Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Ahoj, tak se podarilo napichnout Alfonsa na diag a zkoumal jsem jakou mam smes pri jizde na LPG.
Co na to rikate?Je ta smes OK?
na obrazku -zacatek je volnobeh a pote je to okolo 3000RPM na neutral.
H.
Co na to rikate?Je ta smes OK?
na obrazku -zacatek je volnobeh a pote je to okolo 3000RPM na neutral.
H.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Myslim,ze toto je len lambda faktor.
Zmeraj este napetie. Malo by kolisat od 0,2 do 0,8
Zmeraj este napetie. Malo by kolisat od 0,2 do 0,8
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Aha, ja zmeril stechiometrický poměr paliva.OK zmerim i napeti jak pises.
nicmene jsem vycetl, ze:
pokud je Lambda větší než 1 = chudá
pokud je Lambda méně než 1 = bohatá
Takze, podle meho mereni mam smes dobrou(ani ne bohatou, ani ne chudou)
Je tak?
u napeti by to melo byt takto, ale zalezi o jaky typ lambdy se jedna:
Lambda 0-1V - tato lambda je nejběžnější, chudá směs vykazuje cca 0,1V a bohatá směs 0,9V
Lambda 1-0V - je uplně stejná jak ta vrchní, akorát ukazuje obráceně---kupř. bohatá směs má napětí 0,1V
Lambda 0-5V - chudá směs cca 0,2V, bohatá směs cca 4,8V - to jsou odhady
Lambda 5-0V - opačně jak předchozí
Mam AR166 166KW ro 98
Vim, ze ta lambda je tam pouze jedna, ale nevite nekdo kolik ma dratu?
respektive na jakem dratu a ve kterem miste to mam merit?
H.
nicmene jsem vycetl, ze:
pokud je Lambda větší než 1 = chudá
pokud je Lambda méně než 1 = bohatá
Takze, podle meho mereni mam smes dobrou(ani ne bohatou, ani ne chudou)
Je tak?
u napeti by to melo byt takto, ale zalezi o jaky typ lambdy se jedna:
Lambda 0-1V - tato lambda je nejběžnější, chudá směs vykazuje cca 0,1V a bohatá směs 0,9V
Lambda 1-0V - je uplně stejná jak ta vrchní, akorát ukazuje obráceně---kupř. bohatá směs má napětí 0,1V
Lambda 0-5V - chudá směs cca 0,2V, bohatá směs cca 4,8V - to jsou odhady
Lambda 5-0V - opačně jak předchozí
Mam AR166 166KW ro 98
Vim, ze ta lambda je tam pouze jedna, ale nevite nekdo kolik ma dratu?
respektive na jakem dratu a ve kterem miste to mam merit?
H.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Fiascan nepodporuje meranie napetia lambdy?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
no to je fakt.
co zas vymyslim za slozitosti :-)
co zas vymyslim za slozitosti :-)
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Teď se mi stalo jak sou velky pařáky, když sem mel auto celý den na parkovišti v prácí svítilo na to sluníčko a ve dve prijdu k autu,nastartuju a plyn se chtel prepnout hned tak sem to proslapl a pak kdyz sem chtel jet tak vubec nechtela na volnobeh dobry ale kdyz sem prislapl plyn tak se to dusilo a kuckalo a nechtelo to jet. Až kdyz sem to chcipl a znovu nastartoval nechal na benzinu tak to bylo dobry, az se trochu rozhejbala tak sem to dal na LPG a uz to bylo v pohode. Nestalo se to nekomu? nebo to udelalo jenom me.
Alfa Romeo 159 2.0JTDm-2009 - bílá fólie,Alfa Romeo 166 3.0 V6-1999,Alfa Romeo 146 2.0TS-1996
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Dnes se mě stalo něco podobného taky sluníčko cukáni a vždy když to zacukalo tak vypadl tempomat a jednou když jsem jel na neutral tak mě to chcíplo , já podezřívám špatnou lambdu už jednou mě vyskočila na diagnostice .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
nápich jsem to na diag a tohle mě tam naběhlo , hodnoty lambda sondy 0,47-0,68 to je špatný co ?
Naposledy upravil(a) cepppp dne 4.9.2011, ned 14:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
nemáš náhodou katy venku kvůli těm nerezům? to bych viděl na ty lambdy a to další bych viděl na rozpojený konektor nebo kontakt v nějakém konektoru
nějakou podobnou směs závad tu měl jeden na 159, kdy mu po nějakém zákroku v motoru natahli špatně kabelovej svazek a začal se o něco prodírat...
nějakou podobnou směs závad tu měl jeden na 159, kdy mu po nějakém zákroku v motoru natahli špatně kabelovej svazek a začal se o něco prodírat...
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
jj katry jsou venku , když mě to dělaly tak mě řikal že jednu lambdu musel napojit tak jestli neni chyba tam , děla mě to ale jen když jedu na plyn a ne vždy , ty ostatní jsou prkotiny ktere vyskočily když mě to chciplo vaha je nova .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
tak jsem objednal 4 nove lambda sondy tak jsem zvědav jestli to pomuže .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
já bych to viděl na zapojení, je toho moc a jestli jsi se koukal před tím a bylo to čistý, tak bych hledal tam... zjisti si, co tam přesně přepojoval nebo co tam s tím dělal....
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
vzpomněl jsem si že ještě před svodama jsem si to napíchl na diag. a byla tam tenkrát chyba tak to bude lambda on jen protáhl kabel a závada se objevila 1000 km po svodech tak zde asi chyba nebude no tak začinam šetřit sehnal jsem lambda sondu za 890kč jen škoda že potřebuji 4 ks .to je celej majland .
Naposledy upravil(a) cepppp dne 4.9.2011, ned 20:25, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
zapojením to nebude to jsem kontroloval , podle mě ostatni hlašky mimo lambd jsou dusletkem toho že chcipl motor za jizdy , klima a vaha nemohla pracovat tak jak ma .Petr147 píše:já bych to viděl na zapojení, je toho moc a jestli jsi se koukal před tím a bylo to čistý, tak bych hledal tam... zjisti si, co tam přesně přepojoval nebo co tam s tím dělal....
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Ta tohle mě tam zase dnes vyskočilo ,ale slavím aspoň jeden úspěch přišel jsem na to že byla povolena svorka na hadici od saní tak třeba bude lepe

To P1691 to mě zastavuje auto nevíte někdo kde hledat chybu ?????


To P1691 to mě zastavuje auto nevíte někdo kde hledat chybu ?????
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
- gonzalos16v
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 4.8.2010, stř 13:33
- Bydliště: Praha
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Ja bych to tipnul, ze mate nastaveno u LPG aby se Vam prepnulo na LPG treba pri 30C.JiriCech píše:Teď se mi stalo jak sou velky pařáky, když sem mel auto celý den na parkovišti v prácí svítilo na to sluníčko a ve dve prijdu k autu,nastartuju a plyn se chtel prepnout hned tak sem to proslapl a pak kdyz sem chtel jet tak vubec nechtela na volnobeh dobry ale kdyz sem prislapl plyn tak se to dusilo a kuckalo a nechtelo to jet. Až kdyz sem to chcipl a znovu nastartoval nechal na benzinu tak to bylo dobry, az se trochu rozhejbala tak sem to dal na LPG a uz to bylo v pohode. Nestalo se to nekomu? nebo to udelalo jenom me.
pod kapotou je takovy hic ze slunka, ze cidlo teploty LPG vyhodnoti ze teplota reduktoru je OK a prepne to na LPG.
a cuka to proto, ze ten reduktor to nestihne splynovat a sere tam tekute LPG.
AR 166 3.0 24V Super
ex: AR 33 16V
ex: AR 33 16V
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
To bych neřekl dne mě to začalo dělat i na benzin a to většinou v nižších otáčkách podezřívám škrtící klapku a váhu vzduchu ,ale ta tam je 1 rok .
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Tak dnes tam bylo tohle ach jo začínám podezřívat váhu a škrtící klapku když otočim kličkem a nestartuji tak to v škrtíci klabce hrozně píská , měl někdo neco podobneho ?
READING ERROR CODES:
1: P0120 - Potenciometr škrtící klapky
Throttle Position sensor/switch A circuit malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
2: P0638 - Škrtící klapka s motorovým pohonem (obvod)
Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1)
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
3: P0100 - Měřic průtoku
Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi nízký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
4: P1691 - Odpojeno z bezpečnostních důvodů kontrolním zařízením
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
READING ERROR CODES:
1: P0120 - Potenciometr škrtící klapky
Throttle Position sensor/switch A circuit malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
2: P0638 - Škrtící klapka s motorovým pohonem (obvod)
Throttle Actuator Control Range/Performance (Bank 1)
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
3: P0100 - Měřic průtoku
Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi nízký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
4: P1691 - Odpojeno z bezpečnostních důvodů kontrolním zařízením
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
klapka a váha... nemají stejný svazek? nechceš zkontrolovat ty konektory?
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
to jsem udělal asi 100x a úspěch žádný dnes jsem jel domu z práce a zase mě to chcíplo tak jsem to hned napíchl a tohle a škrtící klapka nikde ,ale pořad ta váha tak asi odešla po roce .
READING ERROR CODES:
1: P0420 - Katalyzátor 1
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 1)
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
2: P0430 - Katalyzátor 2. rady
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 2)
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
3: P1691 - Odpojeno z bezpečnostních důvodů kontrolním zařízením
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
4: P0100 - Měřic průtoku
Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
READING ERROR CODES:
1: P0420 - Katalyzátor 1
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 1)
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
2: P0430 - Katalyzátor 2. rady
Catalyst System Effeciency Below Threshold (Bank 2)
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Tato chyba je v současnosti zjištěná. Proveďte veškerá opatření k vyřešení této závady. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
3: P1691 - Odpojeno z bezpečnostních důvodů kontrolním zařízením
No help available
Důvodem chyby je to že jednotka obdržela neplatný signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
4: P0100 - Měřic průtoku
Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
Důvodem chyby je to že jednotka získala velmi vysoký signál z čidla. Chyba není v současnosti zjištěna, ale je uložena v paměti. Smažte nalezené chyby, a sledujte v budoucnu tuto chybu zda-li se znova neobjeví. Kontrolka byla pro tuto chybu aktivována.
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Vim že teda nemam LPG ale také se to týká bohatosti směsy. Včera večer když sem jel z práce tak po nastartování a následném rozjetí přibližně na půl plynu auto kucklo a rosvítila se kontrolka motoru. Kdyžsem to ráno napích tak se objevilo toto? Rady? Vyměnit palivovej filtr?
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
odshora:
špatný snímač pozice vačkového hřídele nebo špatně nastavené rozvody
špatná lambda (můžeš prohodit, aby se zjistio, která)
špatná váha vzduchu
špatný snímač pozice vačkového hřídele nebo špatně nastavené rozvody
špatná lambda (můžeš prohodit, aby se zjistio, která)
špatná váha vzduchu
- lada.blaha
- Štamgast
- Příspěvky: 524
- Registrován: 27.5.2011, pát 22:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Ta váha se mi nezdá, ta je tam nová. Na zbytek se mrknu díky.
Alfa Romeo 166 3,0 V6
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Fiat Seicento Sporting
Škoda 110R
Re: Chuda/bohata smes pri jizde na LPG
Na to čidlo vačkového hřídele dej k...a a bacha to nemusí znamenat nic ,ale taky hodně velký problém a pokud jak si říkal nevíš kdy byly udělaný rozvody tak honem vyměnit jinak taky můžeš dopadnou hodně blbě , zkus prostříkat kontakty na čidle a pak sleduj jestli se tam bude opakovat jinak ta lambda u tebe je špatná na vstupu to muže znamenat že háže blbě signál a vázne sčítaní směsi a pak to zblbne i váhu .
úkol 1+ kontrola rozvody a funkčnost čidla
1, zjistit která lambda a vyměnit můžu ti půjčit 2ks
2, pokud závada přetrvá koupi váhu
úkol 1+ kontrola rozvody a funkčnost čidla
1, zjistit která lambda a vyměnit můžu ti půjčit 2ks
2, pokud závada přetrvá koupi váhu
Alfa Romeo 166 3.0 24v Sportronic + LPG
Alfa Romeo 156 2,5
Alfa Romeo 156 2,5
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů