. :-D

to je právě ono :???:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 4.6.2010, pát 16:39

zde. píše:Ale jinak by neměl být snad problém s tím zapsáním do tp, protože právě jsem spočítal že mezi 185/60 R14 a 195/50 R15 je rozdíl v průměru ohromujících 1,6 mm což je asi půl centimetru na obvodu.
Předpokládám že jsem objevil Ameriku :-D

problém zapsat kola samozřejmě je i kdybch tam chtěl jen další 13ky


při nejhorším se předělá povdozek zpět na 4 díry dají se slabší brzdy a nazují se 13ky plecháče :smt102 (kdybych to tehdá věděl, že s tím bude taková patálie, tak na to ani nešáhnu)


jinak snes jsem nahrubo spočítal investice jen co se týče alfy 75 2,0TD a jsem na 120 000kč (i s koupí )

docela drahá 75ka co?? :-D

dnes sem zaplatil sázku do loterie, ještě opíšu štíek z kastle a zasílám žádost na ověření ráfků
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od zde. » 4.6.2010, pát 19:33

A co nechat si vystavit typový list od prodejce že jsou vhodná na Tvé auto? Myslím že jsem tuto nabídku viděl na vivapneu.cz..
33

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 4.6.2010, pát 21:59

TAK TO jim hned napíši, jenže na magistrátu to i ověřují

navíc origo typáč na alfu 75 prozatím není
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od zde. » 4.6.2010, pát 22:21

Aha, tak oni to nezapíšou každýmu autu nebo co já vim.. Taky to nemají u všech kol. Třeba u těch co jsem chtěl na třícu koukám že maj v nabídce jen zápis pro 145/146 (viz: http://www.vivapneu.cz/ronal-r10-7x15-4 ... lochy.html) Třeba by to šlo nějak zařídit..
Ale opravdu nevím jak to chodí, protože se podívej na tenhle inzerát, to auto vypadá jako koza a ještě pořádná: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=29444
33

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 4.6.2010, pát 22:43

nn potřebuješ mět typáč na svoj model vozu
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od zde. » 4.6.2010, pát 23:22

Hm, tak asi budu ilegal..
33

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 29.6.2010, úte 10:30

čau kolegové,


chtěl jsem se zeptat na Vaše zkušenosti se sportovními tlumiči na AR 75.
Na zadek půjdou snad Koni Sport - od Hondzíka - pokud mi je prodá :-)

Ale řeším, co dát na předek - na netu jsem našel tyto výrobce:

Avo - nevím, neznám, máte někdo nějaké zkušenosti?

Spaxx - nevím, neznám, máte někdo nějaké zkušenosti?

Koni - podle mnoha lidí jsou zastaralé konstrukce a prý nemá cenu je kupovat, ale zase ta cena:-)

Bilstein - asi nejlepší varianta, ale taky nejdražší

Gaz - neznám, jsou za celkem pěkné peníze a ve světě se používají - nějaké zkušenosti?

Ještě mě napadlo oslovit HP sporting a nechat si udělat tlumiče na míru - asi to nebude nejlevnější, ale možná by se ta investice vyplatila.

Tak jsem zvědavý na vaše postřehy.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 29.6.2010, úte 12:11

Na anglických forech jsou tři názory:
Avo dobrý, gaz stojí za *****
Gaz dobrý, Avo stojí za *****
Gaz i Avo stojí za *****

Avo- vozí/ vozil je Miloš Langů na Fiestě na vršky/ slalomy. Co jsem zjišťoval, tak se mu to rosí, ale vzhledem k tomu co s tím najede, tak asi dobrý

Koni asi už budou překonaný, Bilsteiny budou o 15 let novější, ale nemají možnost nastavení

Spax byla super firma, teď jí sežral Supersport ( stav podvozky od 6000,-)
Pokud je to původní výrobek, jasná volba, pokud je to nový pod taktovkou Supersportu, tak nevím :smt064

HP je dobrá volba, udělá tě je na míru auta, váhy.... Jen počítej cca 30t+, takže už rovnou můžeš koupit RSR
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od jindřich 333 » 29.6.2010, úte 16:37

To je v prd...

asi budu muset pořídit Bilstein, když na to všichni pějí chválu :-)

Už jsi sondoval, kde se dají sehnat nejlevněji??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů