Tlak turba 1.8 Tbi (200k)
Re: Tlak turba u 1750 TBi
Přesně tak. ale třeba to byla setrvačnost ručičky otáčkoměru
taky jsem na to zíral. ale je pravda, že dneska jsem se honil s BMW 7 poprvé 
Alfa Brera 1750 TBi
Re: Tlak turba u 1750 TBi
Ahoj a díky za detailní proměření. ZAjímavé, že u mě je max. 1,2 baru, ať dělám co dělám. Pravda je, že na tak dlouhé trase jsem to nezkoušel a pokud turbo opravdu žije vlastním životem, tak jsem na tuto situaci zřejmě nenarazil. Při mém testování byl motor hodně ohřátý, pořád jsem jen sprintoval a pak zase brzdil
.
159 1750 TBi
Re: Tlak turba 1.8 Tbi (200k)
Tak včera se mi problém objevil znovu (1750 TBi). Jedu zlehka na šestku při nějakých 90km/h, sešlápnu trochu více plynový pedál (ne až na podlahu), ale motor si jaksi odfoukl a netáhnul. Tlak turba byl jen 0,6 baru a i když jsem dal plný plyn, tak se nezvýšil a motor netáhnul. Jakmile jsem plyn na vteřinku povolil a znovu sešlápnul, tak najednou vše fungovalo jak má, tj. tlak 1.2 baru a motor táhnul krásně. Na palubce se nerožnula žádná kontrolka, motor byl zahřátý a teplota venku slabých 20 stupňů, jel jsem klidně, bez závodění (motor určitě nebyl uhnaný). Stalo se mi to už podruhé (poprvé na dvojku, všera na šestku). Mám to nechat být s tím, že může jít o nějakou chybu v software řídicí jednotky a sem tam se to holt stane? Nebo to bude nějaký mechanický problém, který můžu zkontrolovat?
159 1750 TBi
- xjohny
- Štamgast
- Příspěvky: 984
- Registrován: 10.8.2009, pon 22:19
- Bydliště: Litoměřicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak turba 1.8 Tbi (200k)
Jestli to máš v záruce, tak bych určitě zajel do servisu, tím se nic nezkazí. To že ti auto nevystřelí při přidání plynu není úplně normální 
Chevy Tahoe, 2001, 5.3 V8
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Chevy Avalanche, 2002, 5.3 V8
Chevy Blazer, 1999, 4.3 V6
Chevy Camaro, 1979, 5.0 V8 @ chevroletcamaro.cz
ex Alfa Romeo 159, 1.9 JTD
Re: Tlak turba 1.8 Tbi (200k)
neco podobneho jsem mel u 2.0 JTS. Jenze me u toho vetsinou blikala kontrolka porucha motoru nekdy vpohode a nekdy nechtelo tahnout. Kdyz to doslo do faze ze se motor chvel i na volnobeh tak se zjistilo ze je spatne tesneni u vstrikovacu.
Kdo maže ten jede
Ford Mondeo combi - první diesel - úsporné, pohodlné, prostorné. Italové nic takového v této třídě momentálně nemají.
AR GT 2.0JTS Selespeed, 2005 - na prodej
EX: Fiat Panda 1.2 4X4 climbing
EX:Ford Ka
EX: AR 156SW 1.6 2001
Ford Mondeo combi - první diesel - úsporné, pohodlné, prostorné. Italové nic takového v této třídě momentálně nemají.
AR GT 2.0JTS Selespeed, 2005 - na prodej
EX: Fiat Panda 1.2 4X4 climbing
EX:Ford Ka
EX: AR 156SW 1.6 2001
Re: Tlak turba 1.8 Tbi (200k)
petrv: určitě bych to řešil.... může to být cokoliv, třeba nějaká chyba v elektronice plynového pedálu. Ikdyž závadu nenajdou (jakože nenajdou), tak budeš mít papír, žes to chtěl v záruce řešit a třeba ti to pomůže později, až se ten problém projeví naplno....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Tlak turba 1.8 Tbi (200k)
2petrv: povedlo se ti to nějak vyřešit? Docela by mě to zajímalo.
JEEP Renegade 4x4 - 2.0 JTDm
Alfa MiTo 1.4T [ex],Fiat 500 [ex], Alfa GT 1.9JTD [ex], Alfa 159 1750TBi [crash], Honda Civic Coupé [ex], Škoda 120GLS [ex], Škoda 105L [ex], Škoda 120LS [ex], Wartburg 353 [ex]
Alfa MiTo 1.4T [ex],Fiat 500 [ex], Alfa GT 1.9JTD [ex], Alfa 159 1750TBi [crash], Honda Civic Coupé [ex], Škoda 120GLS [ex], Škoda 105L [ex], Škoda 120LS [ex], Wartburg 353 [ex]
Re: Tlak turba 1.8 Tbi (200k)
Podobný problém mělo pár lidí z alfaowner.com a tuším, že ve všech případech to bylo palivové čerpadlo. Tak sonduju, co výměna v servisu Alfa obnáší.
159 1750 TBi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti
