akazatel aktuální spotřeby PP
akazatel aktuální spotřeby PP
Zdravim vsechny Alfisty. Jsem nove (cca 14 dni) majitelem AR159, jezdim svizne a tady u nas celkem pres kopce a zatim s prumernou kombinovanou spotrebou kolem 7.5l. Pokud jedu mimo mesto predpisove (0-50-90-100km/H) tak jsem nekde kolem 6l/100km.
Chtel bych se zeptat, palubni pocitac mi ukazuje okamzitou spotrebu docela se spozdenim, jak pri pridani plynu tak hlavne pri povoleni plynoveho pedalu. Navic kdyz dam nohu s plynu tak celkem dlouho a neochotne klesa na minimum 2.0l/100. Pred tim jsem mel novou Cromu se stejnym motorem, a tam to spadlo na ty 2l temer okamzite po odlehceni plynoveho pedalu, takoveto pomale klesani okamzite spotreby se projevovalo jen pri vypalovani filtru pevnych castic, ale tady u Alfy se to takto chova porad. Je to normalni, nebo je nekde chyba? Pokud ano na co se mam zamerit? Diky za rady. Jinak jsem zatim na prosto spokojen a nadsen. Zdravi, Oskar.
Chtel bych se zeptat, palubni pocitac mi ukazuje okamzitou spotrebu docela se spozdenim, jak pri pridani plynu tak hlavne pri povoleni plynoveho pedalu. Navic kdyz dam nohu s plynu tak celkem dlouho a neochotne klesa na minimum 2.0l/100. Pred tim jsem mel novou Cromu se stejnym motorem, a tam to spadlo na ty 2l temer okamzite po odlehceni plynoveho pedalu, takoveto pomale klesani okamzite spotreby se projevovalo jen pri vypalovani filtru pevnych castic, ale tady u Alfy se to takto chova porad. Je to normalni, nebo je nekde chyba? Pokud ano na co se mam zamerit? Diky za rady. Jinak jsem zatim na prosto spokojen a nadsen. Zdravi, Oskar.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
pokud ti to pada dlouho, zrovna vypalujes DPF filtr 

mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
To Oskar vítej mezi 159
ta okamžitá spotřeba se tadi již řešila
on ten palubní počítač si s údaji vždy chvilku pohrává
jako by si je užíval a tak i když sundáš noho z plynu, pár vteřin trvá než se dopracuje ke 2.0 l/100km
nahoru to letí vždy rychleji
Já jsem se sám přistihl jak při zapnutém PP s okamžitou spotřebou jedu jak ekolog a dostávám se na průměrných 5,5 l, ale to je flustrující
a tak hned PP vypínám a cestu s Alfuš si užívám









Alfuška 159 2,4 JTDm černá metla, červená kůže, plná nálož.
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
V tom pripade ho vypaluju porad.Slíma píše:pokud ti to pada dlouho, zrovna vypalujes DPF filtr

Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
pokud ti to klesa fakt hodne pomalu, tzn ze mas cas si precist napriklad:
9,6......7,4.......5,5........4.1.........2,6.......2,0..............tak vypalujes
pokud ti to dela stale...........diagnostika
standard:
9,6...7,4..2,0
9,6......7,4.......5,5........4.1.........2,6.......2,0..............tak vypalujes
pokud ti to dela stale...........diagnostika
standard:
9,6...7,4..2,0
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
Jestli se nepletu, tak ten měřák to nějak průměruje ne? Protože v každý 159 v který jsem jel fungoval ukazatel spotřeby tak jak uvádí Oskar, takže mi přijde normální a v pořádku.Slíma píše:pokud ti to klesa fakt hodne pomalu, tzn ze mas cas si precist napriklad:
9,6......7,4.......5,5........4.1.........2,6.......2,0..............tak vypalujes
pokud ti to dela stale...........diagnostika
standard:
9,6...7,4..2,0
Navíc vypalování DPF funguje při ustálené rychlosti...

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
ukazatel okamzite spotreby leze dolu pomalu (pri sundani nohy z plynu) pouze v pripade, kdy motor jede v rezimu vypalovani
jinak pada celkem rychle (ve dvou 159 behem 25000 km)
pokud by se choval jinak, uz bych byl v servisu
to ze ukazatel prumeruje je jasny
kdy se dpf skutecne vypaluje je pro diskuzi o ukazateli spotreby nepodstatne
jinak pada celkem rychle (ve dvou 159 behem 25000 km)
pokud by se choval jinak, uz bych byl v servisu
to ze ukazatel prumeruje je jasny
kdy se dpf skutecne vypaluje je pro diskuzi o ukazateli spotreby nepodstatne

mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
Tak na diagnostice jsem byl minuly ctvrtek a nic nenasli. Nechci delat z komara velblouda, ale normalni mi to neprijde. Jak jsem psal mel jsem Cromu se stejnym motorem a tam se to chovalo presne jak pise Slima. Na druhou stranu kdyz se mi ten filtr ted na Alfe par krat vypaloval tak to bylo jasne poznat, zastavis vylezes ven a cejtis ten smrad rozpaleneho vejfuku, normalne to cejtit nejde. No uvidim, budu jezdit, sledovat prumernou spotrebu a pokud se to nebude zhorsovat a nepoleze to pres 8l/100 tak to resit nebudu. Zatim Diky.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
a nebo si to nahrej jako video na mobil a nech si to tady zkonzultovat, jestli tě to moc zajímá 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
Tak jsem to dneska taky vyzkoušel a je pravda, tak to velmi pomalu padá, někdy i po jednotkách třeba 8,4....7,5....6,1....4,9....3,7....2,5....2,3....2,1....2,0 padá to hrozně pomalu, ještě jsem vyzkoušel jednu věc, jel jsem z většího kopce, měl jsem tam nautrál a 2,0L spotřebu, jedu cca 90km/hod, zařadím 5st. a sešlápnu plyn na podlahu, spotřeba se začala zvedat, výkon jde nahodu, spotřeba 3,5 pouštím plyn a stejně spotřeba jde na horu už bez plynu a to na nějakých 5,1 a dál 6,7 a pak zase začala klesat a to jsem jel pořád z kopce, a pokud se mi vyprazdňuje filtr pevných částic, to člověk opravdu pozná, najedou máte za zadkem, takový kouř jako stará tatra
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
diskuse o PP vytažena z debaty o spotřebě, ať se to tam nemíchá 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
v které alfe se poprvé objevil měřák spotřeby?? 156 FL??
docela mě baví podle toho jezdit
docela mě baví podle toho jezdit

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 159 1.9 a 2.4 JTD
Podle tohoto to vypadá, že to prostě měří klouzavej průměr a minimum jsou ty 2L. Dělá mi to myslím úplně stejně.cendler píše:Tak jsem to dneska taky vyzkoušel a je pravda, tak to velmi pomalu padá, někdy i po jednotkách třeba 8,4....7,5....6,1....4,9....3,7....2,5....2,3....2,1....2,0 padá to hrozně pomalu, ještě jsem vyzkoušel jednu věc, jel jsem z většího kopce, měl jsem tam nautrál a 2,0L spotřebu, jedu cca 90km/hod, zařadím 5st. a sešlápnu plyn na podlahu, spotřeba se začala zvedat, výkon jde nahodu, spotřeba 3,5 pouštím plyn a stejně spotřeba jde na horu už bez plynu a to na nějakých 5,1 a dál 6,7 a pak zase začala klesat a to jsem jel pořád z kopce, a pokud se mi vyprazdňuje filtr pevných částic, to člověk opravdu pozná, najedou máte za zadkem, takový kouř jako stará tatra
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
Tak že to měří klouzavý průměr je jasné od začátku. Jde jen o to, že někomu ty hodnoty po puštění plynu na 2l padají rychle a někomu pomaleji....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
hmmm... ze by jiny soft?
rok vyroby? stav km?
ja mluvim o 2008 -->
to co popisujete mi pripomina okamzitou spotrebu na 156 (2002) -- das nohu z plynu a furt to leze nahoru
v intervalech cca 4x delsich nez u 159
rok vyroby? stav km?
ja mluvim o 2008 -->
to co popisujete mi pripomina okamzitou spotrebu na 156 (2002) -- das nohu z plynu a furt to leze nahoru

v intervalech cca 4x delsich nez u 159
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
- Slíma
- Pozorovatel
- Příspěvky: 375
- Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
- Bydliště: BRNO (převážně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
cca 2002 ?Milano75 píše:v které alfe se poprvé objevil měřák spotřeby?? 156 FL??
podle "kaplicky" na palubovce to poznas jednoznacne

mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
Moje Alfus r.v. 12/2006, najeto 93.000km.
Tak jestli to je opravdu kluzavy prumer tak pak to odpovida, ale pak to neni skutecna okamzita spotreba. A nechapu k cemu mi je takovyto zpozdeny udaj. Nevim s timto se setkavam u palubniho pocitace v aute poprve. Prepnu to jinam, budu sledovat prumernou spotrebu a uz to neresim. V kazdem pripade diky vsem za komentare.
Tak jestli to je opravdu kluzavy prumer tak pak to odpovida, ale pak to neni skutecna okamzita spotreba. A nechapu k cemu mi je takovyto zpozdeny udaj. Nevim s timto se setkavam u palubniho pocitace v aute poprve. Prepnu to jinam, budu sledovat prumernou spotrebu a uz to neresim. V kazdem pripade diky vsem za komentare.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- limach
- Pozorovatel
- Příspěvky: 450
- Registrován: 7.4.2008, pon 17:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
Tak pánové u mé benzínové 159 to pracuje jak má. Šlápnu na plyn - a je tam hned přes 20, pustím plyn a je tam skoro hned hodnota 2 litry. Když s tou naftou je to u vás holt těžké - nejen že pomalu hoří a nejde do otáček, ale teď už vám to nestíhá ani měřit průtok té kolomazi...



Alfa Romeo 159 TI 2.2JTS 16V Sportwagon (velká a krásná současnost)Alfa Romeo 147 1.6TS Progression 120CV (byla prostě skvělá...)Chevrolet Spark II 1.2 16V LS+
Re: ukazatel aktuální spotřeby PP
Já bych to tak tragicky neviděl. Na ten pedál přece šlape vaše noha, tak snad víte jestli jedete bez plynu, nebo plný knedlík. Většinou to jen tak lehtám a užívám si jízdu, v tom případě se spotřeba pohybuje tak jak jedu, nahoru , dolů. A pokud tomu šlapu na krk, tak to radši nechcu vidět, takže mi je klouzavý průměr srdečně jedno. Důležitější je ta průměrná, pokud leze za roh, tak je opravdu něco shnilého v prostoru motorovém..
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: ukazatel aktuální spotřeby PP
Malinko jsem o tom špekuloval a myslím, že mám docela dobrou teorii. Spotřebu musí měřit nějaké čidlo průtoku nafty/benzínu na vstupu do motoru, předpokládám, že je před vysokotlakým čerpadlem. Dál už je na počítači, jak zohledňuje rychlost, otáčky atd.
Jenže mezi tím, co je mezi čerpadlem a válcem, je u benzínu a dieselu podstatný rozdíl. Oba systémy musí nachystat palivo o určitém tlaku na vstup vstřikovací trysky. JTD-M diesel je common rail druhé generace, takže tlakuje rail na hodně vysoký tlak a tady je podle mě možná příčina zpoždění. Pokud šlápnu na plyn, beru z railu naftu naplno, a čerpadlo musí začít doplňovat, jenže je tu určité zpoždění, než se čerpadlo rozjede a začne si brát naftu z přívodu. Pokud jedu pod plynem a pustím plyn, tak se okamžitě zavřou trysky, ale čerpadlo ještě jede dál, než dotlakuje rail a přepne na "volnoběh". Pokud jen málo přidám, nebo uberu plyn, tak změna není tak radikální a okamžitá spotřeba se tak může víc přibližovat realitě.
Ale možná je to celé úplně jinak, tak mě hned nekamenujte!
Jenže mezi tím, co je mezi čerpadlem a válcem, je u benzínu a dieselu podstatný rozdíl. Oba systémy musí nachystat palivo o určitém tlaku na vstup vstřikovací trysky. JTD-M diesel je common rail druhé generace, takže tlakuje rail na hodně vysoký tlak a tady je podle mě možná příčina zpoždění. Pokud šlápnu na plyn, beru z railu naftu naplno, a čerpadlo musí začít doplňovat, jenže je tu určité zpoždění, než se čerpadlo rozjede a začne si brát naftu z přívodu. Pokud jedu pod plynem a pustím plyn, tak se okamžitě zavřou trysky, ale čerpadlo ještě jede dál, než dotlakuje rail a přepne na "volnoběh". Pokud jen málo přidám, nebo uberu plyn, tak změna není tak radikální a okamžitá spotřeba se tak může víc přibližovat realitě.
Ale možná je to celé úplně jinak, tak mě hned nekamenujte!
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
Je to úplně jinak:)
Množství paliva se počítá pro každé jednotlivé vstříknutí vstřikovače. Tzn. že pro každé vstříknutí řídící jednotka motoru posbírá signály od všech snímačů - otáčky motoru, teplota, teplota vzduchu, lambda poměr, úhel natočení škrtící klapky, zrychlení škrtící klapky, detonační čidlo, tlak vzduchu v sacím potrubí, průtok vzduchu v sacím potrubí, sepnutí klimatizace, napětí v síti, atd. atd. Takhle si "oměří" stav motoru a jeho režim, ve kterém zrovna pracuje, či v jakém má pracovat a zjistí množství vzduchu, které se chystá válec nasát. K tomu, aby byl dodržen stechiometrický poměr směsi, na základě těchto údajů vypočítá dobu otevření vstikovače. Dobou otevření vstřikovače se reguluje množství paliva, které jde do válce. (Při vývoji vstřikovače se zjistí, že plně otevřený má při daném vstupním tlaku průtok x litrů za vteřinu). Takže palubní počítač sčítá doby otevření vstřikovačů v poměru k ujeté vzdálenosti a z toho vyplivne kýžený údaj na displej.
Množství paliva se počítá pro každé jednotlivé vstříknutí vstřikovače. Tzn. že pro každé vstříknutí řídící jednotka motoru posbírá signály od všech snímačů - otáčky motoru, teplota, teplota vzduchu, lambda poměr, úhel natočení škrtící klapky, zrychlení škrtící klapky, detonační čidlo, tlak vzduchu v sacím potrubí, průtok vzduchu v sacím potrubí, sepnutí klimatizace, napětí v síti, atd. atd. Takhle si "oměří" stav motoru a jeho režim, ve kterém zrovna pracuje, či v jakém má pracovat a zjistí množství vzduchu, které se chystá válec nasát. K tomu, aby byl dodržen stechiometrický poměr směsi, na základě těchto údajů vypočítá dobu otevření vstikovače. Dobou otevření vstřikovače se reguluje množství paliva, které jde do válce. (Při vývoji vstřikovače se zjistí, že plně otevřený má při daném vstupním tlaku průtok x litrů za vteřinu). Takže palubní počítač sčítá doby otevření vstřikovačů v poměru k ujeté vzdálenosti a z toho vyplivne kýžený údaj na displej.

Re: akazatel aktuální spotřeby PP
Tak to je vědátorská alchimie, snad ani nechci vědět jakou mám okamžitou spotřebu
ale díky za osvětu 


Alfuška 159 2,4 JTDm černá metla, červená kůže, plná nálož.
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
Jak jsem psal zakopanej pes v zobrazovani okamzite spotreby bude nekde jinde, protoze na Crome se stejnym motorem JTDm 110KW po sundani nohy z plynu spotreba spadla temer okamzite na 2l/100km u Alfy si pockam 3-5s nekdy dele. Ale jak jsem psal neresim to a uzivam si jizdu ktera je o proti Crome neporovnatelna. 

Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Re: ukazatel aktuální spotřeby PP
no pro benzínový motor bych tomu věřil, u dieselu se rád nechám přesvědčit. Jen tak pro podpoření diskuse, otázečky:
- jak změřit průtok tryskou, pokud se mi mění tlak na vstupu, nebo je to tak, že common rail dokáže udržet tlak v railu na maximu v každém režimu?
- common rail systém dokáže modululovat vstřik v jednom cyklu - před-vstřik, hlavní vstřik a možná i víc, detaily nevím, to je pole pro čipaře. Dokáže systém měřit průtoky i tahle dělených vstřiků?
- pokud mám zasrané trysky, měl by počítač ukazovat že jezdím za víc než reálně, protože pro stejné množství paliva se musí tryska otevřít déle, než nová. Čily starší auta by měli ukazovat větší spotřebu na počítači?
- jak změřit průtok tryskou, pokud se mi mění tlak na vstupu, nebo je to tak, že common rail dokáže udržet tlak v railu na maximu v každém režimu?
- common rail systém dokáže modululovat vstřik v jednom cyklu - před-vstřik, hlavní vstřik a možná i víc, detaily nevím, to je pole pro čipaře. Dokáže systém měřit průtoky i tahle dělených vstřiků?
- pokud mám zasrané trysky, měl by počítač ukazovat že jezdím za víc než reálně, protože pro stejné množství paliva se musí tryska otevřít déle, než nová. Čily starší auta by měli ukazovat větší spotřebu na počítači?
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: akazatel aktuální spotřeby PP
Podle mě to funguje na principu snímání otáček víru v nádrži. Další otázky? 

//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti