Rozvody

Odpovědět
George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2575
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od George.KHE » 29.9.2009, úte 19:10

Kůrkyn píše:Jestli dobře počítám, tak je to 36330 s DPH za materiál, jestli to chceš cca za polovic, tak dej vědět. :-D
dík, ale kámoš má 30% slevu v servisu tak to už beru přes něho a to co mám s hvězdičkou z autorizáku
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Kůrkyn » 30.9.2009, stř 07:52

Jak chceš, třeba ta zapalovací svíčka NGK PFR6B stojí u mě beze slev 478,- Kč. Viz nabídka o pár stránek dříve, kterou lze doplnit a upravit. :)
Je vidět, že kamarádi vidí, že jsi připraven vysolit ranec za rozvody :-D

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2575
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od George.KHE » 30.9.2009, stř 09:40

Kůrkyn píše:Jak chceš, třeba ta zapalovací svíčka NGK PFR6B stojí u mě beze slev 478,- Kč. Viz nabídka o pár stránek dříve, kterou lze doplnit a upravit. :)
Je vidět, že kamarádi vidí, že jsi připraven vysolit ranec za rozvody :-D
já tu svíčku můžu mít bud za 350 s DPH ale nevím jestli není z polska tak beru za 400 s DPH z německa. s těsněním v náhradě nemám dobré zkušenosti, tak tam radši beru origo, řemen by teoreticky nemusel ale taky a ještě ten jeden stavitelnej napínák, jinak všechno už pak od SKFka
Naposledy upravil(a) George.KHE dne 30.9.2009, stř 21:16, celkem upraveno 1 x.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Kůrkyn » 30.9.2009, stř 10:57

OK, 850 bez daně za svíčku je příliš, tak jsem to psal proto, aby ses nenechal obrat.

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2575
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od George.KHE » 30.9.2009, stř 21:18

zas tak bohatej nejsem abych platil za stejnou věc dvakrát víc, ale i přesto dík za nabídku, pokud by jsi i ty potřeboval něco levněji klidně napiš a já ti zjistím cenu za kolik by to šlo sehnat.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Rozvody

Příspěvek od HonzaR » 18.10.2009, ned 17:11

NGK / teda NGK PFR6B/ Kupuju přes net,pod 10$ kus..
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories :wink:
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 18.10.2009, ned 17:52, celkem upraveno 2 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Rozvody

Příspěvek od HonzaR » 18.10.2009, ned 17:30

Sada na T.S. vyjde 4+4 něco přes 2t :smt021

ty malý 4 běžně asi okolo 50-55 $
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ngk++P ... &_osacat=0

a tohle je reál okolo našich servisů
Stačí brnknout do Imofy zač by u nich byly..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 18.10.2009, ned 17:49, celkem upraveno 4 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Rozvody

Příspěvek od HonzaR » 18.10.2009, ned 17:31

Jinak bych z toho "mystiku" nedělal, pořád jsou to jen rozvody na V6 tak za+- 20t
je to u zkušenýho mechanika jistě.
Jinak hra na "značkový" servis je fakt úsměvná, i tam na našich autech skládají
za zavřenýma vratama na jámě učedníci "pastevecký zkoušky".
Výměna vakuový pumpy na komůrkovým dieselu se zásahem mojí ženy,která to odvezla do "značkovýho" servisu "vyšplhala" na asi 18t, :smt021 /učedník mi stihnul odlomit přetaženým domečkem vačku/kromě nadrbnutý olejový hadice od chladiče, která praskla následně při cestě ze servisu a v Imofě kam to žena nachala odtáhnout vyměnily obě hadice i chladič tak toho s prací bylo dalších deset... suma skoro třicet..jako vtip dobrý
to umí Kurkyň vakuovku asi výrazně levnějc..a hlavně
U Kurkyně nebo Kamenickejch by se tohle stát nemohlo.

Když jsem po koupi dával dohromady roze..raný GTV, ve značkovým pro Alfu nevěděli co s tím,kroutili hlavama,starej Kameník se s tím zavřel do garáže a jsou to varhany doteď..

Tahle "strategie jen značkovej servis"je bohužel neúčinná..Cesty do Imofy mě po čase přestaly bavit,naposled mi dělali rozvody na V6 Kameničtí a k naprostý spokojenosti..
A na Imofu a podobný dílny mám po zkušenostech jasný názory.

A přidávám pro zasmání.
Žena před 5lety odvezla 145 do Imofy, ozývaly se od podvozku divný skřípavý zvuky..
Prej paninko, to bude vážný, tohle není žádná sranda..
Málek to předběžně odhadl na komplet výměnu zavěšení předku i zadku a nacenil to.
To už mi došla trpělivost, zajel jsem za jedním starým kusem před důchodem, ten se smál
že se skoro protrhnul a říkal něco v tom smyslu že jemu na uživení stačí aby mi to
horní uložení předních tlumičů namazal, Imofa je holt na tom hůř... :smt023

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od misokgb » 18.5.2010, úte 13:02

Hosi,

mam na ruke 156 v6 2.5 s roztrhnutym rozvodom, majitel povedal, ze sa roztrhol pri volnobehu :D A potom uz auto neskusal startovat - tomu tak verim :smt026

Chcem sa spytat, keby sa to stalo pri vyssich otackach (comu aj verim), tak ci sa tam mohli ohnut ventily, ak hej, tak kolko, ci sa daju kupit nove ventily, kolko asi stoja a co vsetko tam budem musiet spravit - v podstate "len" zhodit hlavy, zarovnat ich, porobit ventily, gufera a nahodit naspat, a rozvody - treba na rozvody pripravky? Kolko kladiek? Nasiel som tam tri kladky - su vsetky rovnake, alebo kazda ina? A jedna napinacia, rozvodak je jasny. Co vy na to, ist do toho, neist do toho... ? Inak alfa biela koza, vybava... d.


EDiT: ci treba kvoli vybratiu hlavy zadnej vyberat motor von, alebo sa to da, aj ked je motor dnuka? D.
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Foli » 14.7.2010, stř 09:57

misokgb píše:Hosi,

mam na ruke 156 v6 2.5 s roztrhnutym rozvodom, majitel povedal, ze sa roztrhol pri volnobehu :D A potom uz auto neskusal startovat - tomu tak verim :smt026

Chcem sa spytat, keby sa to stalo pri vyssich otackach (comu aj verim), tak ci sa tam mohli ohnut ventily, ak hej, tak kolko, ci sa daju kupit nove ventily, kolko asi stoja a co vsetko tam budem musiet spravit - v podstate "len" zhodit hlavy, zarovnat ich, porobit ventily, gufera a nahodit naspat, a rozvody - treba na rozvody pripravky? Kolko kladiek? Nasiel som tam tri kladky - su vsetky rovnake, alebo kazda ina? A jedna napinacia, rozvodak je jasny. Co vy na to, ist do toho, neist do toho... ? Inak alfa biela koza, vybava... d.


EDiT: ci treba kvoli vybratiu hlavy zadnej vyberat motor von, alebo sa to da, aj ked je motor dnuka? D.

No to je těžký a taky záleží, za kolik to pořídíš. Jestli se to potkalo, tak počítej nějaký ventily, určitě hydro zdvihátka, ty bejvaj proražený od ventilu, gufera pod ventily, modlit se, aby to neodsral nějakej píst, těsnění pod hlavy a rovnou svíčky. Předběžnej odhad cca 30 000 Kč oprava. může to bejt míň, může to bejt víc.

Na rozvody příprravky nepotřebuješ, to říkaj lidi co ten motor neznaj atd... Stačí jen přemýšlet a vše udělat pořádně a přípravek není potřeba.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

gonzalos16v
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
Bydliště: Praha

Re: Rozvody

Příspěvek od gonzalos16v » 12.9.2010, ned 19:21

Ahoj,
u 166 3.0 166KW je predepsana vymena rozvodu 120000Km nebo 6 let.Ja mam najeto 125000Km za 11 let takze uz riskuju a musim s tim neco delat.
Do servisu auto dat nemuzu, tolik penez jim za to nedam.
Takze zbyva udelat sam doma, nejake rozvody jsem uz delal, ale V6 ee.

budu menit remen, pumpu, 2x vodici kladka,1x napinaci kladka.
Mam vymenit i svicky?

Mam takovou predstavu:
Sundam prave přední kolo tak, ze povolim nahore tlumic,kulovy cep rizeni, dole rameno, poloosu u prevodovky a cele to vyndam v kuse.
Je to tak OK?
Mel bych spustit motor dolu, aby byl lepsi pristup?

Co me zaskocilo je, ze v navodu na rozvody nejsou znacky na vackach respektive na ozubenych kolech.(navod je jako priloha)
Takze to nejspis bez tech aretacnich pripravku nejsem schopen udelat?

Mam si dat na neco specialne pozor?
Dekuji predem za Vase rady :diky
Přílohy
Timing166_3.0.zip
(986.85 KiB) Staženo 141 x
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Foli » 12.9.2010, ned 19:34

Proč vyndat Kolo i s tlumičem? Tam se v pohodě dostaneš bez těchto demontáží. Jen sundáš plastové nadkolí. Motor se spouštět nemusí, dá se tam dostat normálně. Jen sundáš kryty rozvodů. Bez přípravků to jde taky v pohodě. odmontuj horní výka ventilů a značky najdeš na vačkách a musíš je nastavit proti klemám na vačkové hřídele. Zároveň se podíváš na setrvačník a tam bude ryska proti nule. Takže rysky jsou. A svíčky určitě vyměň, vždiť šest svíček Bosch vyjde na 600 Kč a NGK na 700, takže není co řešit
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

gonzalos16v
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
Bydliště: Praha

Re: Rozvody

Příspěvek od gonzalos16v » 13.9.2010, pon 10:17

Ladin 164V6 píše:
kejml píše:
Ladin 164V6 píše:Jestli maji kladky jen 25tkm tak by mel stacit remen, kladky jen zkontrolovat pripadne namazat...
Když řemen namažeš speciálním přípravkem na renovaci gumy, tak nemusíš měnit ani ten.
No tak mi ukaz kde koupit napinaci kladku na 12V, napinanou olejem nebo mechanicky, proste nejsou... Na ty olejovy alfa zrusila nahradni dil na repas (sada tesneni), kdysi se dal koupit za 800,- ale uz to nejde... Takze to neni jen o penezich (stala cela kolem 5500,-) ale uz i spis o tom to sehnat...

Jinak jsem zjistil ze na svuj motor jeste nepotrebuju pripravky, meli by byt jeste postaru znacky na vackovych kolech a i na koncich vacek, takze o shaneni min, az u 166/156 V6 jsou potreba ty aretacni "kameny"...

A taky uz nemuzu sehnat kladky, vsude mi nabizi jen 1/4 :???:

JakubSW: jj GTA ma jiny saci vacky
Tady Ladin 164V6 psal, ze aretacni pripravky jsou treba u AR166.
Ale nejspis ty aretacni kameny mit nebudu, nikoho neznam kdo je ma a pujcil mi je za nejakou uplatu.
Takze nez ty rozvody rozhodim poznacim si je radeji barvou, ale asi bych to mel nejak zafixovat.
no bude to mazec uz to tusim.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Foli » 13.9.2010, pon 13:24

Pokud si označíš kola rozvodů, tak jsi v háji. Znova říkám, přípravky nejsou potřeba. Značku máš jak na setrvačníku, tak na vačkách proti klemám vaček. Já nevím jak ti víc poradit. Já ten motor skládal od píky dohromady, koupil jsem jednu Alfu s tímto motorem přidřenou na klice, tak jsem to komplet vše rozebral, udělal GO a dal dohromady Bez jakýchkoliv přípravků. A ten Motor má od té doby najeto 40 000 Km bez problémů.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Rozvody

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.9.2010, pon 13:32

Ja to psal proto ze mi to nekdo duveryhodnej rikal, kdo netusim... Ale pokud jsou i na pozdejsich 24V vackach znacky, neni co resit... :wink:

Jen na GTA si nejsem jistej, saci vacky maji mit jinej profil, tak ASI nebudou drzet samy v poloze "na znacce"... (coz se da poresit klicem a pridrzet si ji)

To znaceni barvou je docela nepresny, chtel jsem to tak taky delat, ale je lepsi sundat ventildekly a mit to 100% jisty...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Kůrkyn » 13.9.2010, pon 19:15

na 24V žádný značky nejsou, proto jsou potřeba přípravky. Značky jsou jen na 12V pod krytama.

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 13.9.2010, pon 19:54

foli, neskladal jsi nahovou V6TB?
to je trochu jinej sport :wink:
166 busso

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Foli » 13.9.2010, pon 22:11

.myc155 píše:foli, neskladal jsi nahovou V6TB?
to je trochu jinej sport :wink:
v6 TB byl první motor kterej jsem skládal od Alfy, potom 2.5 V6 z černé 156 kterou jsem měl a poslední byl z mojí AR 166 3.0 V6 24. Tam padlo těsnění pod hlavou a motor se přehřál. Zkroutila se jedna hlava a připekly kroužky. Tak jsem ten motor rozhodil celej a vyměnil všechny kroužky, těsnění pod palicema a jedna vačka byla vymletá jak sviňa. Páč ten typan co tom měl předtím, tam snad lil vyjetej olej z Liazky. Vše jsem to poskládal bez přípravků výše popsaným postupem. A pokud se mu nechtějí značky na vačkách proti klemám hledat, tak jestli jsem dobře pochopil, tak mu motor jezdí a má tam rozvody. Tak A´t sundá výka ventilů, motor dá proti ryskám na setrvačníku a značky si udělá sám na klemách proti vačkám. no a pak to poskládá zpět a když mu bude sedět setrvák na ryskách plus vačky proti klemě ať už na origo značky nebo své vlastní, tak to prostě bude sedět.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 13.9.2010, pon 22:20

jenze po 125tis uz je ten remen tak vytahanej, ze na novej to proste sedet nebude :???:
166 busso

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Rozvody

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.9.2010, úte 06:58

Souhlas, mel jsem remen po 40tkm vytahlej o zub, takze znacky barvou jsou k nicemu. Ale pokud jsou na vackach rysky, tak opravdu nevidim problem udelat to bez tech pripravku, ja to taky tak na 24V udelal :smt102 Jen to neni tak pohodlny
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozvody

Příspěvek od Milano75 » 14.9.2010, úte 07:02

na V6 12 ventilu jsou nálitky na víku ventilů a při nastavování se nemusí sundavat víka, ale ještě sem to s ním nedělal, chtělo by to nacvičit
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

gonzalos16v
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
Bydliště: Praha

Re: Rozvody

Příspěvek od gonzalos16v » 8.10.2010, pát 15:32

gonzalos16v píše:Ahoj,
u 166 3.0 166KW je predepsana vymena rozvodu 120000Km nebo 6 let.Ja mam najeto 125000Km za 11 let takze uz riskuju a musim s tim neco delat.
Do servisu auto dat nemuzu, tolik penez jim za to nedam.
Takze zbyva udelat sam doma, nejake rozvody jsem uz delal, ale V6 ee.

budu menit remen, pumpu, 2x vodici kladka,1x napinaci kladka.
Mam vymenit i svicky?

Mam takovou predstavu:
Sundam prave přední kolo tak, ze povolim nahore tlumic,kulovy cep rizeni, dole rameno, poloosu u prevodovky a cele to vyndam v kuse.
Je to tak OK?
Mel bych spustit motor dolu, aby byl lepsi pristup?

Co me zaskocilo je, ze v navodu na rozvody nejsou znacky na vackach respektive na ozubenych kolech.(navod je jako priloha)
Takze to nejspis bez tech aretacnich pripravku nejsem schopen udelat?

Mam si dat na neco specialne pozor?
Dekuji predem za Vase rady :diky
Ahoj,
rozvody mam za sebou.
pumpa neni soucast rozvodu, tak pokud netece neni treba menit.
Jestli jsou znacky na vackach, nebo nejsou, ja nemohu potvrdit.
Ja sani ani kryty na ventilech nesundaval.
Pouze kolo a plastovy podbeh, jak radil FOLI.
Delal jsem si vsude znacky barvou.(zuby na rozvodovych kolech + znacku smeru pohledu),
Stary rozvodovy remen jsem vytahany oproti novemu nemel.
Vse klaplo OK a.vs.s
Ale na remenici je matka o velikosti 41. :cry: a to jsem musel orech zbrousit, aby tam vlezl
Cena rozvodu 7500(ale mel jsem na dily slevu)

To je asi vse Diky za rady :smt023
Naposledy upravil(a) gonzalos16v dne 11.11.2010, čtv 15:24, celkem upraveno 1 x.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Rozvody

Příspěvek od Petr147 » 4.11.2010, čtv 07:49

tak tu pumpu jsi mohl udělat taky, to už by taková pálka nebyla... pumpa mi taky netekla a byla dost před smrtí, když mi šla ven... u TDS (BMW), pumpa netekla taky, ale uvnitř se obrousily lopatky a pak špatně chladila poslední dva válce, křivily se hlavy :D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18529
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Rozvody

Příspěvek od Kubas » 4.11.2010, čtv 08:00

na spoustě diskusí zaznívá, že by se ta pumpa měnit měla.... (a to nejen u V6, ale třeba i u JTD). Osobně jsem ji u svého auta při rozvodech vyměnil.... Ta tisícovka nebo kolik to stojí už mě nezabije....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

gonzalos16v
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
Bydliště: Praha

Re: Rozvody

Příspěvek od gonzalos16v » 11.11.2010, čtv 15:22

Kubas píše:na spoustě diskusí zaznívá, že by se ta pumpa měnit měla.... (a to nejen u V6, ale třeba i u JTD). Osobně jsem ji u svého auta při rozvodech vyměnil.... Ta tisícovka nebo kolik to stojí už mě nezabije....
Ta pumpa stoji okolo 3000kc.
Nechtel jsem kupovat polsko,tak jsem ty rozvody musel risknout bez pumpy.
Uvidime.Co uz ted.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V

Odpovědět

Zpět na „V6 ("Busso")“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti