Mam absolutne stejnou zkusenost.elbandito píše:Však diskutujem, v pohoPalivo je to určitě kvalitní, co se týče toho, že to tolik nezasírá vstřikování. Ale překvapuje mě, jak spousta šoférů hned cítí nárůst výkonu, já jsem nic takovýho prostě nezpozoroval. A co se dlouhodobý zkušenosti týče, tak jsem spokojenej právě s naftou od OMW. Zkusil jsem Agip DieselTech a tu Vervu a světe div se, zázrak se nekonal a spotřeba spíš o 0,5 litru stoupla... Až někdo udělá test na okruhu, kde při konstantní rychlosti s plnou nádrží ujede prokazatelně víc km, tak uvěřím. A ten nárůst výkonu by to chtělo změřit na brzdě, i když pochybuju, že je to vůbec měřitelný.
Kvalita nafty a aditiva
Re: Kvalita nafty a aditiva
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018
- wenca89
- Štamgast
- Příspěvky: 699
- Registrován: 31.5.2010, pon 17:20
- Bydliště: Vrchlabí - Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Moje mamka tankuje do styla 1,9 dokonce na onu
a průměrnou spotřebu má 4,9L/100km!! a to se s autem moc nemaže. Já tankuju pouze u agipu dieseltech a s 159sw 1,9JTDm mám spotřebu kolem 6,3L/100km a to se k autu chovám vážně pěkně. A když jsem jednou natankoval plnou vervy (na doporučení) tak jsem rozdíl také nepoznal.
AR 159 SW 1,9JTDm
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
pánové už to tu bylo řečeno, rozdíl poznají ti co mají předkomůrkáč 
Naposledy upravil(a) Milano75 dne 17.9.2010, pát 20:51, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Kvalita nafty a aditiva
Na čem myslíte, že se měří motorové oct číslo paliva na CR vstřikování benálu to není..
Kvalitu nafty můžete poznat přímo jen na surové spalovací komoře bez jednotky,
která by spalování mohla optimalizovat, ještě natažený na výkon, protože pak je to sakra citlivý
Milano 75---škoda mluvit, když nečtou ..
Kvalitu nafty můžete poznat přímo jen na surové spalovací komoře bez jednotky,
která by spalování mohla optimalizovat, ještě natažený na výkon, protože pak je to sakra citlivý
Milano 75---škoda mluvit, když nečtou ..
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
me by celkem zajimalo , na jakou naftu to vlastne vubec jezdim, kdyz tankuju naftu u otcove firmy, otec jakoz to zamestnanec ma nyni naftu za 28 Kč/l , tak mi bere vzdy do kanystru do Alfy
A celkem sem se divil , ze na Kámen jsem natankoval uz 3 roky starou naftu a ono to frcelo jak svina
A celkem sem se divil , ze na Kámen jsem natankoval uz 3 roky starou naftu a ono to frcelo jak svina
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Kvalita nafty a aditiva
Wenca: spotřeba Unijetu 85kW a Multijetu 110kW se vždykcy bude lišit.... Se 159 v naftě prostě za 5,5 jezdit nejde.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Zdravim pani Alfisti,
takmer vsetci do nafty pridavame VIF. Lejete podla odporucania vyrobcu, alebo tam pridavate troska viac?
takmer vsetci do nafty pridavame VIF. Lejete podla odporucania vyrobcu, alebo tam pridavate troska viac?
Re: Kvalita nafty a aditiva
leju tam +/- dle doporučení....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tak a seznam nevyhovujích benzínek ne na světě ;) http://www.kverulant.org/pumpari.html
Podívejte se jakej motor to odnesl ;)
Podívejte se jakej motor to odnesl ;)
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: Kvalita nafty a aditiva
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- whitedevil
- Štamgast
- Příspěvky: 585
- Registrován: 16.6.2008, pon 18:30
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Aha tak tam sem to nečetl, každopádně myslim že to patří i sem ;)
Ford Mondeo turnier 2.0 TDCI 103 kw Titanium
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
ex - Alfa Romeo 147 JTD
ex - Fiat uno LOGO turbo
ex - Fiat uno MK I 903ccm
Re: Kvalita nafty a aditiva
patří to právě a jen sem.... bohužel se asi nevyhneme založení tak šesti duplicitních vláken 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
jako že se benzín nepančuje a nešidí? 
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Kvalita nafty a aditiva
jo ono se to týká i benzínu? no tak pak je tady někde i vlákno o kvalitě benzínu.....
Jinak nechci být OT, ale to je opravdu velké překvapení, že bezninky typu TANK-ONO a další s názvy jako STS-Chvojkovice Brod prodávají nějaké sra*ky....
To je asi jako divit se, že v testu vyhoří nějaký "jogurt" od Danone za 2 koruny....
Jinak nechci být OT, ale to je opravdu velké překvapení, že bezninky typu TANK-ONO a další s názvy jako STS-Chvojkovice Brod prodávají nějaké sra*ky....
To je asi jako divit se, že v testu vyhoří nějaký "jogurt" od Danone za 2 koruny....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Kvalita nafty a aditiva
Tak STS Chvojkovice-Brod rozhodně překvapením nejsou, spíš ty benzínky kterých je dost a musí brát PHM ve velkém, jako papoil.
JInak tohle není o naftě, ale o benzínce, není uvedeno jaká byla zjištěna chyba, takže všechny mohly být klidně nevyhovující právě na benzínu
JInak tohle není o naftě, ale o benzínce, není uvedeno jaká byla zjištěna chyba, takže všechny mohly být klidně nevyhovující právě na benzínu
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Kvalita nafty a aditiva
Nebo v prošlý bagetě.
Za mnohem důležitější považuju seznam těch bez závad. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o rok 2009 tak to taky moc vypovídající není. Od tý doby máme zase v benzínu i naftě větší podíl biosvinstva tak můžou být výsledky jiný.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Kvalita nafty a aditiva
Harousi přečti si pořádně to PDF
"které čerpací stanice vyhověly kvalitou pohonných hmot".... vidíš tam snad někde bagetu? 
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Kvalita nafty a aditiva
Moje chybka. v těch pdf jsem si toho nevšiml. Nechal jsem se zblbnout informací na novinkách, že "Ze seznamu však není patrné, čím se stanice provinily."
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Kdysi někdo říkal, že všechno co končí oil prodává sračky. Skoro to tak bude. Já bych to viděl, že spíš jsou to hodně pumpy co berou PH od Čepra. Z toho seznamu jich pár znám.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
To si dělaj kozy, topný olej extralehký. Proč to prodávaj, to je jasný, že se to potom míchá s naftou, dokonce to snad namíchají dle požadavků zákazníka. 
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Však, v laboratoři se otestuje vzorek, kolik je možné přidat do motorové nafty LTO, aby to ještě splňovalo všechny ČSN a tradá 
Re: Kvalita nafty a aditiva
V kontrolním testu VERVY DIESEL bylo laboratorně zjištěno 1470mg 2-EHN na litr
Tohle jsou samozřejmě rozhodně "aralský čísla" ,Aral byl první kdo naftu takhle "natužil" aditivem 2-EHN
Těch usmolených 50mg/litr u Shellu je zatím naprostej trapas.a patří to do rozvojových států s vozovým parkem z poloviny minulého století-takový ale možná už ani nejsou, ne do moderních přímovstřikovaných motorů..CR a spol... zatím je Verva fakt+ kvalita..
Když to pumpaři nebudou mrvit biosložkou..
Prostě 2-EHN je v současnosti standartní aditivace moderní nafty., ne jediná možná ale výbornej standart..velká čísla 2-EHN--tím nejde nic zkazit..to věděli už Aralové..a čekáme na to u ostatních výrobců pomalu 5let..
Opravdovej zlom směrem ke kvalitě nastane, až pumpy budou muset povinně označovat na stojanu CČ..
Nepřijde vám divný že se to ještě nedělá? Při "stejný ceně " by byl přece rozdíl benzín
91 a nebo 100 ...a značení na stojanu je automatický a nikdo neřekne máme prostě nějakej ten benzín kup nech bejt --co byste ještě chtěli o tom benzínu vědět ..fakt divný že u nafty to zatím nikomu nevadí

Tohle jsou samozřejmě rozhodně "aralský čísla" ,Aral byl první kdo naftu takhle "natužil" aditivem 2-EHN
Těch usmolených 50mg/litr u Shellu je zatím naprostej trapas.a patří to do rozvojových států s vozovým parkem z poloviny minulého století-takový ale možná už ani nejsou, ne do moderních přímovstřikovaných motorů..CR a spol... zatím je Verva fakt+ kvalita..
Když to pumpaři nebudou mrvit biosložkou..
Prostě 2-EHN je v současnosti standartní aditivace moderní nafty., ne jediná možná ale výbornej standart..velká čísla 2-EHN--tím nejde nic zkazit..to věděli už Aralové..a čekáme na to u ostatních výrobců pomalu 5let..
Opravdovej zlom směrem ke kvalitě nastane, až pumpy budou muset povinně označovat na stojanu CČ..
Nepřijde vám divný že se to ještě nedělá? Při "stejný ceně " by byl přece rozdíl benzín
91 a nebo 100 ...a značení na stojanu je automatický a nikdo neřekne máme prostě nějakej ten benzín kup nech bejt --co byste ještě chtěli o tom benzínu vědět ..fakt divný že u nafty to zatím nikomu nevadí
- Alah
- Pozorovatel
- Příspěvky: 268
- Registrován: 5.4.2010, pon 09:50
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
Ano, souhlasím aby na stojanech označovali CČ a bod filtrovatelnosti. Tyto údaje jsou součástí dodacího listu u každé cisterny s návozem paliva.
Takže to chce nebýt líný a zeptat se obsluhy, ta je povinna vám ty údaje sdělit...případná neochota znamená, že bud neví kde hledat a nechce se jí nebo by ty údaje raději nezveřejňovala :-)
Já mám odzkoušeno a nahlédnutím do protokolu u obsluhy pumpy Eurooil na Lipenské v Olomouci, že mají k 18.10. navezenou naftu (normální ne ten jejich Diesel optimal) s CĆ57 a filtrovatelností do -xxC(jsem zapoměl a nechci si vymýšlet). Obsluha mně údaj ochotně vyhledala a ukázala!!
taktéž mi ukázala že v zimě (od 10.12.) naváží naftu mírné klima s filtrovatelností -27C!!! :-)
Takže u mně volba jasná, už od nich beru pro breru...ještě jen přidávám VIF na biosložku a pro jistotu...:-)
Takže to chce nebýt líný a zeptat se obsluhy, ta je povinna vám ty údaje sdělit...případná neochota znamená, že bud neví kde hledat a nechce se jí nebo by ty údaje raději nezveřejňovala :-)
Já mám odzkoušeno a nahlédnutím do protokolu u obsluhy pumpy Eurooil na Lipenské v Olomouci, že mají k 18.10. navezenou naftu (normální ne ten jejich Diesel optimal) s CĆ57 a filtrovatelností do -xxC(jsem zapoměl a nechci si vymýšlet). Obsluha mně údaj ochotně vyhledala a ukázala!!
taktéž mi ukázala že v zimě (od 10.12.) naváží naftu mírné klima s filtrovatelností -27C!!! :-)
Takže u mně volba jasná, už od nich beru pro breru...ještě jen přidávám VIF na biosložku a pro jistotu...:-)
Brera 2,4 JTDm zvaná Matylda
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
144kW 420Nm
Si vis pacem, para bellum
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita nafty a aditiva
verva diesel tam má 60CČ nalepeno 
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
