REPETE: dalsi TS k.o. :(

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od misokgb » 5.9.2009, sob 20:46

Zdar... Rasputin este o tom nevie, ale prave som mu odpravil dalsi motor v jeho aute :D :smt089 Ale nie, velmi ma to mrzi, ale stalo sa. :smt102


Takze, motor bol v aute, ktore malo origo 110tkm, ale od majitela, kde neviem ake boli intervaly vymeny oleja, aky olej a pod. Motor sa dal do bratovej limited alfy, pri vymene motora sa vymenil aj olej selenia 20K 10w40. Je na nom mozno 5000km, mozno ani tolko nie. S autom bolo zaobchadzane, tak ako sa ma, ziadne vytacanie za studena, olej kvalitny, kontrolovany minuly tyzden, no neviem ci ho bolo dost !!! ALE - tlak oleja bol stale dobry...

Dnes som sa nahanal s RS octaviou 200ps na dialnici. Sli sme vedla seba, daval som plny az na patke, mal som uz 6500rpm a na tachaci 220km/h stale, mierny dolekopec a v tom vidim ako auto ma zrazu 215km/h a pomaly spomaluje :shock: Pozeram na tlak oleja - pri 220km/h ked bolo vsetko ok, tak mal 4 bary, potom mal 3.5, 3... a potom uz 2 bary. Hned ako som to vsimil, noha z plynu dole a pokojna jazda 100km/h aby sa ochladil motor/olej aj vsetko... Postojim - motor nevypinam, a pocujem, ze klepe - tusim kluka. Teraz je olej tak na 2 bary pocas jazdy, na volnobeh takmer 0, mozno 0.5 baru. asi kluka, alebo ojnicne lozisko, alebo piestny cap - ale to asi nie, kedze je aj tlak oleja maly. Buchanie - kovovy zvuk sa stale pocas jazdy domov - 30km, stupnoval... Takto isto som odpratal na druhy svet boxer motor, buchal stale viac a viac a potom uplne tazko tocil az takmer sa rozsypal. Toto este ide, uz bucha trosku viac, ale v pohode startuje aj vsetko...

Co s tym teraz, mam druhy motor, alebo mam tento motor rozobrat, pozriet rozsah skody, a dat nove loziska na kluku, pripadne kruzky a tak... A vobec - preco sa to stalo? Predosle zaobchadzanie - zly olej? Doteraz motor absolutne ziadne znamky nachylnosti k zlemu a pri plnej nakladacke olej dole takmer ihned, vykon klesal pomaly - ihned som spomaloval...


A teraz to idem zapit :partyman:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

ice.cool.man2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 52
Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
Bydliště: grenze silesia/moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od ice.cool.man2 » 5.9.2009, sob 22:48

lijes tam chujovy olej.... selenia tomu nedela dobre / a ted me zbytek alfistu zezerte ale ja s tym mam svoje zkusenosti pri prasackem zachazeni/... já mam 250 000 km a litam jak dobytek - pokud nestojim na vyvarce nebo na vymene prevodovky... a jeste ke vsemu si mel na tym motoru po vymene oleje najet tak dva tisice, a vylit ho do haje bo se rozpusti ten zbordelizovany karbon a vytece ven , vymenit znova filter a dat novy olej ... kdyz ja sem vylival poprve po vymene...tak to byl hukot co z toho teklo za sracky a to sem tam dal Agip sint 2000 10w40 full s. po 2000 km z toho šel hnus černy jak buta a kusky karbonu. Včil mam olej paradni a kopec nekopec na dalnici omezovač http://www.youtube.com/watch?v=Gcs26rD2xLo - na videu sem mel vypadly kabel od tlaku oleje jinak se mi to v tehle otackach blizi 6,5 bar :smt098 a neseru se s tím :supz:

treba agip formula10w40 mi taky delala bordel - motor nejel na 100% a byl hlučny ... ale ten sint 2000 je boží.
Červená dunovka se žlutou střechou.

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od Milano75 » 5.9.2009, sob 23:19

lol to bude brat nadčený,

takhle mi doklepal V6 při cestě z STK(špatný olej předchozího majitele)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od Sejny » 6.9.2009, ned 06:01

hmmm hmmm tak ani kurevský tlak oleje TSko nespasí.... škoda. Pokud to buší tak buď ojniční šály anebo hlavní(spíš ne) jsou v řiti.... zralý na přebrus klikovky. Pokud bude ojnice modrá tak taky vyměnit. Za sebe můžu víc než doporučit olej Q8 10W50, funguje perfektně v mém twincku a známej z napajedel ho jezdí v 33 16V.... to musíte uznat, že 16V je hodně náročnej :wink: Já ho taky jezdil v 33 než mě vůl s passatem sestřelil ze zádu... 16V zcela normálně sežere dost oleje. S tou 10W50 to bylo rapidně lepší. :smt026
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od Milano75 » 6.9.2009, ned 09:33

mno do svý ameriky sem ted nalil VALVOLINE 10W60, nevím jestli sem s tím něco neskazli, ale podle tacháče mám motor 25 000 a když sem měl sundaný spodní výko vany tak bylo všechno čistý- starej olej měl barvu jako bych ho tam den před tím nalejval(a to to 7 let stálo)


jinak do diesla leju minerál pro vysoce namáhaný turbomotory(je dobrý, že to zvedá min tlak při mazábí na volnoběh)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od RV147 » 6.9.2009, ned 10:00

Mišo, změň si nick na enginekiller :) , jménu určitě nebudeš dělat ostudu. Jinak bych to viděl tak, že předchozí majitel se kamarádil s olejem mogul super nebo tak něco a na tom těch 100 000km absolvoval. Olejem to podle mýho nebylo, spíš to chtělo po přechodu na Selenii po čase vylejt, jak píše Ice. Buď se přicpal kanál v klice, tím klesl tlak a přidřelo se to, nebo tam byla vůle která se zvětšila natolik, že to v tom místě začalo ztrácet tlak. Jinak pokud to klepe, tak už to bude špíš na přebrus kliky. Potom si musíš koupit jiný šálky (na průměr co Ti nabrousí). Já bych do bratrova auta hodil jinej motor co je funkční a ty si ten svůj udělej od základů (klika,vložky,písty,šály,slušný zdvihátka a vačky,GO hlavy), pak už by Ti to mohlo aj vydržet, i když v Tvým případě :smt102 :smt046
Nezapomeň fotit.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od misokgb » 6.9.2009, ned 12:31

Hosi to je to, ze v mojom aute ten motor stale ide, a denne dostava nakladacku, inak vcera ma na bratovej ani 7 baworak nepredbehol a to sa v 200 lepil na mna :PPP RS ta isla viac nez 220 ked ma obehla :P Ja som daval do mojho Valvoline, seleniu a stale jazdi az po obmedzovac denne takmer - akurat teraz uz je hlava hore, tak neviem no. Nafotim ten bratov motor ked ho rozoberem - generalka bohuzial pojde tam - na bratov motor.. =D>
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od Kůrkyn » 6.9.2009, ned 14:12

oleji bych až tak nepřisuzoval u 20 let starého motoru s neznámou historií...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od Ladin 164V6 » 7.9.2009, pon 11:39

Auta by mely mit alespon nohy aby mohly svy majitele/ridice kopat do hlavy :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: REPETE: dalsi TS k.o. :(

Příspěvek od misokgb » 7.9.2009, pon 13:11

Ladin 164V6 píše:Auta by mely mit alespon nohy aby mohly svy majitele/ridice kopat do hlavy :D
No, neviem, zaobchadzalo sa s nim dobre a bol aj dobry - kvalitny olej... Stalo by sa to tak ci tak... Moj motor zazil toho so mnou viac a stale ide :P :smt023
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů