TS 8v (pokec)
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (pokec)
ono na volnobeh po zohriati by ta hodnota nemala bt nejako extremne vysoka, nie? Ja za studena tlacim 4 v zime nieco nad, a za tepla 0.5-1 za tepla na volnobeh, a v chorvatsku ked som bol kde po dlhej jazde vo vyssich teplotach sa stalo ze na volnobehu to oscilovalo fakt okolo nuly, ale za jazdy 3.5-4 opat.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: TS 8v (pokec)
cafte, mam AR164 2.0TS (641.03) a potreboval by som zohnat hadicu sania pretoze je v nej viac dier jak by sa patrilo, viete poradit kde? dik
Alfa Romeo 164 2.0TS Super (1997)
Citroen Jumper 2.2HDi 120 (kus permanentne pokazeného šrotu)
Renault Clio II 1.2 8v
ex: Alfa Romeo 146 1.3 8v
Citroen Jumper 2.2HDi 120 (kus permanentne pokazeného šrotu)
Renault Clio II 1.2 8v
ex: Alfa Romeo 146 1.3 8v
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: TS 8v (pokec)
Jestli myslíš hadici mezi váhou vzduchu a škrtící klapkou, tak tu mám. Úplně novou, kdyžtak SZ.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: TS 8v (pokec)
Využiju staré vlákno. Kde najdu snímač otáček vačky? Snímač kliky jsem našel ale vačku ne. Nepomohl ani eper. Dík za radu.
Re: TS 8v (pokec)
zadny nema ???
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: TS 8v (pokec)
Nemá;-). Čím míň drátů, tím líp.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (pokec)
nemá... Jen kliky
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: TS 8v (pokec)
Ahoj, mám čerstvě 164 s TSkem, chci se zeptat, měnil jsem olej (sel. racing) a ol. filtr. Zvýšil se tlak oleje (ze 4 na volnoběh za studena) teď to má na volnoběh 5/5,5 baru za studena a 3/3,5 ohřátý motor. Za jízdy se to drží kolem 5ti. Je to ok na TSko? dík
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: TS 8v (pokec)
Řekl bych že to je ok. Neměl by spadnout pod 2,5bar při jízdě. Aspoň to tvrdí origo příručka
Re: TS 8v (pokec)
3 bary volnobeh zahraty motor je blbost
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (pokec)
inu, uz sa to riesilo viac krat, ze malo je zle, ako aj vela. Myslim ze by tam mal byt este nejaky positny ventil abo co, ktory ked je tlak moc vyosky to uvolni. Nie som si isty teraz. V kazdom rpiapde, GO motora moje TS malo tiez podobne hodnoty, a vsetko fachalo ako malo.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: TS 8v (pokec)
Mimochodem sháním sací vačku na 155 1,8 TS 8V 93Kw.
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: TS 8v (pokec)
DIK MOC
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: TS 8v (pokec)
Dneska budu měřit kompresi, tak jsem zvědavý..
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: TS 8v (pokec)
pokud ten treti udaj " maximum at minimum r.p.m" 4,5 - 5 bar ma byt take pri 90° oleje, tak se ptam, co je pak "maximum at maximum r.p.m." ...........kazdopadne ten udaj je dosazitelny jedine za studena, u tohodle konkretniho motoru/cerpadla.
jenom popremyslejte - na volnobeh ma v praxi 99,9% TS motoru 0,5 - 1 bar za tepla ale muze mit i 4,5 - 5 baru ? to je preci nesmysl, to cerpadlo neni nafukovaci......
jenom popremyslejte - na volnobeh ma v praxi 99,9% TS motoru 0,5 - 1 bar za tepla ale muze mit i 4,5 - 5 baru ? to je preci nesmysl, to cerpadlo neni nafukovaci......
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: TS 8v (pokec)
Po nastartování při tomhle počasí mám 5bar. Po zahřátí na volnoběh 3-4. Při jízdě (bez nějakého vytáčení) 4+bar stabilně. 0,5-1 jsem tam neměl nikdy. Olej 10 40 Liqui Molly. Předtím Selenia. 1,8 TS 8V 93 kW.
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: TS 8v (pokec)
Taky jsem si myslel, že mám na volnoběh 3 bary, než jsem to pořádně zahřál, pak to spadlo na 1,5-2 bary.
Určitě 4,5-5baru pouze za studena, pak to postupně klesá jak se zahřívá olej až k 1,5.
Určitě 4,5-5baru pouze za studena, pak to postupně klesá jak se zahřívá olej až k 1,5.
Naposledy upravil(a) Crowman156 dne 20.10.2015, úte 13:16, celkem upraveno 1 x.
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: TS 8v (pokec)
ok, na volnobeh za studena - 5 bar, a kolik pri 3tis/ot ? a v zahratem stavu 4bary volnobeh a v otackach jen 4+ ?? to bych videl na spatny cidlo.....majx píše:Po nastartování při tomhle počasí mám 5bar. Po zahřátí na volnoběh 3-4. Při jízdě (bez nějakého vytáčení) 4+bar stabilně. 0,5-1 jsem tam neměl nikdy. Olej 10 40 Liqui Molly. Předtím Selenia. 1,8 TS 8V 93 kW.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: TS 8v (pokec)
8v jsem měl několik, provozovaných jak na 10-40 tak 10-60. Na 10-40 za studena měla kolem 4b, za tepla 0,5-1. Ale při trápení do vršku se to celkem hnusně blížilo k nule, ten olej byl okolo 140C na budíku.
Na stejným autě vyměněno za 10w60, za studena o cca bar víc 5-5,5, za tepla se držela okolo baru, při trápení mazala 0,5...
Bavím se o hodnotách volnoběhu
Určitě je konina aby to na horkej olej tlačilo 4b, to by to čerpadlo muselo mít druhej kvalt
Na stejným autě vyměněno za 10w60, za studena o cca bar víc 5-5,5, za tepla se držela okolo baru, při trápení mazala 0,5...
Bavím se o hodnotách volnoběhu
Určitě je konina aby to na horkej olej tlačilo 4b, to by to čerpadlo muselo mít druhej kvalt
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: TS 8v (pokec)
Šlo by tohle použít?
http://vwparts.aircooled.net/Hardened-L ... ps-8mm.htm
http://vwparts.aircooled.net/Hardened-L ... ps-8mm.htm
Re: TS 8v (pokec)
nejdou, dyt to pisou ze jsou nedostupne + nejspis uz ani nebudou. Navic nechapu co budes delat s 8mi podlozkami x 1,5mm vyska. TSka maji v 95% podlozky v rozmezi 2,10 - 2,40, pokud mene, byla hlava jiz min. 1x delana.
Radsi napis, co mas za olej. tlak za studena v otackach ( 3tis a nebo vise ) + zatepla v otackach. To me jako motorare zajima...
Naprosty souhlas co pise Hondzik a to mi proslo rukama desitky 105/116/TSek.
Radsi napis, co mas za olej. tlak za studena v otackach ( 3tis a nebo vise ) + zatepla v otackach. To me jako motorare zajima...
Naprosty souhlas co pise Hondzik a to mi proslo rukama desitky 105/116/TSek.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Re: TS 8v (pokec)
Psal jsem. Olej Liqui Molly 10-40. Za studena pořád přes 4bary na volnoběh i v otáčkách. Olej na 140 stupních jsem ještě neměl. Ale po ujetí cca 25 kilometrů jsem pořád na 3-4 barech. Nad 3500ot i víc. Možná je špatné čidlo, možná ne. A myslím, že co je napsáno v manuálu by platit mělo.Mimochodem to mně těší, že ti prošlo rukama desítky TSek. Mám doma jedny vačky z 75ky, které mi byly prodány jako vačky na 155. Hezké těžítko.
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: TS 8v (pokec)
Víš jistě, že ten motor máš opravdu zahřátý? Ono to ukazuje okolo 3 barů dlouho, klesá to postupně... Pořádně zahřej motor a mezitím jak budeš smažit na kapotě vajíčka sleduj budík tlaku. Budeš tam mít 1-1,5 baru.
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: TS 8v (pokec)
Naposledy jsem jel Vsetín-Prostějov. Teplota oleje 90-100. To je myslím zahřáté dost. jsem ze Vsetína. Můžem někdy dát scuka.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host