Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Čau, mám AR-33 1,4 i.e. Imola a chtěl bych do ní dát 1,7 16v Boxer. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou jestli tam není jiná elektrika atd? Diky
Alfa Romeo 156 SW fl. 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Dát tam 1,7 16V je naprosto jednoduchá záležitost. Vložíš prostě do kastle motor i s jeho elektrikou. Připojuje se stejnými konektory vedle baterie v motorovém prostoru. Dále natáhneš husí krk se svazkem k počítači který má 16V umístěn uvnitř pod přihrádkou spolujezdce. V karoserii je pro něj díra se záslepkou pod relátky vedle baterie. Uchycení motoru je úplně stejné jako u jakéhokoli jiného boxeru. Spojka je stejná, dokonce i převodovku můžeš použít z 1,4, budeš koukat jak to pak pojede, zrychlení supr, ale spotřebu budeš mít cca o litr vyšší, tzn. pokud je motor v absolutním pořádku, tak se bude pohybovat běžně kolem 8,5-9. A poslední věc je přední nápravnice, které má u 16V vybrání pro spodní vačkové kola. Chladič zůstává stejný.
Boxer Fan
- jindřich 333
- Pozorovatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
- Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
rozdíly jsou hlavně v podvozku - stabilizátor ve předu, jinej přední nosník(nápravnice), kratší tlumiče a pera origo BOGE.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Stabik už má a sehnat sportovní podvozek na 907 (např. H&R + KONI) je jednoduché jak facka.
33
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Čau, moc děkuji za užitečné informace které jsem nemohl nikde najít. Tak že přední nápravu musím dát komplet z 1,7 16V?John píše:Dát tam 1,7 16V je naprosto jednoduchá záležitost. Vložíš prostě do kastle motor i s jeho elektrikou. Připojuje se stejnými konektory vedle baterie v motorovém prostoru. Dále natáhneš husí krk se svazkem k počítači který má 16V umístěn uvnitř pod přihrádkou spolujezdce. V karoserii je pro něj díra se záslepkou pod relátky vedle baterie. Uchycení motoru je úplně stejné jako u jakéhokoli jiného boxeru. Spojka je stejná, dokonce i převodovku můžeš použít z 1,4, budeš koukat jak to pak pojede, zrychlení supr, ale spotřebu budeš mít cca o litr vyšší, tzn. pokud je motor v absolutním pořádku, tak se bude pohybovat běžně kolem 8,5-9. A poslední věc je přední nápravnice, které má u 16V vybrání pro spodní vačkové kola. Chladič zůstává stejný.
Alfa Romeo 156 SW fl. 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Stabilizátor už mám,tak že přední nosník budu muset dát jinej z 1,7? Tlumiče mám stavitelný Koni a péra Boge.jindřich 333 píše:rozdíly jsou hlavně v podvozku - stabilizátor ve předu, jinej přední nosník(nápravnice), kratší tlumiče a pera origo BOGE.
Alfa Romeo 156 SW fl. 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
pop-33 píše:Čau, moc děkuji za užitečné informace které jsem nemohl nikde najít. Tak že přední náprav. musím dát komplet z 1,7 16V?John píše:Dát tam 1,7 16V je naprosto jednoduchá záležitost. Vložíš prostě do kastle motor i s jeho elektrikou. Připojuje se stejnými konektory vedle baterie v motorovém prostoru. Dále natáhneš husí krk se svazkem k počítači který má 16V umístěn uvnitř pod přihrádkou spolujezdce. V karoserii je pro něj díra se záslepkou pod relátky vedle baterie. Uchycení motoru je úplně stejné jako u jakéhokoli jiného boxeru. Spojka je stejná, dokonce i převodovku můžeš použít z 1,4, budeš koukat jak to pak pojede, zrychlení supr, ale spotřebu budeš mít cca o litr vyšší, tzn. pokud je motor v absolutním pořádku, tak se bude pohybovat běžně kolem 8,5-9. A poslední věc je přední nápravnice, které má u 16V vybrání pro spodní vačkové kola. Chladič zůstává stejný.
Alfa Romeo 156 SW fl. 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Psal jsi v inzerátu, že stabilizátor už máš. Tak stačí vyměnit jen tu nápravnici. Jestli snížíš podvozek už je jen na tobě. Fakt je ten, že to sice dobře vypadá, ale naše silnice celkově stojí za h., tak je možná vhodnější jezdit na širších kolech (195/50 R15) a zároveň ponechat standardní podvozek a nesnižovat. Ve výsledku dojedeš na nepříliš pěkných okreskách z bodu A do B rychleji a zároveň pohodlněji. Něco jiného jsou ale závody na Kameni, kde je rozdíl v jízdních vlastnostech s sníženým podvozkem jasně poznat.
Boxer Fan
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
John píše:Psal jsi v inzerátu, že stabilizátor už máš. Tak stačí vyměnit jen tu nápravnici. Jestli snížíš podvozek už je jen na tobě. Fakt je ten, že to sice dobře vypadá, ale naše silnice celkově stojí za h., tak je možná vhodnější jezdit na širších kolech (195/50 R15) a zároveň ponechat standardní podvozek a nesnižovat. Ve výsledku dojedeš na nepříliš pěkných okreskách z bodu A do B rychleji a zároveň pohodlněji. Něco jiného jsou ale závody na Kameni, kde je rozdíl v jízdních vlastnostech s sníženým podvozkem jasně poznat.
OK. a s tím snižováním máš pravdu že naše silnice stojej za hov.. no ještě se rozhodnu. A nevíš o někom kdo prodává AR-33 1,7 16v nebo aspoň holej motor tady v Česku za rozumnou cenu?
Alfa Romeo 156 SW fl. 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
O něčem bych věděl.pop-33 píše:John píše:Psal jsi v inzerátu, že stabilizátor už máš. Tak stačí vyměnit jen tu nápravnici. Jestli snížíš podvozek už je jen na tobě. Fakt je ten, že to sice dobře vypadá, ale naše silnice celkově stojí za h., tak je možná vhodnější jezdit na širších kolech (195/50 R15) a zároveň ponechat standardní podvozek a nesnižovat. Ve výsledku dojedeš na nepříliš pěkných okreskách z bodu A do B rychleji a zároveň pohodlněji. Něco jiného jsou ale závody na Kameni, kde je rozdíl v jízdních vlastnostech s sníženým podvozkem jasně poznat.
OK. a s tím snižováním máš pravdu že naše silnice stojej za hov.. no ještě se rozhodnu. A nevíš o někom kdo prodává AR-33 1,7 16v nebo aspoň holej motor tady v Česku za rozumnou cenu?
33 ♥ S ♥ 16V
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Pavli píše:O něčem bych věděl.pop-33 píše:John píše:Psal jsi v inzerátu, že stabilizátor už máš. Tak stačí vyměnit jen tu nápravnici. Jestli snížíš podvozek už je jen na tobě. Fakt je ten, že to sice dobře vypadá, ale naše silnice celkově stojí za h., tak je možná vhodnější jezdit na širších kolech (195/50 R15) a zároveň ponechat standardní podvozek a nesnižovat. Ve výsledku dojedeš na nepříliš pěkných okreskách z bodu A do B rychleji a zároveň pohodlněji. Něco jiného jsou ale závody na Kameni, kde je rozdíl v jízdních vlastnostech s sníženým podvozkem jasně poznat.
OK. a s tím snižováním máš pravdu že naše silnice stojej za hov.. no ještě se rozhodnu. A nevíš o někom kdo prodává AR-33 1,7 16v nebo aspoň holej motor tady v Česku za rozumnou cenu?
Čau odpověď máš ve zprávách.
Alfa Romeo 156 SW fl. 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm
ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD (bianco polare)
ex: Alfa Romeo 33 1.4 Imola
- yetyGT
- Pozorovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 5.10.2011, stř 21:36
- Bydliště: Zapadne Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Iba mi tak napadlo. A co 1.7 boxer z AR 145? Ten by mal byt mechanicky rovnaky. Ci?
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
16v, stejně jako 8v z 145/146 postrádají charakteristickou výbušnost a dravost starších boxerů. Jsou uškrceny kvůli emisním normám a jízda s nimi je více "všední". Motory mají stejné vrtání a zdvih tak by třeba šlo užít nějaké komponenty z "železa" jak jsou na tom hlavy a vačky netuším, každopádně elektriku by to chtělo třicítkovou.
33
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Blok a hlavy naprosto stejné,liší se jen v sání a v elektrice.
Alfa romeo 156 1.9jtd 85kw r.v03
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
ex Alfa romeo 33 1.4boxer r.v92.
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
Tady máš výměnu na koleni. http://mirda33.rajce.idnes.cz/Alfa
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru 1,4 8v i.e. za 1,7 16v Boxer
potřebuju 33
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host