A pak tam je samozřejmě kondice motoru, schopnost řidiče zareagovat a správně řadit, palivo, pneumatiky atd. Taky pokud pojedeš za tim čajánem, tak tu je ten efekt podtlaku za vozidlem, kterej ti pomáhá se ho držet. Kdo někdy jezdil trochu vážněji na kole v balíku, nebo sleduje motorky či okruhovej motorsport, tak ví o čem je řeč...
Alfisti si povídají o koncernu VW
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Ono taky +- kila nahoru dolu ti nad nějakejch 70-100km/h jsou uplně jedno. Tady hraje roli hlavně aerodynamika (samozřejmě se nebavím rozdíl pul tuny apod.). Druhá věc je, že srovnáváte špičkový výkon. Pro takovéhle porovnání je potřeba vědět PLOCHU pod křivkou výkonu, neboli práci, kterou motor odvede. Právě proto není 200koní jako 200 koní.
A pak tam je samozřejmě kondice motoru, schopnost řidiče zareagovat a správně řadit, palivo, pneumatiky atd. Taky pokud pojedeš za tim čajánem, tak tu je ten efekt podtlaku za vozidlem, kterej ti pomáhá se ho držet. Kdo někdy jezdil trochu vážněji na kole v balíku, nebo sleduje motorky či okruhovej motorsport, tak ví o čem je řeč...
A pak tam je samozřejmě kondice motoru, schopnost řidiče zareagovat a správně řadit, palivo, pneumatiky atd. Taky pokud pojedeš za tim čajánem, tak tu je ten efekt podtlaku za vozidlem, kterej ti pomáhá se ho držet. Kdo někdy jezdil trochu vážněji na kole v balíku, nebo sleduje motorky či okruhovej motorsport, tak ví o čem je řeč...
Alfa Romeo GT 1.9JTDm 16v Distinctive, 2006, 110kW, Grigio Metalicco
eX: Alfa Romeo 156 1.9JTD 16v, 2003 103kW, Cosmic blue
eX: Lancia Y 1.2 16v, 1999 63kW Elefantino Rosso, Nero
eX: Alfa Romeo 156 1.9JTD 16v, 2003 103kW, Cosmic blue
eX: Lancia Y 1.2 16v, 1999 63kW Elefantino Rosso, Nero
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
nie len motosport ale plati aj pri beznom behu hlavne pri maratonoch 
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
luckhash: máš tam ale pár trhlin. 159 má aerodynamiku jak kuchyňská linka, RS Combi jelo zamnou a Cayenne ve vedlejším pruhu. 
//
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 2008 ///159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
To víš, každá teorie pracuje s jistým zjednodušením ;)Adamsquare píše:luckhash: máš tam ale pár trhlin. 159 má aerodynamiku jak kuchyňská linka, RS Combi jelo zamnou a Cayenne ve vedlejším pruhu.
Ale Cx 159 neznám, takže si netroufám hodnotit jak moc dobře plachtí kuchyňská linka
Alfa Romeo GT 1.9JTDm 16v Distinctive, 2006, 110kW, Grigio Metalicco
eX: Alfa Romeo 156 1.9JTD 16v, 2003 103kW, Cosmic blue
eX: Lancia Y 1.2 16v, 1999 63kW Elefantino Rosso, Nero
eX: Alfa Romeo 156 1.9JTD 16v, 2003 103kW, Cosmic blue
eX: Lancia Y 1.2 16v, 1999 63kW Elefantino Rosso, Nero
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
jinak to s křivkou výkonu je samozřejmě pravda, ale vzhledem k tomu, že se bavíme o turbodieselu a turbobenzínu, tak s krouťákem ve středních otáčkách nebude mít problém ani jedno auto ;-)
Ovšem já mít 2.0T (navíc s označením RS) a dostat na prdel od manažerského kombíku 2.4TD, tak bych asi cítil poněkud rozčarování....
Ovšem já mít 2.0T (navíc s označením RS) a dostat na prdel od manažerského kombíku 2.4TD, tak bych asi cítil poněkud rozčarování....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- Lord
- Pozorovatel
- Příspěvky: 429
- Registrován: 18.1.2007, čtv 16:59
- Bydliště: Klobouky u Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
taky je otazkou zda to byla RSka a ne jen bodykit a nalepenej znak RS 
Alfa porad v hledacku
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Fiat Doblo 1.9
ex - 155 2.5TD; 164 V6 2.0 TB; 156 1.8TS; 146 2.0 TI, 33
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Reálně kolik dá Tvoje Brera na trojku pod plynem?Honza R. píše:Řeč byla o najíždění, ne projíždění a o ostrých zatáčkách, nebo kam nevidím, ne o zatáčkách. Stejně když si podřadíš na trojku a pak vidíš, že je to moc, musíš podřadit, tak je lepší najíždět plynule na neutrál s nohou na brzdě.. co kdyby.. a zařadit až v okamžiku, kdy potřebuješ zrychlitNo ale, ať si každý jezdí, jak chce, hlavně když nikoho nezabije a sám sebe.
A abych dal konkrétní příklad: silnice I/17 směr od Nových Dvorů do Podhořan - viz. obrázek, je to z kopečka, tak tady se nestydím, když ji projedu na neutrál celou. Obráceným směrem ji jedu na trojku pod plynem.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Já to furt nechápu,jak někdo může jezdit do zatáčky na neutrál,to nedělá ani moje máti a to toho moc naježděno nemá a je k tomu vyplašenka
.Mně to přijde jako totální blbost a z bezpečností to nemá nic společného,ba naopak 
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Už se tu točíme dokolečka. Jak jsem psal, ať si každý jezdí jak umí. Já si trvám na tom, že když se kola jen tak odvalují, není na nich točivý moment, tak mají největší přilnavost. Takže na jízdě setrvačností není nic nebezpečného, ba naopak. Nebavíme se o náklaďáku, ale o autě s hmotností 1 400 kg. To uřídím volantem, a když potřebuju, tak si jemně přibrzdím brzdama.
Jestli má někdo problém s řazením na výjezdu ze zatáčky, tak já ho nemám. To je naprosto automatická a bezpečná akce.
Představte si situaci... blíží se obec, těsně před obcí je zatáčka ... jedu 90. Když mám správný odhad, včas vyřadím, setrvačnou silou dojedu k zatáčce, kterou plynule projedu a za zatáčkou u vjezdu do obce už jedu předepsaných 50, zařadím a plynule pokračuju...
Harous - na trojku na 2000 otáček jedu 50 km/hod. Jestli myslíš maximum, tak to nevím, protože na 70-ti přeřazuju na čtyřku a nechci teď motor moc vytáčet, než se zajede.
Jestli má někdo problém s řazením na výjezdu ze zatáčky, tak já ho nemám. To je naprosto automatická a bezpečná akce.
Představte si situaci... blíží se obec, těsně před obcí je zatáčka ... jedu 90. Když mám správný odhad, včas vyřadím, setrvačnou silou dojedu k zatáčce, kterou plynule projedu a za zatáčkou u vjezdu do obce už jedu předepsaných 50, zařadím a plynule pokračuju...
Harous - na trojku na 2000 otáček jedu 50 km/hod. Jestli myslíš maximum, tak to nevím, protože na 70-ti přeřazuju na čtyřku a nechci teď motor moc vytáčet, než se zajede.
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dneska sem jel na 3 200km/h a pak tam mám ještě 4,5,6 takže to snad pojede 300!!! Chce nějaká škodovka závodit? 
ALFA ROMEO GIULIA 2.2 JTD 210K AT AWD VELOCE R.V. 2017
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Spider 2,2 JTS, r.v. 2008
BMW X6 F16 xDrive 30d m-paket
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kdy jsem něco takového napsal?A.J.Michal píše:Spirpin píše:plný, za 3, dveřma napřed![]()
156 SW 1.9 JTDm
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4907
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
omlouvam se, to byla jen moje blba citace. Internet a ja, to nejde moc dosebe 
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Není to sice koncernová informace ale v sobotu večer sem zjistil jak je moje Matylda pomalá. Jel sem asi 80km za kamarádem s C-klase 350CDI 4matic (rv 2010) a krom toho že vypadá na živo opravdu bombasticky z venku i zevnitř tak zatahuje úplně jinak než 2,4 od Luigiho.
No a když sme si po cca 20km porovnali pindíky, tak došlo na necelých 60km pohodovou jízdou a porovnávání spotřeby. 159ka 7,6l/100km a C-klase 8,4l/100km, tak alespoň jedno malé vítězství.
No a když sme si po cca 20km porovnali pindíky, tak došlo na necelých 60km pohodovou jízdou a porovnávání spotřeby. 159ka 7,6l/100km a C-klase 8,4l/100km, tak alespoň jedno malé vítězství.
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak když má o 25% vyšší objem, tak by bylo divné, kdyby nejel líp 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
ty jsi trojku vytočil do 200? a nespletl jsi se? to máš asi 3.2 ale i tak je to blbostenzo13 píše:Dneska sem jel na 3 200km/h a pak tam mám ještě 4,5,6 takže to snad pojede 300!!! Chce nějaká škodovka závodit?
Adame nechci nijak zpochybňovat to s tou RSou, ale jenom tak, jak jsi zjistil, že je to benzínovka?
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce blue misano
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Dnes se mi kámoš přiznal,že ho do kopce vypráskala nějaká stará 145
,jel s xarou 1,6. Chtěl si jí ve stoupání vychutnat,ale nakonec si ho vychutnala 145
.
Naposledy upravil(a) Ladis dne 11.4.2011, pon 20:44, celkem upraveno 1 x.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
tak Xsara 1.6 má tak 90k a to měla 145 v základu (1.4TS.... boxery si už nepamatuju).... Takže si panáček naběh 
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Moje 146 1,4TS měla 103k. Pravda, že to byla těžká kráva. ale jelo to.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
těžká kráva co měla 1160 kg
Jinak máš recht, ty 1.4TS měly fakt 103k, 90k se týká nejslabších boxerů....
viz můj externí mozek: http://www.carfolio.com/search/results/ ... &x=25&y=20
PS: poměr vrtání/zdvih 1,26 mluví za vše
Jinak máš recht, ty 1.4TS měly fakt 103k, 90k se týká nejslabších boxerů....
viz můj externí mozek: http://www.carfolio.com/search/results/ ... &x=25&y=20
PS: poměr vrtání/zdvih 1,26 mluví za vše
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kubas: Já ji měl z Němec s větší výbavou (klima, boční airbagy, prahy, snížená) a byla těžší o 100kg.
Spirpin: začíná mi připadat, že napsaný nejvyšší výkon nebude až tak nejdůležitější hodnota. Záleží v jakém rozsahu otáček ten výkon je, za jakou dobu se k tomuto číslu motor vyšplhá atd. atd. Měl jsem možnost jet s otcovým Rendlíkem s 1,4 100k a bylo to proti 103k v 1,4TS neskutečně líné hovado.
Spirpin: začíná mi připadat, že napsaný nejvyšší výkon nebude až tak nejdůležitější hodnota. Záleží v jakém rozsahu otáček ten výkon je, za jakou dobu se k tomuto číslu motor vyšplhá atd. atd. Měl jsem možnost jet s otcovým Rendlíkem s 1,4 100k a bylo to proti 103k v 1,4TS neskutečně líné hovado.
VW (zkřížené motyky) Golf Plus 1,4 TSI "Adolf"
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
fakt tolik? nebyla to nějaká VTS? Asi mám sklon ostatní auta podceňovat nebo co (holt namyšlenej alfista)Spirpin píše:Benzínová 1.6 v Xsaře mívala 109 k.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Fakt, kolega z bývalý práce má taky Xsaru 1,6 16V, a taky něco kolem 110 poníků.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Alfisti si povídají o koncernu VW
Kubas: Byla to běžná klasická 1.6 používaná v řadě typů Citroënu i Peugeotu 
156 SW 1.9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
