Športový vzduchový filter

Odpovědět
migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Športový vzduchový filter

Příspěvek od migo » 11.3.2008, úte 21:45

Chcem sa spýtať či máte niekto v svojej 166 "bavlnený" športový vzduchový filter ...aké s ním máte skúsenosti, či je lepšie ten papierový len nahradiť bavlneným, alebo treba aby bol umiestnený vonku mimo ten plastový obal? máte nárast výkonu , poprípade ešte nižšiu spotrebu ? vraj by to malo fungovať... ale čo na to váha vzduchu ?
Obrázek

Obrázek
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Příspěvek od coyote » 11.3.2008, úte 22:24

U dýzlu to podle mě moc význam nemá. Navíc po tom co jsem viděl co s motorem udělala značková vložka do origo boxu, mi to nesmí do auta :(
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 12.3.2008, stř 09:56

Tiez som nad tym rozmyslal ale nakoniec po rade od integrale som ho tam nedal. Vraj by som poskodil vahu vzduchu a to mi nestoji za to. Radsej mi poradil otvorit vyfuk, ako sanie.
155 2,0 16V Super

Chevron
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 184
Registrován: 4.3.2007, ned 18:09
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chevron » 12.3.2008, stř 12:04

Bavlneny filtr motoru skodit nemuze....jeho jedina funkce je ze propousti do motoru vice vzduchu pri zachovani stejne filtrace necistot jako ma papirovy filtr...

Vaha vzduchu s tim nema problemy...vyhodnoti si to jako vice vzduchu a tuto informaci preda ECU ktera s tim potom dal pracuje...

Pokud se jedna o primy kit sani tak tam je dulezite odstinit teply vzduch od motoru aby se k tomu filtru nedostal a zabezpecit dostatecny prisun studeneho vzduchu.
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.

lubio166
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Registrován: 1.9.2007, sob 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubio166 » 12.3.2008, stř 12:10

Taky jsem na tim premyslel, a dle vyjádření skušených lidí na disel nic extra dobrá věc a právě ta váha hodně trpi a odejde :(
AR 166 2.4 JTD 2001 Lubio166 Brno

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 12.3.2008, stř 12:59

Na diesel pokial nemas cele kit sanie-kvalitne,ktore vyjde na cca 5-7 tis. a sportove svody,tak je to uplna volovina.V prijatelnych otackach ti to bude viacej hucat motor,vo vyssych bude sicavy jak vysavac....Z mojich skusenosti zbytocne peniaze. :smt075
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

Hansen

Příspěvky: 54
Registrován: 27.7.2007, pát 15:08
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hansen » 12.3.2008, stř 19:21

Já mám bavlněný KN filtr na všech autech a u žádného to s váhou vzduchu nic neudělalo. Na výkon asi bavlněný filtr žádný vliv nemá. Změní se akorát zvuk motoru při prudkém přidání plynu. Říká se, že přicpaný filtr zvyšuje spotřebu, takže bavlněný filtr by ji měl snížit. Já ale spotřebu nesleduju, tak nevím, jestli bavlněný filtr něco udělal.
Alfa Romeo 159 SW - 2,4 JTDm
MB CLK 55 AMG
BMW 760 Li
BMW M3 Cabrio
MB ML 55 AMG

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 12.3.2008, stř 20:07

no veď , ale ty máš benziňák :-k
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Příspěvek od JP159 » 12.3.2008, stř 21:23

migo - nelam si s tím hlavu, dej tam to co tam má být podle fabriky a budeš mít klid. Věř ,že každý experiment se ti za čas vymstí. :smt089 :smt089
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

migo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 237
Registrován: 5.1.2008, sob 19:19
Bydliště: Košice - SK

Příspěvek od migo » 12.3.2008, stř 22:11

JP-159 :smt023 ja som max.spokojný ako to šlape, nechcel som to nejak pre ten výkon, čip a pod...len som myslel, že to bude pre alfu lepšie ako papierový filter :-k ak sa má niečo po---- tak to tých 3500Sk viem aj lepšie využiť a.vs.s
AR 159 1,9 JTDm 16V 110kW TI
AR 159 1,9 JTDm 8V 85kW/ex
AR 166 2,4 JTDm 20V 129kW Sportronic Luxury/ ex
AR 166 2,4 JTD 10V 100kW/ ex

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 12.3.2008, stř 23:29

ja som dal do origo boxu taku sisku fialovu ako je prvom obrazku len moja je z predu este otvorena, nema tam ten plech. jazdim na tom uz 20.000 km a merac prietoku vzduchu nejavi ziadne znamky poskodenia. pravda je ze vykon nic, iba motor viac huci nad 2800 rpm.

ale mozno sa mylim, mozno si to uz poriadne nepamatam, ale niekde na nete som cital ze robili test cisteho/zadrbaneho (serioveho a sportoveho) filtra a dosli na to ze skoro ziadny rozdiel.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Příspěvek od Alfik » 13.3.2008, čtv 16:35

wraith771 píše:ja som dal do origo boxu taku sisku fialovu ako je prvom obrazku len moja je z predu este otvorena, nema tam ten plech. jazdim na tom uz 20.000 km a merac prietoku vzduchu nejavi ziadne znamky poskodenia. pravda je ze vykon nic, iba motor viac huci nad 2800 rpm.

ale mozno sa mylim, mozno si to uz poriadne nepamatam, ale niekde na nete som cital ze robili test cisteho/zadrbaneho (serioveho a sportoveho) filtra a dosli na to ze skoro ziadny rozdiel.
V tom sportovom je rozdiel len v tom,ze ked ti pride interval vymeny,nemusis kupovat novy,ale vyperies ten stary a postriekas ho tou srackou. :cry:
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

wraith771
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 319
Registrován: 19.3.2007, pon 15:51
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od wraith771 » 14.3.2008, pát 01:16

V tom sportovom je rozdiel len v tom,ze ked ti pride interval vymeny,nemusis kupovat novy,ale vyperies ten stary a postriekas ho tou srackou. :cry:[/quote]

Tak to som robil dnes. Aj olio je nuovo.
159 2.0 JTDm
VFR 800 VTEC
166 V6 ex
166 JTD ex

1552,0

Příspěvky: 89
Registrován: 8.2.2007, čtv 15:35
Bydliště: Sk

Příspěvek od 1552,0 » 14.3.2008, pát 08:49

Podla mojich informacii by to malo zvysit vykon o 2PS.
Skusenosti s dieslom nemam, ale u kamosovej 164 2,0 Turbo, sme vymenili filter a urobili nasavanie do kapoty a uz druhy tyzden zhanam vahu vzduchu. Rovnako sme to spravili aj na mitsubishi 2,5 V6 a ten s tym nema ziaden problem.
155 2,0 16V Super

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host