Imobilizér a vše kolem

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 25.1.2011, úte 13:28

Čus,
potřebuju a prosím o radu (chtěl jsem založit nové téma,ale nejde to a tak je to tady).
U 156 mi začíná zlobit imobilizér, stává se mi častějš a častějš,že zůstane svítit kontrolka klíčku a až třeba na po pátý zhasne a pak normál odfrčim. Zkoušel jsem projít kostru a nepomohlo to.
Co jsem zde na fóru vyhledal a vyčetl, tak by to asi mohla být "anténa imobilizéru". Takový ten kroužek okolo spínačky s konektorem, který stojí kolem litru. :shock: :cry:
A včera mi známej mekánik řekl, že prej ho ještě v autorizáku musí sladit s klíčema a ŘJ. Ten kus drátu. :smt013
Je to tak a nebo stačí vyměnit jenom ten kroužek ? Nebo nějaké jiné rady ? :smt100
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 25.1.2011, úte 17:29

enzo156 píše:Budiž mu odpuštěno. Navíc s dnešním počasím se to dá pochopit i jinak, že jo? :-D
Přesně tak jsem to myslel :hotovej
Ale zpátky k tématu, má s tím někdo zkušenost ? Prý to není žádná vzácnost, že ty "antény" odcházej. Podotýkám, že mám dva origo klíče-vystřelováky a že se to u obou chová stejně, takže v klíči to asi nebude. :cry:
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od mr.BSE » 25.1.2011, úte 18:10

Měl sem to stejný (naprosto :-D) oddělej plast pod a nad volantek a jdi po dratku (cernej), kterej vede smerem od plastu kolem spinacky dozadu (jakoze smerem k motoru), je tam zacvaklej pomoci malyho bilyho konektoru do jednotky immobilizeru, vytahni, napruz kontakty a vraz zpatky...

Mne to pomohlo a od ty doby klid =D>
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 25.1.2011, úte 18:19

Jou díkes :smt023
Vyzkouším a napíšu jak to dopadlo. Ještě mě tak napadá, že to vždycky zlobí, když jsou teploty kolem nuly. Vím, že je to asi nesmysl, ale když je teplejš a nebo mrzne jak v ruskym filmu, tak to nezlobí ..
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Kůrkyn » 25.1.2011, úte 20:55

anténa se kódovat nemusí, ta se jen vymění. Kódují se pouze klíče.

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 25.1.2011, úte 21:02

:diky :smt023
Ještě jsem někde četl, že to může dělat některé z relátek co jsou před baterkou (2.4 JTD).
A že prý k nim uhnívaj občas drátky, ale to se mi moc nezdá ..

Jirko ještě se blbě zeptám, jako že se vymění ta anténa a frčí se dál a nebo, že se vymění a pak se ještě musí překódovat klíče ?
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od mr.BSE » 28.1.2011, pát 20:19

Je to jako s radiem, když si našroubuješ novou antenu, tak taky nemusis znova ladit stanice :wink:
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 29.1.2011, sob 20:41

Mě to připadalo jako blbost, ale říkal mi to jeden mekánik, že u wv se to prej musí celý spárovat.
:diky
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 1.2.2011, úte 23:14

Tak od posledního řešení tady to dalo pokoj, tak jsem to zatím neřešil a do toho mě skolila choroba. No a dneska, když jsem musel nutně vyjet po čtyřech dnech tak v poho, ale po ujetí asi 15km, 10min. stání a opětovném nastartování, už se klíčku zhasnout nechtělo. Tak jsem jí dal menší pohlavek :smt075 do plastu za volantem a ejhle klíček po následném otočení zhasnul. Takže to potvrzuje víceméně tu "anténu". Až se udělá lepší počasí a udělá se líp i mě, tak zkusim ten konektor. :evil:
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 7.2.2011, pon 17:22

Tak jsem se dnes vydal do kraje kabelů pod volantem a je to tedy kraj divoký. :shock:
Sundal jsem plast jak píše kolega mr.BSE a anténa na mě vykoukla hnad na kraji spínačky a od ní již zmíněný kabel. Jenže problém je v tom, že kabel je o dost delší než jsem čekal a vede někam do zadu za pojistkovou skříňku skrz dva sylné svazky kabelů s kterýmy se nedá nikam uhnout. Vypadá to, že ten kabílek vede opravdu až někam za pojistkovku a ještě je nacpanej mezi ty dva svazky kabelů. Nedá se tam ani pořádně sáhnout, ruce mám zdrápaný jak .., až to hezký neni a vísledek nula. :cry:
Kde dělám chybu ??
Naposledy upravil(a) Benito dne 7.2.2011, pon 18:04, celkem upraveno 1 x.
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3176
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od rosso155 » 7.2.2011, pon 17:56

Jestli je to stejný jako u 155ky, tak ten kabel vede do jednotky imobilizéru, a ta je pod přístrojovkou, musel jsem kvůli tomu sundat tu levou spodní část přístrojovky, abych se k tomu dostal.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 7.2.2011, pon 18:08

No jó, jenže tady by musela asi dolů celá přístrojvka a do toho teda nejdu, moc drátků, moc šroubků, moc fuj fuj :cry:
Snad mr.BSE nebo nějdo jiný poradí :smt064
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Michal_Plzen
Pozorovatel

Příspěvky: 403
Registrován: 26.1.2010, úte 19:36

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Michal_Plzen » 7.2.2011, pon 18:17

:smt089 panove mam stejny problem... porad na mem GTV zustava svitit CODE (imo. se nenacte).
Zacalo to pozvolna...pouze kdyz jsem spechal... :smt013 ...ale ted uz porad. Da se to obejit vyblikanim CODU pres plynovy pedal a kontrolku vstriku, ale pri kazdem startovani je to vcelku na mozek ...

Je mozne jednoduse vyradit imo. z provozu???!!!
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od tuta146 » 7.2.2011, pon 18:21

Imo nevyřadíš, tohle Alfa vymyslela skvěle :wink: :-D
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 7.2.2011, pon 23:39

Dobrá rada nad zlato =D>
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Michal_Plzen
Pozorovatel

Příspěvky: 403
Registrován: 26.1.2010, úte 19:36

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Michal_Plzen » 8.2.2011, úte 20:51

jj... rada nad zlato...ale nejak to pujde. Pristi tyden razim do servisu a pry si poradi. :roll:

Bude to prvni zkusenost s novym servisem tak uvidim ... (tedy pro mne novym)
EX ... Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V 162 KW
ex Peugeot 205 1.9 Gti
ex Opel Kadet 2.0 GSI

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od tuta146 » 8.2.2011, úte 21:35

Ptal ses, jestli jde imo jednoduše vyřadit z provozu, tak jsem ti odpověděl. NEJDE.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 8.2.2011, úte 21:44

Taky se obávám, že nejde. Tak snad někdo poradí, jak se k tomu konektoru dostat, aniž by musela palubka dolů. :cry:
Halóó, mr.BSE kde jste ? :smt100
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Benito
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 2.10.2008, čtv 19:18
Bydliště: Nic než Praha

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Benito » 20.2.2011, ned 10:02

Tak chlapi, poraďte jak se dostat k tomu konektoru ... :smt100
EX:
Docela dost, hlavně od modrobílé vrtule ..
A.R. 166 2.4 JTD super sedan pro prďuchy ..
A.R. 145 TS už neni :o(
A.R. 156 2.4 JTD 2002' Ex
A.R. GTV 3.0 V6 24v už dělá radost jinde :o(


The dark side of the Force

Pavel V6
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 4.9.2007, úte 12:37
Bydliště: Plzeň

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Pavel V6 » 26.2.2011, sob 17:59

Dnes jsem z rozbité 156 vyndaval tento díl. Je to práce na 10 minut.
Nejdřív odmontuj plasty pod volantem (spodní, horní, pod horním je ještě jeden). Na rozpojení konektoru se dostaneš otvorem pod palubkou u pedálů. Konektor je nad spojkovým pedálem cca 30 cm od spodu palubky (viz foto).
Přílohy
antena imobilizeru
antena imobilizeru
fotka od spojkového pedálu
fotka od spojkového pedálu
AR 156 2.5 V6
AR Crosswagon Q4
AR 156 Sportwagon 1.9 JTD - EX
AR 156 Sportwagon 1.8 TS - R.I.P.

mr.BSE
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 3.3.2009, úte 11:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od mr.BSE » 26.2.2011, sob 18:38

Sry, nějak sem na toto téma opomněl :roll:
Nicméně je to jak píše Pavel V6. Já sem se tam dostával vrchem od volantu. Jestli to jde i od spojkovyho pedálu netuším, mně to šlo dobře i vrchem :smt023
Gracia Dio di è stato Niccola Romeo in Anonima Lombarda Fabbrica Automobili

pavek007

Příspěvky: 10
Registrován: 4.2.2010, čtv 18:34

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od pavek007 » 15.2.2012, stř 21:27

muzete nekdo poradit?
pry se musi pri vymene ridici jednotky sladit nova s imobilizerem?
je to pravda a jak narocna operace to je a taky jak draha?

diky.

Radar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 452
Registrován: 18.9.2008, čtv 16:21
Bydliště: Pardubice

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Radar » 21.4.2012, sob 12:56

Tak mi ve středu zazlobila elektrika. Zůstala svítit kontrolka CODE a počítač navíc napsal záhadnou zprávu. System VDC failure. Go to dealer.
Nakonec jsem prolézal elektriku a bylo to relé IN.J. (v kastlíku před autobaterií). Kontakty úplně zelené, takže velký přechodový odpor a patrně se to snažilo najít zem jinou cestou. Stačilo to oškrábat, stříknout Kontoxem a závada sama zmizela.
Ta Alfa je fakt živý organismus.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4

petr111

Příspěvky: 7
Registrován: 1.6.2012, pát 21:13

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od petr111 » 1.6.2012, pát 21:24

Radar píše:Tak mi ve středu zazlobila elektrika. Zůstala svítit kontrolka CODE a počítač navíc napsal záhadnou zprávu. System VDC failure. Go to dealer.
Nakonec jsem prolézal elektriku a bylo to relé IN.J. (v kastlíku před autobaterií). Kontakty úplně zelené, takže velký přechodový odpor a patrně se to snažilo najít zem jinou cestou. Stačilo to oškrábat, stříknout Kontoxem a závada sama zmizela.
Ta Alfa je fakt živý organismus.
Jedu a stalo se mi to same, kontrloka VDC plus pocitac. Za deset minut se jeste pridruzila hlaska chyba kontroly motoru. Zkusim podle rady hledat vadu v rele a kabelech. Motor vrci bez problemu, auto jede normalne. Ma nekdo jeste nejako dobrou radu? Predem dekuji.
AR 156 Crosswagon Q4 1,9 JTD 16V

Gardelone
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Registrován: 12.8.2007, ned 23:14
Bydliště: Ostrava

Re: Imobilizér a vše kolem

Příspěvek od Gardelone » 4.4.2014, pát 06:57

Michal_Plzen píše::smt089 Da se to obejit vyblikanim CODU pres plynovy pedal a kontrolku vstriku, ale pri kazdem startovani je to vcelku na mozek ...

Ciaoo. Co to je za fígl? Jak se to dělá? Auto mi stojí někde na síglišti a potřeboval bych s ním odjet.. A tahat se mi to nechce/nemůžu nemám oko..
Gardelone GTV :-D
exAlfa Romeo 33 16v...

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů