EGR ventil

Odpovědět
tonasumik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 308
Registrován: 22.7.2009, stř 14:55
Bydliště: někde u Brna

Re: EGR ventil

Příspěvek od tonasumik » 21.11.2010, ned 15:04

Nezáleží na počtu nastartování, ale ta díra tam je proto, aby čidlo tlaku nějaký tlak zaznamenalo a aby pokud tam tlak není to ŘJ nezaznamenala jako chybu a motor nehodila do nouzáku. U faceliftu to tak je, u modelů před FL ne
Alfice 2.4 JTD-MJET 20V 129KW/175 PS

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: EGR ventil

Příspěvek od Ladis » 21.11.2010, ned 15:16

Jo, já Ti rozumím.Já jen,že u mě když to bylo zaslepené,tak po smáznutí chyby,to padlo do nouzáku až jsem to několikrát nastartoval.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Foli » 21.11.2010, ned 21:19

říkám, mám model po faceliftu, 2,4 JTDm, 129 KW rok 2005. od včera, co jsem to tu psal, jsem startoval tak 20x, jel jsem s tím Plzeň - Toužim a zpět ( celkem 100 km ). Dnes ráno do Aše u Chebu a zpět ( 260 km celkem ) a Plzeň - Praha a zpět ( 200 km celkem ) Takže přes 500 km, několikrát startování, jízda na tempomat i bez, několikrát kudla s maximální akcelerací i klidná jízda. Ani jeden problém, žádnej nouzák a žádná chyba. To znamená, že do záslepky 6 tku dirku bohatě stačí, EGR je zaslepen a bez problémů. Něco málo tam jde, ale minimum a stačí to na to, aby ŘJ poznala, že se tam něco děje a že EGR funguje
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Kůrkyn » 21.11.2010, ned 23:36

sjůpr fígl :smt023

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: EGR ventil

Příspěvek od r-a-k » 22.11.2010, pon 16:09

Mam otázečku. Co mi říkal Sarkan tak mi deaktivoval EGR softwarově. Když je deaktivovaný( vyřazen pro řídicí jednotku) tak by neměla diagnostika pořád hlásit chybu EGR nebo to nelze softwarově vyřadit??? Prostě by to neměla identifikovat když je to vyřazeno softem. Co vy na to?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3725
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: EGR ventil

Příspěvek od Ladis » 22.11.2010, pon 17:18

To ani nemusel,přece u JTD tam ta chyba nevyskočí,to až u JTDm.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 23.11.2010, úte 00:55

tak jsem na svém 1.9 JTD 16V zaslepil EGR podle foliho návodu a musím říct, že alfinka teď jede mnohem lépe odspodu .. a možná má i o něco málo menší spotřebu. super věc ..

jen jsem do záslepky udělal 5ku díru :-)
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

Alfik
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 569
Registrován: 8.12.2007, sob 14:03
Bydliště: Vsetin-CZ,PB-SK

Re: EGR ventil

Příspěvek od Alfik » 23.11.2010, úte 01:05

Ja len dodam,ze po zaslepeni EGR sa motor o nieco dlhsie zohrieva.
Inak same +.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: EGR ventil

Příspěvek od r-a-k » 23.11.2010, úte 07:26

Ladis píše:To ani nemusel,přece u JTD tam ta chyba nevyskočí,to až u JTDm.
Aha, tak to potom je jiná. Tím pádem budu muset objednat nový EGR, jelikož mi po každém napíchnutí na diagnostiku vyhodí chybu EGR (špatný signál). Čištění nepomohlo, je zřejmě v háji ten elektromagnet. :roll:
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 628
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Foli » 23.11.2010, úte 08:09

AHOSO_VIDAHO píše:tak jsem na svém 1.9 JTD 16V zaslepil EGR podle foliho návodu a musím říct, že alfinka teď jede mnohem lépe odspodu .. a možná má i o něco málo menší spotřebu. super věc ..

jen jsem do záslepky udělal 5ku díru :-)
Tak jsem rád že ti to pomohlo. Je dost znát, co udělá zaslepení EGR. Ten motor jde mnohem víc zvolna, dřív od 1500 ot se zvedal těžko, razantně nastoupil až při 1900 ot a teď už jde i od těch 1500 ot. A hlavně je mnohem rychlejší reakce na plyn. pedál, menší turbo efekt. A to jsem měl opravdu zánovní EGR a 100 procentně funkční. A ani to nekouří víc, prostě pohoda. Najeto od té doby 1200 km a bez jedinné chybové hlášky.
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 23.11.2010, úte 09:39

možná se mi to zdá, ale před tím trošku hvízdalo turbo ... teď skoro není slyšet.


Jinak opravdu - menší kouřivost, rychlejší reakce na plyn, spotřeba .. no, uvidíme časem. nyní je těžko soudit

cesta po D1 NJ - PHA na tempomat 120 km/h
Přílohy
obrázek (1).JPG
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: EGR ventil

Příspěvek od Skippy » 29.11.2010, pon 18:04

Zdravím lidi. Jsem tady nový. Chci zaslepit EGR na mé 159-tce 2,4 JTDm. Měl jsem problémy se sáním, tak jsem si sehnal jine, pořádně ho vyčistil a při výměně rozvodů ho vyměnil. spolu s tím sem si vyčistil i EGR takže auto jak znovu zrozené, a motor si krásně chrochtá. Teď, protože mi trvalo to sáni a EGR vyčistit cele dva dny a pak sem byl cely týden od toho sajrajtu šinavý, tak to chci všechno zaslepit. Čili budu obědnávat záslepku na JTDm. zatím tu se 4 dírkama, je to origo od Alfy. a pak bych to chtěl ale zaslepit uplně celé. Takže moje první otázka, dá se EGR na 159 programově vyřadit?

Můj plán je totiž takový, chci jit na chip. Teď jedem ale do francie a ten chipovaní nestihnu čili bych to zaslepil částečně a pak na jaře bych mu dal nějaky virus. ale nechci aby se mi to tou cestou zas*alo znova a ja to pak zas nečistil.

Co vy na to? popřípadě, nechcete někdo přiobědnat ty záslepky???
Přílohy
Origo Alfa
Origo Alfa
mjetegrredukcja.jpg (22.66 KiB) Zobrazeno 2083 x
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od cendler » 29.11.2010, pon 21:24

Skippy : mám ten samí motor a záslepku bych si vzal taky, pokud to nestojí raketu, tak do ni jdu
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: EGR ventil

Příspěvek od Skippy » 29.11.2010, pon 22:08

Cena je to co sem tady zapomněl napsat, mělo by to i s poštou vyjít na nějakých 100,-. Samo fakturu bych tady pak vystavil aby jste mi věřili, když už jsem tady ten nováček :pivko

měl bych ale tu otázku jestli je dobre to co mám v plánu... a jestli to vůbec jde softwarově vyřadit ten egr?
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: EGR ventil

Příspěvek od Zip166JTD » 30.11.2010, úte 15:44

Prosím vás pánové až budete mít ty záslepky změřte na nich velikost otvoru. Díky
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

AHOSO_VIDAHO
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 852
Registrován: 10.5.2010, pon 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od AHOSO_VIDAHO » 30.11.2010, úte 16:24

bohatě stačí 5ka vrták
AR 147 JTDm 16v 103 Kw tacho: 218tkm+

senza cuore saremmo solo macchine



ex Š 120 L, F Punto HGT, AR 145 JTD Limited 500, F Marea 1.6, G III VR6, F Coupé 2.0 16VT, F Bravo 1.6, G IV TDi, ... + něco mezi tím :-) ...

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: EGR ventil

Příspěvek od r-a-k » 30.11.2010, úte 17:24

Mam takový pocit že tím že se u JTDm tou záslepkou v níž je vyvrtaná dirka na menší průřez než je díra bez zaslepky jen oddálí na krátkou chvíli, když ty srajdy se tam budou tvořit stále akorád že jim v cestě stojí 5mm dirka :shock:
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: EGR ventil

Příspěvek od Tibalt » 30.11.2010, úte 20:21

mno a ta zaslepka sadne aj na 1.9jtdm alebo iba 2.4?? by som ju zobral tiez. otazka je, co to urobi na emisnej kontrole *plesk
Ex 147 1,9jtd 88kw

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Franik » 30.11.2010, úte 21:34

r-a-k píše:Mam takový pocit že tím že se u JTDm tou záslepkou v níž je vyvrtaná dirka na menší průřez než je díra bez zaslepky jen oddálí na krátkou chvíli, když ty srajdy se tam budou tvořit stále akorád že jim v cestě stojí 5mm dirka :shock:
jo též se mě zdá stím rozdílem že ta 5mm dírka se ucpe dřív.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: EGR ventil

Příspěvek od Skippy » 30.11.2010, úte 21:58

Jo jasne oddáli ale i zlepší tah od spodu. Stejně to chci ucpat celé ale nenašel jsem ještě nikde jestli EGR jde programově vyřadit a pak celý zaslepit. Je ještě nějaký zájemce na tu záslepku?
Tibalt píše:mno a ta zaslepka sadne aj na 1.9jtdm alebo iba 2.4?? by som ju zobral tiez. otazka je, co to urobi na emisnej kontrole *plesk
podle toho jaký máš tvarově EGR, zkus se mrknout a nebo ho třeba vyfoť a hoď sem. Ten motor co máš je multijet, že? Čili by to pasovat mělo. A ti co to už timto zaslepili říkali že na emisích nic nepoznali

Když tak se mi tu napište kdo by ji všechno chtěl a já to zítra po práci chci už obědnat

cendler-a berau že ano
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: EGR ventil

Příspěvek od Skippy » 30.11.2010, úte 22:29

Pokud by měl ještě někdo zájem i na JTD tak mají v nabídce dva druhy.

Ty vychazejí v řádech desetikorun dráž :-)
Přílohy
Záslepka JTD plná.jpg
Záslepka JTD plná.jpg (6.33 KiB) Zobrazeno 2126 x
Záslepka JTD částečná.jpg
Záslepka JTD částečná.jpg (6.22 KiB) Zobrazeno 2122 x
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

r-a-k
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Registrován: 17.5.2009, ned 11:45
Bydliště: LTM

Re: EGR ventil

Příspěvek od r-a-k » 1.12.2010, stř 00:14

Skippy píše:Jo jasne oddáli ale i zlepší tah od spodu. Stejně to chci ucpat celé ale nenašel jsem ještě nikde jestli EGR jde programově vyřadit a pak celý zaslepit. Je ještě nějaký zájemce na tu záslepku?
Tibalt píše:mno a ta zaslepka sadne aj na 1.9jtdm alebo iba 2.4?? by som ju zobral tiez. otazka je, co to urobi na emisnej kontrole *plesk
podle toho jaký máš tvarově EGR, zkus se mrknout a nebo ho třeba vyfoť a hoď sem. Ten motor co máš je multijet, že? Čili by to pasovat mělo. A ti co to už timto zaslepili říkali že na emisích nic nepoznali

Když tak se mi tu napište kdo by ji všechno chtěl a já to zítra po práci chci už obědnat

cendler-a berau že ano
Ano zlepší se ty vlastnosti, to bez depat :smt023 Ale jde o to že ta dirka se zasere hodně rychle, tím pádem ucpe a tím pádem bude hlásit jednotka chybu, mnohem rychleji než řekneš švec. Zkoušel někdo kontaktovat třeba Sarkana zda se v tom už někdy nehrabal a neumí to softwarově vypnout? Zde na foru jsem ho nezahlédl hooodně dlouho ale co vím tak má(měl) taky jtdm tak zdali s tím nelaboroval?
156SW 2.4JTD 10V 205PS-500Nm CHIPTUNING by yan.ko, INTERCOOLER big, INJEKTION hybrid, KAT fuč, EGR off, AIR Intake system, CHLADIČ oleje
156SW 2.4JTDm 20V project

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: EGR ventil

Příspěvek od Tibalt » 2.12.2010, čtv 09:44

fuu no za stofku to za pokus stoji...mam 1.9multijet 8V
uprimne ani netusim kde egr mam :-D viem kde sa tankuje a dolieva olej a voda do ostrekovaca :-D
Ex 147 1,9jtd 88kw

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: EGR ventil

Příspěvek od Skippy » 2.12.2010, čtv 10:52

Tibalt píše:fuu no za stofku to za pokus stoji...mam 1.9multijet 8V
uprimne ani netusim kde egr mam :-D viem kde sa tankuje a dolieva olej a voda do ostrekovaca :-D

sundej kryt motoru a vyfoť ho, hoď fotku tady a každy ti tu poradi, třeba i tak že zakrouškuje případne místo kde se nachází. Nebo to pofoť na 1/4 :-)
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

Skippy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Registrován: 25.11.2010, čtv 23:58

Re: EGR ventil

Příspěvek od Skippy » 3.12.2010, pát 21:46

Takže záslepky ve čtvrtek objednány, jak dojdou tak vám pisnu a pošlete mi adresu
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)
Dělat blbce je šílená fuška, konkurence je totiž strašně vysoká

Alfa Romeo 159 Exclusive 2.4 JTDm, DPF a EGR OFF, soft 176kW 500NM
ex-Renault Clio 1.2 RL 43kW
ex-Škoda Octavia 1.6 GLXi 74kW
ex-Škoda Favorit 1.3 LX 43kW

Odpovědět

Zpět na „TD, JTD & JTDm“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů