Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Odpovědět
cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 22.9.2011, čtv 23:14

:pivko taková menší provokace
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 979
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 23.9.2011, pát 00:15

V poho. Proste ses do toho pustil a odmenou jest bezproblemovy chod. :smt023
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 23.9.2011, pát 06:44

tak u mě je výhoda, že to mám kde udělat, kdybych to neměl, tak to taky nemám a sami si umíte představit, kolik peněz musím ušetřím na práci
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 979
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 23.9.2011, pát 11:03

To je ono no, mít to kde udělat. Ale tak holt někdo má a někdo nemá. Ono zase, pokud by to někomu tak moc vadilo, tak prostě to udělat nechá (když odejde řízení tak ho taky dáš opravit, páč musíš). To sání obnáší sundání rozvodu, xyz šroubků, špínu a případně nový řemeny. To se do cca 5000 musí vejít. Tady je to spíš tak, že mi rádi špekulujem, co ty naše alfy na nás za kujou a necháváme je vyblbnout. Komu too fakt hodně cuká, tak by to prostě měl jít nechat udělat a má klid. :smt023
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od cendler » 23.9.2011, pát 12:14

přesně tak, mě foukaly svody, tak jsem vyndal motor a když už jsem to dělal, udělal jsem i tohle
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

H-Honza
Uživatelský avatar

Příspěvky: 69
Registrován: 15.1.2011, sob 19:57
Bydliště: Mimoň
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od H-Honza » 28.9.2011, stř 17:40

mam podobny problem s 1,9JTDm 8V 120k.
Nekdy pri startovani se motor hrozne zamele, jako by nechtel chytit - nema na to vliv zda je studeny nebo teply, muj subjektivni dojem je, ze jsou to spis studene starty kdyz neni zima, kdy to auto chyta hur. V mrazech chyta na skrtnuti. V lete se mu rano startovat nechce.

Nekdy v nizkych otackach pri popojizdeni houpe a poskubava.
Neni to vzdy, neni to vyvolatelne, objevuje se to sporadicky.

Zhavici svicky nove, palivovy filtry take, jezdime pouze znackovou naftu, tankuju prevazne u benziny, rekl bych tak 99%.
Pri vymene filtru jsem vyndal EGR a byl absolutne cisty.

Vergil

Příspěvky: 5
Registrován: 29.9.2011, čtv 12:46

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Vergil » 29.9.2011, čtv 13:02

Ahoj mám 159 1,9 16v
Také jsem měl problém ohledně cukání, auto do 2t otáček nešlo totáně do tahu a cukalo, dokud se nedostaly otáčky přez 2t tak torbo nedalo víc jak 0,8. takzě jsem měnil čistil a nic. Už jsem chtěl nechat skontrolovat i tubro. Ale jednoho dne jsem stál na benzině a napadlo mě natankovat vervu, jekej to bude rozdíl od normální a auto náhle ožilo psotřeba o 1,5l menší a a turbo tlačí plnej tlak krásně od spoda a necuká.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8715
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Hampice » 29.9.2011, čtv 13:44

To bych spíš tipoval na to, že se ti těsně předtím povedlo dokončit regeneraci. Takový schopnosti - i přes to, že je to z dostupných naft asi to nejlepší - nemá.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kolbik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 979
Registrován: 21.8.2008, čtv 11:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Kolbik » 29.9.2011, čtv 13:51

Souhlas. Taky mi to přijde jako nemožný. Každopádně gratulace, že ti to zas na chvíli zmizelo. Je to jako bumerang. :D
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

159 2.4 JTDm, 19" Cannes, Ti prahy, Öhlins TTX36, Eibach ProKit & ARB kit, Bose audio + vytlumeni, atd...

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1080
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od michal96 » 29.9.2011, čtv 13:57

beru u ONA nebo Makro a nikdy žádnej problém, chyba bude jinde.....
nikdy by mi nenapadlo lejt do auta naftu o 3kč a víc dražší :smt021
m.
p.s. todle je moje 3tí nafta 1.9 jtd a bambilion kilometrů......, a jediný co jsem kdy na 1.9 měl za problém, že jsem na krátkym stilu čistil egr v 230t.km .
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

Vergil

Příspěvky: 5
Registrován: 29.9.2011, čtv 12:46

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Vergil » 29.9.2011, čtv 14:49

Auto do regenerace nepadá nemám tam fap a mám to odstraněno v jednotce. A ty 3kč na litru mě tak nějak neštvou protože můžu jezdit v otáčkách 1-2t a ne 2-3t jinak se stím jezdit nedalo. To je jen můj názor a mého známého s lagunou on měl stejnej problém. Tak doufám že vám podaří to nejak vyřešit ale za pokus nic nedáte :diky

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1080
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od michal96 » 29.9.2011, čtv 15:24

báchorky a povídačky, asi dealer z benziny :-D
cendler s mym autem v pondělí jezdil a žádná cukačka ani nic podobnýho,auto se po odstranění DPF sbírá už v 1200 otáčkách a spotřeba se mi ted ustálila na 5,4l. Nafta z ona v nýřanech a bez vifu, nějak na něj ted zapomínam, ale když si vzpomenu tak ho tam leju. :shock:
m.
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw. Odjištěná "DEVÍTKA" bez tlumiče!!! , Olej 5W-40 AGIP, Aku GS YUASA 75Ah, Mazut ONO, Žárovky nevím!
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Had žere Bureše!!!

..je to rebel

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od 00flash00 » 6.10.2011, čtv 18:08

Ma niekto problem zo startovaním aj u 2,2JTS? Ranne starty su zle ... niekedy dlho toci motor az potom naskoci, niekedy na prvy krat ani nenaskoci ale ked hned zacnem zase startovat tak okamzite nakoci. Ked cez den startujem hore dole je to ok hned chití ako ma, ale do rána ked stojí cca 10-12hodin tak je problem. Dalej sa mi stava ze stlacim startovanie a nic, ani nepretoci motor, len cukne relatko nejake v aute a nic .... Ale tento pripad sa mi stava ked je motor aj olej zohriaty, teda idem cca 20KM po dialnici, vypnem motor, chcem nastartovat za 5 min a nic, starter nereaguje na tlacitko ... skusim aj 10x a nic, nastartujem len tak, ze vopcham kluc, a necakam pokým mi napise ze mozem startovat ale po cca2sek. zacnem startovat a naskoci ....
Moze byt problem ze pred startom mam baterku len 11,5V a ked stlacim tlacitko starter sa ani nepohne a volty skocia na 11V ...
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8715
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Hampice » 6.10.2011, čtv 18:46

Možná se pletu, ale neměl jsi nějakej problém s řetězem? To už máš v kopě? To by totiž celkem sedělo. A ten druhej problém by mohl dělat imobilizér. Nemáš slabou baterii v klíči? To by ale asi neodemklo ani volant...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od kudrt » 6.10.2011, čtv 19:05

mrtvá baterka ne?
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od 00flash00 » 6.10.2011, čtv 19:17

Baterka je nová v aute 69 Ah kupovana tento rok, no v ovladaci neviem ci mam slabu ale este som ju za 3 roky nemenil ...
Retaz uz mam vymenenu chyba motora mi zatial nezasvietila takze to by malo byt v poriadku ....
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

kudrt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 18.9.2010, sob 10:21
Bydliště: Decin

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od kudrt » 6.10.2011, čtv 19:39

fakt bych ráno zkusil nastartovat pres kabel. Nevim proc ale mám v podvedomi ze baterka by mela mit vic jak 12V pred startem...
AR 159 2.2 jts
AR GT 2.0 selespeed
AR 156 2.5 V6ex
AR GT 3.2 V6 ex
AR 156 2.0 selespeed ex
AR 159 SW 1.9 jtdm ex

00flash00
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 555
Registrován: 20.11.2009, pát 23:30
Bydliště: SK

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od 00flash00 » 6.10.2011, čtv 20:24

No to mi vraveli uz viaceri ze baterka v klude ma nieco cez 12,3 .... Ale mne sa volt meter zapne az ked vlozim klucik, cize to sa zapne aj cerpadlo aj vsetky tie ukony pred startom sa robia cize to som si nebol isty ale asi na 11,7 to klesnut az nemoze ... Je mozno ze mam nejaky vadny alternator ze mi baterku nevie nabit doplna? mam totiz 69Ah a neviem ci ju dokaze doplna nabit?
Alfa Romeo 159 2.2 JTS High
Technické údaje:
r.v.: 5/2006, 2198cm3, 136kW (185PS) chipTuning 200PS, M6, sedan, 135000 km, Strieborná metalíza
Oficiálny slovenský /////ALPINE SHOWCAR
Viac info a foto: http://www.audio.sk/?page=article&id=339

JardaS
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 177
Registrován: 19.9.2010, ned 14:30
Bydliště: Plzeň

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od JardaS » 6.10.2011, čtv 20:44

Jo baterka má naprázdno až 12,5V. Ovšem na voltmetr připojený až na palubní napětí se moc spolehat nedá, neb zatížením (čerpadlo a další spotřebiče) dojde k snížení napětí samotné baterie, ale i k úbytku napětí na kabeláži a pojistkách. Určitě bych zkusil změřit napětí mutimetrem přímo na baterii. Pokud bude pod 12V zkusil bych startovat s podporou vnějšího zdroje, tím bys mohl vyloučit jestli to způsobuje snížené napětí nebo ne. No podle toho, že když to startuje hned po zasunutí klíčku bych to na snížené napětí i tipoval, protože tím nestačí tak poklesnout.
Alfa Romeo 159SW 2,4 JTDm, 147 kW, černá metalíza (černý oceán), černá kůže, plná výbava, 235/45 R18 NeroZero
Alfa Romeo 156SW 1,9 JTD, tažné zařízení

mimimi10
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 8.9.2011, čtv 23:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od mimimi10 » 13.10.2011, čtv 21:26

Zdravím
tak jak to tady čtu,tak co se tyka startu a cukani tak zadny problem nemam a to ma ta ma chudinka 159 2,4 jtd najeto 194 tis. je fakt ze ja najel jen 30 tis,ze zacatku se me zdalo ze obcas spatne tahne a obcas i kolisaj otacky,ale ted nic supr,mozna je to tim ze ji opravdu nesetrim a opravdu jezdim ostre.nic jsem nečistil za celou dobu,jedine co musi co nejdriv ven je to PDF...

Doufam,ze zavadu konecne nekdo vyresi a alficka bude jezdit bez cukani...cus alfisti
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od ReznikCZ » 13.10.2011, čtv 22:21

a pak že se alfy nedožijou 200 tis. km :smt023 ...stejně by mne zajímalo reálně při dobrém zacházení (pravidelná a kvalitní údržba) kolik se JTD může dožít (ať už 2,4 nebo 1,9) :)
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4035
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od Adamsquare » 13.10.2011, čtv 22:38

Někde jsou k vidění i kusy se 700tkm ne? U 156. Ale myslim, že toho je schopen se dožít skoro každej udržovanej nafťák.
Stelvio 2.0GME Q4 //
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od ReznikCZ » 13.10.2011, čtv 22:42

Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

mimimi10
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 8.9.2011, čtv 23:35

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od mimimi10 » 13.10.2011, čtv 23:22

Zdravim jeste jednou,tak treba az k 200 tis km zacinaj poradne jezdit,je fakt,ze servis pouze alfa 1 majitel,mam jeste audi a6 2,5tdi 2003 132 KW a musim uznat ze alfa jede lepe sedi lip a hlavne motor krasne tichej i studenej oproti audince......no to je od tematu-proste jsem propad alfam :-D :-D :-D :-D
ALfa Romeo 159 2,4 jtdm sportwagon,vse krom kuze...
Kawasaki ninja zx 10 R-nadupana mrska 200 koniku
Audi A6 2,5 tdi 132 KW
BMW 530 D-strasne auto
Opel calibra 2,0-16v TURBO 165 Kw

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1902
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání při 1500-2000 otáčkách a špatné starty

Příspěvek od ReznikCZ » 13.10.2011, čtv 23:34

mimimi10 píše:no to je od tematu-proste jsem propad alfam :-D :-D :-D :-D
To všichni na tomto webu :-D

mimochodem o 2,5 TDi se dost píše jako o "nespolehlivým" motoru to 1,9 TDi je na tom daleko lépe :wink: ...ovšem všechny Tdi v minulosti jsou ehm.. dost "traktorové" (co se zvuku týče)
Mercedes-Benz S500 4Matic
.......ale srdcem stále Alfista

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti