Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Odpovědět
Yboris
Pozorovatel

Příspěvky: 359
Registrován: 22.3.2010, pon 19:40
Bydliště: Hodonin

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Yboris » 30.1.2013, stř 18:55

Krasna prace, opravdu krasna to si mekde vydel alebo si priamo prevadzal a len pro mne opravdu by som chcel vedet tu cenu.aj som si potaji napsal tip tak by som si to chcel porovnat klidne i SZ pokud jeto neverejne.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 30.1.2013, stř 21:05

amíci :-) kamarád řešil tenhle problém na V12 v 850i a tak se hledalo kde co..:-)

...................
Alusil..
Někdy se zdá, že BMW má pomalu jakoby "kosmickou technologii"..odkud si spadlou
Vše je jinak slitiny hliníku byly důkjladně rozpracovány v období bouřlivého rozvoje letectví ve 30. a 40. letech..nic nového pod sluncem..
:smt044
.pravda je tedy taková, že Alusil a slitina ze které byl odvozen /slitina Silumin beta i gama/, byly odvozeny těsně před válkou a dále co do složení důkladně rozpracované v jejím průběhu a používány pro letecký průmysl pro vysoce zatěžované přeplňované letecké konstrukce..především skříně motorů..
čili jsou to materiály hojně používané už v celkem dávné minulosti v oblasti leteckých konstrukcí a známé tedy přes 80 let...slitiny tohoto druhu používaly všechny strany konfliktu..
BMW jako výrobce pokročilých leteckých motorů /i pro stíhače ve 2. válce /rozhodně měl kam šáhnout ... :smt023

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 30.1.2013, stř 21:56

Proč ta odbočka--Alusil je hliníková slitina přesnejch-známejch- vlastností, není to
žádnej "kosmickej zázrak" posledních let co se tepelných vlastností v zátěži týká a při teplotě
plamene LPG a absenci výparného tepla u běžný sekvence bych tenhle motor bez opravdu odolnejch vložek válců na LPG provozoval případně opravdu jen "piánko"
--na žádnej "binec" to LPG v Alusilu , není., na to je u těhle motorů tlačítko benzínu. :smt033
Hliník je z povrchu pracovní plochy sice "odleptanej", to jo, ale je "hned vedle" v řádu setin milimetru ve stěně válce logicky zůstává , a tepelný vlastnosti i týhle zajímavý slitiny nemůžou konkurovat litinový vložce, co se reálný odolnosti na vysoký teploty při spalování týká....

Alfa s litinou , ev. rozumnejma vložkama na V6 busso , snadno generálkovatelná ,si nechá líbit na LPG víc..včetně i toho bussa s hliníkem na bloku ..

..Tenhle záběr jednoho přidřenýho válce na motoru,kterej se točil a bral jen 2l/1000--nereálná GO bez dodatečnýho vyvložkování--v našich běžných podmínkách mazec..M62
Spotřeba oleje u tohohle motoru řekne hodně, jinak se ryska u zdravýho agregátu skoro nehejbá.
Přílohy
přidřenej alusil M62.jpg
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 31.1.2013, čtv 07:36, celkem upraveno 3 x.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 31.1.2013, čtv 07:10

V Alfě celkem snadná věc pro GO ---v bmw M62 rozhodně začne většinou schůdnější kolotoč shánění "rozumně opotřebovanýho bloku.". :-)
zas jich tolik v rozumným dobrým stavu,/ ve kterým nadrbou při tý práci s přehozením rozumnou porci kiuláků / nikde jen tak neleží...díky českému přístupu k oleji to maj většinou už skoro za sebou..
............................
Vložené válce typu busso V6 jsou proti tomu co do GO prostě v podstatě pohoda..
..............................

Přehled materiálových možností pracovní plochgy válce --o GO s alusilem , nikasilem se v případě víceválce rovnou taktně mlčí..

..............................................................

Používané matzeriály pro válec /ev.vložku/

jakostní perlitická litina, legovaná litina (nikl, chrom), ocel (menší opotřebení, ale horší kluzné vlastnosti), hliník...

METODY A ÚPRAVY POVRCHŮ HLINÍKOVÝCH VÁLCŮ

1/ ALFIN – vložka je ze šedé litiny potažená vrstvou sloučeniny železa a hliníku a po té je zalita sloučeninou „AlSi“ hliníku a křemíku
2/ ALUSIL – celé je to odlité ze slitiny a křemíku, ze slitiny je následně odleptaná vrstva /složka/hliníku
3/ NIKASIL – plocha válce je odlitek „AlSi“ po obrobení se pracovní plocha potahuje galvanicky vrstvou niklu s krystaly karbidu Si
4/ LOKASIL – jádro formy (budoucí vložka válce) je vyrobeno z porézního křemíku s keramickým pohybem.Ty jsou vloženy do formy pro odlitek.Blok je odléván z méně kvalitní slitiny „AlSi“ pod vysokým tlakem (70MPa). Slitina proteče porézním jádrem a vznikne velmi odolný povrch válce.

.................

Před lety v Hondě Prelude 2.2 to řešila Honda jinak, sice použila v podstatě kompozitní materiál na stěny VLOŽENÝCH válců--FRM, ale

/FRM (Fiber Reinforced Metal), což je kompozit kovu, uhlíkových vláken a oxidu hliníku. Jeho funkce je podobná jako u známého Nikasilu či Alusilu. /

Prodávají se kroužky B a není tak úplnej problém provést klasickou GO--tvrdost povrchu exotický vložky ale dává celkem kroužkům do těla/ tak si sjetá Prelude 2.2 vezme co se oleje týká svoje.., i když třeba tlaky má pořád dobrý, co se týká LPG --při tomhle materiálu nevím nic bližšího/


..................................
Není jak se zdá při LPG nad klasiku ..v tomhle má Alfa výhodu

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 2.2.2013, sob 11:16

Souhlasím, přesvědčil jsi mě. Nejlíp na LPG budou i podle jeho vlastností fungovat atmosféráky s vyšším kompresním poměrem, nebo turba s litinovým blokem, nebo aspoň vložkami. U turbomotorů jsou navíc poctivě udělaný lágry a tvrdý sedla ventilů.

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 9.2.2013, sob 12:26

Ještě tu někdo psal o zvýšení výkonu motoru při provozu na LPG- samozřejmě LPG je palivo, které má nižší výhřevnost, než benzín hlavně z důvodu většího objemu odpařeného LPG pro vytvoření stechiometrické směsi.
Toto lze však částečně kompenzovat zvýšením kompresního poměru (využije se vyšší ROZ plynu).

Vstřik kapalné fáze pro vstřik do sacích kanálů:
Ideální způsob je ovšem vstřik kapalné fáze, což by znamenalo odpaření až při kompresním zdvihu a tudíž nasátí stejného množství vzduchu, nebo dokonce většího díky sacím kanálům účinně ochlazovaným evaporací kapalné fáze. Problém je nanášení sněhu na ústí trysek a nutnost úpravy vstřikovačů, protože kapalný LPG prostě neproleze tenkými tryskami běžných benzínových vstřikovačů, ani při tlaku 5Bar.

Vstřik kapalné fáze pro přímý vstřik:
Vialle LPdi normálně funguje, díky stlačení na tlak přes 100 Bar a jiné konstrukci vstřikovačů lze kapalnou fázi přivádět normálně do benzínového railu. Ideální způsob, kterému patří budoucnost. Kdo má motor JTS, klidně mu tam takto LPG namontuju, v rámci testování pouze za cenu materiálu. Obrovská výhoda- shodná spotřeba, start přímo na plyn je možný, výkon bude podobný, jako při vefuku plynné fáze (motor saje čistý vzduch)

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 12.2.2013, úte 23:12

tady některé z mých přestaveb:
http://www.lpgperfect.cz/html/galerie.html
:smt102

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 21.2.2013, čtv 21:39

Ty přestavby jsou úhledný..:-)tvoje specialita -vstřik tekutý fáze --je super,a rozhodně vedu v patrnosti :-)
Ta Frontera byla A-čko, /nebo snad individuálńí překopávka ?/ --že má hadici sání nalevo-- a před deklem rozvodů vepředu ten bazmek od vsání ? Mám na Fronteře 2.2 i klasiku už pár let.. AGC 01-12 a ani o tom nevím..žádnej problém s provozem , na 2T bere nějakých 12.při převaze příměstskýho provozu..v terénu v zátěži na redukci přepínám benál...
Ta nádrž na spodku je super--
jinak ..159-tek je tu nejvíc v dieselu /přece jen 2.2 JTS na těžký auto vede k docela nepříjemný spotřebě pod palbou /a 3.2 JTS je tady taky celkem málo rozšířená..

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2865
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od vonkreuz » 22.2.2013, pát 01:18

Snad v blízké době Jiřík bude moct ukázat svůj um na alfím 3.0 V6. Auto už je, jen peníze na LPG jsou různě rozstrkané. :-k
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2148
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od cuhan » 22.2.2013, pát 07:37

Jiříku,tady máš ještě busso v LPG :D
Přílohy
z1nPRbdpsFvQIbWJOxQy674BZmcjKAaYYLx4kUkYIkHXv-yWawEe20a1iL9SQZRLb82g11k.jpg
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 22.2.2013, pát 19:49

To je úhledné :-) M-jet jsou prostě na busso paráda..oproti jiným řešením co se viděj--otřes je od Neptun- Harfa--tam jsou dy plandající kabeláže přes víko fakt maso...
Tohle dělal Jirka ?

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od xjohny » 22.2.2013, pát 19:53

Co si myslíte o těch aditivech Flash Lube? Je to k něčemu?
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Dallen » 22.2.2013, pát 20:03

Jo je to k něčemu
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 22.2.2013, pát 23:34

Tak ono aditivace benálu je taky skoro k ničemu :smt023 :smt044 :smt044 --podvod..
Akorát díky tomu má surovej benzín jako destilační neupravená frakce nakonec přijatelný octanový číslo, a eliminuje navrch se celá řada negativních vlastností tohohle už nějakej čas používanýho paliva, který ušlo hodně dlouhou cestu. 2g některých sloučenin na litr a
jakej výsledek..
:smt044 :smt044

Pokud někdo jezdí na surovej benál bez aditivace--/a některý vojenský konstrukce to
snášej i dneska /, pak je na tom podobně, jako majitel sekvence, kterej jezdí na LPG, který
v případě sekvence nejde totiž jaksi rozumně aditivovat, protože LPG je plyn.Čili vstupuje do válce ve většině případů instalací v plynné fázi
.

Takže to, co dělá aditivační balík v benálu, co se ventilů a spalovacího prostoru týká, to dělá FLASH LUBE-- na vysokootáčkovej provoz typu bussa s absencí výparnýho tepla paliva /bohužel LPG v plynné fázi tuhle úlevu spalovacímu prostoru celkem neposkytuje/ je to jedna z mála věcí, který můžou hlavě ulevit..

Za mě--protože mám chemii rád, určitě ano..pár korun navíc nikoho nezabije a busso
poděkuje v dlouhodobým horizontu..Pokud to někdo myslí tak--rok provozovat a pak prodat, je to asi něco jinýho ale pokud chcete ten motor provozovat řadu let, je to dobrá věc...

V jiným vlákně už jsem k tomu psal, nechci opakovat...
Je mi jedno, že někdo propaguje " LPG s vysokým obsahem síry"" jako protizáděrovým
efektem --Flash lube prvnímu kroužku prospěje víc. On je na mírnou mazivost aditivovanej i benál--první kroužek v horní úvrati dostává prostě kotel.Na suchej surovej benál se nejezdí
a v případě Naturalu 95 za olovo se našly náhrady s podobným efektem--aspoň v nezbytné míře..

Nevím, proč tak proti Flash-lube Dallen brojí.. :-), ale určitě je to lepší volba, než "zasířený LPG"
který tu někdo zmiňoval., a který je ještě u některých výrobců v nabídce--ale to bude rychle končit..--proti síře je velikej tlak, a to že je to za určitých okolností součást která podporuje mazivost i u olejů je druhá věc . EU má jasnou politiku.. :-D

xjohny
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 984
Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
Bydliště: Litoměřicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od xjohny » 23.2.2013, sob 12:07

Já to LPG plánuju do americký V8, tedy spíš nízkootáčkový. Ty motory se v podstatě jen převalují nudou, protože jim na to ten velký objem vystačí.

A taky si řikám, že FlashLube zas o tolik víc nestojí a těch pár kapek ročně mě nezabije. I kdyby ten efekt byl mizivý, pocit toho, že dělám motoru o trochu lépe je dobrý :-)
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8
@ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 24.2.2013, ned 17:18

Jasně--racionální přístup, když to nehceš na rok, ale chceš si to pár let nechat..Jde to seřídit na třeba jen 5kapek/minuta v případě piánko provozu i míň--venturiho trubice za klapkou to rozptýlí do nasávaného vzduchu, a pak doleješ jednou za pár tisíc km /cca5000/pár deci aditivačního oleje do zvláštní nádržky jako u ostřikovače--používám-- není s tím žádnej problém,ročně pár korun navíc k provozním nákladům je zanedbatelná položka......

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 25.2.2013, pon 19:07

Ahoj kamarádi,
už jsem myslel, že je to tu mrtvý! Díky za důvěru, nebudete litovat, už jezdí dost aut made in LPGperfect. Flashlube samozřejmě má smysl, ale znám mnohem levnější, plnohodnotné řešení. (Napiš mi na mail a sdělím ho)
Teď jsem v kontaktu s prof. Berounem na TUL v Liberci, musíme vychytat ten kapalný vstřik do nepřímovstřikových motorů, není to totiž tak jednoduché, jako by bylo u JTS, kde je tlak přes 100Bar (!)
Mám i nový způsob úpravy svíček k lepšímu zapálení směsi LPG, prostě výzkum jede na plné obrátky!!
LPG je supr, má ROZ přes 100 oktanů, toto otvírá další dimenzi konstrukce motorů.
http://www.lpgperfect.cz
mailujte, čas si najdu.
Jiřik alfaromeo1

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Dallen » 25.2.2013, pon 19:21

HonzaR píše: Nevím, proč tak proti Flash-lube Dallen brojí.. :-)
HONZO píšu
Dallen píše:Jo je to k něčemu
nezaměňovat s Je to k ničemu :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 27.2.2013, stř 09:10

K těm singlům Magic- teď už je nová generace FX:
http://autodily.lkauto.cz/lpg-vstrikova ... c-fx-singl
jsou mnohem menší, takže se vejdou všude, dokonce i v railu se vejdou pod dekly nebo pod kanály sání
(díky tomu nejsou u mých přestaveb často vůbec vidět)
a jsou neskutečně rychlý, v podstatě je to to nejlepší co se dá koupit (a je to made in CZ!!)
jsou malinko hlučnější, než staré Jety, ale jen o trochu.Také se nesmí jimi hnát flashlube (pouze přímo do sání).

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 28.2.2013, čtv 00:15

Jo ty FX nové generace mám, jsou super,Flash lube jde do sání logicky přes venturiho ..v jakém stadiu je použití kapalné fáze na vstřik do sání myslím prakticky...zkušební..nebo snad už jsou ostré realizace ? Busso je motor, kterýmu by to opravdu slušelo--přítomnost "výparného tepla" v procesu vzniku směsi by z LPG udělal pro Alfu --která je otáčkově posazená nahoru-- "plnohodnotný řešení" i pro ostřejší provoz..:-) určitě sem hoď zprávy, motory TS by to uvítaly nakonec taky..H

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 28.2.2013, čtv 07:45

vstřik kapalné fáze se ubírá několika směry
- vstřik benzínovými vstřikovači: mám připravenu lištu s upravenými vstřiky Bosch
- vstřik Jety, otvírají až do 4,5 Baru.
- vstřik do přímovstřik. motorů

ani jedno teď nemám čas dotáhnout, protože dělám pořád opravy LPG - napravuji lajdáctví kolegů z branže,
to je ještě dobrý, ale poslední dobou jezdí čím dál víc lidi s různými hrůznými Holandskými systémy, koupili to za pár šupů, pak najezdili hektar a teď jim to třeba škube. To dát do kupy je dřina, zdaleka ne všechno připojím na notebook, tak musím dělat korekce jinak, přizpůsobovat filtry, almužna za to ..... hrůza :cry:

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od HonzaR » 28.2.2013, čtv 08:00

Jo--ten boj o cenu jako jediný kriterium je tu dneska únavná móda-je to opravdu otravnej trend--a to následný dochytávání na X pokusů je ve finále o tom "ušetřeným"cenovým rozdílu.vzhledem k .rozumný promyšlený instalaci:-), ale i ten čas a lítání má "svojí cenu"--a někdo aby ušetřil pár kaček
cvičí okolo taneček na deset pokračování...tohle si každej holt musí nacvičit na vlastní kůži--metoda "spravte najednou všechno" a co nejde "rozumně spravit ", překopejte radši hned ze solidních komponent je nakonec velmi úsporná..

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 28.2.2013, čtv 14:52

znám dost lidí, kteří ohrnovali nos nad Polskými jednotkami a šli radši do VS Prins, Elpigazu, nebo DFi a teď
to mám na dvorku a dávám to do kupy, protože je to neskutečně odbytý. Takže opravdu nezáleží na značce,
ale na kvalitě provedené montáže, mám tady kolegu, který montuje jen Magic, ale je to radost podívat se pod kapotu. U šestiválce rozmontuje celé sání, dá vždy dva filtry plynné fáze- přesně tak to má být! Taky si nechá zaplatit, já to dělám stejně, ale ještě o dost levněji. Asi zdražím, protože někteří zákazníci si pak myslí, že
je i horší kvalita. Nevědí, že náš servis dělá největší výzkum LPG systémů v ČR, v podstatě na každé nové přestavbě aplikuji alespoň drobná vylepšení ke zvýšení výkonu, akcelerace, spolehlivosti a dojezdu. :)
No už se nebudu chvástat, jdu dělat sekvenci na Daewoo 1.6 to bude nuda :smt102

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Richie » 1.3.2013, pát 07:18

ty dva filtry plynne faze, to je nejake pravidlo ? mam tam pouze jeden
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Jiřik

Příspěvky: 92
Registrován: 5.1.2013, sob 20:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Co si myslíte o lpg na gta? (+ obecně V6 a plyn)

Příspěvek od Jiřik » 1.3.2013, pát 17:16

Tak Daewoo skoro ready :???:
u šestiválce je několik možností jak to zapojit, píšu od těch s nejnižším průtokem k tomu s nejvyšším:
1. reduktor jeden vývod, filtr 1-2, dva raily po třech (tak do 140kW)
2. reduktor jeden vývod, revolver 1-6 singly (tak do 160kW)
3. reduktor jeden vývod, véčko, dva filtry, dva raily (tak do 180 kW)
4. reduktor jeden vývod, véčko, dva filtry 1-3, singly (tak do 180kW)
5. reduktor dva vývody, dva filtry, dva raily (tak do 200kW)
6. reduktor dva vývody, dva filtry 1-3, singly - tady to jde max. do 250kW
7. dva reduktory, dva filtry 1-3, singly - reduktory zvládnou 360kW, vstřiky jen 270
tak výkonný šestivál ale neznám :drivers:

Odpovědět

Zpět na „Paliva (běžná i alternativní)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů