Čaute,
tak tohle je první GTV s V12 který vidím.. parádní...
http://www.autoforum.cz/tuning/alfa-rom ... -tak-napul
Alfa Romeo GTV V12 Bi-motore
- theminson
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 12.2.2010, pát 07:40
- Bydliště: Uničov - Olomoucký kraj
Alfa Romeo GTV V12 Bi-motore
Ford Focus I 2.0 16V - 131HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
ex. Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - 202HP
ex. Peugeot 309 1.4 - 75HP
ex. Mazda 323F BA 1.5 - 88HP
ex. Peugeot 106 1.1 - 60HP
Re: Alfa Romeo GTV V12 Bi-motore
Jak tohle rozumně uregulovat fakt nevím..u vojenskýho speciálu mi to jasný je,tam se žádný
excelentní vlastnosti nečekaj, ale sladit okamžitej výkon obou agregátů není v detailu v lidských silách,druhák mít v kufru dalších 300kg je pitomost, protože rozložení hmotnosti
z konstrukce původního vozu dělá nějaké jízdní vlastnosti..přidat 200+ koní za cenu nárůstu
váhy 300kg na zadku je ztráta dynamickejch vlastností...sice to váží jako nissan GT-R,výkon to má jako nissan GT-R no určitě to nepojede jako nissan GT-R...:-).lokomotiva pro přímou jízdu..
/pokud nemají oba motory okamžitej výkon stejnej a podvozek memá mezinápravový
řešení rozdělení výkonu s inteligentním přenosem na kola, tak se vlastně nápravy" podivný 4x4 "částečně přetlačujou..
což není totéž, jako když je jedna náprava nehnaná a jen se odvaluje..na takovýhle
4-kolce bych teda v mokru jet nechtěl ani náhodou..myslím, že koupit starou Breru 4x4 a zastavět do GTV její podvozek, překopat motor na 450 koní bude celkově jednodušší a výsledek se bude aspon blížit pojmu silný auto.
Prostě motor 3.2 JTS s klikou z GM osolit aspoň na těch 400, přenést komplet podvozkovou platformu , a není co vyvíjet., váha by byla nižší než u Brery 4x4 3.2 V6 /i tak cca 1600kg+/ a.rychlá lokomotiva na úrovni doby bude na světe.. tohle je ve výsledku něco na ten způsob, no jízdně si tenhle "mazec" z hlediska rozložení hmotnosti a hnacích sil představit neumím....drahá pitomost a recese.--.co všechno se dá uplácat...GTV v základu, odlehčený o metrák ,případně 300cvalíků.na základní váze.dál bych to moc neřešil a koupil případně radši koníka.z Maranella.
excelentní vlastnosti nečekaj, ale sladit okamžitej výkon obou agregátů není v detailu v lidských silách,druhák mít v kufru dalších 300kg je pitomost, protože rozložení hmotnosti
z konstrukce původního vozu dělá nějaké jízdní vlastnosti..přidat 200+ koní za cenu nárůstu
váhy 300kg na zadku je ztráta dynamickejch vlastností...sice to váží jako nissan GT-R,výkon to má jako nissan GT-R no určitě to nepojede jako nissan GT-R...:-).lokomotiva pro přímou jízdu..
/pokud nemají oba motory okamžitej výkon stejnej a podvozek memá mezinápravový
řešení rozdělení výkonu s inteligentním přenosem na kola, tak se vlastně nápravy" podivný 4x4 "částečně přetlačujou..
což není totéž, jako když je jedna náprava nehnaná a jen se odvaluje..na takovýhle
4-kolce bych teda v mokru jet nechtěl ani náhodou..myslím, že koupit starou Breru 4x4 a zastavět do GTV její podvozek, překopat motor na 450 koní bude celkově jednodušší a výsledek se bude aspon blížit pojmu silný auto.
Prostě motor 3.2 JTS s klikou z GM osolit aspoň na těch 400, přenést komplet podvozkovou platformu , a není co vyvíjet., váha by byla nižší než u Brery 4x4 3.2 V6 /i tak cca 1600kg+/ a.rychlá lokomotiva na úrovni doby bude na světe.. tohle je ve výsledku něco na ten způsob, no jízdně si tenhle "mazec" z hlediska rozložení hmotnosti a hnacích sil představit neumím....drahá pitomost a recese.--.co všechno se dá uplácat...GTV v základu, odlehčený o metrák ,případně 300cvalíků.na základní váze.dál bych to moc neřešil a koupil případně radši koníka.z Maranella.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV V12 Bi-motore
dal bych to do sekce tuzing
citace: (synchronizace fungování obou motorů musí být nesmírné složitá)
protože tam žádná není, je jen otázkou času, až se mu skočí rozvodák na jednom motoru
takováhle volovina mě nenapadla ani ve snu a to že mám divoký sny
citace: (synchronizace fungování obou motorů musí být nesmírné složitá)
protože tam žádná není, je jen otázkou času, až se mu skočí rozvodák na jednom motoru
takováhle volovina mě nenapadla ani ve snu a to že mám divoký sny
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo GTV V12 Bi-motore
Tak ono tohle neni prvni a urcite ani posledni zastavba druhyho motoru. Kdyz bych mel uvest konkretni pripad tak nekde na youtube bylo video s Opelem Corsa co mel dva motory z Calibry Turbo, ten mel dokonce ne palubce i dva otackomery a dalsi budiky, jezdil s tim sprinty, jak to auto celkove funguje netusim, ale asi nejak jo.
Citroen dokonce vyrabel model 2CV ve vyvozni verzi pro afriku se dvema motory, potrebovaly 4x4 ale byly liny vyvyjet mezinapravovej diferak tak tam souply dva motory, 2CV Sahara se to tusim menovalo.
Citroen dokonce vyrabel model 2CV ve vyvozni verzi pro afriku se dvema motory, potrebovaly 4x4 ale byly liny vyvyjet mezinapravovej diferak tak tam souply dva motory, 2CV Sahara se to tusim menovalo.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Alfa Romeo GTV V12 Bi-motore
http://www.ulozto.cz/hledej/?q=top+gear+cz+s01e10+avi
Něco z Top gearu - potáhnout na 17:15 audi TT trošku jinak, alá GTV V12 Bi-motore
Ale jak bylo psáno,koní hromada ale.....
Něco z Top gearu - potáhnout na 17:15 audi TT trošku jinak, alá GTV V12 Bi-motore
Ale jak bylo psáno,koní hromada ale.....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host