
Výměna váhy vzduchu a následný problém, poraďte
-
safety123456
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3.10.2010, ned 15:50
Výměna váhy vzduchu a následný problém, poraďte
čau všichni, dnes sem na mem TSku zkusil vyměnit váhu, zdálo se mi že to tak netahá jako dřív, objednal jsem bosch číslo VV 0281002309, ale oni mi objednali nějakou Magneti Marelli, tak jsem ji tam zkusil dát a tak po deseti km při 4000 otáčkách se rozsvítila kontrolka vstřikování, tak jsem tam vrátil tu starou bosch VV 0281002309 ale problém, kontrolka po nastartování svítí dál, před tím nic nesvítilo, nevíte čím by to mohlo být, nebo se to jen zase musí zkalibrovat, nechat běžet 15 minut na volnoběh? za každou reakci dík a cuore sportivo:) 

Re: Výměna váhy vzduchu a následný problém, poraďte
otacky ti hupu alebo nie ak nie tak zkalibruj v kazdom pripade chvilu to trva nez si to sedne hlavne u tehoto vynalezu
-
safety123456
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3.10.2010, ned 15:50
Re: Výměna váhy vzduchu a následný problém, poraďte
Otáčky se nehoupuo, drží těch 700-800 otáček, nechám to zkalibrovat a pak napíši, cuore sportivo:)
Re: Výměna váhy vzduchu a následný problém, poraďte
kup si kabel za 300, pak spolehlive vymazes stare data z RJ a muzes se i podivat, co ti to tam ulozilo za chybu 

-
safety123456
- Příspěvky: 26
- Registrován: 3.10.2010, ned 15:50
Re: Výměna váhy vzduchu a následný problém, poraďte
Kabel na diagnostiku za tři sta? Jestli máš tu možnost, hned ho vemu! Ale co pak soft, ten bude stát mailant, nebo se dá někde něco stáhnout? 

Re: Výměna váhy vzduchu a následný problém, poraďte
na aukru klasickej vag kabel mas za 300 a diagnostickej program je zdarma... viz sekce niz diagnostika... teda jestli mas novejsi alfu s VAG konektorem a ne predfiatackou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti