Giulietta - recenze, testy...
Giulietta - recenze, testy...
Zde můžete dávat odkazy na české i zahraniční testy na Jůlinku. Prosím před odkazem uvádějte testovanou motorizaci, pomůže to větší přehlednosti
[video]http://www.youtube.com/watch?v=mJPtcLc4GQY[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=LiXShKRD ... ure=fvwrel[/video]
Giulietta 1.4 T 120 k, Roman Poláček – Svět Mototrů:
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 362010.pdf
"Své hlavní přednosti Jůlinka předvádí při jízdě - však také stojí na zcela nové podvozkové platformě. Karoserie je velice tuhá, vůz však netrpí nadváhou. Nové zavěšení kol (vzadu víceprvkové) se spolu s velkým rozchodem a rozvorem stará o nadprůměrnou jízdní stabilitu a skvělou trakci. Řidič si vychutnává agilní a naprosto čitelné reakce na každý pokyn. Přesné a přímé řízení totiž dostalo novou generaci elektrického posilovače, který ve volantu ponechává slušnou dávku citu. Chválíme také precizní, i když trochu tužší řazení. Brzdový systém pracuje suverénně a s příjemnou gradací účinku. Prostě typická alfa, jejíž řízení si užíváte plnými doušky"
Giulietta 1.4 T 120 k, Petr Jansa - Motožurnál:
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/testy/ ... el--804031
“Nepřekonatelné jízdní vlastnosti, výtečné řazení a brzdy... Giulietta je zábavnější než etalon třídy Golf"
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Aleš Jungmann – Auto.cz
http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-giul ... ande-52225
"Alfa Romeo Giulietta vypadá božsky, v testovaném provedení má skvělý motor a na kvalitním povrchu také výborně jezdí. Jde o komplexní automobil bez výraznějších slabin, který je tentokráte opravdu schopný zaútočit na širokou konkurenci a přilákat do showroomů značky třeba i bývalého majitele Golfu, či Mazdy 3. Někdo může namítat, že nedostatek slabých míst vlastně znamená nedostatek charakteru a my s ním budeme hluboce... nesouhlasit. I Giulietta ho totiž má na rozdávání, stále vám stačí pouhé nasednutí a víte, že TOHLE JE ALFA. Nová, technicky vyspělá, (nejspíše) spolehlivá a k tomu navíc bez většiny kompromisů známých z minulých modelů. Zkrátka, stoletá dáma je letos neobyčejně ve formě."
Giulietta QV 1.75 TBi 235 k, Michal Fokt – Auto.cz:
http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-giul ... -gti-55315
"Giulietta Quadrifoglio Verde není puberťačka, ale zralá dívka se smyslem pro cestování ve velkém stylu"
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Richard Herbich - Speed
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 6-2010.pdf
"Je kultivovaná, rychlá, pohodlná, úsporná a krásná. A oproti takovému Golfu má věc, která autům v poslední době zoufale chybí. Charizma."
Giulietta 1.4 T 120 k / 1.4 T Multi-Air 170 k / 2.0 JTD 170 k, František Dvořák – iDnes.cz
http://auto.idnes.cz/alfa-zachranarka-z ... _testy_fdv
"Je skvělá. Etalon této kategorie - doposud nepřekonaný nejnovější VW Golf - se před ní musí sklonit" … "Má úžasně citlivé a ostré řízení. Jako byste po vozovce přejížděli rukou, jak je upovídané, na každý pohyb volantem reaguje hbitě a bez okolků. Řízení měly Alfy vždycky skvělé, ale v Giuliettě funguje jak má všecko" … "Podvozek je dokonale neutrální, auto se dá nádherně řídit plynem. Za volantem cítíte, jak jsou karoserie o podvozek dokonale tuhé. Giulietta jistě drží stopu a do každé zatáčky se vrhá, jako by byla poslední. V zatáčce přesně víte, jak kola pracují na asfaltu a včas se dozvíte, že pneumatiky ztrácejí adhezi. Je dokonale čitelná a až neuvěřitelně dlouho to trvá, než začne klouzat."
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Ondrej Rabatin - Automagazín
http://www.webnoviny.sk/automagazin/tes ... lanok.html
"Zájdite na testovaciu jazdu a garantujem vám, že sa do nej zamilujete. V tomto prípade sa však nemusíte báť, že z toho zamilovania po čase vytriezviete. Giulietta je nie len krásne, ale aj prakticky využiteľné auto, a tak by vám nič nemalo brániť v šťastnom spoločnom cestovaní životom."
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Steve Cropley - Autocar
http://www.jenpromuze.cz/supercars/test ... a?page=0,0
"Alfa je zpět jakožto výrobce dostupných aut pro náročnější řidiče. MiTo ukázalo, že to Italové umějí po stránce designu a marketingu. Giulietta (a to vám soukromě potvrdí i její konstruktéři) je o poznání dokonalejší, mnohem dále v uskutečnění snahy vyrábět auta, jejichž majitelé budou jejich řízení milovat. A dává to patřičně najevo."
A lahůdka na konec:
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k vs. BMW 1, - Auto Tip
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 6_2010.pdf
"Také nevěříte při pohledu na konečné pořadí svým očím? Ano, Alfa Romeo Giulietta 1.4T MultiAir porazila BMW 120i. Jde o designovou superstar a hotovou stylovku, prestižní charakter je znát. Když se k tomu přidá moderní motor se slušným výkonem a spotřebou, pohodlný, přitom jistý podvozek a navrch se to ozdobí v porovnání s předraženým BMW slušnou cenou, je vítězství nasnadě. Dnes bude zasazovat knokaut někdo jiný než BMW..."
Výsledky crash testů Euro NCAP: http://www.auto.cz/euro-ncap-alfa-romeo-giulietta-22694
Auto roku 2011 Klubu motoristických novinářů v ČR: http://www.auto.cz/auto-roku-2011-kmn-a ... etta-53193
[video]http://www.youtube.com/watch?v=mJPtcLc4GQY[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=LiXShKRD ... ure=fvwrel[/video]
Giulietta 1.4 T 120 k, Roman Poláček – Svět Mototrů:
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 362010.pdf
"Své hlavní přednosti Jůlinka předvádí při jízdě - však také stojí na zcela nové podvozkové platformě. Karoserie je velice tuhá, vůz však netrpí nadváhou. Nové zavěšení kol (vzadu víceprvkové) se spolu s velkým rozchodem a rozvorem stará o nadprůměrnou jízdní stabilitu a skvělou trakci. Řidič si vychutnává agilní a naprosto čitelné reakce na každý pokyn. Přesné a přímé řízení totiž dostalo novou generaci elektrického posilovače, který ve volantu ponechává slušnou dávku citu. Chválíme také precizní, i když trochu tužší řazení. Brzdový systém pracuje suverénně a s příjemnou gradací účinku. Prostě typická alfa, jejíž řízení si užíváte plnými doušky"
Giulietta 1.4 T 120 k, Petr Jansa - Motožurnál:
http://www.rozhlas.cz/motozurnal/testy/ ... el--804031
“Nepřekonatelné jízdní vlastnosti, výtečné řazení a brzdy... Giulietta je zábavnější než etalon třídy Golf"
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Aleš Jungmann – Auto.cz
http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-giul ... ande-52225
"Alfa Romeo Giulietta vypadá božsky, v testovaném provedení má skvělý motor a na kvalitním povrchu také výborně jezdí. Jde o komplexní automobil bez výraznějších slabin, který je tentokráte opravdu schopný zaútočit na širokou konkurenci a přilákat do showroomů značky třeba i bývalého majitele Golfu, či Mazdy 3. Někdo může namítat, že nedostatek slabých míst vlastně znamená nedostatek charakteru a my s ním budeme hluboce... nesouhlasit. I Giulietta ho totiž má na rozdávání, stále vám stačí pouhé nasednutí a víte, že TOHLE JE ALFA. Nová, technicky vyspělá, (nejspíše) spolehlivá a k tomu navíc bez většiny kompromisů známých z minulých modelů. Zkrátka, stoletá dáma je letos neobyčejně ve formě."
Giulietta QV 1.75 TBi 235 k, Michal Fokt – Auto.cz:
http://www.auto.cz/test-alfa-romeo-giul ... -gti-55315
"Giulietta Quadrifoglio Verde není puberťačka, ale zralá dívka se smyslem pro cestování ve velkém stylu"
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Richard Herbich - Speed
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 6-2010.pdf
"Je kultivovaná, rychlá, pohodlná, úsporná a krásná. A oproti takovému Golfu má věc, která autům v poslední době zoufale chybí. Charizma."
Giulietta 1.4 T 120 k / 1.4 T Multi-Air 170 k / 2.0 JTD 170 k, František Dvořák – iDnes.cz
http://auto.idnes.cz/alfa-zachranarka-z ... _testy_fdv
"Je skvělá. Etalon této kategorie - doposud nepřekonaný nejnovější VW Golf - se před ní musí sklonit" … "Má úžasně citlivé a ostré řízení. Jako byste po vozovce přejížděli rukou, jak je upovídané, na každý pohyb volantem reaguje hbitě a bez okolků. Řízení měly Alfy vždycky skvělé, ale v Giuliettě funguje jak má všecko" … "Podvozek je dokonale neutrální, auto se dá nádherně řídit plynem. Za volantem cítíte, jak jsou karoserie o podvozek dokonale tuhé. Giulietta jistě drží stopu a do každé zatáčky se vrhá, jako by byla poslední. V zatáčce přesně víte, jak kola pracují na asfaltu a včas se dozvíte, že pneumatiky ztrácejí adhezi. Je dokonale čitelná a až neuvěřitelně dlouho to trvá, než začne klouzat."
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Ondrej Rabatin - Automagazín
http://www.webnoviny.sk/automagazin/tes ... lanok.html
"Zájdite na testovaciu jazdu a garantujem vám, že sa do nej zamilujete. V tomto prípade sa však nemusíte báť, že z toho zamilovania po čase vytriezviete. Giulietta je nie len krásne, ale aj prakticky využiteľné auto, a tak by vám nič nemalo brániť v šťastnom spoločnom cestovaní životom."
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k, Steve Cropley - Autocar
http://www.jenpromuze.cz/supercars/test ... a?page=0,0
"Alfa je zpět jakožto výrobce dostupných aut pro náročnější řidiče. MiTo ukázalo, že to Italové umějí po stránce designu a marketingu. Giulietta (a to vám soukromě potvrdí i její konstruktéři) je o poznání dokonalejší, mnohem dále v uskutečnění snahy vyrábět auta, jejichž majitelé budou jejich řízení milovat. A dává to patřičně najevo."
A lahůdka na konec:
Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k vs. BMW 1, - Auto Tip
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... 6_2010.pdf
"Také nevěříte při pohledu na konečné pořadí svým očím? Ano, Alfa Romeo Giulietta 1.4T MultiAir porazila BMW 120i. Jde o designovou superstar a hotovou stylovku, prestižní charakter je znát. Když se k tomu přidá moderní motor se slušným výkonem a spotřebou, pohodlný, přitom jistý podvozek a navrch se to ozdobí v porovnání s předraženým BMW slušnou cenou, je vítězství nasnadě. Dnes bude zasazovat knokaut někdo jiný než BMW..."
Výsledky crash testů Euro NCAP: http://www.auto.cz/euro-ncap-alfa-romeo-giulietta-22694
Auto roku 2011 Klubu motoristických novinářů v ČR: http://www.auto.cz/auto-roku-2011-kmn-a ... etta-53193
Naposledy upravil(a) Honza R. dne 12.3.2011, sob 22:12, celkem upraveno 2 x.
Re: Giulietta - recenze, testy...
teď by měl dovozce ty články nakopírovat a strkat je do různejch novin jako reklamu, některý jiný automobilky to už dělaj
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Giulietta - recenze, testy...
Ještě o kousek dolů s cenou a bude to konkurenceschopné, v čechách ale s touto cenou díru do světa i bez neotřesitelnou kvalitu auta díky testům neudělá... Bohužel
AR 159 SW 2,4 jtd 147kw - 2006
Re: Giulietta - recenze, testy...
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Giulietta - recenze, testy...
mě se strašně líbí, jak na starších alfách všichni kritizovali zpracování, drncání, spolehlivost atd. a když nějaká nová konečně tyto neduhy nemá, tak zas všichni kritizují, že ztratila charakter....
Já si taky myslím, že 147 byl lepší "sporťák" než Giulietta - ale k čemu je to dobré, když se to auto tak dobře neprodávalo, automobilka na něm nevydělávala a ještě ve všech žebříccích spolehlivosti bylo poslední? (což není překvapení, protože třeba podvozek musí logicky odejít dřív než u Golfa atd.).
je to taková klasika.... všichni by chtěli ultimativní Alfy, ale pak by si je nikdo stejně nekoupil.... (mluvím samozřejmě o koupi NOVÉHO auta - to je to, co automobilku živí....)
virtuálních srdcařů je hodně, ale když se pak láme chleba a měli by jít vysypat 600 tyček za auto, tak jaksi skutek utek....
Já si taky myslím, že 147 byl lepší "sporťák" než Giulietta - ale k čemu je to dobré, když se to auto tak dobře neprodávalo, automobilka na něm nevydělávala a ještě ve všech žebříccích spolehlivosti bylo poslední? (což není překvapení, protože třeba podvozek musí logicky odejít dřív než u Golfa atd.).
je to taková klasika.... všichni by chtěli ultimativní Alfy, ale pak by si je nikdo stejně nekoupil.... (mluvím samozřejmě o koupi NOVÉHO auta - to je to, co automobilku živí....)
virtuálních srdcařů je hodně, ale když se pak láme chleba a měli by jít vysypat 600 tyček za auto, tak jaksi skutek utek....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulietta - recenze, testy...
mne osobne sa nepaci dizajn...co sa tyka motorickych veci tak tam nepoviem zle slovo ale proste ten vycumeny vyraz á la mito nie je podla mojho gusta a to tam asi popisal aj autor clanku....ale tak 100 ludi, 100 chuti
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Giulietta - recenze, testy...
jo jo, tak design je opravdu věc, kde se chyby dají najít (já je teda spíš vidím vevnitř než zvenku....). Mě šlo spíš o takové ty stesky že to "není ono" po jízdní stránce.... (kterou osobně pořád považuju jaksi za podstatu auta )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulietta - recenze, testy...
jasne ze jazdna stranka je podstata auta o tom nie je rec...ja tu narazam skor na dizajnovu stranku...aj dizajn robi vela...ja sa len zhodujem v tom, ze ten dizajn nie je ono (aspon podla mojho gusta)...proste sa mi nepaci ale ako som napisala kazdy ma iny vkus
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Giulietta - recenze, testy...
Co bychom si povídali, Brera je prostě nepřekonatelná ale Jůlinka má rozhodně šmrnc, není přehnaná, ale přesto je svá... originální a přitažlivá. Určitě se za ní otočí více lidí, než za nenápadným (či nenápaditým?) Golfem.
Na serveru Auto.it právě vyšel obsáhlý test Giulietty QV s překvapivým výsledkem. Čas na okruhu nachlup stejný jako Golf GTI a ostatní naměřené hodnoty jako přes kopírák:
Giulietta QV 1.75 TBi 173 kW / 235 k
http://www.auto.it/prove/alfa_romeo/giu ... a+passione
Měření
maximální rychlost ......................... 233 km/hod
brzdná dráha ze 100 km/hod ........ 36,8 m
zrychlení 0-100 km/hod ..................7,01 sec
zrychlení 0-1000 m ...................... 26,98 sec
pružné zrychlení 80-120 km/hod ... 8,20 sec
spotřeba dálníce ........................... 9,301 km / l
spotřeba město .......................... 10,815 km / l
čas na okruhu .............................. 3 '07"50
Golf GTI 2.0 TSI 155 kW / 210 k
http://www.auto.it/prove/volkswagen/gol ... Golf%2BGTI
Měření
maximální rychlost ......................... 241 km/hod
brzdná dráha ze 100 km/hod ........ 37,2 m
zrychlení 0-100 km/hod ..................6,76 sec
zrychlení 0-1000 m ...................... 26,67 sec
pružné zrychlení 80-120 km/hod ... 8,73 sec
spotřeba dálníce ......................... 11,206 km / l
spotřeba město .......................... 10,307 km / l
čas na okruhu .............................. 3 '07"50
................................................. GIULIETTA QV ........... GOLF GTI
Běžná cena ............................... 716 000 Kč ............. 724 600 Kč
Akční cena ................................................................. 667 000 Kč
5 dveří ........................................ standard ............. + 26 500 Kč
Automatická klimatizace ............. standard ............... + 5 900 Kč
USB vstup …................................ standard ............... + 4 500 Kč
Rádio CD + MP3 + 8 repro .......... standard ................. standard
Bezklíčové startování …............... standard ............... + 8 600 Kč
Ceník Golf
http://www.volkswagen.cz/pdf_gen/golf.pdf
Ceník Giulietta
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... tta(4).pdf
Výkonově srovnatelná konkurence (ceny v základu):
AUDI A3 (2.0 TFSI 147 kW / 200 k) ........... 737 200 Kč
http://app.audi.cz/ceniky/A3_cenik.pdf
BMW 1 (120i 125 kW / 170 k) ................... 708 750 Kč
BMW 1 (130i 190 kW / 258 k) ................... 917 500 Kč
http://www.bmw.cz/cz/cs/_teaserpool/dow ... nload=true
Ještě jsem hledal Ford Focus, ale ani ST, ani RS se už nenabízí, motory končí na 182 koních,
1.6 Eco Boost (134 kW / 182 k) ................ 604 990 Kč
http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=id
no a k němu je konkurence Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k za 586 000 Kč
Na serveru Auto.it právě vyšel obsáhlý test Giulietty QV s překvapivým výsledkem. Čas na okruhu nachlup stejný jako Golf GTI a ostatní naměřené hodnoty jako přes kopírák:
Giulietta QV 1.75 TBi 173 kW / 235 k
http://www.auto.it/prove/alfa_romeo/giu ... a+passione
Měření
maximální rychlost ......................... 233 km/hod
brzdná dráha ze 100 km/hod ........ 36,8 m
zrychlení 0-100 km/hod ..................7,01 sec
zrychlení 0-1000 m ...................... 26,98 sec
pružné zrychlení 80-120 km/hod ... 8,20 sec
spotřeba dálníce ........................... 9,301 km / l
spotřeba město .......................... 10,815 km / l
čas na okruhu .............................. 3 '07"50
Golf GTI 2.0 TSI 155 kW / 210 k
http://www.auto.it/prove/volkswagen/gol ... Golf%2BGTI
Měření
maximální rychlost ......................... 241 km/hod
brzdná dráha ze 100 km/hod ........ 37,2 m
zrychlení 0-100 km/hod ..................6,76 sec
zrychlení 0-1000 m ...................... 26,67 sec
pružné zrychlení 80-120 km/hod ... 8,73 sec
spotřeba dálníce ......................... 11,206 km / l
spotřeba město .......................... 10,307 km / l
čas na okruhu .............................. 3 '07"50
Já bych řekl, že konkuruje tvrdě:facny píše:Ještě o kousek dolů s cenou a bude to konkurenceschopné
................................................. GIULIETTA QV ........... GOLF GTI
Běžná cena ............................... 716 000 Kč ............. 724 600 Kč
Akční cena ................................................................. 667 000 Kč
5 dveří ........................................ standard ............. + 26 500 Kč
Automatická klimatizace ............. standard ............... + 5 900 Kč
USB vstup …................................ standard ............... + 4 500 Kč
Rádio CD + MP3 + 8 repro .......... standard ................. standard
Bezklíčové startování …............... standard ............... + 8 600 Kč
Ceník Golf
http://www.volkswagen.cz/pdf_gen/golf.pdf
Ceník Giulietta
http://www.alfaromeo.cz/UserFiles/File/ ... tta(4).pdf
Výkonově srovnatelná konkurence (ceny v základu):
AUDI A3 (2.0 TFSI 147 kW / 200 k) ........... 737 200 Kč
http://app.audi.cz/ceniky/A3_cenik.pdf
BMW 1 (120i 125 kW / 170 k) ................... 708 750 Kč
BMW 1 (130i 190 kW / 258 k) ................... 917 500 Kč
http://www.bmw.cz/cz/cs/_teaserpool/dow ... nload=true
Ještě jsem hledal Ford Focus, ale ani ST, ani RS se už nenabízí, motory končí na 182 koních,
1.6 Eco Boost (134 kW / 182 k) ................ 604 990 Kč
http://www.ford.cz/cs/BlobServer?blobta ... blobkey=id
no a k němu je konkurence Giulietta 1.4 T Multi-Air 170 k za 586 000 Kč
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Giulietta - recenze, testy...
to pruzne zrychlenie je akoze realna hodnota???? lebo ja mam cas 4,8 z 80-120 km/h
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Giulietta - recenze, testy...
Ale na čtveráka,né
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Giulietta - recenze, testy...
no hej na 4q v clanku som sa nedocitala na ktorom to oni robili...ale tak co sa na SR fore riesilo tak testovali to na 3q a 4q...preto som ostala kusok mimo ze teda asi niekde je chyba
EDIT: aha asi to robili na 6q ak teda VI znamena rimsku 6 to by teda davalo logiku
EDIT: aha asi to robili na 6q ak teda VI znamena rimsku 6 to by teda davalo logiku
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Giulietta - recenze, testy...
Tak to hej,už jsem myslel,že jsi to dala čipnout na 300 poníků
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Giulietta - recenze, testy...
to by potom trebalo vacsie upravy nez len cip
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Giulietta - recenze, testy...
Nějaký další testík 2,0 JTDm s výkonem 140 koní http://www.autorevue.cz/test-alfa-giuli ... a/ch-41657
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
Re: Giulietta - recenze, testy...
Julča nezná bratra:
Giulietta QV 1.75 TBi 235 k vs. Mito QV 1.4 T Multi-Air 170 k
http://www.autoexpress.cz/testy-aut/alf ... ctyrlistku
"Giulietta vás dokáže přilepit do sedaček takřka v jakékoliv rychlosti a při jakémkoliv zařazeném stupni. Reakce na plynový pedál je brutální. Předjíždět s ní je radost díky parádní dynamice a zvuku, jenž zrychlení doprovází. O tom si menší MiTo může nechat leda zdát" ... "Podvozek Giulietty navíc mnohem lépe filtruje nerovnosti. Auto se navíc skvěle vede do zatáček, strmé a přesné řízení s relativně slušnou vazbou myšlenky na sportovní jízdu jen podporuje" ... "I přes veškeré tóčo, které Giulietta předvádí je ale oproti MiTu vyrovnaná, umí být pohodlná a klidně si ji dokážeme představit jako jediné auto v rodině."
Giulietta QV 1.75 TBi 235 k vs. Mito QV 1.4 T Multi-Air 170 k
http://www.autoexpress.cz/testy-aut/alf ... ctyrlistku
"Giulietta vás dokáže přilepit do sedaček takřka v jakékoliv rychlosti a při jakémkoliv zařazeném stupni. Reakce na plynový pedál je brutální. Předjíždět s ní je radost díky parádní dynamice a zvuku, jenž zrychlení doprovází. O tom si menší MiTo může nechat leda zdát" ... "Podvozek Giulietty navíc mnohem lépe filtruje nerovnosti. Auto se navíc skvěle vede do zatáček, strmé a přesné řízení s relativně slušnou vazbou myšlenky na sportovní jízdu jen podporuje" ... "I přes veškeré tóčo, které Giulietta předvádí je ale oproti MiTu vyrovnaná, umí být pohodlná a klidně si ji dokážeme představit jako jediné auto v rodině."
Alfa Brera 1750 TBi
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
Já ji tak chci [-o< [-o< [-o<
Už mě ty dýzly vůbec nebavěj
Už mě ty dýzly vůbec nebavěj
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3816
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
a já ji budu mít heč, teď jenom na tapetě v PC ale za 5let bude stát místo SW.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulietta - recenze, testy...
http://www.independent.co.uk/life-style ... 53429.html
"existují tři skupiny kupců automobilů:
- první skupina bere automobil jako užitný předmět
- druhá skupina chce něco víc a kupuje často německé automobily, ne proto, že jsou lepší (ony někdy nejsou), ale jen proto, že si myslí, že jsou lepší
- třetí skupina jsou lidé, kteří opravdu rozumí autům a chtějí to nejlepší, pro ty je tu Alfa Romeo"
"existují tři skupiny kupců automobilů:
- první skupina bere automobil jako užitný předmět
- druhá skupina chce něco víc a kupuje často německé automobily, ne proto, že jsou lepší (ony někdy nejsou), ale jen proto, že si myslí, že jsou lepší
- třetí skupina jsou lidé, kteří opravdu rozumí autům a chtějí to nejlepší, pro ty je tu Alfa Romeo"
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Giulietta - recenze, testy...
konečně novinář, co rozumí autům a je objektivní
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Gionardi
- Štamgast
- Příspěvky: 868
- Registrován: 1.5.2007, úte 15:18
- Bydliště: Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulietta - recenze, testy...
Vyzkoušel jsem QV v Motortecu - no oproti standartní verzi 100:1 - podvozek OK - zrychlení odpovídající udanému výkonu. Pravdou je to, že reakce a dynamika oproti mojí malé je slabší.
Beru v potaz že je kapku těšší - to dorovnává těmi 40CV navíc. Ale je to standart - pokud se do toho dá nějaký ten posilující element* bude to super karka. Jo a ma to skvělou řadící páku
Beru v potaz že je kapku těšší - to dorovnává těmi 40CV navíc. Ale je to standart - pokud se do toho dá nějaký ten posilující element* bude to super karka. Jo a ma to skvělou řadící páku
fajne je byt Alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Re: Giulietta - recenze, testy...
jo jo, ty reakce na plyn atd. to máš asi taky vylepšené chipem, takže je jasné, že z toho Mita máš lepší pocit....
Taky se tím QV musím projet, nějak nebyl čas posledně....
Taky se tím QV musím projet, nějak nebyl čas posledně....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulietta - recenze, testy...
Alfa Romeo 156, 1.9 JTD M-Jet, 103kW, r.v. 2004 FL sedan
Chevrolet Cruze 2.0 VCDI, 92kW, r.v. 2010.
Chevrolet Cruze 2.0 VCDI, 92kW, r.v. 2010.
Re: Giulietta - recenze, testy...
tak pravda, bylo by příjemné, kdyby ty dvě sekundy rozdílu byly ve prospěch Alfy, ale co se dá dělat.... Doba, kdy VW dělalo směšné popelnice (například doba Golfu IV. vs Alfa 147) jsou pryč....
2s v čase kolem 3 minuty je prd.... Když pominu spekulace že 3dv kastle bude asi trošku tužší než 5dv, tak rozdíl bych asi hlavně viděl v tom, že Golf má DSG (jestli jsem to video dobře pochopil), které prostě řadí rychleji a hlavně má řidič furt obě ruce na volantu....
No ale dle tabulky je ten Golf o 100kg těžší (!!!), takže to asi ta Alfa vyhrát měla....
Ještě bychom tady mohli spekulovat nad průběhem výkonu, kdy Alfa má vyšší krouťák i max výkon, ale Golf je zas dvoulitr, takže ta křivka výkonu bude asi lepší....
2s v čase kolem 3 minuty je prd.... Když pominu spekulace že 3dv kastle bude asi trošku tužší než 5dv, tak rozdíl bych asi hlavně viděl v tom, že Golf má DSG (jestli jsem to video dobře pochopil), které prostě řadí rychleji a hlavně má řidič furt obě ruce na volantu....
No ale dle tabulky je ten Golf o 100kg těžší (!!!), takže to asi ta Alfa vyhrát měla....
Ještě bychom tady mohli spekulovat nad průběhem výkonu, kdy Alfa má vyšší krouťák i max výkon, ale Golf je zas dvoulitr, takže ta křivka výkonu bude asi lepší....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti