Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Nevím, jak se to foto komu bude hodit, ale rozebral jsem, vyčistil, nafotil a složil. A nicméně je vyřešen celý můj problém s kolísáním otáček a chcípáním na křižovatkách!!! http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f ... 6&start=10. A za to vám kloci zlatí děkojo!!
Naposledy upravil(a) Leitlik dne 26.10.2010, úte 18:47, celkem upraveno 2 x.
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Ako si sa k tomu dostal?A cim si to potom zalial.D
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
No na fotu M260796 mám modře označeny body, kde je to decentně zalito nějakým sajrajtem podobným vosku. Tak jsem to oškrábal šroubovákem(lehce a decentně) a když jsem to nasazoval z5, tak jsem pájkou natavil malou svíčku přímo nad tím a ještě jsem to pojistil slabou vrstvou obyč. silikonu.
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Ještě než to hodim ze skály, tak se zeptam.Motor držel na volnoběh pořád 1100 ot. a auto cukalo při puštění plynu.Udělali sme diagnostiku, žádná chyba, tak sme zkusili resetovat jednotku a od tý doby volnoběh líta 1500-2000 ot. a když podržim plyn třeba v 2.500 ot. tak nedrží a začne lítat taky.A z kopce když brzdim motorem, tak to zhruba ve 2100 ot. cukne.Nad 3000 ot. to při puštění plynu necuká.Jinak auto jede bez problémů.Klapka, čistá a nastavená, váha taky, novej termostat, kabely, žádnej falešnej vzduch, odpojená lambda taky nic.Dá se nějak poznat špatnej krokovej motorek?
http://www.youtube.com/watch?v=yasM_UCY9gY
http://www.youtube.com/watch?v=yasM_UCY9gY
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
to na tom videu bylo, aniž by ses dotknul plynu?
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
do 13s je to volnoběh, potom sem držel plyn ve stejný poloze, aby bylo vidět jak to kolísá(nejlíp je to vidět od 22s).Je to špatně natočený, ale princip je, že když mam nohu na plynu v jakýchkoliv ot. volnoběhu a nehejbu s ní, tak to ty otáčky nedrží, ale houpe to jako při volnoběhu
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
jestli máš drive by wire (ovládání plynu elektricky (jako že asi podle r.v. ano)), tak je potřeba vyměnit servomotorek škrtící klapky, protože všechno co popisuješ, k tomu směřuje.
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
jediný co vim je, že ke klapce vede lanko, RJ je na klapce a číslo motorku u klapky je 0132008650
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
AHA, takže pak by mohla být chyba jen v tom potenciometru. Ten jde taky proměřit, někde by se dal najít průběh odporu vzhledem k úhlu naotčení, ale nikdy jsem to nedělal, tak neporadim.
- Aleš
- Štamgast
- Příspěvky: 559
- Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
- Bydliště: Zaříčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Po vyčištění škrtící klapky je potřeba provést její nastavení. Postup je tady:
http://www.alfa156.cz/technika/kolisani ... -volnobehu
Klapku jsem taky párkrát čistil a pomohlo mi až to nastavení.Taky mi stačilo provést to nastavení a bez čištění bylo po problému.
http://www.alfa156.cz/technika/kolisani ... -volnobehu
Klapku jsem taky párkrát čistil a pomohlo mi až to nastavení.Taky mi stačilo provést to nastavení a bez čištění bylo po problému.
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
jo to sem zkoušel, bez úspěchu...
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
tak baterku sem měl dneska 2 hod. odpojenou a když sem podle návodu nastavoval klapku, tak se motorek ani nehnul.S klapkou jde lehce hejbat po namontování motorku, což by asi nemělo a motorek by si jí měl nastavit a zaseknout že?A když přidam plyn, tak otáčky vylítnou do maxima a nespadnou boha jeho.Zejtra ještě změřim jestli tam de napětí pak jdu pro novej.
AR 156 2.4Jtdm, 2004
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
všechno co má trvat dlouho, vzniká pomalu...
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
no me po cisteni a demontazi krokace pomohl restart ve FiatECUscan... ale nemelo to dlouhe trvani... kolisa mi to stejne obcas se zadusi po ranu pri rozjezdu od baraku. a skube to kdyz mam 3ku a nohu ve stejne poloze.. takze myslim si ze bud svicky,krokac, nebo vaha vzduchu..
Alfa Romeo 156 2.0
Fiat Bravo 1.6..........EX
Fiat Bravo 1.8 GT.....EX
Fiat Bravo 1.6..........EX
Fiat Bravo 1.8 GT.....EX
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
vcera mi ji Kurkyn vycistil a jede to o poznani lip, zas ma silu jako zamlada, co se mi nechce verit, ale docela padla spotreba, podle palubniho pc tak o 0,5-1,5l co jsem se nemohl dostat normalne pod sedm osm litru, tak ted pri kilu na petku na rovine, si to bere 5,5 -6,3 litru normalne co jsem jezdil trasu Praha Zvolen okolo 8 litru s lehkou nohou, 130 dalnice, tak ted jsem to letel 160, cestou predjizdel kde koho a spotrebu mam jeste par deci pod 8 litru
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
hotová reinkarnace
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
to je jak placená reklama proč ten Pacov není blíž, třeba by mi pak taky jela konečně taky jako dvoulitr
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
já za to nemůžu, jen sem to vyšmrdlal štětcem a dodaným isopropypalkoholem
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
no jo, ale když se do toho pustím já,tak pojede jak 1.3
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
zas to jede na prd, zrovna jsem se pokoušel držet za 325Ci E46 a zas to vubec nejelo
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Si nemáš pořizovat motorizaci pro mateřskou školku ty jogobelo
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Zdravim,
mam dotaz na skrtiacu klapku. Motor 2,0TS, 114kw. Alfa netaha ako ma a tak som vymontoval klapku, ze ju vycistim. Bola len minimalne znecistena. Cistil som vsak len samotne telo klapky, motorcek a potenciometer som neotvaral. Vsimol som si ale, ze skrutkou, ktorou sa nastavuje doraz klapky v zatvorenej polohe, bolo manipulovane. Povodna plombovacia farba je poskodena a je tam ina. Klapka je teraz aj v kludovej polohe ciastocne otvorena. Poradi mi, prosim, niekto, ako by mal byt nastaveny tento doraz?
Dakujem
P.
mam dotaz na skrtiacu klapku. Motor 2,0TS, 114kw. Alfa netaha ako ma a tak som vymontoval klapku, ze ju vycistim. Bola len minimalne znecistena. Cistil som vsak len samotne telo klapky, motorcek a potenciometer som neotvaral. Vsimol som si ale, ze skrutkou, ktorou sa nastavuje doraz klapky v zatvorenej polohe, bolo manipulovane. Povodna plombovacia farba je poskodena a je tam ina. Klapka je teraz aj v kludovej polohe ciastocne otvorena. Poradi mi, prosim, niekto, ako by mal byt nastaveny tento doraz?
Dakujem
P.
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
napojit na diagnostiku a vymazat autoadaptační data
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
autoadaptacne data uz raz zmazane boli, ale nepomohlo. Mne sa skor nezda to, ze je ta klapka v podstate drzana otvorena tou skrutkou. Myslim pri vypnutom motore. Ako su tu na zaciatku fotky od Leitlika, tak jeho klapka vyzera takmer zatvorena. Ta moja je viditelne (dost) pootvorena.
- jirka.dostal88
- Příspěvky: 27
- Registrován: 7.4.2011, čtv 08:22
Re: Vyčištění škrtící klapky a krokového motorku TS
Taky mám dotaz.Mám A156 2.0 16V TS,blblo mi to,cukalo,nedržela volnoběh,tak jsem vyměnil kabely,svíčky,váhu,lambdu,rozvody jsou nový a nastavený u Kameníka ale...
Když se chci rozjet opravdu lážo plážo,tak nemůžu,kucká se,jakoby poškubává,ale jakmile přidám trochu víc plynu,tak jede bez menších problémů,jenže při dojíždění na křižovatku a při vyřazení zakolísají otáčky,nechcípne,po tý vyměně váhy a lambdy už ne,ale stejně zakolísá.Může to dělat ta klapka?Než to začnu rozebírat a čistit,tak se raději ptám.Mám tam sportovní sání,ale budu ho dávat pryč.Je to možná příčina?
Když se chci rozjet opravdu lážo plážo,tak nemůžu,kucká se,jakoby poškubává,ale jakmile přidám trochu víc plynu,tak jede bez menších problémů,jenže při dojíždění na křižovatku a při vyřazení zakolísají otáčky,nechcípne,po tý vyměně váhy a lambdy už ne,ale stejně zakolísá.Může to dělat ta klapka?Než to začnu rozebírat a čistit,tak se raději ptám.Mám tam sportovní sání,ale budu ho dávat pryč.Je to možná příčina?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti