Řazení
no nic sem neproved to je ono...
je to normalne pouzitelne ale nevypada to moc hezky kdyz je videt ta tyc... klidne to vyfotim...
Jsem nastvany sam na sebe, netusil sem ze ten kozeny kryt nedosahne na tu kratsi a mensi hlavici. Je delany na ten dlouhy original. Proste pocital sem se vsim ale s tim ne
navic uzaver toho kozeneho krytu je sirsi nez tyc paky... ono ta originalni hlavice je na takovy gume ktera je kolem tyce... Nastesti mi zustal kus ty gumy tak sem to tam dal provizorne aby se dovnitr nedostaval prach.
je to normalne pouzitelne ale nevypada to moc hezky kdyz je videt ta tyc... klidne to vyfotim...
Jsem nastvany sam na sebe, netusil sem ze ten kozeny kryt nedosahne na tu kratsi a mensi hlavici. Je delany na ten dlouhy original. Proste pocital sem se vsim ale s tim ne
navic uzaver toho kozeneho krytu je sirsi nez tyc paky... ono ta originalni hlavice je na takovy gume ktera je kolem tyce... Nastesti mi zustal kus ty gumy tak sem to tam dal provizorne aby se dovnitr nedostaval prach.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Nakonec sem to vyresil tak ze sem koupil i ten kozeny kryt, taky MOMO jako hlavice. MOMO kryt je delsi nez originalni alfackej a tim padem dosahne na hlavu radici paky, diky bohu a i vypada to dobre.
Takze kdyby nekdo chtel...
...vymena hlavy radici paky = sranda celkem za cca 2500,- (kryt + hlava)
Takze kdyby nekdo chtel...
...vymena hlavy radici paky = sranda celkem za cca 2500,- (kryt + hlava)
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Odpověď pozdě, ale přeceJaaaaara píše:Cus mam jeden problem - dle prilozeneho obrazku je videt ze mi vyjizdi ten cep napravo,tj kdyz vyjede nemuzu zaradit Predpokladam ze mi tam neco chybi, popr. neco odeslo...Poradi / pomuze prosim nekdo? Zatim jsem to resil tak, ze jsem ho sroubovakem zasunul zpatky,ale to vydrzi vzdy jen chvilku a pak je to opet v
+ jsem si i vsiml ze ta bila plastova krytka je nejaka praskla a stazena
Diky moc za jakoukoliv radu, ja jsem na tohle lama a ani nevim jak se to tam jmenuje
Ten "oný bazmek plastový" někdo u stáhnul sponkou. to je celé zralé na výměnu, protože to už bde pořád dělat rotyku. :smt009
Re: Radiaca páka
vetsinou na sto procent to je razeni ale ne ve vniutr v aute ale na prevodovce.... pod baterkou... vtahnout celej valec vycistit bude to zasitovany od rzi namazat a po prdeli a je to.... ale nejdriv se to chce podivat kde se to zadrhava... ja si to udelal na prevodovce cely tahla razeni a klid... vetsinou se bordel dostane tam nez do kulisy k pace .. ketra je chranena....Laco 910 píše:Páka sa mi nevracia do stredu v neutráli, ostáva stáť vpravo alebo vľavo a tým sa mi blbo radí z 2 do 3, ináč rýchlosti tam idú v pohode. Čo sa stým dá robiť, chlapi??Díky
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
asi zatuhlá táhla převodovky?
..řazení mi jde v poho..žádný skok přez zuby(odpor synchronu), ale řadička jde hodně z tuha.. a vůbec se nevrací do středové polohy. Největší problém je z 2 na 3, kdy musim vyřadit..paku vyloženě natlačit do středu a pak trefit 3.... No tak strašný to zase není, ale všiml jsem si, že při delší jízdě se to zhoršuje-jak kdyby zamrzla ...Vrhnu se na to se strejcem.. je teda moje uvaha zatuhlých táhel správná-počítám, že promažu a jede se dál. Nebo olej v převodovce?..ten by měl vydržet..[/i]
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Re: asi zatuhlá táhla převodovky?
ten bys měl vyměnit nejpozději v 150 tkm. a bůhví, kolik ten tvůj giugaro má za sebou km
Alfetta GTV L
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
Re: asi zatuhlá táhla převodovky?
má víc ...taky mě to napadlo..ale často slýchám od povolaných osob, že pokud nedojde k úniku..tak netřeba měnit, pokud se nejdená o automatRadim píše:ten bys měl vyměnit nejpozději v 150 tkm. a bůhví, kolik ten tvůj giugaro má za sebou km
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
Zacni tema tahlama. To samy delala ta starsi Ypsilonka kdyz sem ji kupoval. Rikal sem, ze s tim bude jezdit manzelka, ze to musej opravit a oni jen promazli a rozhejbali ty tahla. Pak to uz radilo v pohode...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Táhla jsou to nejjednodušší co můžeš vyzkoušet jako první, poněvadž další práce stojí za prd. Budeš muset vytáhnout baterku a sejmout její držák, potom se dostat ke kulise řazení na vrchu převodovky. Jsou dvě táhla řazení, které jsou zakončené kloubem a ty jsou napojené na kulisu. Ty klouby jdou vykloubit lehce třeba šroubovákem a pak jen stačí kontrola průchodu v bovdenu, to že nemazat lana říkat nemusím ne?
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
super dík za radu .. zase nejsem takový technik a tohle jsem ještě nikdy nepotřeboval... ikdyž si co je třeba dělám nejlépe sámPetan píše:Táhla jsou to nejjednodušší co můžeš vyzkoušet jako první, poněvadž další práce stojí za prd. Budeš muset vytáhnout baterku a sejmout její držák, potom se dostat ke kulise řazení na vrchu převodovky. Jsou dvě táhla řazení, které jsou zakončené kloubem a ty jsou napojené na kulisu. Ty klouby jdou vykloubit lehce třeba šroubovákem a pak jen stačí kontrola průchodu v bovdenu, to že nemazat lana říkat nemusím ne?
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
..tak to je pro mě taky novinka..nějak jsem to nezjišťoval...byl jsem zvyklej, že je v ní olej trvalej ..dík za infoAleš píše:Alfa má,jako jedna z mála aut,psanou výměnu oleje v převodovce.Nevzpomínám si na km,ale zkusím najít leták od Selenie,tam to bylo.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
V pohodě. Tohle zvládneš a na konci zbude radost ze samostatnostikravitzUL píše: .. zase nejsem takový technik a tohle jsem ještě nikdy nepotřeboval... ikdyž si co je třeba dělám nejlépe sám
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti