Imobilizér a vše kolem
Imobilizér a vše kolem
Čus,
potřebuju a prosím o radu (chtěl jsem založit nové téma,ale nejde to a tak je to tady).
U 156 mi začíná zlobit imobilizér, stává se mi častějš a častějš,že zůstane svítit kontrolka klíčku a až třeba na po pátý zhasne a pak normál odfrčim. Zkoušel jsem projít kostru a nepomohlo to.
Co jsem zde na fóru vyhledal a vyčetl, tak by to asi mohla být "anténa imobilizéru". Takový ten kroužek okolo spínačky s konektorem, který stojí kolem litru.
A včera mi známej mekánik řekl, že prej ho ještě v autorizáku musí sladit s klíčema a ŘJ. Ten kus drátu.
Je to tak a nebo stačí vyměnit jenom ten kroužek ? Nebo nějaké jiné rady ?
potřebuju a prosím o radu (chtěl jsem založit nové téma,ale nejde to a tak je to tady).
U 156 mi začíná zlobit imobilizér, stává se mi častějš a častějš,že zůstane svítit kontrolka klíčku a až třeba na po pátý zhasne a pak normál odfrčim. Zkoušel jsem projít kostru a nepomohlo to.
Co jsem zde na fóru vyhledal a vyčetl, tak by to asi mohla být "anténa imobilizéru". Takový ten kroužek okolo spínačky s konektorem, který stojí kolem litru.
A včera mi známej mekánik řekl, že prej ho ještě v autorizáku musí sladit s klíčema a ŘJ. Ten kus drátu.
Je to tak a nebo stačí vyměnit jenom ten kroužek ? Nebo nějaké jiné rady ?
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Imobilizér a vše kolem
Přesně tak jsem to myslelenzo156 píše:Budiž mu odpuštěno. Navíc s dnešním počasím se to dá pochopit i jinak, že jo?
Ale zpátky k tématu, má s tím někdo zkušenost ? Prý to není žádná vzácnost, že ty "antény" odcházej. Podotýkám, že mám dva origo klíče-vystřelováky a že se to u obou chová stejně, takže v klíči to asi nebude.
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Imobilizér a vše kolem
Měl sem to stejný (naprosto ) oddělej plast pod a nad volantek a jdi po dratku (cernej), kterej vede smerem od plastu kolem spinacky dozadu (jakoze smerem k motoru), je tam zacvaklej pomoci malyho bilyho konektoru do jednotky immobilizeru, vytahni, napruz kontakty a vraz zpatky...
Mne to pomohlo a od ty doby klid =D>
Mne to pomohlo a od ty doby klid =D>
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Imobilizér a vše kolem
Jou díkes
Vyzkouším a napíšu jak to dopadlo. Ještě mě tak napadá, že to vždycky zlobí, když jsou teploty kolem nuly. Vím, že je to asi nesmysl, ale když je teplejš a nebo mrzne jak v ruskym filmu, tak to nezlobí ..
Vyzkouším a napíšu jak to dopadlo. Ještě mě tak napadá, že to vždycky zlobí, když jsou teploty kolem nuly. Vím, že je to asi nesmysl, ale když je teplejš a nebo mrzne jak v ruskym filmu, tak to nezlobí ..
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a vše kolem
anténa se kódovat nemusí, ta se jen vymění. Kódují se pouze klíče.
Re: Imobilizér a vše kolem
Ještě jsem někde četl, že to může dělat některé z relátek co jsou před baterkou (2.4 JTD).
A že prý k nim uhnívaj občas drátky, ale to se mi moc nezdá ..
Jirko ještě se blbě zeptám, jako že se vymění ta anténa a frčí se dál a nebo, že se vymění a pak se ještě musí překódovat klíče ?
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Imobilizér a vše kolem
Je to jako s radiem, když si našroubuješ novou antenu, tak taky nemusis znova ladit stanice
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Imobilizér a vše kolem
Mě to připadalo jako blbost, ale říkal mi to jeden mekánik, že u wv se to prej musí celý spárovat.
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Imobilizér a vše kolem
Tak od posledního řešení tady to dalo pokoj, tak jsem to zatím neřešil a do toho mě skolila choroba. No a dneska, když jsem musel nutně vyjet po čtyřech dnech tak v poho, ale po ujetí asi 15km, 10min. stání a opětovném nastartování, už se klíčku zhasnout nechtělo. Tak jsem jí dal menší pohlavek do plastu za volantem a ejhle klíček po následném otočení zhasnul. Takže to potvrzuje víceméně tu "anténu". Až se udělá lepší počasí a udělá se líp i mě, tak zkusim ten konektor.
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Imobilizér a vše kolem
Tak jsem se dnes vydal do kraje kabelů pod volantem a je to tedy kraj divoký.
Sundal jsem plast jak píše kolega mr.BSE a anténa na mě vykoukla hnad na kraji spínačky a od ní již zmíněný kabel. Jenže problém je v tom, že kabel je o dost delší než jsem čekal a vede někam do zadu za pojistkovou skříňku skrz dva sylné svazky kabelů s kterýmy se nedá nikam uhnout. Vypadá to, že ten kabílek vede opravdu až někam za pojistkovku a ještě je nacpanej mezi ty dva svazky kabelů. Nedá se tam ani pořádně sáhnout, ruce mám zdrápaný jak .., až to hezký neni a vísledek nula.
Kde dělám chybu ??
Sundal jsem plast jak píše kolega mr.BSE a anténa na mě vykoukla hnad na kraji spínačky a od ní již zmíněný kabel. Jenže problém je v tom, že kabel je o dost delší než jsem čekal a vede někam do zadu za pojistkovou skříňku skrz dva sylné svazky kabelů s kterýmy se nedá nikam uhnout. Vypadá to, že ten kabílek vede opravdu až někam za pojistkovku a ještě je nacpanej mezi ty dva svazky kabelů. Nedá se tam ani pořádně sáhnout, ruce mám zdrápaný jak .., až to hezký neni a vísledek nula.
Kde dělám chybu ??
Naposledy upravil(a) Benito dne 7.2.2011, pon 18:04, celkem upraveno 1 x.
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3176
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Imobilizér a vše kolem
Jestli je to stejný jako u 155ky, tak ten kabel vede do jednotky imobilizéru, a ta je pod přístrojovkou, musel jsem kvůli tomu sundat tu levou spodní část přístrojovky, abych se k tomu dostal.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Imobilizér a vše kolem
No jó, jenže tady by musela asi dolů celá přístrojvka a do toho teda nejdu, moc drátků, moc šroubků, moc fuj fuj
Snad mr.BSE nebo nějdo jiný poradí
Snad mr.BSE nebo nějdo jiný poradí
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Imobilizér a vše kolem
panove mam stejny problem... porad na mem GTV zustava svitit CODE (imo. se nenacte).
Zacalo to pozvolna...pouze kdyz jsem spechal... ...ale ted uz porad. Da se to obejit vyblikanim CODU pres plynovy pedal a kontrolku vstriku, ale pri kazdem startovani je to vcelku na mozek ...
Je mozne jednoduse vyradit imo. z provozu???!!!
Zacalo to pozvolna...pouze kdyz jsem spechal... ...ale ted uz porad. Da se to obejit vyblikanim CODU pres plynovy pedal a kontrolku vstriku, ale pri kazdem startovani je to vcelku na mozek ...
Je mozne jednoduse vyradit imo. z provozu???!!!
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
Re: Imobilizér a vše kolem
Imo nevyřadíš, tohle Alfa vymyslela skvěle
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Imobilizér a vše kolem
Dobrá rada nad zlato =D>
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
- Michal_Plzen
- Pozorovatel
- Příspěvky: 403
- Registrován: 26.1.2010, úte 19:36
Re: Imobilizér a vše kolem
jj... rada nad zlato...ale nejak to pujde. Pristi tyden razim do servisu a pry si poradi.
Bude to prvni zkusenost s novym servisem tak uvidim ... (tedy pro mne novym)
Bude to prvni zkusenost s novym servisem tak uvidim ... (tedy pro mne novym)
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI
Re: Imobilizér a vše kolem
Ptal ses, jestli jde imo jednoduše vyřadit z provozu, tak jsem ti odpověděl. NEJDE.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Imobilizér a vše kolem
Taky se obávám, že nejde. Tak snad někdo poradí, jak se k tomu konektoru dostat, aniž by musela palubka dolů.
Halóó, mr.BSE kde jste ?
Halóó, mr.BSE kde jste ?
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Imobilizér a vše kolem
Tak chlapi, poraďte jak se dostat k tomu konektoru ...
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(
The dark side of the Force
Re: Imobilizér a vše kolem
Dnes jsem z rozbité 156 vyndaval tento díl. Je to práce na 10 minut.
Nejdřív odmontuj plasty pod volantem (spodní, horní, pod horním je ještě jeden). Na rozpojení konektoru se dostaneš otvorem pod palubkou u pedálů. Konektor je nad spojkovým pedálem cca 30 cm od spodu palubky (viz foto).
Nejdřív odmontuj plasty pod volantem (spodní, horní, pod horním je ještě jeden). Na rozpojení konektoru se dostaneš otvorem pod palubkou u pedálů. Konektor je nad spojkovým pedálem cca 30 cm od spodu palubky (viz foto).
AR 156 2.5 V6
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.
Re: Imobilizér a vše kolem
Sry, nějak sem na toto téma opomněl
Nicméně je to jak píše Pavel V6. Já sem se tam dostával vrchem od volantu. Jestli to jde i od spojkovyho pedálu netuším, mně to šlo dobře i vrchem
Nicméně je to jak píše Pavel V6. Já sem se tam dostával vrchem od volantu. Jestli to jde i od spojkovyho pedálu netuším, mně to šlo dobře i vrchem
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Imobilizér a vše kolem
muzete nekdo poradit?
pry se musi pri vymene ridici jednotky sladit nova s imobilizerem?
je to pravda a jak narocna operace to je a taky jak draha?
diky.
pry se musi pri vymene ridici jednotky sladit nova s imobilizerem?
je to pravda a jak narocna operace to je a taky jak draha?
diky.
Re: Imobilizér a vše kolem
Tak mi ve středu zazlobila elektrika. Zůstala svítit kontrolka CODE a počítač navíc napsal záhadnou zprávu. System VDC failure. Go to dealer.
Nakonec jsem prolézal elektriku a bylo to relé IN.J. (v kastlíku před autobaterií). Kontakty úplně zelené, takže velký přechodový odpor a patrně se to snažilo najít zem jinou cestou. Stačilo to oškrábat, stříknout Kontoxem a závada sama zmizela.
Ta Alfa je fakt živý organismus.
Nakonec jsem prolézal elektriku a bylo to relé IN.J. (v kastlíku před autobaterií). Kontakty úplně zelené, takže velký přechodový odpor a patrně se to snažilo najít zem jinou cestou. Stačilo to oškrábat, stříknout Kontoxem a závada sama zmizela.
Ta Alfa je fakt živý organismus.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Re: Imobilizér a vše kolem
Jedu a stalo se mi to same, kontrloka VDC plus pocitac. Za deset minut se jeste pridruzila hlaska chyba kontroly motoru. Zkusim podle rady hledat vadu v rele a kabelech. Motor vrci bez problemu, auto jede normalne. Ma nekdo jeste nejako dobrou radu? Predem dekuji.Radar píše:Tak mi ve středu zazlobila elektrika. Zůstala svítit kontrolka CODE a počítač navíc napsal záhadnou zprávu. System VDC failure. Go to dealer.
Nakonec jsem prolézal elektriku a bylo to relé IN.J. (v kastlíku před autobaterií). Kontakty úplně zelené, takže velký přechodový odpor a patrně se to snažilo najít zem jinou cestou. Stačilo to oškrábat, stříknout Kontoxem a závada sama zmizela.
Ta Alfa je fakt živý organismus.
AR 156 Crosswagon Q4 1,9 JTD 16V
Re: Imobilizér a vše kolem
Michal_Plzen píše: Da se to obejit vyblikanim CODU pres plynovy pedal a kontrolku vstriku, ale pri kazdem startovani je to vcelku na mozek ...
Ciaoo. Co to je za fígl? Jak se to dělá? Auto mi stojí někde na síglišti a potřeboval bych s ním odjet.. A tahat se mi to nechce/nemůžu nemám oko..
Gardelone má GTV :-D
exAlfa Romeo 33 16v...
exAlfa Romeo 33 16v...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů