Bose - zapojení
Re: Bose - zapojení
ten konektor by sem měl dát koupit autodílech, popřípadě v obchodě s elektro součástkama koupit jenom samici na pit (nevím jak se jmenuje) a na to napájet drát s 12V, které někde z někama přivedeš, třeba od napájení radia
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
už jsem se lekl, že pojedu znova do Holubic na vrakáč, chytřejší budu až to budu montovat, nejdřív si to stejně jen natáhnu a pak asi až nakonec to vše připojím, můžu nejdřív vyměnit třeba jen repro za Bose bez Bose zesáku, bude to hrát?
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
bude, ale když to pustíš nahlas, tak bude radio za chvilku chrastit, protože to neutáhne... připojené Bose bez buzení pak fungovat nebude
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Tak jsem se včera díval, že nemám v kufru takové to zapuštění pro ty dvě nožičky od Bose, je to možné, že by pro Bose byla i rozdílná část kastle?
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
jsou tam něco jako tvrdým papírem zaslepené díry, ne?
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Tak jsem to nafotil se zvednutým tapicírungem, kde jsou vidět ty prolisy na Bose, ale v kufru ty místa na ustavení nejsou.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
Bodej do toho papíru šroubovákem, pod ním to bude a sáhni do kabelů, jestli nevytáhneš napájení
A co je to za hrbol na prave straně fotky pod papírem?
A co je to za hrbol na prave straně fotky pod papírem?
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Tam vlevo kde má být ta velká prohlubeň není do čeho bodat, tam je jen plech. A vpravo jsem promáčknul trochu vedle než jsou nachystány díry na promáčknutí v tapecu.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Jak jsem udělal kroužek, tak tam jsem to promáčknul, ale jinde jsou jen takové čtverečky jako když IPY, a jestli myslíš ten velký hrbol pod ipou, tak to je tam u mne tak tvarované v kufru.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
A máš ten protikus pro šroub co jde do podlahy?
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Takže připojení na napájení tam je, ale jenom s jedním drátem, kdo ví jak je to na druhé straně u pojistek,není vidět za panel s pojistkama.
A propíchnul jsem i ještě jeden ten čtvereček a je tam opravdu díra, ale nic víc, žádný závit pro šroubek.
Jaký protikus do podlahy máš na mysli, tam v tom autě mi to připadlo že závitová matice je přivařená na kastli. Moc jsem to nezkoumal, bylo to zapuštěné pod úrovní podlahy.
A propíchnul jsem i ještě jeden ten čtvereček a je tam opravdu díra, ale nic víc, žádný závit pro šroubek.
Jaký protikus do podlahy máš na mysli, tam v tom autě mi to připadlo že závitová matice je přivařená na kastli. Moc jsem to nezkoumal, bylo to zapuštěné pod úrovní podlahy.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
jo to je ono, jenom se pak hodí někam kostra a napájení funguje, jestli si teda dobře pamatuju, už je to doba...
no do podlahy se mají hodit nějaké špunty ve kterých je závit... Hory to kupoval a stálo to docela ranec, já se na to vykašlal a mám ho chycený jenom nahoře... jsem myslel, že to máš
no do podlahy se mají hodit nějaké špunty ve kterých je závit... Hory to kupoval a stálo to docela ranec, já se na to vykašlal a mám ho chycený jenom nahoře... jsem myslel, že to máš
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
No co jsem si vykuchal, tak od pojistek do konektoru vzadu vedou právě dva dráty, kostra je až na zbytku Bose svazku a ta vede až ke konci kufru, tam je ukostření.
Netušil jsem že ty špunty budu potřebovat a nejsem si jistý jestli bych je dostal ven. Dá se zjistit jak ten špunt jako vypadá a jak je tam vlastně uchycený?
Netušil jsem že ty špunty budu potřebovat a nejsem si jistý jestli bych je dostal ven. Dá se zjistit jak ten špunt jako vypadá a jak je tam vlastně uchycený?
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
dej tam cokoliv, do čeho našroubuješ samořezku s podložkou, drží to jenom spodní nožičky od zesiku
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Jasně, to spíš pořeším až nakonec, jak sundám ten boční tapec a omrknu kde to uchytím. Možná bych to nechal i na volno, když to bude nasunuté v dírách, tak jen něčím vymezím vůli. Největší sranda bude asi to připojení u pojistek, sice mám tu konzoli s pojistkama, ale v jiné 147 na vrakáči, jsem se díval byla úplně jiná.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
jestli tam máš kabel na napájení, tak do pojistek nemusíš sahat, jenom připojíš + do zesiku, někde přišroubuješ zem a mělo by to fungovat
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Ale u mne tam je přiveden jen jeden drátek, a co jsem si vymontoval, tak tam byly přivedeny drátky dva.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
ok, já se teda podívám do auta
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
já se byl teď podívat, k tomu Bose vedou od té přípojky 2 dráty, takže i od pojistek jsou ty dva správně, podle mne
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
Ahoj, to je vporadku, vede tam jen jeden drat a to je +12V, ze svazku pripojis kostru na jakykoliv sroubek(ja to dal k uchyceni zadniho svetla. Nic vic uz resit nemusis...jen natahnout svazek pod polubovku + privest z radia spinanych +12V (Booster) na svazku to bude jediny nezapojeny (myslim sedy drat). Nic vic uz pak nemusis resit a bude to fungovat...jeste pak prepnout radio do BOSE modu at to hraje spravne
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
A co potom je ten druhý drát co vedl v tom autě od pojistek až k Bose? Kdyžtak bych to mohl nafotit ať jsem v obraze a taky kdyby to někdo ještě někdy řešil.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
Vubec nic, ten neres...z nejakeho duvodu tam je ale udajne zbytecne protoze v napajeni v zesiku jsou ty dva kabliky spojeny takze je to snad jen nejake "zesileni" kvuli proudu ale az tak velky proud by tam byt nemel...takze nic s timhle resit nemusis...vsak uvidis zapoj to a bude to hrat...
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
- Princ William
- Štamgast
- Příspěvky: 526
- Registrován: 27.10.2010, stř 10:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Bose - zapojení
3dv má zmiňované 2 dráty od pojistek a 5dv má jen jeden, proč to tak je ale nevim.
AR 147 QV, 1.6 TS 88 kW, 2009, 5d, Bianco Pastello HWB
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bose - zapojení
Aha, tak to je pozitivní informace, ale stejně to budu muset v předu zkontrolovat, pojistka tam asi určitě nebude.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: Bose - zapojení
Ja ji tam měl, i když tam Bose nebylo
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů