166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od hyde21 » 14.3.2010, ned 13:09

Caute, mam taky mensi problem s mojou 166 3.0.

Po vymene komplet rozvodov aj s vodnou pumou mam neskutocne rozhadany volnobeh.
Motor na volnobehu trasie, myka sa a pocut, ze nejde pravidelne, akoby nepalili vsetky valce. Robi to len cisto na volnobehu, v otackach ide auto pekne, tah je velmi dobry a ziadne vynechavanie tam nie je.

Skusal som na volnobehu odpajat cievky v prednom rade, po postupnom odskusani odpojenia kazdej cievky sa volnobeh vzdy este zhorsil, vtedy siel motor naozaj trhane a ked som ho aj vytocil do otacok, bolo to fakt citit ze to citelne vynechava. Bol to iny druh vynechavania ako to trasenie ktore je teraz po vymene rozvodov citelne a pocutelne na volnobehu stale.

Volnobeh som nemal stopercentny ani pred vymenou rozvodov, vtedy to bolo take ze tiez sa motor sem tam trosku mykal na volnobehu akoby nesli vsetky valce na 100% ale bolo to take ze to robilo len ked bol motor zohriaty a aj to nie vzdy ... Teraz mam problem s volnobehom v podstate stale, ci je motor teply alebo studeny.

Do toho vsetkeho zacal motor na volnobehu vydavat uz aj taky tlmeny klepotavy zvuk, ktory je ale pocutelny len ked motor bezi na volnobehu a nebezi vetrak sahary. V momente ako sa vetrak sahary roztoci, trochu viac sa zatazi alternator a otacky motoru vyjdu trosku vyssie, sa klepot strati. Ked sa motor znova schladi na 90 stupnov a vetrak sa vypne, klepanie je znova naspet. V otackach na mieste a ani pocas jazdy ziadny klepot nepocut.

Prikladam aj video spominaneho klepania, vulgarizmus na konci videa si prosim nevsimajte :smt046
http://www.youtube.com/watch?v=vgXU05fMU20


Zvazujem viacero moznosti, ci uz preskoceny rozvod motoru, pripadne pripaleny ventil alebo zla kompresia. Vynechavania z dosledku zleho zapalovania sa mi nezda pravdepodobne kedze v otackach ten motor ide pekne.
Co sa moznosti preskoceneho rozvodu tyka, je to cudne pretoze mechanik mi ich menil s pripravkami a navyse este aj po vymene vsetko presne sedelo podla rysiek na remenici kluky a remeniciach vaciek. Samozrejme preskoceny rozvod sa na 100% vylucit neda, ale je to cudne lebo ako som vravel, v otackach neni vobec problem (auto taha mozno este o trosku lepsie ako pred vymenov rozvodov), nerozsvecuje kontrolku motoru ani nic podobne.

Budem vdacny za kazdu radu alebo pripadnu skusenost.
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.3.2010, ned 14:47

Podle mne spatne nastaveny rozvody
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od forza156 » 15.3.2010, pon 20:19

Svíčky si taky měnil???
Jinak překontrolovat rozvody (nevím kde si je dělal a jaký ten člověk použil přípravky,ale kontrolu bych pro zichr provedl někde jinde),poté bych řešil,co řekne diagnostika a tak nějak pomalu postupovat až k rozdělání motoru :( Ale třeba to tak daleko nedojde.

Něco podobnýho jsem řešil,když mě jedni buzeranti v Brně (Ambrozek a spol.) blbě nastavili rozvody a po spravení rozvodů po čase se mě to na volnoběhu začalo trochu hádat a zanedlouho mě to začalo vyhazovat kontrolku motora.Diagnóza-podpálený ventily na jedný hlavě.
+++No sound,no fun+++

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od JendaV6 » 15.3.2010, pon 21:08

To hyde21: Resim uplne to samy. Rozvody mi delali pred par lety u Kameniku. Po rozvodech to bylo v klidu, ale casem to zacalo bejt citelnejsi a citelnejsi.

Na ventily sem mel podezreni hned na zacatku. Meril sem tlaky ve valcich a ty se zdaji ok, za studena 4 valce rovnejch 12 baru, 1 valec je slabsi s cca 11.5, dalsi pak lepsi 12.25 baru tj. maximalni rozdil 0.75 baru. Takze na podpaleny ventily bych to nevidel (rika se ze je to ok do cca 2 baru rozdilu).

Svicky jsou novy NGK, vsechny vstriky jsem nechal zkontrolovat a vycistit Jetservisu (http://www.jetservis.cz). Vstriky byly ok ale stejne zadna zmena. Mam v garazi pripraveny jiny civky od HonzyR ale jeste jsem se nedostal k tomu to vyzkouset. Nicmene civka se vetsinou projevi v otackach, ne na volnobeh.

Diagno nerika nic, jen mi obcas vyhodi chybu jeden snimac klepani (bez rozsviceni kontrolky) ale ten na volnobeh nema vliv. Mel sem podezreni na lamdy co jsou zjevne jeste puvodni a ackoliv chodi, rikal sem si jestli uz proste nejsou unaveny. Ale po tom co sem nedavno kamosovi meril na diagno 166 2.5 V6 kde jedna lambda nesla prakticky vubec a auto bezelo na volnobeh uplne hladce si rikam ze ani lambdou to nebude.

S autem pres zimu nejezdim a nemam na nej moc cas, takze to budu dal resit az nekdy v dubnu. Asi sem Ti moc nepomohl, kazdopadne jestli na neco prijdes, budu vdecnej za kazdou radu.
Naposledy upravil(a) JendaV6 dne 15.3.2010, pon 21:21, celkem upraveno 1 x.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od hyde21 » 15.3.2010, pon 21:17

To forza 156:

Sviecky su NGK platinum a su stare cca 30-40tisic KM.

Co sa menilo zaroven s rozvodami, boli indukcne CIEVKY, nemenili sa za fungel nove, ale vsetkych 6 bolo "vraj" v 100% stave.
Keby ale jedna alebo viacero z tych cievok co tam teraz mam, boli aj zle a sposobovalo ten otrasny volnobeh (naozaj len KEBY), nerozumiem preco v otackach ide to auto bezchybne, ba az moc dobre (pred vymenou rozvodou slo horsie).

Vcera to nezavazne pocuvali traja ludia, z toho dvaja su mechanici a jeden alfista, kazdy jeden z nich povedal ze to je nieco ine. Jeden povedal ze to klopkanie je podla neho narazanie ventilu na piest :???:, co je ale podla mna velmi nepravdepodobne lebo by to asi velmi dlho narazat nevydrzalo a pocas jazdy by to uz davno asi jeblo. Dalsi nazor bol ten, ze je to vraj naozaj len mozno koli svieckam/cievkam a to klopkanie je len vynechavanie jedneho valca, ale preskoceny rozvod sa samozrejme nevylucil.

Rozhodne to dam prezriet este raz s pripravkami (niekomu inemu kto mi tie rozvody robil), ak sa ukaze ze rozvody su nastavene dobre, tak kupim asi sadu sviecok a vyskusam pocachrovat trochu s cievkami.

Ak nepomoze ani to .... :smt013 [-o<
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od hyde21 » 15.3.2010, pon 21:33

JendaV6 :

Tiez mas problem s volnobehom ale na vykone a pocas jazdy rozdiel nebadas ?

Zrejme sa postupne poberiem rovnakym smerom ako ty, ak budu rozvody OK, sviecky nove a cievky premerane a tiez OK a stale to bude na volnobehu blbnut, ostanu uz len kompresie a vstreky. :-k
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

JendaV6
Nováček

Příspěvky: 130
Registrován: 4.8.2009, úte 09:41
Bydliště: Praha

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od JendaV6 » 15.3.2010, pon 21:46

Jenom ten volnobeh, auto jinak jede v pohode. Vykonove se mi zda ok, clovek sice par koni dole tezko pozna ale i podle stopek akceleruje tak jak ma. Na kontrolu rozvodu se taky chystam, ale jak rikam, driv nez v dubnu to nebude.
'99 Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V Q2

Slíma
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 375
Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
Bydliště: BRNO (převážně)
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Slíma » 15.3.2010, pon 21:50

svicky bych vymenil urcite, kontrolou rozvodu nepokazis nic
klepani: remenice na klice? pripadne mi to hodne podobny - klepe se a zadrhava o blok

nicmene youtube neni ucho :wink:
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Kůrkyn » 16.3.2010, úte 07:40

Ten tupý zvuk s poloviční frekvencí bude někde z rozvodu...

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Petan » 16.3.2010, úte 17:59

Zásadní je, jak motor běžel před rozvodama, pokud před výměnou nešly slyšet zvuky z videa, není důvod měnit svíce, či špekulovat nad něčím jiným, než je kontrola rozvodů... to je logické ne? Přípravky nejsou potřeba pokud se motor nepotkal, nebo mechanik neprovádí nastavení bez předhozího svého označení původní polohy (pod podmínkou, že zná)...jinak řečeno, pokud mění rozvody pouze preventivně nejsou třeba přípravky.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

jakubSW
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 292
Registrován: 17.12.2008, stř 21:44
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od jakubSW » 16.3.2010, úte 18:28

No já myslím že dělat rozvody bez přípravků je přinejmenším dobrodružství :cry:
AR 156 sportwagon 3,2 GTA Q2

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1408
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Petan » 16.3.2010, úte 19:15

jakubSW píše:No já myslím že dělat rozvody bez přípravků je přinejmenším dobrodružství :cry:
Nepřeháněj... i když je pravda, že pokud by byly přípravky v každé dílně, bylo by méně podobných problémů ale když je někdo k.... nepomůžou ani přípravky
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Kůrkyn » 16.3.2010, úte 23:56

Kdoví jak to kdy kdo nasadil, přidá se k tomu špatné napnutí a průšvih je na světě. Přeci jen na šestiválci je pravděpodobnost chyby vyšší.

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od hyde21 » 22.3.2010, pon 18:52

Tak po dnesnom laborovani pol dna v garazi som stale na tom istom :smt013

Dalo sa dole komplet cele sanie, zmerali sa kompresie - vysledok je ten, ze valce 1 2 3 5 6 maju rovnake kompresie (12bar) a valec 4 ma trochu viac (12,5), v tomto by teda problem byt nemal.
Kontrolovali sa rozvody podla pripravkov, ziadna chyba sa nenasla, po natoceni 1. valca na hornu uvrat sadli pripravky na vacky milimetrovo presne ako rit na serbel.
Tak isto sa dali fungel nove NGK platinum sviecky, stare mali cca 30-40 tisic KM a na oko nevyzerali najhorsie ale z principu, aby sa vylucila chyba som ich vymenil.

Tak isto sa skusala sada dalsich 6ks zanovnych zapalovacich cievok, ktore navonok vyzeraju OK.

Vysledok toho vsetkeho je ten, ze motor stale bezi na volnobehu totalne rozhadane, pocut to aj na vyfuku ze to spalovanie je nepravidelne a nesuvysle.

Ked sa motor zohreje a potom sa necha na volnobeh bezat, tak okrem nepravitelneho volnobehu sa znova zacne ozyvat to tlmene klopkanie, zda sa mi ale ze teraz to uz nie je take vyrazne ako pred tym, ale stale to pocut (aj zvnutra kabiny auta).

Tu je video co som po dnesnom dni v garazi a naslednej 40km jazde potom nahral :

http://www.youtube.com/watch?v=AVcQfErekOA

Pocas jazdy clovek ziadny problem nebada, auto taha subjektivne normalne ....


Co ma po tomto sk*rvenom dni napada, je ze bud :

- z tych 12ks cievok, ktore som dnes skusal boli vzdy nejake na ho...o

alebo

- chyteny vstrekovac.


Neviem ako toto budem dalej riesit pretoze kupovat fungel nove cievky 6ks fakt nemam chut (420eur [-o< ).
Vstrekovace by sa eventuelne odskusat dali .... nedavalo by to ale zmysel preco sa ten volnobeh takto posral prave po vymene rozvodov :smt075

Budem asi pokracovat tym, ze sa pokusim zohnat si 6ks vstrekov a 6ks cievok, oboje z motoru ktory bezi na volnobeh 100% spravne, potom sa uvidi ....

Je to smutne, pretoze sa s tym autom takto neda ani poriadne jazdit, z toho volnobehu je mi tak zle, ze mam chut to auto j*ebnut zo skaly *plesk
Naposledy upravil(a) hyde21 dne 22.3.2010, pon 19:58, celkem upraveno 1 x.
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Kůrkyn » 22.3.2010, pon 19:13

Změř prosím tlak paliva, aby byla jistota, že je všechno dobře.

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od forza156 » 22.3.2010, pon 19:58

Když stojíš na spojce na volnoběhu,tak se to zklidní,nebo je to pořád stejný???
+++No sound,no fun+++

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od hyde21 » 23.3.2010, úte 19:07

forza156 píše:Když stojíš na spojce na volnoběhu,tak se to zklidní,nebo je to pořád stejný???


Je to to iste ci stojim na spojke alebo nie :(

Som to dnes znova trochu pocuval, po zahriati na pracovnu teplotu vody aj oleja je ten pravidelny klepot na volnobehu naozaj az neprijemne pocutelny a podla sluchu a citelnych vibracii toho klepotu to na 95% vychadza z druheho radu valcov tj. rad kde su valce 4 5 6.
Tak isto som si viac nez isty ze to ide priamo z hlavy a nemala by to byt ziadna remenica ani nic take.
Ci to ale vychadza priamo z nejakeho valca alebo to robi komplet cely rad sa mi zial urcit nepodarilo. :(
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Kůrkyn » 23.3.2010, úte 19:47

Možná hydraulické zdvihátko.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od Ladin 164V6 » 23.3.2010, úte 20:05

Takovy to tlumeny klepani co je slyset v prvnich 20s toho videa mi to taky dela pri zahratym motoru, netusim co to je, ale neni to zvuk spatnyho hydrostelu, pritom volnobeh mam vzornej. Mozna to tam uz bylo predtim ne?
Poslouchal jsem GT 3.2 s 40tkm a ten zvuk tam byl taky, jen byl min slyset
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re: 166 3.0 V6 - nepravidelny volnobeh po vymene rozvodov

Příspěvek od hyde21 » 23.3.2010, úte 20:25

Pred vymenou rozvodov mi to na volnobehu takto tlmene nikdy neklopalo, to by som si rozhodne vsimol, ten klepotavy zvuk je v mojom pripade ale fakt neprijemny, pretoze je pocut aj vnutri v kabine pri zatvorenych oknach ...

Skusim s tym zajst v stvrtok ked tak este na diagnostiku, ci to pre tu srandu nieco nevyhodi, obavam sa ale opaku pretoze uz pred vymenov rozvodov ako som pisal som nemal volnobeh 100percentny, sem tam ked bol motor zahriaty sa trosku zatriasol na par sekund a zakaslal ale nebolo to stale. Bol som s tym na diagnostike uz vtedy, dokonca dva krat u dvoch roznych ludi a vzdy to bolo bez chyby ... :roll:

Teraz by to ale nieco uz vyplut konecne mohlo lebo to vynechavanie na volnobehu je tu doslova stale a aspon by som vedel na com som :smt021
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 28.3.2010, ned 12:35

koukni, jestli jste neprehodili pripravky (C1) a (C2) na zadni hlave, podle me tam byly namotovane naopak.
166 busso

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re:

Příspěvek od hyde21 » 28.3.2010, ned 12:57

.myc155 píše:koukni, jestli jste neprehodili pripravky (C1) a (C2) na zadni hlave, podle me tam byly namotovane naopak.


Ked sme to mali naposledy znova rozobrane a kontrolovali sme rozvody, porobil som zopar fotiek a je tam vidno ze pripravky sedeli presne a aj znacenia C1, C2, C3 a C4 su, teda by mali byt na vackach spravne :

http://picasaweb.google.sk/110315674100 ... 1/Cambelt#



Tu je konkretne zadna hlava :
http://picasaweb.google.sk/110315674100 ... 7108142818

A tu predna :
http://picasaweb.google.sk/110315674100 ... 2196741666



Pripravok C1 na vyfukovej vacke v zadnej hlave vyzera takto z uhla ze nesedi presne, ked sa tam zatlacil resp zasroboval tak to sedelo vsetko na milimetre presne.
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 28.3.2010, ned 13:21

predpokladam, ze znacka A bude aspirazione (sani) a S (scarico?) vyfuk.
na zadni hlave mas S pripravek na saci strane a na predni hlave naopak :smt102
166 busso

hyde21
Nováček

Příspěvky: 106
Registrován: 12.8.2008, úte 15:13

Re:

Příspěvek od hyde21 » 28.3.2010, ned 13:34

.myc155 píše:predpokladam, ze znacka A bude aspirazione (sani) a S (scarico?) vyfuk.
na zadni hlave mas S pripravek na saci strane a na predni hlave naopak :smt102

Pozeram sa na to akurat a vyzera ze tie pripravky C1 a C2 su medzi sebou zamenitelne, pretoze ten sklon vyzera byt presne ten isty :

http://www.ccw-tools.com/uploads/images ... VS1410.pdf

http://lh3.ggpht.com/_o8lhxU6RcjI/S6sA9 ... 010176.jpg



Alebo sa mylim ? :oops:
E39 540i/6 4.4 V8 210kW
ex-166 3.0 V6 166kW
ex-156 2.0 TS 114kW

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 28.3.2010, ned 13:45

jj, takhle vypadaji stejne.
btw v tom pdf jsou presne ty tve? to jsou stejne na vsechny V6? :shock:

[edit] v eshopech to vypada, ze by 2.5 a 3.0 mely byt stejne
166 busso

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů