Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Odpovědět
chipsi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 30.8.2009, ned 18:21

Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od chipsi » 17.11.2009, úte 16:41

Nazdar chalani mam jeden problem diagnostika hlasi preplnovanie turba prilis velky sygnal mam aj turbo budik a ten mi ukazuje kolisanie medzi 1 a 1,1 bar je to dobre? aky ma byt tlak turba u 1,9 JTD 77KW 98rocnik ? a ak hej preco diagnostika hlasy ten problem ?

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Turbo

Příspěvek od Alfik » 17.11.2009, úte 17:21

chipsi píše:Nazdar chalani mam jeden problem diagnostika hlasi preplnovanie turba prilis velky sygnal mam aj turbo budik a ten mi ukazuje kolisanie medzi 1 a 1,1 bar je to dobre? aky ma byt tlak turba u 1,9 JTD 77KW 98rocnik ? a ak hej preco diagnostika hlasy ten problem ?
Ten tlak je velky. Skontroloval by som aj snimac tlaku.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od kejml » 17.11.2009, úte 18:11

chipsi: pro každý dotaz založ nové vlákno s co nejobecnějším popisem. Doporučuji třeba "Pomoooooc" nebo "Heeeeeeeelp" nebo tak.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Turbo

Příspěvek od Harous » 17.11.2009, úte 18:19

Jj, jak říká Kejml. A nejlepší bude když to založíě i v sekci 156, sekci JTD a asi i v pokecu. Ať si toho všimne víc lidí... :cry:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo

Příspěvek od Milano75 » 17.11.2009, úte 21:14

chipsi píše:Nazdar chalani mam jeden problem diagnostika hlasi preplnovanie turba prilis velky sygnal mam aj turbo budik a ten mi ukazuje kolisanie medzi 1 a 1,1 bar je to dobre? aky ma byt tlak turba u 1,9 JTD 77KW 98rocnik ? a ak hej preco diagnostika hlasy ten problem ?
měl bys mět tlak do 0,8 bar, může být něco s regulací na turbu, dá se to i čistit ultrazvukem po případě rozebrat
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... &start=190
a nebo bude nějakej snímač

auto by se mělo chovat, tak, že po naložení ti motor vyplivne do nouzáku

EDIT: jakej máš typ turba?? obtok nebo VGT???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19022
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Kubas » 17.11.2009, úte 22:23

Chipsi: už jsi to dal do aspoň do správné sekce, takže jsem jenom to vlákno přejmenoval, aby bylo na první pohled jasné o co jde. To tvoje duplicitní vlákno v sekci "pokec" jsem vymazal. Takže formální stránku máme za sebou a teď ti snad někdo poradí co s autem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

chipsi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 30.8.2009, ned 18:21

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od chipsi » 18.11.2009, stř 00:48

cidlo som pozeral a aj hadicky ako su natom ale vsetko oka aj ked uz turbo berie trosku viac oleja...dam to obzriet jednemu mechanikovy a co mi nato povie. a moze sa nieco dobabrat tym ze mam vedsi tlak? ako auto je lenive ale ak prytlacim pedal nadoraz hned ozije a aj zabudam ze je to 77kw. a co sa tyka turba ci je take abo take to neviem niesom nejaky expert

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Milano75 » 18.11.2009, stř 16:53

mno jestli to jen hlásí při vyčtení řídící jednotka tak se an to vykašli, když to jede tak bych na to nešahal, třeba je to přečipované a vysoký tlak to má mět :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Alfik » 18.11.2009, stř 17:21

Budik ti hlasi 1-1.1 atm.A kolko hlasi diagnostika?

Ked mu diagnostika hlasi vysoky plniaci tlak,takmu musi auto padat do nudzaku,takze by som to asi tak nenechal...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od kejml » 18.11.2009, stř 17:36

Alfik píše:Ked mu diagnostika hlasi vysoky plniaci tlak,takmu musi auto padat do nudzaku
Nemusí.
Je potřeba vymazat chyby, a měřit tlak diagnostikou za jízdy.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Alfik » 18.11.2009, stř 17:58

kejml píše:
Alfik píše:Ked mu diagnostika hlasi vysoky plniaci tlak,takmu musi auto padat do nudzaku
Nemusí.
Je potřeba vymazat chyby, a měřit tlak diagnostikou za jízdy.
¨No ved to som sa ho pytal,ze kolko hlasi diagnostika.
A ked cidlo zahlasi RJ vysoky tlak,tak urcite to musi obmedzit vykon.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Milano75 » 18.11.2009, stř 19:14

Alfik píše:Budik ti hlasi 1-1.1 atm.A kolko hlasi diagnostika?

Ked mu diagnostika hlasi vysoky plniaci tlak,takmu musi auto padat do nudzaku,takze by som to asi tak nenechal...

když říká, že dá plyn na podlahu a jedo to jako 100kw :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

chipsi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 30.8.2009, ned 18:21

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od chipsi » 18.11.2009, stř 20:06

No presnejsie nehlasi velky tlak ale prilis velky signal....je pravda ze ked som ho kupil boli nanom robene upravy ako mozno aj na fotke vidiet ma aj trubo budik mozno predosli majitel sa s turbom pohral ....a diagnostika nepisala nic o nudzovom rezime...jedine vyhodilu aj chybu rele zhavenia a ked sme sa nato pozrely tak nejaky psychopat to tak poprepajal ze eletrikar len nato kukal a nechal to tak hlavna vec ze zhavy ako ma....ale auto nema tah len ak zoslapnem pedal nadoraz preto som pisal ci to tak ma byt alebo nie ...ale turbo urcite dam skontrolovat a.vs.s

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Alfik » 18.11.2009, stř 20:13

Moja rada znie.Napojit na diagnostiku a hodit sem nejaky graf meranych hodnot z jazdy.Tlak turba,MAF,atd..... Pri full plyne.
Ak to pise signal,moze byt spatne to cidlo,respektive dava spatne hodnoty....
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

chipsi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 30.8.2009, ned 18:21

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od chipsi » 20.11.2009, pát 11:47

cital som v niektorom fore ze mam odtokove turbo a jedne tam pisal ze sa da zvysit posunitim nejakej tycky tlak turba ....moze byt ze som ju mal posunutu a ta osoba co to urobila mozno nezmenila hodnoty v riadiacej jednotke...je to mozne?

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Alfik » 20.11.2009, pát 12:02

chipsi píše:cital som v niektorom fore ze mam odtokove turbo a jedne tam pisal ze sa da zvysit posunitim nejakej tycky tlak turba ....moze byt ze som ju mal posunutu a ta osoba co to urobila mozno nezmenila hodnoty v riadiacej jednotke...je to mozne?
To turbo neni ovladane RJ,takze tam neni ake hodnoty menit.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

chipsi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 30.8.2009, ned 18:21

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od chipsi » 20.11.2009, pát 12:53

aha ale ten tlak mohol byt zvyseny nie ? a ked to hlasi tak to bude asi chybne cidlo ?

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od kejml » 20.11.2009, pát 15:10

Znovu opakuji: Nejlíp uděláš, když svezeš mechanika s notebookem na kolenou a zjistíte, jaká data z auta lezou.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Alfik » 20.11.2009, pát 15:15

kejml píše:Znovu opakuji: Nejlíp uděláš, když svezeš mechanika s notebookem na kolenou a zjistíte, jaká data z auta lezou.
:smt023
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

chipsi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 30.8.2009, ned 18:21

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od chipsi » 20.11.2009, pát 20:42

ale vsak kamos to mal napojene na pc a aj za chodu aj sme turovali motor a nic viac nehlasilo len ten velky signal....a ked sa na tubo pozeral vraj sa tam nepohybuje nejaka tycka....takze je tubo KO?....tlak ukazovalo taky isty ako aj na budiku medzi 1 a 1,1

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Harous » 20.11.2009, pát 21:19

Túrováním na místě ale nikdy nedosáhneš takových podmínek aby si to zkusil. Bez zatíženýho motoru tam ten tlak prostě nebude. U Delty HF Turbo kde byl ukazatel tlaku turba si to na místě mohl tůrovat jak si chtěl a ta ručička se ani nehla.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

chipsi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 24
Registrován: 30.8.2009, ned 18:21

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od chipsi » 21.11.2009, sob 11:26

ale mne rucicka ukazuje aj ked stojim na mieste ja ten budik nemam vstavany ja ho mam len dorobeny

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Alfik » 21.11.2009, sob 11:38

chipsi píše:ale mne rucicka ukazuje aj ked stojim na mieste ja ten budik nemam vstavany ja ho mam len dorobeny
Ak sa ti nehybe regulacia,tak je zatuhnuta,alebo spatna banka na regulaciu turba.
V kazdom pripade sa merane hodnoty robia pri zatazenom motore,tak ako pise Harous. Nejlepsie nejaky kopec,plny plyn a sledovat.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Sgt.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1444
Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Sgt. » 21.11.2009, sob 11:40

A pokud možno i na nějaký vyšší rychlostní stupeň (4-5).
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika hlásí příliš vysoký tlak turba

Příspěvek od Milano75 » 22.11.2009, ned 21:58

chipsi píše:ale mne rucicka ukazuje aj ked stojim na mieste ja ten budik nemam vstavany ja ho mam len dorobeny

taky mi při stojícím autě ukazuje mín, je to proto, že motor nejni pod záteží a stačí se spaliny dokonale spálit oproti tomu, když to dávíš do kopce

hele jestli se to auto chová dobře a jede jako z praku tak bych asi ten vyšší tlak neřešil, třeba je to tím, že to někdo přečipoval a ten vyšší tlak je tam kvůli čipu

To harous: turbo s VGT lze nastavit tak, že ti na volnoběh bude talčit 1 bar :D (pokud tedy ten motor vůbec nastartuješ)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host