Jsou stejné koncovky EGR na 100,103,110,129 Kw u 2,4 JTD
Jsou stejné koncovky EGR na 100,103,110,129 Kw u 2,4 JTD
Jelikož nějaký umělec sprasil tu el. zástrčku co se napojuje na EGR a v Ostravě mi řekli,že to nemají,tak bych potřeboval poradit jestli jsou ty koncovky u starších 2,4 JTD shodné s 2,4 JTDm,že bych ji někde na vraku sehnal a přehodil,díkec.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Lukyn
- Pozorovatel
- Příspěvky: 493
- Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jsou stejné koncovky EGR na 100,103,110,129 Kw u 2,4 JTD
Alfa/Fiat/Saab stejné EGR ventily (dle alfaowner.com).
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa
Re: Jsou stejné koncovky EGR na 100,103,110,129 Kw u 2,4 JTD
Ty starší alfy mají egr ventil jinej, jinak ale všechny multijetový by měli mít stejnej, takže ho můžeš vzít třeba i z 1,9 mjet, plus myslim že stejnej je na novějších oplech nebo fordech tim si nejsem jist, ale na jedné z těchto značek určitě, jeden čas jsem to dost řešil, potřebuješ prostě ten elektricky ovládanej a pak se tokupuje ještě podle počtu pinu v konektoru co jde do ventilu
Alfa 147 JTD 16V m-jet + chip Sarkan
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů