Údržba 75

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 8.11.2010, pon 22:33

je tam podložka? je. :-D Bezpečnostní ale. Tzn. pérovka, pořádná široká origo a ne ta drátěná srajda dle čsn. Bral jsme to podle předokol, kde jsou jen ty půlměsíce. Perovku lze nahradit zalepením šroubu.
Schránka01.jpg

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1849
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 9.11.2010, úte 00:12

polmesiace tam mam, ale s podlozkami som si uz neni tak isty, na 99% som isty ze tam urcite niesu pruzne podlozky, ci obycajne uz neviem, ale skor by so povedal ze ziadne. V kazdom pripade je o poskladane tak ako to bolo rozobrane, cize nic nechyba a mam pocit ze podlozky neboli ani na jednom aute, a to ich 75tiek u nas preslo fakt dost, ale radsej to ceknem aby som len tak nestrielal. :-k
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od hondzik » 11.11.2010, čtv 08:44

Hluboká omluva, podložky tam jsou... úplně obyč.

Ale stále si stojím za tím, že je to proti zdravému rozumu
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 5.2.2011, sob 17:02

mno tak jsem dne ještě dovzdušnoval spojku a zase sem zalomil odvzušnovák :smt013
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 25.3.2011, pát 22:06

mno tak sem jel projet alfu..

zajel jsem rovnou na STK

a jsem ok:) :smt023

technik vleze pod auto , já za ním a říkám mu: nepodařilo se mi pořádně odvzdušnit brzdy, přestaly svítit mlhovky, a zareznul mi klakson- jen kníká...

a on na to:

úžasný auto :shock:

to že to je úžasný auto zopakoval ještě několikrát- podvozek transaxle viděl zřejmě poprvé :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od misokgb » 25.3.2011, pát 22:13

Milano75 píše:mno tak sem jel projet alfu..

zajel jsem rovnou na STK

a jsem ok:) :smt023

technik vleze pod auto , já za ním a říkám mu: nepodařilo se mi pořádně odvzdušnit brzdy, přestaly svítit mlhovky, a zareznul mi klakson- jen kníká...

a on na to:

úžasný auto :shock:

to že to je úžasný auto zopakoval ještě několikrát- podvozek transaxle viděl zřejmě poprvé :wink:
To zalezi kolik kacek si mu do kapsy dal :D :pivko
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 25.3.2011, pát 22:19

mno ony ti brzdy jsou sice zavzdušněné, ale brzdí souměrně, jen se mi přibrždovalo přední kolo

a do mlhovek stačilo 2x praštit a náhodou naskočily (předtím ani tuk)

ale fakt nevím co budu dělat s tím zavzdušněním :???:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1849
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 26.3.2011, sob 00:10

prerobit na vzduchove ako karosa, liaz... :smt033
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Údržba 75

Příspěvek od Sejny » 26.3.2011, sob 17:48

Rasputin: revoluční myšlenka! :-D

Milano: nová výzva pro tebe :-D
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 26.3.2011, sob 17:50

mě stačí, že mám motor z UAZE :)

jiank na těch KONI tlumičích to docela drncá, ale v zatáčkách a 24mm stabíkem ve předu, je to jako po kolejích :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 26.3.2011, sob 20:23

ale i s tou moji houpackou na Kameni se do dalo :smt033

Minuly tyden sem dozadu daval pruziny z TDcka v domence, ze ten zadek pritvrdi(mel jsem tam nejake co se me proste nezdaly), ale stale je to oproti te tvoji mekota, ale na ty nase silnice je to parada. Horsi kdyz chces jezdit ostrou jizdu,to v tech zatackach nejsem moc jisty.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Údržba 75

Příspěvek od Pivrnec911 » 26.3.2011, sob 20:45

Milano75 píše:mno tak sem jel projet alfu..

zajel jsem rovnou na STK

a jsem ok:) :smt023

technik vleze pod auto , já za ním a říkám mu: nepodařilo se mi pořádně odvzdušnit brzdy, přestaly svítit mlhovky, a zareznul mi klakson- jen kníká...

a on na to:

úžasný auto :shock:

to že to je úžasný auto zopakoval ještě několikrát- podvozek transaxle viděl zřejmě poprvé :wink:

Já byl na evidencce minulý týden,a chlapci říkali něco podobného:-). Tanec kolem auta a hledání vinka me fakt pobavil:-).Radši sem jim ani neříkal že kdyý chci pustit mlhovky,zároveň to i troubi:-). Mílo prosimtě,jaky krok přibližně v cm/na světlou vysku mají zuby na torzce??? Mam to vepředu už přesazené,na každe straně o zub,a přide mi to strašně vysoké... Nemluvě o tom že je jedna strana pořád vysoká...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 26.3.2011, sob 22:50

torzky jsem se naučil seřizova až díky kůrkynovy a spol. :)

správne nastavení je na zářezy(oba konce torzky mají ubroušený jeden zub a v kastli a na rameni jsou zářezy

na TD s 2,8motorem, to mám tak, že ramena jsou skoro rovnoběžná s podlahou, (mám torzky s V6)
správně by měli být ramena trochu do A

musel bys mi napsat kde bys měřil,ale i tak to zkreslují pneu a třeba i výška v dezénu a právě mm jsou rozhodující

jestli si vzpomenu, tak ti to změřím od prvního od nosníku v místě kde prochází první šroub ramene

jiank mezi lem a kolo dám 4 prsty(mírně pokroucené)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Údržba 75

Příspěvek od Pivrnec911 » 26.3.2011, sob 23:29

Hoj děkuju,to by tak sedelo... Aspon na leve strane,v pondeli mi budou doladovat pravou stranu,je o torchu vejs a tim padem je to padle na LZ kolo... Silene,me se to nechce delat na ulici,tak sem to dal klukum do MM servisu..
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 27.3.2011, ned 10:32

Přesazovat torzky jdou buď v kastli nebo v rameni. Na obojím je ryska, navíc tyče jsou pravé a levé, označeny jsou barvou. To auto bylo bouchlý a na jedný straně se dávala torzka jiná, teď jde o to jeslti správná a jestli tam byla daná dobře. Přesazovat změnou polohy v rameni je dost naprd, jelikož změníš zároveň vzdálenost horního a spodního ramena. Tím pádem i omezíš zdvih tlumiče a takhle snížený auto se chová hrozně. Jestli si to dobře pamatuju tam zub na rameni byl cca.20mm, zub na kastli 7mm. Ať mně někdo když tak opraví.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od hondzik » 27.3.2011, ned 10:45

kdyžtak 2 torzky z jednoho auta doma najdu
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Milano75 » 27.3.2011, ned 15:03

na QV je mám označený D a S, Destra a Sinistra- neboli Levá a Pravá
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Údržba 75

Příspěvek od Pivrnec911 » 27.3.2011, ned 19:55

Hoj dik chlapy,je pravda ze mi ta vyska hapruje na strane kde to bylo bouchle... Mam to ted takove rozhazene,a pak geometrie... Kdyz to nepomuze,tak pofrcim k Hondzikovi pro torzky a repete...:-). V sobotu mam jet na foceni,tak to musi nejen vypadat,ale aspon trosku sedet:-)
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Kůrkyn » 27.3.2011, ned 20:39

Destra - pravá
Sinistra - levá

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od hondzik » 27.3.2011, ned 20:49

není problém, mám takové dvě krasavice, připravené pro mojí :-D

https://lh3.googleusercontent.com/_o9r4 ... U/torz.jpg

kdybys je potřeboval, nějak se domluvíme
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Údržba 75

Příspěvek od Pivrnec911 » 27.3.2011, ned 21:48

Ty kraso,to zas vymyslel ital ne???:-). Este ze sem se do toho nepustil ja:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od A.J.Michal » 28.3.2011, pon 00:24

ono, kdyz se clovek v te 75ce porad rype a zapasi s tema dilama.... tak si taky rikam ze toto mohli vymyslet jen italove. Proc delat veci jednoduse, kdyz jdou i slozite :weedman:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od RV147 » 28.3.2011, pon 06:28

Jako, já tohle docela obdivuju, dneska každej jenom kopíruje. Ten kdo kreslil Alfetu a potom 75 neměl opisovat od koho, prostě musel tvořit. Že se všechno nemohlo podařit dokonale vymyslet je jasný.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Údržba 75

Příspěvek od Pivrnec911 » 28.3.2011, pon 07:11

Já tu techniku taky obdivuju,ale jen do té doby kdy je na tom potřeba něco udělat:-).
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1849
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Údržba 75

Příspěvek od Rasputin » 28.3.2011, pon 16:29

Pivrnec911 píše:Já tu techniku taky obdivuju,ale jen do té doby kdy je na tom potřeba něco udělat:-).
=D>
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů