159 - platforma,motory
Re: 159 - platforma,motory
Jenže JP159 to žere asi o 2 litry míň než zbytku světa...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 159 - platforma,motory
Na dobu se.u a ropáka nechci jenomže chci alfu a pokud mi 2,2JTS bude reálně žrát 10 tak je to pro mě finančně hodně náročné. A v tuhle chvíli benzínová alternativa k 2,2 JTS prostě neexistuje. I proto jsem psal zlatá 2,0JTS
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: 159 - platforma,motory
Tuta146 nezlob se tak jsem to nemyslel ani náhodou. Pokud si v tom mým výplodu cítil něco jako urážku,tak se moc omlouvám. Bylo to myšleno obecně a nic osobního v to nehledej. Ach jo ten Net. Není nad teplé lidské slovo zoči v oči. Máš pravdu, že tady jde dost často o nepochopení.
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 - platforma,motory
Když srovnám náklady na provoz ropáka ve svým Fiorinu, tak je to někdy pro zlost.
Potřebuje to olej do motoru minimálně jednou za 10 tis. km, palivový filtr, perfektní baterku (jinak v mrazu šlus), perfektní řemen k alternátoru (aby to tu baterii nabíjelo), při tankování mi smrdí ruka, je v tom kravál, za studena než se to rozhejbe a prohřeje, tak se musim plazit v nízkých otáčkách, vibruje to (na to jsem obzvlášť háklivý - Lancia s vyvažováky je proti tomu elektromobil), aby to jelo, tak to musí být aspoň 2.0, atd.
Pro mě dost mínusů, ale je to auto, s kterým jezdím v montérkách, takže mu to odpustím, ale do osobáku na cesty naftu nikdy.
Potřebuje to olej do motoru minimálně jednou za 10 tis. km, palivový filtr, perfektní baterku (jinak v mrazu šlus), perfektní řemen k alternátoru (aby to tu baterii nabíjelo), při tankování mi smrdí ruka, je v tom kravál, za studena než se to rozhejbe a prohřeje, tak se musim plazit v nízkých otáčkách, vibruje to (na to jsem obzvlášť háklivý - Lancia s vyvažováky je proti tomu elektromobil), aby to jelo, tak to musí být aspoň 2.0, atd.
Pro mě dost mínusů, ale je to auto, s kterým jezdím v montérkách, takže mu to odpustím, ale do osobáku na cesty naftu nikdy.
Re: 159 - platforma,motory
4 JP159: OK v pohodě jenom by mě zajímalo jakou máš dlouhodobou reálnou spotřebu, ale to patří do jiného vlákna
4 Kůrkyn: zkušenost podobná, už jsem psal, že mám OctII 2,0TDI jako služební a když sečtu náklady na provoz, servis a opravy, tak zlatá 156 , ale začínáme být OT
4 Kůrkyn: zkušenost podobná, už jsem psal, že mám OctII 2,0TDI jako služební a když sečtu náklady na provoz, servis a opravy, tak zlatá 156 , ale začínáme být OT
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: 159 - platforma,motory
Nevím kolik to žere zbytku světa. Ty moje udaje jsou pravda pouze z palubáku, což uznávám nemusí být skutečnost. Harousi specialně pro tebe i pro Tuta146 a pro klid duše provedu skutečné měření z litru do litru. Samotnýho mě to zajímá bo si mi navrtal brouka do hlavy.Harous píše:Jenže JP159 to žere asi o 2 litry míň než zbytku světa...
Bude to ale chvíli trvat, než opadne ta nádherná sněhová nadílka , neb mám 159 ustájenou ve stodole a ted nejezdím .
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: 159 - platforma,motory
Kůrkyne oni jsou nový nafťáky zase o kus dál než ten z toho Fiorina...
Osobně bych volil v následujícím pořadí:
1. turbobenzín
2. turbonafta
3. benzín
Bohužel se tím nejde řídit když je člověk limitovanej penězma na provoz i na koupi.
Osobně bych volil v následujícím pořadí:
1. turbobenzín
2. turbonafta
3. benzín
Bohužel se tím nejde řídit když je člověk limitovanej penězma na provoz i na koupi.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 159 - platforma,motory
Harousi nesplet si se?Harous píše:Kůrkyne oni jsou nový nafťáky zase o kus dál než ten z toho Fiorina...
Osobně bych volil v následujícím pořadí:
1. turbobenzín
2. turbonafta
3. benzín
Bohužel se tím nejde řídit když je člověk limitovanej penězma na provoz i na koupi.
Nemělo to být-
1 turbobenzín
2 benzín
3 Nic
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: 159 - platforma,motory
Jak který nafťáky jsou dál 2,0 TDI PD od VW je pomsta nejvyššího kalibru.... věř mi. No a protože alfa na bod 1 v tuhle chvíli nemám tak řeším rozdíly mezi bodem 2 a 3.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 - platforma,motory
evoluce jde kupředu, ale zase se řeší DPF (DPH) filtry egr ventily, turbodmychadlo, samá diagnostika a čidla, Ad blue, prostě pro zlost. + k tomu zátěž náprav, minimálně jeden chladič navíc v případě havárie atd. Starej ropák plive saze a jede pořád; dokud má tlaky a dobrou baterii, ale modernímu selže snímač otáček a je po něm.
To srovnání beru jako test životnosti a celk. náklady na provoz vzhledem k počtu ujetých km. Ale i to je zavádějící, protože cena nafty v roce 95 byla jiná než dnes.
Takže co se týče nákladů na servis , je na tom moderní diesel úplně stejně jako moderní benzín.
Věřím tomu, že jtdm je tahoun, ale jts je zase zpěvák
To srovnání beru jako test životnosti a celk. náklady na provoz vzhledem k počtu ujetých km. Ale i to je zavádějící, protože cena nafty v roce 95 byla jiná než dnes.
Takže co se týče nákladů na servis , je na tom moderní diesel úplně stejně jako moderní benzín.
Věřím tomu, že jtdm je tahoun, ale jts je zase zpěvák
Re: 159 - platforma,motory
1) Pozdrav magicovi a díky za info o 1750 TBi. S tímhle motorem mě 159 docela láká, i když ten (relativně) nízkootáčkový charakter je u benzínové Alfy zvláštní. No, musím to taky někdy vyzkoušet
2)
Jako zábavnou Alfu bych teď sháněl nějakou málo jetou GT 3.2 V6, jako Alfu na denní ježdění 159 Sportwagon, buď 1750 TBi nebo 2.4 JTDm.
2)
A řídil jsi to někdy? Já ano a byl jsem poněkud zklamán. Sice to celkem jede, ale proti starému 3.2 V6 ve 147 GTA/156 GTA/GT/GTV/166 to nemá ani zvuk, ani výkonovou špičku, ani tu úžasnou chuť do otáček.tuta146 píše:Až budu mít peníze na víkendové auto pro radost, tak Brera 3,2 Q4
Jako zábavnou Alfu bych teď sháněl nějakou málo jetou GT 3.2 V6, jako Alfu na denní ježdění 159 Sportwagon, buď 1750 TBi nebo 2.4 JTDm.
GT 3.2 V6
GTV V6 2.0 TB
GTV V6 2.0 TB
Re: 159 - platforma,motory
jojo, řídil a uznávám, že jsem měl z motoru stejný pocit, proti 147GTA je to flegmatik, ale jede to stejně hezky a design je dokonalý
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: 159 - platforma,motory
155 PS 1.4 TBi v Mitu mává s tím autem na pocit opravdu víc než 166PS JTS ve 156-ce.
Teda jen na ten režim Dynamic. To ostatní si mohli soudruzi v Turíně odpustit. A opravdu váha je jistě znát a k tomu výraz mává je to pravé slovo, bez toho že bych za tu půl hoďku přečetl podvozek. Takovej machr nejsem.
Docela mě ale zklamal popis charakteristiky 1750 Tbi od Magica. Teda ne ten popis, spíš ta charakteristika. Srdce mi zaplesalo, když alfa 159-ku odlehčila a dala jí SVŮJ motor. A teď se prý alfa nemá vytáčet.
Teda jen na ten režim Dynamic. To ostatní si mohli soudruzi v Turíně odpustit. A opravdu váha je jistě znát a k tomu výraz mává je to pravé slovo, bez toho že bych za tu půl hoďku přečetl podvozek. Takovej machr nejsem.
Docela mě ale zklamal popis charakteristiky 1750 Tbi od Magica. Teda ne ten popis, spíš ta charakteristika. Srdce mi zaplesalo, když alfa 159-ku odlehčila a dala jí SVŮJ motor. A teď se prý alfa nemá vytáčet.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: 159 - platforma,motory
Roubrt37 bud v klidu, Alfa bude vytáčet stále, když už né motor, tak některé lidi určitě. Stačí vzpomenout na oduševnělé diskuse o 159tce nějakou dobu tomu na zad...
případně každodení setkávání se zavistivci, zatracovači a odpůrci Italů vůbec....
případně každodení setkávání se zavistivci, zatracovači a odpůrci Italů vůbec....
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS
Re: 159 - platforma,motory
Tak se mi konečně povedlo se projet se 159 po faceliftu (FL) a zejména s motorem 1.8TBI (proč se u nás nepoužívá tradiční označení 1750?).
Ten motor je brilantní! Sice nemá smysl ho točit přes nějakých 5.500 otáček, ale mezi 2.000 a 5.000 předvádí divy - zátah, zvuk, bleskové reakce bez znatelné prodlevy. Navíc odlehčená 159 po FL s tímhle lehkým motorem je úplně jiné auto než 159 před FL! Řízení 159 je poměrně lehké (hodil by se systém DNA jako v Giuliettě), Q2 funguje opět dobře a člověk jeho práci cítí přes volant. S 200 koňmi + všudypřítomným přívalem točivého momentu na přední nápravě má ostatně Q2 té práce dost. Určitě bych si k 1.8 TBI vybral 18“ kola na jakých jsem ji řídil, věřím že užší gumy na 17“ už by mohly mít s přenosem vší té síly trochu problémy.
Pokud to jen trochu půjde, moje příští auto bude mít pod kapotou právě tenhle motor . Kdy to bude a jestli tím autem bude 159 nebo Giulietta nebo něco jiného, to se ještě uvidí...
Ten motor je brilantní! Sice nemá smysl ho točit přes nějakých 5.500 otáček, ale mezi 2.000 a 5.000 předvádí divy - zátah, zvuk, bleskové reakce bez znatelné prodlevy. Navíc odlehčená 159 po FL s tímhle lehkým motorem je úplně jiné auto než 159 před FL! Řízení 159 je poměrně lehké (hodil by se systém DNA jako v Giuliettě), Q2 funguje opět dobře a člověk jeho práci cítí přes volant. S 200 koňmi + všudypřítomným přívalem točivého momentu na přední nápravě má ostatně Q2 té práce dost. Určitě bych si k 1.8 TBI vybral 18“ kola na jakých jsem ji řídil, věřím že užší gumy na 17“ už by mohly mít s přenosem vší té síly trochu problémy.
Pokud to jen trochu půjde, moje příští auto bude mít pod kapotou právě tenhle motor . Kdy to bude a jestli tím autem bude 159 nebo Giulietta nebo něco jiného, to se ještě uvidí...
GT 3.2 V6
GTV V6 2.0 TB
GTV V6 2.0 TB
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti