nástřik dutin a konzervace podlahy
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
já v takovýchto případech aplikuji metodu RTFM ("read the fucking manual")
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
z pruhledneho plastu, cvakleho klancelarskou sponkovackou, jsem toho moc nevycet, proto se ptam tady
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
v trubici v nádobce se tvoří podtlak na principu ejektoru
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
díky, takže příště líp utěsním pokusnou dádobku a jdu schánět práznou kartuši
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
to musí nasát z jakékoli nádobky i z kbelíku. POkud ne, tak je ten injektor špatně nastavený
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
se na to zitra podívám a zkusím to rozebrat
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Přesně tak, dle rovnice kontinuity by to mělo i fungovat v praxi
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
je treba zmacknout tu vec na rukojeti, jinak to nefunguje...
1° Coppa Alfa Romeo
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
hahaha...
takže jsem se na to koukal a problém bude asi v te trysce, když neni na hadici koncovka, tak to bere, ale sotva se tam udela malej odpor, tak to zacne tlacit zpet do lahve
takže jsem se na to koukal a problém bude asi v te trysce, když neni na hadici koncovka, tak to bere, ale sotva se tam udela malej odpor, tak to zacne tlacit zpet do lahve
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
tak to se s tím budeš trápit, profi pistole má hadici v hadici (jednou je vedený vzduch a druhou kapalina
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
jj, to jsou ti mladí a nezkušení, za mojich mladých let, stačily 2 trubičky jako fixírka a starý vysavač..
jinak napatlej to štětcem, protože než tady doteorizuješ nějakou stříkací pistoli a kompresor, bude už zase jaro..
jinak napatlej to štětcem, protože než tady doteorizuješ nějakou stříkací pistoli a kompresor, bude už zase jaro..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
on to potřebuje dostat do dutin...
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Hlavně bych to řešil v létě při pořádných vedrech ať to krásně všude zateče
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Ahoj kluci, chtěl jsem se Vás zeptat.
Kolega z práce si u Alfa Romeo 156 (rok 1999) namazal lemy nad kolama vazelínou. A tvrdí, že na těch lemech se nemůže vytvořit koroze. Je to pravda?
Automechanik v Praze mi řekl, že je to hloupost. Že tu vazelínu voda oprejská. A je to proto, aby byl člověk jen klidnější a že tam stejně vznikne koroze. Ale vystříkání dutin je dobré.
Díky Marek.
Kolega z práce si u Alfa Romeo 156 (rok 1999) namazal lemy nad kolama vazelínou. A tvrdí, že na těch lemech se nemůže vytvořit koroze. Je to pravda?
Automechanik v Praze mi řekl, že je to hloupost. Že tu vazelínu voda oprejská. A je to proto, aby byl člověk jen klidnější a že tam stejně vznikne koroze. Ale vystříkání dutin je dobré.
Díky Marek.
Alfa Romeo 145 1,9 JTD (rok 2000)
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Muj dotaz.Spodek na mé 156 je celkem ok ale chtěl bych ten origo nátěr kapánek oživit ale nechci přes to matlat další vrstvu.Jak jsem to pročítal tak to mohu stříknout konkorem 500 nebo nějakým jiným olejem-voskem?Budu to klidně aplikovat každý rok.Díky za rady.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3816
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
mam spodek vzatej lanolinem co pouzivaji v zelezarne na konzervaci svarecich civek do COcek. az na to ze to drzi prach zatim dobre.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Franík, dělal jsi s tim i dutiny? Taky uvažuji, že bych někam dál Giu na ošetření spodku a dutin.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Lanolinem jsme meli vystrikane punto kdysi a je to z meho pohledu a vyzkouseni plno veci asi to nejlepsi, co do tech dutin nacpat, kara byla cajk po 18letech a 380tkm
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3816
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Ne dutiny jsem nechal originál.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Kde se dá koupit ten lanolin,nikde sem ho nenašel.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3816
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
to je to že se běžně mimo 200kg sudů kupuje hodně špatně. Jinak je to přírodní vosk který mají v srsti třeba ovce. Udajně se tím natírají i zaoceanské lodě. jelikož je možno nanášet i na mokrý povrch, vodu vytěsní na povrch. Ale nevím nejsem chemik. prostě ho bylo přebytek a tak jsem to zkusil. (ESAB)
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Marek_3L
- Nováček
- Příspěvky: 118
- Registrován: 1.10.2015, čtv 19:14
- Bydliště: Rozsochatec (HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Zatím jsem nikoho neslyšel mluvit o důkladném umytí auta před následnýma procedůrama .-) Takže, můj postup zjednodušeně v bodech:
1)počkat na léto
2) odstrojit vše co jde-podběhy, kryty motoru, gumové zátky dutin, plastové vložky pro vruty....
3) koupit 10l nafty, WAP na 140 st.C a max. tlak. Nekompromisně vymýt vše kam se vejde tryska. I do dutin. Průmyslový stroj, šidítka nemají smysl
4) sušit. Týden-14 dní v největších vedrech vše otevřít na slunci. Když zmokne, GOTO (4)
5) odrb. všechno co je zasaženo rzí. Povrchovku ocelákem(flexou), díry vyřezat a vyvařit novým plechem. (proto přednostně kupuju auta v itálii)
6)Odrezovač bezoplachový. pouze kde byla rez.
7)umíchám si SUŘÍKOVOU OLEJOVOU ZÁKLADNÍ BARVU. Nic jiného nemá smysl. postup zde http://www.trabime.cz/trabi.php?id=5&aid=54
tím natřu všechny holé plechy a všechno co bylo zasaženo korozí. Žádná jiná barva nemá smysl. Jen kryje místo kde se rakovina metastázuje plechem.
8) Kůrkynův mix dutinového vosku a oleje do dutin. Pod auto kyblíky, co vyteče se filtruje a dává zpátky do pistole, několikrát dokola a pořádně. Do koktejlu můžete přimíchat práškový suřík, pokud je podezření na rez. Pokud je v dutinách pokročilá koroze, použít hustý olej a minimum vosku. Tady už lze jen zpomalovat.
9) Nástřik bílým body 950 (bobkárna). používám i černý 930 nepřelakovatelný, ale nevýhoda je že když chci za rok dělat něco na spodku, bílé bobky umeju wapkou a pod autem vidím, nezaseru se atd. vidím i potenciální nově vzniklou korozi.
Lepší než stříkání je nátěr štětcem, tzv. bobkováním. Nevýhoda je že týden nemůžete do společnosti , tenhle fajrajt drží i na kůži.
Kdo neřeší vzhled a práci na spodku auta, může natírat levnějším Tlumexplastem. Zůstane ale lepavý a každá budoucí oprava na spodku bude znamenat ušpinění.
10) ideální je to načasovat tak, že půjdou dolů i nápravnice (otryskat+komaxit) a vnitřní koberec (wap). Všechny závity do karoserie matlám olejíčkem nebo vazelínou.
11) vrátit vše zpět.
Všechno ostatní je jen operace metastáz. Tento postup jsem aplikoval v roce 2005 na svůj fiat tipo dovezený z Itálie (bez koroze). Dnes (2017) je auto z 95 procent zdravé, díry nejsou, všechny vnější plechy jsou bez známek důlkování, vč. zadních blatníků. Spodní plechy a vnitřní nosníky začínající povrchová koroze. tuhost karoserie je blízká původní hodnotě. Najelo po čr 200.tisíc km. Kdyby nebylo dalších investic, auto by stran koroze prošlo normálně další STK, ale celkový nájezd 370 tisíc km už je na autě znát, takže z něj bude jen zdroj ND pro moje druhé Tipo.
1)počkat na léto
2) odstrojit vše co jde-podběhy, kryty motoru, gumové zátky dutin, plastové vložky pro vruty....
3) koupit 10l nafty, WAP na 140 st.C a max. tlak. Nekompromisně vymýt vše kam se vejde tryska. I do dutin. Průmyslový stroj, šidítka nemají smysl
4) sušit. Týden-14 dní v největších vedrech vše otevřít na slunci. Když zmokne, GOTO (4)
5) odrb. všechno co je zasaženo rzí. Povrchovku ocelákem(flexou), díry vyřezat a vyvařit novým plechem. (proto přednostně kupuju auta v itálii)
6)Odrezovač bezoplachový. pouze kde byla rez.
7)umíchám si SUŘÍKOVOU OLEJOVOU ZÁKLADNÍ BARVU. Nic jiného nemá smysl. postup zde http://www.trabime.cz/trabi.php?id=5&aid=54
tím natřu všechny holé plechy a všechno co bylo zasaženo korozí. Žádná jiná barva nemá smysl. Jen kryje místo kde se rakovina metastázuje plechem.
8) Kůrkynův mix dutinového vosku a oleje do dutin. Pod auto kyblíky, co vyteče se filtruje a dává zpátky do pistole, několikrát dokola a pořádně. Do koktejlu můžete přimíchat práškový suřík, pokud je podezření na rez. Pokud je v dutinách pokročilá koroze, použít hustý olej a minimum vosku. Tady už lze jen zpomalovat.
9) Nástřik bílým body 950 (bobkárna). používám i černý 930 nepřelakovatelný, ale nevýhoda je že když chci za rok dělat něco na spodku, bílé bobky umeju wapkou a pod autem vidím, nezaseru se atd. vidím i potenciální nově vzniklou korozi.
Lepší než stříkání je nátěr štětcem, tzv. bobkováním. Nevýhoda je že týden nemůžete do společnosti , tenhle fajrajt drží i na kůži.
Kdo neřeší vzhled a práci na spodku auta, může natírat levnějším Tlumexplastem. Zůstane ale lepavý a každá budoucí oprava na spodku bude znamenat ušpinění.
10) ideální je to načasovat tak, že půjdou dolů i nápravnice (otryskat+komaxit) a vnitřní koberec (wap). Všechny závity do karoserie matlám olejíčkem nebo vazelínou.
11) vrátit vše zpět.
Všechno ostatní je jen operace metastáz. Tento postup jsem aplikoval v roce 2005 na svůj fiat tipo dovezený z Itálie (bez koroze). Dnes (2017) je auto z 95 procent zdravé, díry nejsou, všechny vnější plechy jsou bez známek důlkování, vč. zadních blatníků. Spodní plechy a vnitřní nosníky začínající povrchová koroze. tuhost karoserie je blízká původní hodnotě. Najelo po čr 200.tisíc km. Kdyby nebylo dalších investic, auto by stran koroze prošlo normálně další STK, ale celkový nájezd 370 tisíc km už je na autě znát, takže z něj bude jen zdroj ND pro moje druhé Tipo.
2001 AR 156 Sportwagon 2,5 SP3 verze 141kW
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
2002 Fiat Doblo JTD pojízdná dílna
1996 Fiat Boxer DoKa odtahový speciál 2.5 TDi 79kW (DJ5TED) naviják 5.5t, měchy, klima, bufík, nádrže, spaní, 225Ah (stále ještě v rekonstrukci)
776.490.174
MM-TECH.cz
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Vyhlásenia ako nič iné nemá zmysel, len jedná tebou odporúčaná farba mi prijdu trochu veľkohubé. Áno viem o akej farbe hovoríš, poznám jej výborné vlastnosti, ale rozhodne si nemyslím, že by nič iné nemalo zmysel. Ja osobne testujem Chelade a zatiaľ v nej vidím výborný doplnok ku každému autu napadnutému koróziou.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Suříkovky se už o5 dají koupit, netřeba míchat. Taky není třeba kartáčovat do čistého plechu a natírat odrezovačem, kouzlo suříku je to, že s oxydy reaguje a k plechu přilne o to lépe. Spíše jen odmastit (nafta je mastná) a kartáčem jen odstranit "to co na plechu moc nedrží".
Re: nástřik dutin a konzervace podlahy
Krása internetu, každý může napsat co může a polovina lidí to provede.
V čem má smysl tlačit do dutin vodu?
Co se týče suříku tak nebudu se vyjadřovat, jen podotknu, že mostaři, výrobce lodí a všichni ostatní co vyrábí do těžkého průmyslu používají špatné barvy, snad narazí na tento příspěvek...
V čem má smysl tlačit do dutin vodu?
Co se týče suříku tak nebudu se vyjadřovat, jen podotknu, že mostaři, výrobce lodí a všichni ostatní co vyrábí do těžkého průmyslu používají špatné barvy, snad narazí na tento příspěvek...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti