Originál xenony a vše kolem

Odpovědět
Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Dallen » 20.12.2011, úte 23:36

Dával si tady někdo práci s doděláním xenonu?
Svítí to bídně, dost času strávím v noci na cestě a vadí mi to. Zkoušené "hi-tech" zarovky, je to lepsi, ale porad nic moc. HIDky neprichazi v uvahu.
Sehnat svetlomety neni problem, naklony budou horsi, ale pujde to, co se tyce odstriku nemam paru jak jsou reseny, vysouvaji se, jsou napevno?
Na netu jsem toho moc nenasel.

Diky
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3721
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Ladis » 21.12.2011, stř 13:45

Mám xenony, ale žádná hitparáda to není, spíš naopak :cry: . Jediná možnost co mi zbývá, je rozleštit lampy a vyměnit výbojky :roll:
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Dallen » 21.12.2011, stř 14:00

Jak je řešen ostřik?
Mě to do dálky svítí dobře, ale když odbočuju tak nevidím nic. Malý rozptyl světla, chtělo by to corner funkci (ze by dalsi ukol na leto?).
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

Bernardo (muf2muf)
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 147
Registrován: 11.2.2011, pát 21:30
Bydliště: Plzeň

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Bernardo (muf2muf) » 23.12.2011, pát 17:06

ahoj,
kvůli vadnej ŘJ výbojky musím vyndat světlo a kvůlii tomu je zapotřebí sundat nárazník. Už jste to někdo dělal? Mám facelift a chtěl bych se zeptat, kde všude je nárazník chycenej... Poradíte, prosím?
děkuju
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTDm 20V, r.v.2004 - "Jůlinka"
--------
Š Garde, r.v.1983 - "Bonifác"
Š/TAZ 1500, r.v. 1996 - "Killerka Větroň Speciale"
Volvo V40, r.v.2014 - prostě Volvo

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Petr147 » 23.12.2011, pát 17:23

pry je to jako u 147, takze pod kapotou, dole po obvodu, u kol a pak pod podběhama

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od tuta146 » 23.12.2011, pát 18:48

Doporučuju jít s tím na zvedák, na heveru je to pakárna. Musí dolů dekl motoru, jinak je to chycené jak psal Petr. Šroubků jak nasráno :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 7.3.2012, stř 20:00

vytočit kolo, na hever, sundat podběh, pak vyšroubovat asi 3 šrouby na vrchu spoileru (u kola),1 šroub na spoileru dole u kola, par šroubků u scudeta a je to.... brnkačka, odpoledne v kelu a mě to čeká zase. Už mi odešla 2. řídící jednotka xenonu :smt013
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Dallen » 7.3.2012, stř 20:04

Jde to i trosku jednoduseji (u pred fl) stacilo povolit sroubky pod znakem a pak dva na okraji (kousek od filtr boxu) naraznik sel trosku spustit dolu tak abych se dostal na sroubek ktery drzi svetlo.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 7.3.2012, stř 20:06

jenže mi tam máme navís ten balast pod světlem a to by šlo těžko vytáhnout.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Dallen » 7.3.2012, stř 20:10

No to je pravda. Stim vam muzu pomoct, vykseftujme svetla :-D
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 25.3.2012, ned 10:20

Takže jsem jednou a provždy vyřešil problém s oxidací řídící jednotky xenonů (ballast). Ta je idiotsky umístěná pod světlometlem s tím, má otvor se zdířkou nahoře a veškerá vlhkost ze světla a okolí se díky trapnému těsnění dostane dovnitř a tam zoxiduje tištěný spoj a xenon nesvítí.
Postup
1. Koupit NOVÝ originál řídící jednotky stojí na 250 Eur
2. Koupit POUŽITÝ originál řídící jednotky stojí na 150 Eur
3. koupit balast od číňanů s redukční zástrčkou stojí 30eur
já koupil tady: http://www.ebay.de/itm/110796285505?ssP ... 1439.l2649


jediné co jsem musel na světle upravit bylo odtrhnout dva drátky dole v té zdířce vedoucí k origo ballastu a propojit je s dvěma drátky neorigo xenonu. červený-žlutý a černý-hnědý

výhoda výměny za neoriginál je mimo ceny a záruky také ta, že v případě poruchy ballastu nebudete napříště muset vyndavat světlo a s tím spojené odmontování spojleru a podběhu.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

michal81
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 148
Registrován: 6.4.2011, stř 12:01
Bydliště: České Budějovice

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od michal81 » 30.3.2012, pát 06:39

Xenonová lampa se dá vyndat i s balastem bez sundání narazníku. Stačí povolit dva +dva šrouby (tuším klíč č. 13) po stranách na horní příčce, a tím jde při vyndávání světla přizvednout. Neříkám, že to jde lehce, ale jde to. Ještě je dobrý si nárazník pod světlem zalepit nějakou lepící páskou aby jste si balastem neodřeli barvu z nárazníku. *varim varim :roll:

pyrana

Příspěvky: 40
Registrován: 7.6.2011, úte 16:54
Bydliště: Plzen-Jih

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od pyrana » 31.3.2012, sob 14:28

roubrt37 píše:Takže jsem jednou a provždy vyřešil problém s oxidací řídící jednotky xenonů (ballast). Ta je idiotsky umístěná pod světlometlem s tím, má otvor se zdířkou nahoře a veškerá vlhkost ze světla a okolí se díky trapnému těsnění dostane dovnitř a tam zoxiduje tištěný spoj a xenon nesvítí.
Postup
1. Koupit NOVÝ originál řídící jednotky stojí na 250 Eur
2. Koupit POUŽITÝ originál řídící jednotky stojí na 150 Eur
3. koupit balast od číňanů s redukční zástrčkou stojí 30eur
já koupil tady: http://www.ebay.de/itm/110796285505?ssP ... 1439.l2649


jediné co jsem musel na světle upravit bylo odtrhnout dva drátky dole v té zdířce vedoucí k origo ballastu a propojit je s dvěma drátky neorigo xenonu. červený-žlutý a černý-hnědý

výhoda výměny za neoriginál je mimo ceny a záruky také ta, že v případě poruchy ballastu nebudete napříště muset vyndavat světlo a s tím spojené odmontování spojleru a podběhu.


A jak ti to funguje na ten neorigo balast? nesviti to jinou barvou nebo tak?
Mam stejny problem, dostala si mi tam voda a vyhorelo mi to.
Premyslim jestli koupit pouzitej origo ballast za 800 mi byl nabidnutej
nebo tento http://www.xenony-levne.cz/xenony-levne ... -D2S-a-D2R

Bull.et
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 703
Registrován: 2.3.2007, pát 22:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Bull.et » 31.3.2012, sob 15:12

Balast ti barvu světle neovlivní
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 31.3.2012, sob 19:35

Svítí normálně, ale nefunguje naklápění :(

Takže scháním:

1. scháním někoho, kdo opravuje balasty
2. koupím použitý ale funkční balast
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 31.3.2012, sob 19:47

Na stránkách Volva někdo píše, že se mu do balastu dostala voda a přestal fungovat. po vyprání v ultrazvukové pračce se zprovoznil... :shock:
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

pyrana

Příspěvky: 40
Registrován: 7.6.2011, úte 16:54
Bydliště: Plzen-Jih

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od pyrana » 31.3.2012, sob 21:03

me se tam taky dostala voda a uplne se vypalil jeden kondenzator myslim ze to je.
tak me by treba ultrazvuk nepomoh:) zkusim trochu zapajcit pak dam vedet jak to dopadlo.

roubrt37: dej foto jak presne ten tvuj ballast vypada..

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 31.3.2012, sob 21:26

takhle
Přílohy
$(KGrHqIOKjgE4gDhbezTBOTiQKwdQQ~~48_12.jpg
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

lach-t193
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 210
Registrován: 23.10.2011, ned 23:08
Bydliště: Orlová

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od lach-t193 » 2.4.2012, pon 23:34

Kluci, jakou vybojku potrebuji na 159ku? D1S, nebo D2S a 4300k, nebo 6000k? Nikde to nemuzu najit a jsem z toho trosicku ztracen v lese... :-(
Fiat Grande Punto 1,9 JTDm 8V, 88 kW - male ale moje
Skoda Superb III 2.0 TDi CR 110 kW - sluzebni
Ex AR 166 2,4 JTD 110 kW
Ex AR 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW - Laska
ex aut bylo moc a moc

greatjard
Uživatelský avatar

Příspěvky: 29
Registrován: 31.10.2010, ned 07:44
Bydliště: České Budějovice

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od greatjard » 3.4.2012, úte 09:39

Nazdar, mam takovej jeden mensi problem s orig xenonama, mozna nekdo poradite. Pri prejeti nerovnosti se mi trepou vnitrky ve svetlech (cocky), zrejme nejak vychozeny drahy ve kterych se pohybuje naklapeni nebo tak. Netusite nekdo, jestli se to da jednoduse opravit? Netrepe to moc, na slusne ceste je to v poho, ale kdyz je rozbitejsi, tak to v noci celkem otravuje. Dik
AR 159 SW, 2.0JTD Distinctive, 125 kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW

Lukyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 493
Registrován: 26.5.2009, úte 16:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od Lukyn » 3.4.2012, úte 12:27

pyrana: za 800 ? kde?, beru!
roubrt: napis mi kod z toho starteru, poptám se, jestli by byl...
great: taky mi to dělá, ale jen na velmi rozbité silnici, neřeším to..
GAME OVER
156 JTDm 20V, nero, attrezzatura completa

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6965
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od speedy » 3.4.2012, úte 16:23

to, že se vám třese světlo je tím, že máte nějaký držák v čudu, klasická nemoc u faceliftové 156ky :wink:
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 3.4.2012, úte 16:33

já mám v čudu 2 ze 3
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

greatjard
Uživatelský avatar

Příspěvky: 29
Registrován: 31.10.2010, ned 07:44
Bydliště: České Budějovice

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od greatjard » 10.4.2012, úte 14:55

speedy píše:to, že se vám třese světlo je tím, že máte nějaký držák v čudu, klasická nemoc u faceliftové 156ky :wink:
předpokládám správně že držák někde uvnitř světlometu...?
AR 159 SW, 2.0JTD Distinctive, 125 kW
ex AR 156 SW, 1.9JTD 16V Distinctive, 103 kW
ex AR 147 GTA, 184 kW
Fiat Uno Racing 1.4T
ex AR 145 1.6TS 88kW
ex Fiat Uno Turbo 1.3T 77kW
ex Fiat Uno 1.5 Sie 55kW

psygma
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 249
Registrován: 25.9.2010, sob 23:10
Bydliště: Cheb

Re: Originál xenony a vše kolem

Příspěvek od psygma » 11.4.2012, stř 20:04

Světlo drží na dvou šroubech a v jedný umělohmotný patici do který se nacvakne. A ta patice ráda praská a šrouby rády uhnívaj :wink: :smt023
AR 156 2.4Jtdm, 2004

všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů