SELESPEED a vše kolem

Odpovědět
dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Jaké máte zkušenosti se SELESPEED

Příspěvek od dejvi » 7.5.2008, stř 20:26

Čus kdo má selespeed-jak je spokojen?jsou poruchový?
Jdemi o 2,0 SW 114PS.
Nikdy jsem s tím neřadil tak nevim jaký toje? :drivers:
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 7.5.2008, stř 20:50

Selespeed se moc nepředvedl v GTA na sprintu na letišti, a nebylo to o zkušenostech nebo nezkušenostech nového majitele... tohle mi bohatě stačilo, abych si udělal obrázek ale proč ne do auta pro mladou nebo podobně. Co se týká spolehlivosti nevím.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

forza156
Pozorovatel

Příspěvky: 347
Registrován: 8.1.2007, pon 18:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od forza156 » 7.5.2008, stř 21:55

Petan píše:Selespeed se moc nepředvedl v GTA na sprintu na letišti, a nebylo to o zkušenostech nebo nezkušenostech nového majitele... tohle mi bohatě stačilo, abych si udělal obrázek ale proč ne do auta pro mladou nebo podobně. Co se týká spolehlivosti nevím.
Co já vím,tak zkušenost na sprintu s tím selespeedem moc neměl.
+++No sound,no fun+++

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19022
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Kubas » 7.5.2008, stř 22:26

Petan píše:Selespeed se moc nepředvedl v GTA na sprintu na letišti, a nebylo to o zkušenostech nebo nezkušenostech nového majitele...
Mňo já si myslím že hlavní problém kolegy se selespeedem byla skutečnost, že se rozjížděl z jedničky a z volnoběžných otáček, tím pádem manuální GTA samozřejmě ujede.... Pokud vím tak u selespeedu můžeš na neutrál nastavit řekněme 4.500 otáček, pak tam prdnout za 1 a jedeš jako z manuálem... Jinak výhoda selespeedu (teoreticky, já jsem s tím ujel dohromady 300m) není v rychlejším řazení, ale spíš v tom, že můžeš mít pořád obě ruce na volantu (+ teda city režim který je fajn do města). Já bych to nechtěl kvůli pochybné spolehlivosti, ale jinak to je podle mě fajn....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 8.5.2008, čtv 15:34

Nevím proč lidi, co selespeed nikdy neměli, se o něm vůbec rozepisují. Jinak více v diskuzi zde : http://forum.cuoresportivo.net/viewtopi ... highlight=

K tomu sprintu: pochopitelně, že když se rozjjížděl z volnoběžných otáček tak asfalt netrhal. Je to jak píše Kubas: Mít neutral, otáčky na 5000,nohu na brzdě, kopnout jedna, pustit brzdu a dát plnej. Otáčky klesnou ke 3500, což je ideální pro přenos krouťáku a rozdíl mezi manuálem se skoro vymaže.Ale myslím, že nikdy nebude na sprintu selespeed tak rychlej jako manual. Kouzlo selespeedu je jinde. Tam kde musíš často řadit a je plno zatáček. prostě tam kde se Alfy Romeo cítí jako ryby ve vodě a ne na nějakém sprintu. Ten meziplyn je bonbónek navíc.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 8.5.2008, čtv 16:36

robert37 píše:Nevím proč lidi, co selespeed nikdy neměli, se o něm vůbec rozepisují. K tomu sprintu: pochopitelně, že když se rozjjížděl z volnoběžných otáček tak asfalt netrhal. Je to jak píše Kubas: Mít neutral, otáčky na 5000,nohu na brzdě, kopnout jedna, pustit brzdu a dát plnej. Otáčky klesnou ke 3500, což je ideální pro přenos krouťáku a rozdíl mezi manuálem se skoro vymaže.Ale myslím, že nikdy nebude na sprintu selespeed tak rychlej jako manual. Kouzlo selespeedu je jinde. Tam kde musíš často řadit a je plno zatáček. prostě tam kde se Alfy Romeo cítí jako ryby ve vodě a ne na nějakém sprintu. Ten meziplyn je bonbónek navíc.
Já zase nevím, proč by někdo nemohl napsat svůj osobní názor navíc po osobní zkušenosti. Je pochopitelné, že do doby než přišel na ten rozjezd z vyšších otáček stálo to za prd ale o tom jsem nepsal. Obrovská ztráta byla při přeřazování a s tím podle mě nic nenadělá nikdo ani po zkušenostech. Nepsal jsem ani o výhodách, které bezespru tento systém má.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 8.5.2008, čtv 16:54

myslíš při přeřazování na vyšší rychl. stupeň. Nedovedu si představit, že bych dokázal přeřadit rychleji na manuálu. V oblasti 5500 ot. a výš a při plném plynu to tam selespeed lupe dost rychle.
Jinak z tvého příspěvku jsem pochopil, že jsi někoho viděl jak se s ní rozjížděl při sprintu. To jsem nepovažoval za zkušenost. Jestli jsi v ní jezdil, tak to je jiná.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 8.5.2008, čtv 18:04

Nejel jsem v něm, tu osobní zkušenost mám v tom, že jsem vedle něho stál na startu a po celou dobu jsem přes otevřené okno poslouchal jednak krásný zvuk motoru GTA a i průběh řazení. První dvě jízdy jel totiž těsně za mnou a pak těsně přede mnou.
Pak když jel s Kleem jsem to sledoval pro změnu z venku, možná to opravdu bylo nezkušeností Marka tuším, ale ty prodlevy mezi jednotlivými stupni byly opravdu velké, nicméně to není to, co mi na tom vadí. Já jsem prostě pro klasiku, ty dva pedály, ten joystik ... v podstatě neovlivníš plno záživných věcí při záběru klasické spojky.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 8.5.2008, čtv 20:34

Jasně klasika má co do sebe. Já jsem taky nad "automatama" ohrnoval nos, ale jednak selespeed naštěstí automat není, i když se v režimu CITY tak chová a druhak je to řazení na volantu fakt návyková věc :drivers: Další auto si pořídím zase AR a zase v Selespeedu. Ale každýho baví něco jiného. A to je jenom dobře. Jinak bychom tu všichni jezdili v Passatech a ocktaviích :vom: A taky je možné, že u selespeedu, je o něco větší riziko poruchy, což při renomovanosti našich servisů hraje taky velkou roli
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejvi » 8.5.2008, čtv 21:16

koukám že se všichni spíše přiklání k manuálu.

Jak je to se spotřebou-je větší než u manuálu? :diky
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1410
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Příspěvek od Petan » 9.5.2008, pát 06:56

dejvi píše:koukám že se všichni spíše přiklání k manuálu.

Jak je to se spotřebou-je větší než u manuálu? :diky
Chce si to vyzkoušet to je jisté ... potom teprv konečné rozhodnutí :smt023
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

Slíma
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 375
Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
Bydliště: BRNO (převážně)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slíma » 16.5.2008, pát 22:27

Pozoruju, ze tady o mne sla rec.
Na tom letistatku jsem to auto mel tyden. Predtim 2.5 V6. Selespeed opravdu neni na sprinty, protoze moc dlouho radi 2, ty dalsi kvalty uz jdou celkem rychle. Opravdu hlavni vyhodou je mit obe ruce na volantu na "zatackovite" statni silnici. Pak se muzou jit vsechny manualy "zahrabat".
Na manual jsem nedal dopustit, ale ted uz bych ho nechtel. :-D
Se selespeedem je pri normalnim jezdeni vic zabavy.
Spotreba GTA SW selespeed prum. 10,5 a to rozhodne nejezdim pomalu :D
Fakt je ten, ze dokud s tim nejezdis aspon tyden, tak to myslim stejne neocenis. :wink:
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..

Slíma
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 375
Registrován: 14.3.2008, pát 22:39
Bydliště: BRNO (převážně)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slíma » 16.5.2008, pát 22:34

Kubas píše:
Petan píše:Selespeed se moc nepředvedl v GTA na sprintu na letišti, a nebylo to o zkušenostech nebo nezkušenostech nového majitele...
Mňo já si myslím že hlavní problém kolegy se selespeedem byla skutečnost, že se rozjížděl z jedničky a z volnoběžných otáček, tím pádem manuální GTA samozřejmě ujede.... Pokud vím tak u selespeedu můžeš na neutrál nastavit řekněme 4.500 otáček, pak tam prdnout za 1 a jedeš jako z manuálem... Jinak výhoda selespeedu (teoreticky, já jsem s tím ujel dohromady 300m) není v rychlejším řazení, ale spíš v tom, že můžeš mít pořád obě ruce na volantu (+ teda city režim který je fajn do města). Já bych to nechtěl kvůli pochybné spolehlivosti, ale jinak to je podle mě fajn....
Selespeed u gta je jiny nez ve 2.0
Tam spolehlivost je, prej :D

Autem pro mladou to muze nazvat jen ten co to nezkusil. :wink:
A problem v predvedeni nebyl v Selespeedu, ale v ridici :(
mozek je sám o sobě hologram
hmatatelný svět je jen druhotná skutečnost a co je "tam venku" je jen změt..

dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejvi » 17.5.2008, sob 10:16

mám auto týden a jsem spokojený selespeed supr věc
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS

bad-robots
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1
Registrován: 26.12.2008, pát 23:31
Bydliště: ostrava

Příspěvek od bad-robots » 27.12.2008, sob 02:45

jj mam ho taky a superrr :smt033

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franik » 27.12.2008, sob 11:34

malej dotázek dával se selesped i do 2,5 V6 ve 156? Pokud budu někdy mněnit tak bych šel opět do V6 ale asi se seles. tak nevým chtěl bych SW kvůli rodině teď ale jestli 2,5 nebo 3,2 toť otázka.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 27.12.2008, sob 11:52

Nedaval...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

dejvi
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89
Registrován: 15.8.2007, stř 19:28
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dejvi » 27.12.2008, sob 13:09

Mám takovej pocit že se dával jen do 2,0 alfaromeo1
ALFA ROMEO 156 2,0TS SELESPEED SPORTWAGON
Alfa Romeo 156 2.0TS 155PS

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8584
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 27.12.2008, sob 16:56

Tusim, ze se daval do 2.0 16V TS, 2.0 JTS a snad i do GTA.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

SELESPEED a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 16.10.2010, sob 17:44

Myslím si, že převodovka Selespeed si "zaslouží" své přinejmenším samostatné vlákno. Zvláště, když v Německu má i svoje webový stránky ( http://www.selespeed.de )

Nejsem 1. a jistě ani poslední, komu selespeed hapruje. Takže popíšu svoje problémy a třeba někdo, kdo měl podobné, anebo tomu hoví mi sdělí vo co gou :

Nejdříve se mi stávalo, že po delší jízdě mi po zastavení selespeed nezařadil. Zůstal N neutrál a nešlo zařadit 1. RS. Povolil jsem uzávěr na nádržce oleje selespeedu i fouknul do odvzdušňovací hadičky a jel jsem dál.
Poté se mi přihodilo, že jsem jel 100 km po dálnici (tedy skoro bez řazení) a ve městě mi pak při rozjezdu od semaforu zůstal "viset" 1. RS a nešla zařadit 2, zajel jsem na parkoviště a robot sám vyřadil na Neutral. Ale tentokrát s tím nešlo nic dělat a až po hodině jsem mohl jet dál.
No vyměnil jsem olej a vyčistil kontakty na relé selespeedu a vypadalo to, že problém je vyřešen. Jel jsem s autem 20km po městě a nic. Pak jsem jel do Grazu a zpět a taky pohoda. jenže žena chtěla jet nakoupit a auto jít před garáží přestala řadit. Po hodině zajela zpět do garáže.
-Při otevření dveří slyším jak čerpadlo asi 10 s pracuje.
-Čerpadlo se spouští po každém 2-3 přeřazení asi na 2-3 sekundy a spolu slyším cvaknutí relé.
-Když selespeed nereaguje neslyším ani čerpadlo a ani cvaknutí relé.
Koupil jsem VAG KKL kabel na diagnostiku a vyzkoušel free program FiatEcu. připojil jsem se však jen k řídící jednotce motoru ale k převodovce ne. Zajímavé, že při diagnostice nevyskočily žádné chyby, přestože na Examineru ano. Možná je v servisu smazali. Dále na palubním tachometru mám 110 000km. A co mi tam dole svítí příliš vysoká letence?
Přílohy
1..jpg
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3367
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: SELESPEED a vše kolem

Příspěvek od roberto37 » 16.10.2010, sob 19:23

tak mi Belli (německý selespeed guru) odepsal, že by to mohla být pumpa anebo tlakový zásobník. On sám pumpy opravuje za 240eur i s poštovným do Čech. Mám i návod na vymontování pumpy
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3585
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: SELESPEED a vše kolem

Příspěvek od coyote » 25.10.2010, pon 09:01

hceš zase riskovat katastrofu? Nebo ten návod radši nevyužiješ? :smt077

Jinak latence mi na diagu svítila i na JTD. Nechává mě to v klidu.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host