hadXR - Ex: Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
hadXR - Ex: Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Fotogalerie: http://sdrv.ms/1aQFMkz
Technické parametry:
- Motor: Alfa Romeo 2.5i V6 12V
- Vidlicový šestiválec (60 st.), kapalinou chlazený s rozvodem OHC a dvěma ventily na válec, umístění vpředu napříč
- Zdvihový objem: 2492 cm3
- Kompresní poměr: 10.0:1
- Vrtání x zdvih: 88 mm x 68.3 mm
- Elektronické vstřikování paliva Bosch Motronic M 1.7
- Výkon: 163 koní (120 kW) při 5800 otáčkách, Točivý moment: 216 Nm při 4500 otáčkách
- Převodovka manuální 5-ti stupňová
- Pohon předních kol
- Přední náprava: MacPherson, vinuté pružiny, stabilizátor
- Zadní náprava: Vlečná, vinuté pružiny, stabilizátor
- Karoserie: Samonosná tříprostorová, čtyřdveřový sedan
- Rozměry (D x Š x V): 4443 mm x 1730 mm x 1425 mm
- Hmotnost: 1321 kg
- Barva: Proteo Rosso
- Jízdní výkony:
- Zrychlení 0-100 km/h: 8.4 s
- Maximální rychlost: 215 km/h
- Vyrobeno 7 196 kusů
Popis:
Asi se to u mě stalo zvykem, ale i tuhle Alfu jsem koupil víceméně náhodou. Ten den sem chtěl volat Jirkovy jestli už sehnal motor do mojí 145tky a zrovna jsem na fóru narazil na odkaz na inzerát na tuhle 155tku, ten inzerát byl na internetu prý už dlouho, ale nikdy předtím sem ho neviděl a to sem se po 155tkách už koukal. Na fotkách vypadala slušně, takže když mi Jirka do telefonu sdělil, že nový motor ještě nemá, byl sem nakonec docela rád a hned sem ho požádal jestli by se na tu 155tku se mnou nezajel podívat.
Na místě jsme zjistily, že Alfa vypadá opravdu velice slušně, v roce 2010 byla dovezena ze Švýcarska díky čemuž není postižena korozí. Měla sice propadlou technickou, nějaké ty kosmetické vady a byly na ní namontovány krátké pružiny. Navíc prodávající na místě ještě slevil takže nebylo co řešit a za týden už se vezla na plaťáku k Jirkovy.
155tku jsem stejně chtěl a i když sem po smrti 145tky uvažoval, že bych si jako "dailycar" pořídil něco obyčejného o co bych se nemusel moc starat, tak nakonec ten "rozum" opět nezvítězil a do práce teď jezdím šestiválcem. Ono totiž ta doba kdy ještě budeme moc denně jezdit takovýhle autama nebude trvat věčně a lepší si teď užít za cenu vyšších nákladů než se za 20 let mlátit do hlavy, že jsem něco promeškal.
Okamžitě po koupi jsem nechal vymontovat krátké pružiny a vrátil na Alfu sériové, což na fóru sice zdvihlo vlnu odporu, ale já s tím autem potřebuju jezdit což na těch krátkých moc nešlo a na koukání sem si mohl koupit levněji model. Dále byly vyměněny provozní kapaliny a vyřízena technická.
Stále je potřeba vychytat nějaké drobné mouchy a odstranit něco málo "tuzingu", ale to se časem podá.
Nicméně se musím přiznat, že už po prvních pár stovkách kilometrů mi tohle auto opravdu hodně sedlo. Podvozek nabízí dobrý kompromis mezi komfortem a sportovností, sedačky se nesou ve stejném duchu a nabízejí slušné boční vedení a díky nastavitelné bederní opěrce i pohodlí na delších cestách. A navíc jsou doplněny o skvělou loketní opěrku, přiznávám, že lepší jsem v jiném autě neměl. Jedinou výtku bych měl k madlu na dveřích, které je umístěné zbytečně nízko. Sportovní atmosféru na palubě umocňují budíky s ukazateli tlaku a teploty oleje což je pěkný a hlavně funkční detail, kterým by měl být vybaven každý sportovní vůz. Dalším pěkným detailem je dřevěný volat, který řidiče alespoň na chvíli vrátí do starých časů.
Další chválu musím napsat na dvanáctiventilový šestiválec pod kapotou, neboť motor nabízí slušný zátah téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dá se s ním jezdit téměř od volnoběhu, ale přes to výkon krásně graduje a s přibývajícími otáčkami stoupá až k vrcholu, což je něco o čemž si mohou moderní malé turbomotory nechat jen zdát, vše navíc doplněné krásným zvukem.
Když bych jí měl porovnat s mojí bývalou 145tkou, tak co se týče jízdních vlastností byla na to 145 o něco lépe, což není překvapením vzhledem k sportovnímu podvozku verze QV a zejména díky menší váze nad pření poháněnou nápravou. Ovšem co se týče cestovního komfortu, tak tady hraje 155tka opravdu jinou ligu ať už lepším posazem za volantem, měkčím podvozkem, lepším odhlučněním tak i širším rozsahem použitelných otáček motoru v kombinaci s delším zpřevodováním. To vše dělá z Alfy Romeo 155 opravdu dobrý cestovní vůz se sportovním duchem.
Co se týká výbavy tak v mé 155tce najdeme el. přední okna, el. zrcátka, automatickou klimatizaci, výškově stavitelné sedadlo řidiče s bederní a loketní opěrkou, pření mlhovky a další běžné věci. Co mě mrzí, že moje Alfa nemá ve výbavě śíbr.
Fotogalerie: http://sdrv.ms/1aQFMkz
Technické parametry:
- Motor: Alfa Romeo 2.5i V6 12V
- Vidlicový šestiválec (60 st.), kapalinou chlazený s rozvodem OHC a dvěma ventily na válec, umístění vpředu napříč
- Zdvihový objem: 2492 cm3
- Kompresní poměr: 10.0:1
- Vrtání x zdvih: 88 mm x 68.3 mm
- Elektronické vstřikování paliva Bosch Motronic M 1.7
- Výkon: 163 koní (120 kW) při 5800 otáčkách, Točivý moment: 216 Nm při 4500 otáčkách
- Převodovka manuální 5-ti stupňová
- Pohon předních kol
- Přední náprava: MacPherson, vinuté pružiny, stabilizátor
- Zadní náprava: Vlečná, vinuté pružiny, stabilizátor
- Karoserie: Samonosná tříprostorová, čtyřdveřový sedan
- Rozměry (D x Š x V): 4443 mm x 1730 mm x 1425 mm
- Hmotnost: 1321 kg
- Barva: Proteo Rosso
- Jízdní výkony:
- Zrychlení 0-100 km/h: 8.4 s
- Maximální rychlost: 215 km/h
- Vyrobeno 7 196 kusů
Popis:
Asi se to u mě stalo zvykem, ale i tuhle Alfu jsem koupil víceméně náhodou. Ten den sem chtěl volat Jirkovy jestli už sehnal motor do mojí 145tky a zrovna jsem na fóru narazil na odkaz na inzerát na tuhle 155tku, ten inzerát byl na internetu prý už dlouho, ale nikdy předtím sem ho neviděl a to sem se po 155tkách už koukal. Na fotkách vypadala slušně, takže když mi Jirka do telefonu sdělil, že nový motor ještě nemá, byl sem nakonec docela rád a hned sem ho požádal jestli by se na tu 155tku se mnou nezajel podívat.
Na místě jsme zjistily, že Alfa vypadá opravdu velice slušně, v roce 2010 byla dovezena ze Švýcarska díky čemuž není postižena korozí. Měla sice propadlou technickou, nějaké ty kosmetické vady a byly na ní namontovány krátké pružiny. Navíc prodávající na místě ještě slevil takže nebylo co řešit a za týden už se vezla na plaťáku k Jirkovy.
155tku jsem stejně chtěl a i když sem po smrti 145tky uvažoval, že bych si jako "dailycar" pořídil něco obyčejného o co bych se nemusel moc starat, tak nakonec ten "rozum" opět nezvítězil a do práce teď jezdím šestiválcem. Ono totiž ta doba kdy ještě budeme moc denně jezdit takovýhle autama nebude trvat věčně a lepší si teď užít za cenu vyšších nákladů než se za 20 let mlátit do hlavy, že jsem něco promeškal.
Okamžitě po koupi jsem nechal vymontovat krátké pružiny a vrátil na Alfu sériové, což na fóru sice zdvihlo vlnu odporu, ale já s tím autem potřebuju jezdit což na těch krátkých moc nešlo a na koukání sem si mohl koupit levněji model. Dále byly vyměněny provozní kapaliny a vyřízena technická.
Stále je potřeba vychytat nějaké drobné mouchy a odstranit něco málo "tuzingu", ale to se časem podá.
Nicméně se musím přiznat, že už po prvních pár stovkách kilometrů mi tohle auto opravdu hodně sedlo. Podvozek nabízí dobrý kompromis mezi komfortem a sportovností, sedačky se nesou ve stejném duchu a nabízejí slušné boční vedení a díky nastavitelné bederní opěrce i pohodlí na delších cestách. A navíc jsou doplněny o skvělou loketní opěrku, přiznávám, že lepší jsem v jiném autě neměl. Jedinou výtku bych měl k madlu na dveřích, které je umístěné zbytečně nízko. Sportovní atmosféru na palubě umocňují budíky s ukazateli tlaku a teploty oleje což je pěkný a hlavně funkční detail, kterým by měl být vybaven každý sportovní vůz. Dalším pěkným detailem je dřevěný volat, který řidiče alespoň na chvíli vrátí do starých časů.
Další chválu musím napsat na dvanáctiventilový šestiválec pod kapotou, neboť motor nabízí slušný zátah téměř v jakýchkoliv otáčkách. Dá se s ním jezdit téměř od volnoběhu, ale přes to výkon krásně graduje a s přibývajícími otáčkami stoupá až k vrcholu, což je něco o čemž si mohou moderní malé turbomotory nechat jen zdát, vše navíc doplněné krásným zvukem.
Když bych jí měl porovnat s mojí bývalou 145tkou, tak co se týče jízdních vlastností byla na to 145 o něco lépe, což není překvapením vzhledem k sportovnímu podvozku verze QV a zejména díky menší váze nad pření poháněnou nápravou. Ovšem co se týče cestovního komfortu, tak tady hraje 155tka opravdu jinou ligu ať už lepším posazem za volantem, měkčím podvozkem, lepším odhlučněním tak i širším rozsahem použitelných otáček motoru v kombinaci s delším zpřevodováním. To vše dělá z Alfy Romeo 155 opravdu dobrý cestovní vůz se sportovním duchem.
Co se týká výbavy tak v mé 155tce najdeme el. přední okna, el. zrcátka, automatickou klimatizaci, výškově stavitelné sedadlo řidiče s bederní a loketní opěrkou, pření mlhovky a další běžné věci. Co mě mrzí, že moje Alfa nemá ve výbavě śíbr.
Naposledy upravil(a) hadXR dne 15.1.2015, čtv 20:49, celkem upraveno 7 x.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1404
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Copak ti to přibylo v podpisu? Jí ti dám "starý na čtyřválec" - co mám říkat já ??? Ale samozřejmě gratuluju k volbě - 155 V6 je můj poslední sen, pak už nic jinýho nepotřebuju
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Těším se na fotky!!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
155 V6 je dynamicky dostačující ....
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1404
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
gratuluji, sem myslel, že 155 V6 je nedostatkové zboží
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- krystof.br
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 31.5.2013, pát 21:06
- Bydliště: Brno
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
hod sem nejake fotky
Alfa Romeo 155 1.7 Twin spark- moje první auto
- Vavri - Corse
- Nováček
- Příspěvky: 153
- Registrován: 9.1.2013, stř 10:44
- Bydliště: Praha/Kroměříž
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Hezky řečeno Už by to chtělo nějakou tu fotku, na kterou všichni čekámePetrGTV píše:155 V6 je dynamicky dostačující ....
Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB Super
ex. 156 2.0 TS, 155 2.0 TS
ex. 156 2.0 TS, 155 2.0 TS
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Tonio: ten dodatek v podpisu je narážka na podpis jednoho zdejšího člena, skus uhodnout kterého
Navíc když už mám čo sa dá robiť hen ty šestiválce
Pro ostatní fotky budou, jen je musím nafotit a vzhledem k tomu že poslední dobou vstávám kolem pátý ráno a spát du když dobře tak v půlnoci tak mi na to moc času nezbývá. A priorita je teď jí pořádně prolézt, zjistit drobný nedostatky (jako třeba modrý diody ve stropním světle ) a pořádně vypucovat.
jinak kdo dorazí na Jedlovku nebude potřebovat fotky
Navíc když už mám čo sa dá robiť hen ty šestiválce
Pro ostatní fotky budou, jen je musím nafotit a vzhledem k tomu že poslední dobou vstávám kolem pátý ráno a spát du když dobře tak v půlnoci tak mi na to moc času nezbývá. A priorita je teď jí pořádně prolézt, zjistit drobný nedostatky (jako třeba modrý diody ve stropním světle ) a pořádně vypucovat.
jinak kdo dorazí na Jedlovku nebude potřebovat fotky
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Co ? Já jsem něco napsal.
Naposledy upravil(a) Ladis dne 3.9.2013, úte 18:38, celkem upraveno 1 x.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Soudruhu máte pravdu, ale měl si dát čas Toníkovy
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Taky se podívám na jedlovku s V6 :-)
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Supr, bude sraz
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8715
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Když bůh dá, tak já takyPetrGTV píše:Taky se podívám na jedlovku s V6 :-)
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
To bude určitě nějakej srábekhadXR píše:...dodatek v podpisu je narážka na podpis jednoho zdejšího člena, skus uhodnout kterého
1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Tak konečně sem se dostal k tomu jí nafotit. Odkaz do galerie je v prvním příspěvku.
Jinak mimo to sem si taky o výkendu udělal čas, abych jí taky trochu vyšůroval, což samosebou přivolalo déšť takže už je zas jak prase, ale aspoň interiér je uklizenej. Díky dešti sem taky zjistil, že jsou totálně vhajzlu stírače a nejde výjřev zadního okna - podezírám spínací tlačítko neb jde nějak podezřele lehce. Taky nejde štelování zrcátek, což zatím nemám podezřelého, ale pojistky jsou cajk.
Dále sem vyměnil prasklé žárovičky v podsvícení Alfacontrolu a chtěl sem se podívat proč mi občas svítí a občas ne podsvícení tlačítek klimatizace, ale nepřišel sem na to jak ten panel sundat. Pod tím Alfacontrolem jsou dva šrouby, ale po uvolnění to drží ještě někde nahoře a nevím jak k tomu.
A taky jsem odstranil něco málo tuzingu. Jmenovitě diodové stropní osvětlení a "karbonové" třetí brzdové světlo, které bylo navíc umístěné tak, že ho mohli vidět tak řidiči kamionů a piloti nízko letících letounů
Ještě mi zbývá odstranit diodu z čtecí lampičky a ty obrovský přídavný zadní repráky, ale na to potřebuju neprořezaný plato
Jinak veškerá přídavná "elektronika" (brzdové světlo a reproduktory) "pečlivě" připojeny "Motyho spojem" místy nalezeny i zbytky izolepy.
Zatím mám nalítáno cca 1000 km a musím říct, že mi to auto skutečně sedlo. Jak posazem v interiéru, který zpříjemňuje perfektně umístěná loketka (kdyby byla opěrka na dveřích o něco výš bylo by to bez chyby), tak projevem motoru, který je schopen fungovat téměř v jakýchkoliv otáčkách a navíc při akceleraci výkon krásně graduje (o tom se může TBi jen zdát). A nechci nic zakřiknout, ale vypadá to že po dlouhé době mám vůz co NEkonzumuje olej.
Jinak mimo to sem si taky o výkendu udělal čas, abych jí taky trochu vyšůroval, což samosebou přivolalo déšť takže už je zas jak prase, ale aspoň interiér je uklizenej. Díky dešti sem taky zjistil, že jsou totálně vhajzlu stírače a nejde výjřev zadního okna - podezírám spínací tlačítko neb jde nějak podezřele lehce. Taky nejde štelování zrcátek, což zatím nemám podezřelého, ale pojistky jsou cajk.
Dále sem vyměnil prasklé žárovičky v podsvícení Alfacontrolu a chtěl sem se podívat proč mi občas svítí a občas ne podsvícení tlačítek klimatizace, ale nepřišel sem na to jak ten panel sundat. Pod tím Alfacontrolem jsou dva šrouby, ale po uvolnění to drží ještě někde nahoře a nevím jak k tomu.
A taky jsem odstranil něco málo tuzingu. Jmenovitě diodové stropní osvětlení a "karbonové" třetí brzdové světlo, které bylo navíc umístěné tak, že ho mohli vidět tak řidiči kamionů a piloti nízko letících letounů
Ještě mi zbývá odstranit diodu z čtecí lampičky a ty obrovský přídavný zadní repráky, ale na to potřebuju neprořezaný plato
Jinak veškerá přídavná "elektronika" (brzdové světlo a reproduktory) "pečlivě" připojeny "Motyho spojem" místy nalezeny i zbytky izolepy.
Zatím mám nalítáno cca 1000 km a musím říct, že mi to auto skutečně sedlo. Jak posazem v interiéru, který zpříjemňuje perfektně umístěná loketka (kdyby byla opěrka na dveřích o něco výš bylo by to bez chyby), tak projevem motoru, který je schopen fungovat téměř v jakýchkoliv otáčkách a navíc při akceleraci výkon krásně graduje (o tom se může TBi jen zdát). A nechci nic zakřiknout, ale vypadá to že po dlouhé době mám vůz co NEkonzumuje olej.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Pokud si dobře pamatuju, tak 155 má stejný ovladač zrcátek jako 164. Taky mi nešly. Rozdělal jsem jej a celý pořádně vyčistil. Od té doby zrcátka jdou. Rychlé, levné, efektivní . Jinak jí máš moc krásnou.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Vyzkouším.
No ke kráse ještě potřebuje klempíře, ale jezdí a to je hlavní.
No ke kráse ještě potřebuje klempíře, ale jezdí a to je hlavní.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1404
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Krása, hade, krása
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
No jo Toníku musíme ty naše holky taky seznámit
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
kdyz byla u zeme, vypadala lepe, ale takto to vypada aspon do Prahy ten podvozek pouzitelne. Jinak za ty penize fakt nadhera. Ja jsem po ni jen pokukoval, ale kazdy vi, jak to u me je
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Skoda, ze jsi ji znicil tim zvysenim...
Ale je i tak moc pekna
Ale je i tak moc pekna
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Pěkná . Aj s původníma kolama z V6. Čím jsou 155 starší, tím jsou hezčí .
Ten panel klimy je nahoře jen zacvaknutý za dvě packy, bez aretace. Ale ty packy se rády lámou, už se mi to taky povedlo. Co se týče svítí-nesvítí, mrkni sem http://www.lanciaklub.cz/forum/viewtopi ... 0&t=121834. Řeší se to furt dokola, stejně jak nesvítící páčky pod volantem. Mě teda svítí všechno jak má, docela si na to potrpím .
Ten panel klimy je nahoře jen zacvaknutý za dvě packy, bez aretace. Ale ty packy se rády lámou, už se mi to taky povedlo. Co se týče svítí-nesvítí, mrkni sem http://www.lanciaklub.cz/forum/viewtopi ... 0&t=121834. Řeší se to furt dokola, stejně jak nesvítící páčky pod volantem. Mě teda svítí všechno jak má, docela si na to potrpím .
Seat Terra - smradlavý naftový jakože Pandanáklaďák - to pojede furt
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
ex: Alfa Romeo 155 1.8 8v Sport ´95
Alfa Romeo Giulietta1.8 ´85
Lancia Dedra SW
a nějaký Fiaty...
LK Micos 612
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1404
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
Rád - kdybys jel na Vysočinu, dej vědět a klidně se stav - ještě 14 dní budu doma na neschopence po operaci ...hadXR píše:No jo Toníku musíme ty naše holky taky seznámit
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: hadXR - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1996)
prostě krásná 155 a fotky máš taky super!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti