aditiva a čističe do benzínu

Odpovědět
Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od Petr147 » 2.10.2010, sob 11:31

co si myslíte o tomto?:


http://autokelly.cz/#PATH=3761800;47327 ... ST=0|LNG=0|

Objednací kód: KO ST95531

Vysoce silný a koncentrovaný čistič speciálně určený k odstranění
škodlivých usazenin ve vstřikovacím systému. Rychle rozpustí
usazeniny a zlepší výko. Bezpečné použití pro katalizátory. Obnovuje
výkon a akceleraci, vyrovnává nepravidelný volnoběh, snižuje spotřebu
paliva a emise.

nebo

http://autokelly.cz/#PATH=3761800;47327 ... ST=0|LNG=0|

Objednací kód: KO ST95671

Snižuje tvorbu usazenin na ventilech, obnovuje akceleraci a výkon
u vysoce výkonných víceventilových motorů.


nebo

http://autokelly.cz/#PATH=3761800;47327 ... ST=0|LNG=0|

Objednací kód: AC J005

Multifunkční čistič celého benzínového palivového systému.
Při správné aplikaci pomáhá:
- odstranit nečistoty z palivového systému, spalovacího prostoru,
na ventilech a Lambda sondě sondě
- odstranit vodu a vlhkost z palivového systému ,
obnovit správnou funkci ventilů
- snížit emise škodlivých plynů, snížit spotřebu pohonných hmot
a zvýšit výkon motoru

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od Kůrkyn » 2.10.2010, sob 19:57

vyhozené peníze

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od HonzaR » 2.10.2010, sob 20:46

Je to paradox, že pořád oponuju člověku, ke kterýmu chovám opravdu "alfáckou
úctu.":-).ale bohužel, nejde s Kurkynem souhlasit...je potřeba pochopit, že od léta tohoto roku došlo k něčemu přelomovýmu..odsouhlasení biosložek se promítlo reálně do paliv..

Před týdnem mi nešla Z3 2.8 /odstavená pouze 14 dnů/vůbec nahodit,už padaly slova jako čidlo na klice, čidlo va vačce,problémy na čerpadle...byl problém to reálně vůbec nahodit, za provozu to občas vynechávalo..po vyjezdění nádrže a vyčištění od vodních úsad , čož byla jedna z posledních možností, než by to šlo na dílnu...jako když utne..
Pokud budete mít štěstí na magora pumpaře, kterej jak o život pančuje benál
lihem z velkoobchodu , kterej není zdaleka bezvodej a může mít reálně; mnohem víc než deklarovaný 4% vody..tak se můžete snadno dostat do podobný situace.
.Co to udělá při nočních poklesech pod OstC nemá smysl rozbírat..v kombinaci s odstávkou to může vypadat
na dramatickou závadu a přitom se jedná pouze a jen o nekvalitní benzín..
V kontextu pak otázka -dodatečná aditivace-čističe paalivové soustavy? vypadá úplně jinak.. že lze vodu z nádrže vyvázat a pročistit vstřiky je zbytečný pochybovat..

DODATEČNÝ ADITIVA z benzínu zázrak neudělaj, to v každým případě, ale často ohlídaj to, aby ty slitky z některej pump šly v motoru spálit a zabránily dlouhodobě korozivnosti
tohohle EU fajnovýho benálu :-)

Čističe vstřiků nestojej ranec, a aditiv taky ne..Kdyby ve stojanu šlo natankovat palivo podle normy, bylo by to možná zbytečný, takhle se to akorát přiblíží snesitelný
úrovni panče...než dumat jestli to skáče přískokem kvůli poruše nebo benzínu, dávam
dodatečnou aditivaci a není co řešit..Před zimou vyvázat vodu je rozumný..
:-)

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od HonzaR » 2.10.2010, sob 20:53

Pozn. pokud myslíte, že Shell -V-Power racing má opravdu reálně 100oct..tak musím bohužel zklamat..
Bez "opičích kapek" jde natankovat pouze Vervu, jinak pokud potřebujete opravdu aspoň 100 oct pak octan booster alespoň +2 to jistí i u Shell zázraku.. :smt023
V tomhle smyslu je divokej panč lihem přínosem, protože alkoholy mají 100+..jen tý vody
by to chtělo míň nad 1% je už zbytečnou zátěží palivového systému... :smt021

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od HonzaR » 2.10.2010, sob 21:08

O naftě nemá smysl se tady vůbec zmiňovat.-včetně aditiv-.problémy s kvalitou v našich podmínkách po "EU-vylepšující biosložce" od léta jsou nekonečný téma..viz vlákno v TD-JTD..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od Kůrkyn » 2.10.2010, sob 21:24

Jediný, co bych dal do benzínu je Velfobin proto vodě. Zanesení vstřiků normálním provozem nehrozí, je to čistá reklamština pro lidi, kteří mají motor v háji a chtěj ho spasit zázračnou vodičkou.

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od tuta146 » 2.10.2010, sob 22:16

Pořád se tu píše jaké klady všechny ty přísady mají, ale o záporech a riziku nic, to mi přijde docela divné (jsem životní pesimista :-D ).
Do motoru se nehrabu, tak se zeptám jako úplný laik. Mám 2,0JTS, 150.000km najeto, od výroby dolévaná a pravidelně měněná Selénie 20k (spotřeba cca 0,5l na 1.000km). Tankování Natural 95, většinou Benzina nebo OMV. Motor bez problémů v zimě i v létě, tak proč bych měl lít nějaké čističe a podobně? Věřím tomu, že fungují, ale nehrozí třeba nějaké uvolnění usazenin a průšvih na motoru? Pochybuji, že by výrobci dávali záruku na to, že se s motorem nic nestane.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od HonzaR » 3.10.2010, ned 00:26

Jj-a největší sranda na tomhle příspěvku je životní optimismus a důvěra ve standarty, který
by ráda na stojanu natočila i ČOI ...jenže tak tomu není...paliva v Německu nebo jinde v Evropě jsou prostě JINÝ..kvalitativně../Do nekonečna se dává za příklad Shell V power v Německu --400jednotek EHN a u nás 50 jednotek EHN/ takže jsou to podle názvu pořád stejný nafty, no podle aditivace je tam rozdíl samohonky od Skotský..to, co je občas u nás ve stojanu, je na úplně jiný povídání...A když tam doleju těch 1050jednotek EHN , abych z toho měl Aral naftu, tak jsem magor kterej ničí motor...to je stejný, jako restrikce na sání ..jeden motor jí má a jinej ne...jinak jsou úplně stejný..samozřejmě když zprůchodním sání, tak vlastně "ničím motor" :-) Aditivace ve velkém používá EKONOMICKÉ HLEDISKO a ruka pumpaře to ještě kreativně dotvoří..je zázrak, když to ty motory reálně vydrží.. no teď už to je opravdu malér a nemůžu se dočkat zimy a ČOI nemá zatím pravomoc ZVEŘEJNIT VÝSLEDKY-ČEKÁ SE NA změnu ZÁKONA..asi zbytečně..vždyť není proč

Český moto :smrdí to jako benzín, stojí to jako benzín---tak je to benzín..a já chci zpátky karbec a kompres.poměr tak 1:8,5 )


Jak kdybych toho Donutila slyšel:
Kontrolní otázečka soooudruzi--už jste někdy někde viděli na stojanu s naftou údaj CČ ?
Je to tak jednoduchý..až moc..Norma říká že stačí 51,5 a je tu proto, aby se to ...ještě točilo.. a ani tak se nedodržuje..a ty pumpaři vědí, že CR naskočí i na 40CČ..biopříměs je legální a při dodatečném nalití NEDANĚNÁ SPOTŘEBNÍ DANÍ..ale já vím. a jsem hluboce přesvědčen soudruzi, že .soudruzi pumpaři jsou čestní lidé..stejně tak nestabilizovanej zavodnělej etanol v benzínu..stejný nesmysl ..já soudruhům pumpařům opravdu věřím
..protože bez důvěry soudruzi, bez důvěry by to fakt nešlo..
No a i kdyby--protože jsme jen lidé..
Ten smejd Z 3 V6 to vzdala--ten německej kapitalistickej šmejd..a Felda? jen poskakovala chcípala ale ztrávila to soudruzi a tady máte soudruzi další důkaz o poctivým českým výrobku a kapitalistickým imperialistickým šmejdu--a tak nám soudruzi pumpaři ukázali, kde je ta kvalita ..zase jsme o kousek napřed..
:smt044 :smt044 :smt044

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od roberto37 » 3.10.2010, ned 07:45

Za ten poslední odstavec s Donutilem si asi vysloužíš Banána :smt044
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od HonzaR » 3.10.2010, ned 10:54

Myslíš za tu hračku pro maminu na léto? Sám bych si přál, aby si Alfa vzpomněla na 1200kg a zadní náhon.. :smt044 GTV vyvázlo bej újmy, protože mělo momentálně načatý
zadní ložisko.. :smt044

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od tuta146 » 3.10.2010, ned 10:57

Moment, já jsem neřekl, že jsem optimista v tom co tankuju. Ptal jsem se jaké hrozí nebezpečí, když začnu používat aditiva, nebo nějaký čistič :wink:
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1930
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od HonzaR » 3.10.2010, ned 11:57

Pokud jde o benzínová nebo naftová aditiva a čističe vstřiků--nulové riziko,
u odkalovače do oleje je potřeba zvolit emulgující prostředky, nikoli na bázi ředidel..
Ty emulgátory jsou asi jako mejdlo na ruce od sazí--nedrolí se to.ale postupně vymývá do oleje po dobu cca půl hodiny chodu a postupně uvolní..následně to ještě s teplotou okolo 100stC vytočíš, naleješ novej olej a hned projedeš..bez šance že by to někde se mohlo zpátky vyloučit..
Ty na bázi ředidel jdou použít v podstatě při generálce a ručním odstranění..olej s teplotou okolo 100stC a emulgátor fungujou dobře..Jak píšu..osobně všechny moje motory prošli odkalením
prostředkem ....Bishop 501 ..a to všetně diesel TD motorů z druhý ruky zas.anejch od
mizernýho levnýho napálenýho oleje-zvuk traktoru..nikdy nedošlo k přicpání a s následnou
400-D aditivací do oleje se přes předpoklady mechaniků a reálný stářítočily vždycky
ještě nejmíň 100táců..tomu spodku tohle vrátí život a s dobrým olejem ..
Mně na přitaženým TD odchází maximálně hlavy..ale bez ohledu na stáří nejmíň vydržela
v 145 TD hlava, /50 táců/kde odešlo čidlo spínání sahary a žena to regulérně hnala na doraz na dálnici..spodek s Bishopem 400-D OK, hlava prasklá ve dvou válcích-tlak šel zpátky do vodního okruhu.. ale spodek tu čočku v přehřátým režimu 110 na hodně přitaženým TD přežil /normálka opravdu 85-90/a vesele pokračuje...



Mistr Kurkyn by tohle mohl rozebrat důkladně...v motoru jsou různé druhy usazenin.. na sacích ventilech je těžkej černej kondenzát..z paliva a napečených kondenzátů výparů oleje z odvětrání klikové skříně při jízdě se studeným motorem
-jak dehet, na výfukových do běla spíš do tmavorůžové velmi odolné vypálené tvrdé usazeniny, pro usazeniny v sání a ruční
odstranění někdo používá Albis F./Albis Plastics/kterej slouží normálně .na čištění plastikářských forem od napečenin..
sedimenty z oleje jsou různě ve skříni





Pouze pro zajímavost... \:D/
Jinak jde samozřejmě odstranit karbon z hlavy buď aditivací paliva a dlouhodobou aplikací

nebo nárazově třeba -- přisáváním jemné vodní mlhy do rozehřáteho běžícího agregátu normálně z vyvíječe přímo na sání--ale tam stačí jedno "uklouznutí"-nebo trochu větší kapka a hned se ojnice doví o "nestlačitelnosti kapalin".. :-) Takže tohle jen na vlastní riziko :-)



citace pobraná po různu k věci:
.....motory DB-605 v Messerschmittech měly vstřikování vody do sání--za kompresor ..
přesněji to byl systém MW-50, tedy roztok 50% metylalkoholu a 49,5% vody a 0,5% antikorozniho pripravku a slouzil HLAVNE jako antidetonacni prostredek pri pouziti benzinu horsi kvality ve velkych spalovacich motorech pri vysokych tlacich pripusti (napr. DB605 a BMW 801). Nemci ke konci valky nemeli dostatecnou produkci vysokooktanoveho benzinu C3 (cca 100 oktanovy*) a motory s palivem B4 (87 oktanovy*) potrebovaly antidetonacni slozku pro dosazeni stejne vysokych maximalnich tlaku prispusti (pocitanych v nemeckem systemu ATA).
.......Americane pouzivali podobny system, ti ale nemeli problem s vysokooktanovymi palivy (100/130 a pozdeji dokonce 130/150*), pouzivano bylo hlavne u velkych hvezdicovych motoru. (P&W R-2800 na P-47 napr.)
* rozdily v uvadeni oktanoveho cisla jsou dany ruznymi formami zjistovani indexu, v Nemecku to byl +- standatni test oktanoveho cisla automobiloveho bezinu (moderni RON), v USA se jedna o dva udaje (chuda smes/bohata smes) dle parametru testu MON.

Naprosto čisté hlavy..jsou vždy průvodním znakem aplikace vodní mlhy


amatersky-na koleně-pouze na vlastní riziko.. \:D/

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od Milano75 » 18.10.2010, pon 20:06

mno moc z toho moudrej nejsem, známej mě otravoval, jestli nejde něco koupit na vyčištění pal.systému u benzína V6, že mu to škube, sem mu říkal, at si koupí starýho diesla a má pokoj :)

takže je něco podobného jako verva diesel + vif na vyčištění pal.systému???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

recidivista

Příspěvky: 10
Registrován: 9.9.2010, čtv 22:13
Bydliště: v zaměstnání
Kontaktovat uživatele:

Re: aditiva a čističe do benzínu

Příspěvek od recidivista » 12.12.2010, ned 02:22

Dotaz asi pro HonzuR. Děkuji předem za odpověď.

Popis situace: Auto dlouho stojí s poloprázdnou nádrží. Jede v pohodě, necuká, startuje, ale chci mu udělat dobře. A připravit se na zimu. Mám v plánu udělat toto:
1. odvodnit palivovou soustavu přípravkem Wynn´s Dry Fuel
2. vyčistit palivovou soustavu přípravkem Wynn´s Injector Cleaner

Dotaz zní: Co mám udělat jako první? Nebo to smíchat? Nebo to raději nedělat vůbec?

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti