Spotřeba oleje a kouřivost
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
to je blbost dávat na dodrbanou kliku nové šály... nebylo to tam už při první výměně?
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Při první výmeně asi ne ... to dělal spíš Kůrkyn (já jsem zrovna čistil svody, nebo co) a to on by určite řekl. Mám jen tuhle fotku:
Takže jestli mám nechat starý šály, tak to na tech zbývajících 3 ojnicích ani nebudu rozdělávat...Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Místo svíček stačí vyndat tu 50A pojistku od motoru--startér bude točit ale nebude startovat,po pár protočeních bych to nahodil---/a točit " na prázdno" ev.pokud možno na kabely :-), aby baterka tolik netrpěla./.
Pokud bys ty ojnice otvíral, klidně nech ty starý ložiska a jen je natří a čepy kliky taky olejem 10w-60 as Bishopem--stačí ho hodit do litrovky a trochu protřepat--barva Bishopa je otřesná, konzistence taky, nelekni se... :-)
Ta Felda byla ve výrazně horším stavu, než ukazujou fotky--pokud tomu chceš pomoct, dej ten olej do vany ohřátej na zhruba 50-60 stC už s tím Bishopem 460-G..ušetříš tomu motoru moment kritickýho chodu před pořádným zaolejováním--hustej olej 10W-60 má už ve 40stC 170 kinematickou viskozitu, pak už je to řidký dostatečně na zaolejování a tím ohřátím se tenhle proces opravdu usnadní--to tak že výrazně..:-)pokud teda to máš v čem a na čem trochu ohřát, pokud to budeš dělat na dílně..jinak přehodit šálu za novou je otázka--záleží kolik je na tý klice "navíc"--nový ložisko by se mohlo chytit, pokud by to těsnilo víc než zdrávo--zavři to, nalej 10W-60 + Bishopa.. a protoč , pokud by byly šály promázlý ručně olejem s Bishopem tak je to sichr..
A POSLECHNI SI ZVUK, POKUD TO JDE HLADCE PO NASTARTOVÁNÍ NA VOLNOBĚH-I PŘIZÁTĚŽI, bez klepání NENÍ POTŘEBA TO ŘEŠIT...TO TŘENÍ NA PROBLEMATICKEJCH MÍSTECH SE více méně+ KREJE S ŠÁLOU.a dělá to takový mikroprstýnky jak na Saturnovi..
Zvuk po přidání Bishopa do agregátu--..se změní po pár desítkách vteřin--ztichne to, jde to opravdu víc potichu, další změna nastane po 1500-2000 km, pak to jakoby jde víc "zlehka" a pazvuky od ložisek, pokud tam nějaký trochu byly zmizej úplně..
Zvukovej projev tý Feldy byl zkraje dost hlučnej, no po těch zhruba 2tis
to šlo v podstatě bez utahanýho pazvuku a díky vůlím /bez klepání/to začalo být točivý jak prase..Novej motor by možná nechápal..
Pokud bys ty ojnice otvíral, klidně nech ty starý ložiska a jen je natří a čepy kliky taky olejem 10w-60 as Bishopem--stačí ho hodit do litrovky a trochu protřepat--barva Bishopa je otřesná, konzistence taky, nelekni se... :-)
Ta Felda byla ve výrazně horším stavu, než ukazujou fotky--pokud tomu chceš pomoct, dej ten olej do vany ohřátej na zhruba 50-60 stC už s tím Bishopem 460-G..ušetříš tomu motoru moment kritickýho chodu před pořádným zaolejováním--hustej olej 10W-60 má už ve 40stC 170 kinematickou viskozitu, pak už je to řidký dostatečně na zaolejování a tím ohřátím se tenhle proces opravdu usnadní--to tak že výrazně..:-)pokud teda to máš v čem a na čem trochu ohřát, pokud to budeš dělat na dílně..jinak přehodit šálu za novou je otázka--záleží kolik je na tý klice "navíc"--nový ložisko by se mohlo chytit, pokud by to těsnilo víc než zdrávo--zavři to, nalej 10W-60 + Bishopa.. a protoč , pokud by byly šály promázlý ručně olejem s Bishopem tak je to sichr..
A POSLECHNI SI ZVUK, POKUD TO JDE HLADCE PO NASTARTOVÁNÍ NA VOLNOBĚH-I PŘIZÁTĚŽI, bez klepání NENÍ POTŘEBA TO ŘEŠIT...TO TŘENÍ NA PROBLEMATICKEJCH MÍSTECH SE více méně+ KREJE S ŠÁLOU.a dělá to takový mikroprstýnky jak na Saturnovi..
Zvuk po přidání Bishopa do agregátu--..se změní po pár desítkách vteřin--ztichne to, jde to opravdu víc potichu, další změna nastane po 1500-2000 km, pak to jakoby jde víc "zlehka" a pazvuky od ložisek, pokud tam nějaký trochu byly zmizej úplně..
Zvukovej projev tý Feldy byl zkraje dost hlučnej, no po těch zhruba 2tis
to šlo v podstatě bez utahanýho pazvuku a díky vůlím /bez klepání/to začalo být točivý jak prase..Novej motor by možná nechápal..
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
jenom takovej soukromej pozantekco se týče kvality olejovejch filtrů
na TAZu 1500 předělaným na 2l pro požární sport sem řešil až 20s náběh tlaku oleje při prvním startu po delším stání (přičemž pokud už tam tlak byl, byl takovej jakej má bejt - 2,5 bar na volnoběh za tepla, )....
problém sem začal sledovat loni, ale nevěnoval sme mu moc pozornosti -prostě sem nejdřív natlakoval soustavu s odpojeným zapalkem a OK
letos mě to začlo psychicky ničit a tak sem začal problém řešit - jelikož motor maže jak má začal sem od začátku -sací koč, čerpadlo (OK).. čidlo, těsnost soustavy po čidlo
nakonec sem skončil u olejáku- říkám si champion- značka OK, provedení obalu snad TOP (snese nejvyšší tlaky-což je vhodný při výpadku redukčáku, takže se filtr nenafoukne...) ale provedení z5tnýho ventilu od loňského roku tragédie (do tý doby OK) prostě netěsnil.. tak sem stál v prodejně před regálem plným olejáků a foukal do nich.. cca 30% filtrů možnejch značek bylo OK -nešlo profouknout, pokud jde profouknout je z5tnej ventil špatnej a u mazací soustavy podobný zmíněnýho tazu je riziko startu a běhu motoru bez oleje než s enaplní filtr z něhož ten olej vytekl...
pak sem čuměl do katalogu Bosche a i kdžy filtr stojí třeba 500,- místo 150,- provedení z5ťáku na jiný úrovni a co mi přišla krabice 10ks filtrů tak 10z 10ks naprosto OK a u toho TAZe nabíhá tlak po delším stání o5 ihned při první otáčce motoru startérem...
na TAZu 1500 předělaným na 2l pro požární sport sem řešil až 20s náběh tlaku oleje při prvním startu po delším stání (přičemž pokud už tam tlak byl, byl takovej jakej má bejt - 2,5 bar na volnoběh za tepla, )....
problém sem začal sledovat loni, ale nevěnoval sme mu moc pozornosti -prostě sem nejdřív natlakoval soustavu s odpojeným zapalkem a OK
letos mě to začlo psychicky ničit a tak sem začal problém řešit - jelikož motor maže jak má začal sem od začátku -sací koč, čerpadlo (OK).. čidlo, těsnost soustavy po čidlo
nakonec sem skončil u olejáku- říkám si champion- značka OK, provedení obalu snad TOP (snese nejvyšší tlaky-což je vhodný při výpadku redukčáku, takže se filtr nenafoukne...) ale provedení z5tnýho ventilu od loňského roku tragédie (do tý doby OK) prostě netěsnil.. tak sem stál v prodejně před regálem plným olejáků a foukal do nich.. cca 30% filtrů možnejch značek bylo OK -nešlo profouknout, pokud jde profouknout je z5tnej ventil špatnej a u mazací soustavy podobný zmíněnýho tazu je riziko startu a běhu motoru bez oleje než s enaplní filtr z něhož ten olej vytekl...
pak sem čuměl do katalogu Bosche a i kdžy filtr stojí třeba 500,- místo 150,- provedení z5ťáku na jiný úrovni a co mi přišla krabice 10ks filtrů tak 10z 10ks naprosto OK a u toho TAZe nabíhá tlak po delším stání o5 ihned při první otáčce motoru startérem...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
kdysi jsem hledal něco o filtrech Purflux a taky docela zajímavé... http://www.xantiaclub.cz/poradna/viewto ... bc1b218642
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
No já jsem si práve říkal, že s vytaženýma svíčkama to nebude mít kompresi, takže a/ startér to bude mít jednodušší b/ klikovka nebude namáhaná kompresí. Ale i s tou pojistkou by to asi šlo...
Otevřu teda všechny ojnice, abych je namazal tou směsí Bishopu a oleje.
Jinak všechno dělám v podzemních garážích v práci, dílnu nemám... Takže nahřát to moc není kde ... Leda že bych si půjčil z kuchyňky varnou konvici :-)
Jinak detail salek tady: Skoro to vypada, jakoby ten olej v tom spoji vařil, nebo co. Přijde mi to odřený celkem dost, ale jestli myslíte, že by se to s novejma kouslo...
Jo a filtr mám koupenej novej a to sice Bosch - stál kolem 150 Kč a byl nejmenší....
Otevřu teda všechny ojnice, abych je namazal tou směsí Bishopu a oleje.
Jinak všechno dělám v podzemních garážích v práci, dílnu nemám... Takže nahřát to moc není kde ... Leda že bych si půjčil z kuchyňky varnou konvici :-)
Jinak detail salek tady: Skoro to vypada, jakoby ten olej v tom spoji vařil, nebo co. Přijde mi to odřený celkem dost, ale jestli myslíte, že by se to s novejma kouslo...
Jo a filtr mám koupenej novej a to sice Bosch - stál kolem 150 Kč a byl nejmenší....
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Všechno je to o tom, jak přesně vypadá povrch ojničního čepu..to rukou poznáš
BOHUŽEL těžko, mrkni ASPOŇ pod lupou..jestli je to jen SPÍŠ UMAZANÝ,jde o to KOLIK TOHO NA ČEPU ULPĚLO--POKUD BY TO MĚLO SPÍŠ PODOBU -NÁTĚRU-PAK BY SE S NOVOU ŠÁLOU NEMĚLO NIC PŘIHODIT ANI BEZ PŘEBRUSU..--NA TOM ZÁLEŽÍ NEJVÍC, KOLIK MATERIÁLU NA ČEPU ULPĚLO..
Pokud to budeš řešit ve slunečnej den, a v poledne ten olej v parku dáš v čermým plastu na lavičku--nebo v plechu, bude mít těch 40stC za hoďku jak nic tutově..to vypadá jak pitomost ,ale těch prvních pár desítek stupňů
má na viskozitní poměry a zaolejování ploch olejem obrovskej vliv..
....
S tím filtrem je to sice až zarážející, ale je to asi logicky JAKO VŠECHNO o kvalitě..
Pokud NA PRACOVNÍ PLOŠE ulpí Bishop, je to POTOM už jedno--ta vrstva zvládá tření i bez oleje -- studený starty jsou pro ní pak naprostá brnkačka.. ustojí jinčí extremy...
BOHUŽEL těžko, mrkni ASPOŇ pod lupou..jestli je to jen SPÍŠ UMAZANÝ,jde o to KOLIK TOHO NA ČEPU ULPĚLO--POKUD BY TO MĚLO SPÍŠ PODOBU -NÁTĚRU-PAK BY SE S NOVOU ŠÁLOU NEMĚLO NIC PŘIHODIT ANI BEZ PŘEBRUSU..--NA TOM ZÁLEŽÍ NEJVÍC, KOLIK MATERIÁLU NA ČEPU ULPĚLO..
Pokud to budeš řešit ve slunečnej den, a v poledne ten olej v parku dáš v čermým plastu na lavičku--nebo v plechu, bude mít těch 40stC za hoďku jak nic tutově..to vypadá jak pitomost ,ale těch prvních pár desítek stupňů
má na viskozitní poměry a zaolejování ploch olejem obrovskej vliv..
....
S tím filtrem je to sice až zarážející, ale je to asi logicky JAKO VŠECHNO o kvalitě..
Pokud NA PRACOVNÍ PLOŠE ulpí Bishop, je to POTOM už jedno--ta vrstva zvládá tření i bez oleje -- studený starty jsou pro ní pak naprostá brnkačka.. ustojí jinčí extremy...
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Tak, objednal jsem ten Bishop 460-G. Po poradě s Kůrkynem to zkusím strhnout lapovací páskou a dát nový šály. Jinak rozdělal jsem i ty další šály a vypadá to víceméně podobně. Pokud se mi to povede tou lapovací páskou poladit a při skládání to natřu směsí oleje a bishopa, tak to sna vydrží... držte mi palce.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Pokud to "decentně "strhneš--klapne to určitě../hlavně z hlediska šarže nic hrubýho, matroš šály je měkký..ať se samotný čep změní co nejmíň../---když už to řešíš čelem, zůstává otázka, jak jsou na tom taky hlavní od kliky ...-někdy ale možná lepší nevědět.., co oči nevidí, srdce nebolí a Bishop konec konců zvládá opravdu hodně..
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Přiznám se na rovinu, že mám strach ty hlavní ložiska rozdělávat .-) Ale uplně to nevylučuju ....
Jinak vana je zavařená, během příštího týdne přijdou šály, takže příští weekend to snad složím.
Jinak vana je zavařená, během příštího týdne přijdou šály, takže příští weekend to snad složím.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Tak už mám najeto prvních 50km s novýma šálama a zavařenou vanou. Auto se chová celkem normálně, ten Bishops jsem tam pro jistotu nalil, no tak uvidíme. Startoval jsem chvíli naprázdno ( s vytaženýma svíčkama) a až pak jsem tam dal svíčky .. chvíli po nastartování ješte svítilo mazání, ale pak zhaslo a OK. Šálky jsem při montáži řádně olejoval, tak to doufám přežily.
Alfa Romeo 159 SW 1750 TBi
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS - ex.
Škoda Garde 1.3 MPi
Honda VFR 750 F
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Jako fakt klobouk dolů za to, co v těch podmínkách dokážeš.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Zrejme som prisiel na pricinu zrania oleja v mojom JTS:
Poslednu dobu som spozoroval ze spotreba oleja je o nieco vyssia ako obvyklych 0.5l/1000km. Teraz sa mi zda ze je to tak 1L/1500km. Zacal som viac skumat priciny, napichol som si to na diagnostiku a zistil som ze mi netestni jeden vstrek. Po vypnuti motora, pada tlak v rampe celkom rychlo dole.
Takze benzin tecie do oleja a ten sa rychlo znehodnocuje a posuva sa bod volatility.
Naplno sa to prejavilo teraz pri dlhsej vymene, olej uz ma cca 15 tis km.
Neviete ako je najlepsie vybrat vstrekovace? Nejako od spodu cez napravnicu a alebo vymontovat sacie potrubie a vrchom?
Poslednu dobu som spozoroval ze spotreba oleja je o nieco vyssia ako obvyklych 0.5l/1000km. Teraz sa mi zda ze je to tak 1L/1500km. Zacal som viac skumat priciny, napichol som si to na diagnostiku a zistil som ze mi netestni jeden vstrek. Po vypnuti motora, pada tlak v rampe celkom rychlo dole.
Takze benzin tecie do oleja a ten sa rychlo znehodnocuje a posuva sa bod volatility.
Naplno sa to prejavilo teraz pri dlhsej vymene, olej uz ma cca 15 tis km.
Neviete ako je najlepsie vybrat vstrekovace? Nejako od spodu cez napravnicu a alebo vymontovat sacie potrubie a vrchom?
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
to by ti olej pribudal a nie ubudal ne?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Ne. Olej zasadne degraduje pri styku s palivom a zvysuje sa jeho spotreba.
Inak dost dobre su rozpisane priciny spotreby oleja tu
https://www.amsoil.com/techservicesbull ... mption.pdf
Inak dost dobre su rozpisane priciny spotreby oleja tu
https://www.amsoil.com/techservicesbull ... mption.pdf
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
TS a JTS má problém někde jinde (konstrukční průser v podobě odvodu oleje z pod stíracího kroužku, kterej má 2mm..a z drážky není vrtání, ale olej teče- resp se konstruktéři domnívali že by mněl skrz 2 kanály na plášti pístu..)... stav motorů jezdících na kde co je však takovej, že kroužek to neumožní (umožní pouze v případě novejch a zánovních motorů) aby olej šel do drážky, s opotřebením válců roste množství oleje, který drážka nepojme a vše se tlačí nahoru nad píst a spaluje..
. netěsnící vstřik je zas a pouze doměnka... olej sice degraduje, ale pokud teče dolů do vany a motor je prohřátej, tak se i stejně rychle odpaří, resp ani do vany nedoteče..problém je tedy jen u couraček po městě se studeným motorem..
. netěsnící vstřik je zas a pouze doměnka... olej sice degraduje, ale pokud teče dolů do vany a motor je prohřátej, tak se i stejně rychle odpaří, resp ani do vany nedoteče..problém je tedy jen u couraček po městě se studeným motorem..
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Hlavny problem konzumacie oleja moze byt konstrukcna vada to je jasne, kedze vsetky JTS zeru oleja viac nez by mali ale verim tomu ze faktormi ktore su popisane na URL ktoru som postol sa tato spotreba zhorsuje pripadne nasobne zhorsuje. Kazdopadne by ma zaujimalo odkial mas taketo informacie, znie to verohodne.
Som si ale isty ze spotreba degradovaneho oleja v motore ktory ma spotrebu oleja vysoku uz v normalnom stave sa zvysi. Obvzlast ked do oleju tecie benzin ktory znizuje bod vzplanutia oleja a zmensuje vizkozitu. Jasne palivo sa odpari ale olej po case ostava degradovany.
Som si ale isty ze spotreba degradovaneho oleja v motore ktory ma spotrebu oleja vysoku uz v normalnom stave sa zvysi. Obvzlast ked do oleju tecie benzin ktory znizuje bod vzplanutia oleja a zmensuje vizkozitu. Jasne palivo sa odpari ale olej po case ostava degradovany.
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
odkud mám takový informace?
trochu se motorama jako hobby občas zabejvám a pár jsme jich rozebral a složil a upravil - od starejch 2l 8/16v v tipech/coupe přes 1.6 TS eco, 1.8 16v a 2l 16v na bázi 1.8 (střeva z 2l TS, JTD a Stila abarth v 1.8mě bloku) po Busso a u 1.8 a 2l TS je sice pěknej trend slabejch pístních kroužků, ale ital to tam posral tím vrtáním pro odvod oleje, že ho tam nedal..jinak takový písty co jsou v této generaci motorů si zasloužej
co jsem si repasoval motor 1.8 16V ve stilu (což je až na jednosvíčkovou hlavu naprosto schodný s TS) kde sem řešil spotřebu oleje jsem postřehl tuto věc... první pokus sem si říkal dobrá, složím to tedy s novejma kroužkama - olej žralo dále .. dovrtal jsem do každýho pístu 6 otvorů a olej už to nežere.. stejnej příběh je ten 1.6 TS ECO... 1L/1000km a po dovrtání otvorů pod stírákem spotřeba padla k 0...
trochu se motorama jako hobby občas zabejvám a pár jsme jich rozebral a složil a upravil - od starejch 2l 8/16v v tipech/coupe přes 1.6 TS eco, 1.8 16v a 2l 16v na bázi 1.8 (střeva z 2l TS, JTD a Stila abarth v 1.8mě bloku) po Busso a u 1.8 a 2l TS je sice pěknej trend slabejch pístních kroužků, ale ital to tam posral tím vrtáním pro odvod oleje, že ho tam nedal..jinak takový písty co jsou v této generaci motorů si zasloužej
co jsem si repasoval motor 1.8 16V ve stilu (což je až na jednosvíčkovou hlavu naprosto schodný s TS) kde sem řešil spotřebu oleje jsem postřehl tuto věc... první pokus sem si říkal dobrá, složím to tedy s novejma kroužkama - olej žralo dále .. dovrtal jsem do každýho pístu 6 otvorů a olej už to nežere.. stejnej příběh je ten 1.6 TS ECO... 1L/1000km a po dovrtání otvorů pod stírákem spotřeba padla k 0...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Super Nechapem vsak preco tie otvory pod stierakom neurobili...pozeram fotky piestov po internete (kedze niesom fachman ktory by bezne videl rozobrate motory) a diery v drazke pod stierakom sa zdaju byt bezna vec. Este nechapem preco potom s opotrebenim motora rastie spotreba oleja, nemala by byt vola vacsia medzi stieracim poslednym kruzkom a tympadom by mal olej mat lahsi unik zo steny valca spat?
Alfa 156 TI 2.0 JTS 2004 Sportswagon
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
cervena Alfa 156 1.8TS rv 98 - MOMO koza cierna - rozpredam
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Chlapi neviem kam dat dotaz, ake tlaky ma mat 2,0 JTS 2004?
Dik.
Dik.
Alfa Romeo 164 QV
Mazda 5 GTA LF
Mazda 5 GTA LF
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Ahoj,
2.0 JTS
tak se musim pochlubit se svoji spotrebou na 1 500 km sem dolil skoro 2l 10w60.. Samozrejme je hlavni podezreni na krouzky, ale v servisu mi jeste doporucil jako posledni a nejlevnejsi moznost vymenit olej a udelat pruplach motoru. Tak by me jenom zajimalo jaka je pravdepodobnost, ze ty krouzky povoli pripadne se "odkarbonuji" a rozhejbaji aby tesnily jak maji . Vsak musim rict, ze s autem jezdim kratsi trasy do prace cca 26 km tam a nazpatek, a auto dokud neni poradne zahraty tak vubec netocim nad 3 000, vlastne malokdy jezdim nad 5 000 a omezovac to semnou snad jeste nezazilo . Pripadne jaka je cena pro vymenu tech krouzku, v servisu kde jsem byl mi rekl za vymenu krouzku rozmezi 12 - 15 000.- kč.
Díky
2.0 JTS
tak se musim pochlubit se svoji spotrebou na 1 500 km sem dolil skoro 2l 10w60.. Samozrejme je hlavni podezreni na krouzky, ale v servisu mi jeste doporucil jako posledni a nejlevnejsi moznost vymenit olej a udelat pruplach motoru. Tak by me jenom zajimalo jaka je pravdepodobnost, ze ty krouzky povoli pripadne se "odkarbonuji" a rozhejbaji aby tesnily jak maji . Vsak musim rict, ze s autem jezdim kratsi trasy do prace cca 26 km tam a nazpatek, a auto dokud neni poradne zahraty tak vubec netocim nad 3 000, vlastne malokdy jezdim nad 5 000 a omezovac to semnou snad jeste nezazilo . Pripadne jaka je cena pro vymenu tech krouzku, v servisu kde jsem byl mi rekl za vymenu krouzku rozmezi 12 - 15 000.- kč.
Díky
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 206Kw
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
To nemusia byt kruzky ale skor gufera ventilov.... Skus tam dat iny olej 20K trebars no zameral by som sa na tie gufera a mozno nejaky iny unik... 10w60 neni idealny olej na kratke jazdy
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Tak kdyby byly vcudu gufera tak mi to melo jit i videt na motoru kdyz se sunda viko ventilu? Jenom brouzdam a koukam po internetu . Asi nejlepsi by bylo nechat si zmerit tlaky, a kdyz se budou delat kruhy tak se to sfoukne se vsi paradou. Olej bych tam nechal tu 10w60 pac nevim co tam lil majitel predemnou a majitel jeste pred nim.. Vono zase kdyz nekam jedu vetsi dalku tak si stim plynem prece jenom trosku vic hraju a otacky frci vejs.
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 206Kw
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
2l oleje na tuto vzdálenost je mechanickej průser - kroužky ... s KO guferama na ventilech to jezdí v pohodě do 1l/1000km..
žádný vodičky ani nezkoušej a rovnou motoru dopřej překroužkování, přetěsnění a hlavně pod stírací kroužky vyvrtej 4-6 otvorů pro odvod oleje a mělo by to bejt v cajku..
zároveň nech propláchnout či vyměnit ostřiky pod písty a vyndej/zahoď vyvažovací hřídele (a jejich kanály zaslep).. pomůžeš tak tlaku oleje... a zvýšíš spolehlivost motoru..
olej nech jake je...
žádný vodičky ani nezkoušej a rovnou motoru dopřej překroužkování, přetěsnění a hlavně pod stírací kroužky vyvrtej 4-6 otvorů pro odvod oleje a mělo by to bejt v cajku..
zároveň nech propláchnout či vyměnit ostřiky pod písty a vyndej/zahoď vyvažovací hřídele (a jejich kanály zaslep).. pomůžeš tak tlaku oleje... a zvýšíš spolehlivost motoru..
olej nech jake je...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Spotřeba oleje a kouřivost
Jelikoz to nebudu delat ja ani nikdo znamej , tak se budu muset spolehat na servis. Jenom na vymenu krouzku mi rekl, ze je to oprava kolem 12 - 15 tisic, ale nerekl co vsechno se tam bude opravovat, jeste vyzjistim.. A ja doufal, v kouzelnou vodicku co mi usetri dovolenou . Auto sem kupoval v rijnu, byl sem upozrnen nato at si hlidam olej, ale stim sem pocital kdyz sem sel do JTSka ale nezminil ze to bude az tak moc, me proste podelalhno3 píše: zároveň nech propláchnout či vyměnit ostřiky pod písty a vyndej/zahoď vyvažovací hřídele (a jejich kanály zaslep).. pomůžeš tak tlaku oleje... a zvýšíš spolehlivost motoru..
Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 206Kw
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex
Alfa Romeo GT 2.0 JTS ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host