Debimetr - váha vzduchu
- djblacktiger
- Příspěvky: 19
- Registrován: 8.9.2014, pon 06:50
- Bydliště: Vamberk
Re: Debimetr - váha vzduchu
dnes jsem procházel hadice... turbo bez vůle, hadice bez trhlin... Když odpojím váhu, tak auto absolutně nekouří, až na plný plyn... připojím váhu a při zvýšených otáčkách už černý kouř... EGR chodí v pohodě...
Nejde mi do hlavy proč auto bez váhy s univerzální hodnotou téměř nehulí a s váhou s přesnou hodnotou hulí jak pepek námořník...
Nejde mi do hlavy proč auto bez váhy s univerzální hodnotou téměř nehulí a s váhou s přesnou hodnotou hulí jak pepek námořník...
Re: Debimetr - váha vzduchu
Podle mě. Pokud nemáš nikde poškozené sání tak bych asi šel po váze. Tohle už jsem taky viděl a nakoneč to byla váha. I ty příznaky co popisuješ ohledně toho kouření.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Debimetr - váha vzduchu
To hulenie ti robi vaha.mam doma jednu dobru a jednu zlu.pri dobrej auto skoro vobec nezahuli a ma vykon a pri zlej to odspodu zahuly a auto nema vykon a turbo zatiahne az pri 1900otackach
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Debimetr - váha vzduchu
ahojte, našel sem odpojednou váhu vzduchu na 156 JTD 77Kw- co to znamená? Motor jede, sice moc netáhne a před 3000Ot to cukne
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Debimetr - váha vzduchu
Jestli ji někdo odpojil úmyslně, tak byla špatná a teď to jede na univerzální (nevím jak to popsat) režim. Znamená to, že to sice nejede tak dobře, jako s dobrou váhou, ale nejede to tak špatně, jako se špatnou váhou. Prostě jednotka bere nějakou průměrnou hodnotu vzduchu.
No a pokud to nikdo schválně nerozpojil, tak je to zapomenuté rozpojení, nebo něco takového
No a pokud to nikdo schválně nerozpojil, tak je to zapomenuté rozpojení, nebo něco takového
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Debimetr - váha vzduchu
áha, oka, zapojíme uvidíme a dáme případně jinou
diky
diky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Debimetr - váha vzduchu
Tak jsem alfině koupil fungl váhu od bosche,po zapojení to háže chybu příliš nízký signál,takže váha ko?Volal jsem do prodejny kde jsem ji kupoval a bylo mi zděleno že jestli ji chci reklamovat tak budu potřebovat protokol z diagnostiky a papír ze servisu o odborné montáži váhy jinak nebude reklamace uznána,je to normální?
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
Re: Debimetr - váha vzduchu
Jo je z Mro?
Re: Debimetr - váha vzduchu
Není to z mro takže zítra jdu schánět papír s razidlem o odborné montáži.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
Re: Debimetr - váha vzduchu
Nakupování v e-shopech je v NOZ považováno za nakupování na dálku, do něhož spadají i smlouvy uzavřené telefonicky či písemnou cestou. Proto se na zboží vztahuje možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů, což ostatně platilo doposud. Nově je jasně specifikováno, že se dvoutýdenní lhůta počítá od doby převzetí (vyzvednutí na poště, osobní odběr).
Pokud je to po 14 dnech a chtějí po tobě nějaký takový píčoviny jako odbornou montáž, už u nich nikdy víc nenakupuj ;)
Pokud je to po 14 dnech a chtějí po tobě nějaký takový píčoviny jako odbornou montáž, už u nich nikdy víc nenakupuj ;)
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: Debimetr - váha vzduchu
Zdarec...Mám AR 159 Jtdm 1.9 110Kw..zdá se mi že nejede jak má netáhne,tak sem odpojil váhu vzduchu a alfice jede stejně jako s připojenou.. tak to asi v pohodě nebude ne?a co sem koukal na ceny tak zrovna levná není od Bosche okolo 5000...zkoušel jste někdo jinou značku?ale co tu čtu tak asi nejlepší je origoš no..
Re: Debimetr - váha vzduchu
Když je váha už víc špatná a odpojíš ji, tak pojede auto paradoxně o dost lépe. Ono pojede totoiž skoro tak dobře, jak s dobrou váhou. Pokud jsi nepoznal rozdíl, tak to nemusí být vůbec váha.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: Debimetr - váha vzduchu
Ahaa...no prišlo mi že to jede stejně uvidim co řekne diagnostika...
Re: Debimetr - váha vzduchu
Zdar chlapi vedel by mi niekto poslať LOG dobrej váhy vzduchu? Potreboval by som to porovnať ako sa má správať plne funkčná váha. Ak budete niekto taký dobrý budem Vám povdačný
Alfa Romeo 159 SW 2009 2.0 jtdm 125 kW
Re: Debimetr - váha vzduchu
Cau kluci,
nevím jestli se trefím, ale mám podezření na váhu vzduchu u svého auta. Při studeném startu mi jemne kolisa rucicka od otackomeru, rekneme 3mm nahoru, dolu od 800 otacek. Doprovazí to takovy nejisty chod motoru pri volnobehu, neni to nic co je uplne slysitelne, ale kdyz se na to zamerite tak to tam je. Po zahrati (staci 70°C) rucicka uz drzi na 800 otackach a auto je normal v pohode bez toho zvlastniho zvuku.
Auto tahne tak jak ma a nema zadne vykyvy ve vykonu.
Co myslite?
+ video: [youtube]https://youtu.be/IgH0F3mhU2I[/youtube]
Díky
nevím jestli se trefím, ale mám podezření na váhu vzduchu u svého auta. Při studeném startu mi jemne kolisa rucicka od otackomeru, rekneme 3mm nahoru, dolu od 800 otacek. Doprovazí to takovy nejisty chod motoru pri volnobehu, neni to nic co je uplne slysitelne, ale kdyz se na to zamerite tak to tam je. Po zahrati (staci 70°C) rucicka uz drzi na 800 otackach a auto je normal v pohode bez toho zvlastniho zvuku.
Auto tahne tak jak ma a nema zadne vykyvy ve vykonu.
Co myslite?
+ video: [youtube]https://youtu.be/IgH0F3mhU2I[/youtube]
Díky
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
Re: Debimetr - váha vzduchu
Jak to vidí diagnostika? Moje auto dělá téměř přesně to stejné - když se mrknu přes MultiEcuScan, tak vidím, že skutečný objem vzduchu je cca dvojnásobný oproti žádanému - tomu, co vyžaduje řídící jednotka.
W43x píše:Cau kluci,
nevím jestli se trefím, ale mám podezření na váhu vzduchu u svého auta. Při studeném startu mi jemne kolisa rucicka od otackomeru, rekneme 3mm nahoru, dolu od 800 otacek. Doprovazí to takovy nejisty chod motoru pri volnobehu, neni to nic co je uplne slysitelne, ale kdyz se na to zamerite tak to tam je. Po zahrati (staci 70°C) rucicka uz drzi na 800 otackach a auto je normal v pohode bez toho zvlastniho zvuku.
Auto tahne tak jak ma a nema zadne vykyvy ve vykonu.
Co myslite?
+ video: [youtube]https://youtu.be/IgH0F3mhU2I[/youtube]
Díky
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: Debimetr - váha vzduchu
Diagnostiku jsem nemel jeste moznost vyzkouset.honzikd píše:Jak to vidí diagnostika? Moje auto dělá téměř přesně to stejné - když se mrknu přes MultiEcuScan, tak vidím, že skutečný objem vzduchu je cca dvojnásobný oproti žádanému - tomu, co vyžaduje řídící jednotka.
W43x píše:Cau kluci,
nevím jestli se trefím, ale mám podezření na váhu vzduchu u svého auta. Při studeném startu mi jemne kolisa rucicka od otackomeru, rekneme 3mm nahoru, dolu od 800 otacek. Doprovazí to takovy nejisty chod motoru pri volnobehu, neni to nic co je uplne slysitelne, ale kdyz se na to zamerite tak to tam je. Po zahrati (staci 70°C) rucicka uz drzi na 800 otackach a auto je normal v pohode bez toho zvlastniho zvuku.
Auto tahne tak jak ma a nema zadne vykyvy ve vykonu.
Co myslite?
+ video: [youtube]https://youtu.be/IgH0F3mhU2I[/youtube]
Díky
AR 159 SW 1.9JTDm 110kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
Hyundai Tuscon NX4 4x4 1.6 TGDI iMT 13kw
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 160
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Debimetr - váha vzduchu
chalani, ako zistím či mám váhu vzduchu KO? ked ju odpojim tak mám pocit ze auto,ovela menej dymí-skoro vôbec, ale ze by tahalo vyrazne lepsie v spodných otáckach tak to nemám pocit,ale to moze byt zato ze je to Q4.
Mám ja diagnostiku Fiat ECUscan, viete mi povedat aké hodnoty mám hladat ako je to presne oznacene v tej diagnostike a ake hodnoty by to malo ukazovat ked je dobra,prípadne aké hodnoty su uz zle?
Mám ja diagnostiku Fiat ECUscan, viete mi povedat aké hodnoty mám hladat ako je to presne oznacene v tej diagnostike a ake hodnoty by to malo ukazovat ked je dobra,prípadne aké hodnoty su uz zle?
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
Re: Debimetr - váha vzduchu
Kdyžtak se pohybuju v Olomouci/Prostějově/o víkendech občas v Chotěboři/Havlíčkově Brodě - diagnostiku mám, není problém napíchnout... Případně zkus váhu odpojit a nastartovat bez ní - jednotka bude pracovat s nějakou výchozí hodnotou, když to s odpojenou váhou kolísat nebude - je to vadná váha..
W43x píše:Diagnostiku jsem nemel jeste moznost vyzkouset.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Re: Debimetr - váha vzduchu
Diagnostika mi ukazovala cca dvojnásobnou hodnotu "desired air intake" oproti skutečnému průtoku vzduchu, který zaznamenávala váha. Prošel jsem hadice mezi airboxem a turbem a takhle vypadalo to poslední koleno před turbem:
V tom žebrování byla guma úplně zpuchřelá a popraskaná. Celé koleno jsem vytáhl, odmastil a žebrování opravil samovulkanizační páskou. Předpokládám, že by to mohlo vydržet - právě se chystám to napíchnout a projet, předpokládám, že zablokováním toho přisávání by se hodnoty teoretického a skutečného objemu vzduchu měly přiblížit.
V tom žebrování byla guma úplně zpuchřelá a popraskaná. Celé koleno jsem vytáhl, odmastil a žebrování opravil samovulkanizační páskou. Předpokládám, že by to mohlo vydržet - právě se chystám to napíchnout a projet, předpokládám, že zablokováním toho přisávání by se hodnoty teoretického a skutečného objemu vzduchu měly přiblížit.
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 160
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Debimetr - váha vzduchu
Pojazdil som jeden den s odpojenou váhou,auto menej dymilo,aj za studena, ale potom zacala svietit na paluháku chyba motora.tak som znovu váhu pripojil a chybu zmazal. Tak stále som si neni isty ci bude váha zlá
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
Re: Debimetr - váha vzduchu
No, a co na tu váhu říká diagnostika? Speciálně by bylo fajn udělat graf hodnot: otáčky, "desired air intake quantity", "real air intake quantity", "overboost policy"
atp. (píšu to z hlavy, ty hodnoty se v MES možná jmenují trochu jinak - každopádně v tomto vlákně jsou mnohokrát zmíněny)
atp. (píšu to z hlavy, ty hodnoty se v MES možná jmenují trochu jinak - každopádně v tomto vlákně jsou mnohokrát zmíněny)
rapid píše:Pojazdil som jeden den s odpojenou váhou,auto menej dymilo,aj za studena, ale potom zacala svietit na paluháku chyba motora.tak som znovu váhu pripojil a chybu zmazal. Tak stále som si neni isty ci bude váha zlá
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 160
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Debimetr - váha vzduchu
skúsim to prebehnut s napojeným PC, tieto hodnoty tam pohladam a skusim to nejako stiahnut pripadne uploadnut.
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
- rapid
- Nováček
- Příspěvky: 160
- Registrován: 14.11.2011, pon 18:28
- Bydliště: SK - šurany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Debimetr - váha vzduchu
Tak neviem či som meral spravne hodnoty, ale tu sú grafy: http://1drv.ms/1LjEryN
Jeden je ustálený na trojke na tempomate, a druhy J taká normálna jazda aj z preraďovaním rýchlosti.
Jeden je ustálený na trojke na tempomate, a druhy J taká normálna jazda aj z preraďovaním rýchlosti.
AR Stelvio lusso RWD 2019
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
AR Stelvio Q4 2019
AR 159SW TI 2,2JTS Selespeed
ducato X250 2017
ex.alfa romeo 156 crosswagon Q4, A5000
Lancia Delta HF Integrale 16v: model 831AB*026. Motor 831D5*000
Re: Debimetr - váha vzduchu
No, kouknul jsem zběžně na ty grafy - desired/real air intake hodnoty - tzn. hodnota objemu vzduchu požadovaného ECU a hodnota, kterou měří váha vzduchu jsou téměř shodné, pokud teda dobře koukám..rapid píše:Tak neviem či som meral spravne hodnoty, ale tu sú grafy: http://1drv.ms/1LjEryN
Od věci by nebyl ani průběh závislosti požadovaného/reálného tlaku turba na otáčkách, úroveň otevření EGR a "EGR strategy" v závislosti na otáčkách a taky objem vstřikovaného paliva v závislosti na otáčkách - prostě taková ta diagnostická klasika..
159 2.2 JTS
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
ex. 147 1.6TS 88 kW
ex. 156 2.4JTD 103 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host