Bohužel ale spojka to má už za sebou. V sepnutém stavu sice neklouzne (na žádný kvalt), ale když se neštrně pustí (což kvůli tlumiči/omezovači není žádný problém), tak se velmi ochtotně protočí
 Ale co, po 200.000 km na to má nárok. Jinak teda naprosto žasnu nad funkcí toho elektronicky ovládaného podvozku. V režimu AUTO je to doslova jako parník. Nerovnosti v podstatě nejsou cítit, bohužel s tím souvisí skutečně obrovské náklony a to jak v příčném, tak i podélném směru (i když ty jsou omezovány gyroskopem v kufru). Prostě režim na maximálně komfortní jízdu. V režimu SPORT je to naopak skoro jak motokára. Pružení obstáravají snad jen pneumatiky. Ale i přesto si určitou míru komfortu auto ponechává. Člověku se ani nechce věřit, že je to auto z roku 92...
 Ale co, po 200.000 km na to má nárok. Jinak teda naprosto žasnu nad funkcí toho elektronicky ovládaného podvozku. V režimu AUTO je to doslova jako parník. Nerovnosti v podstatě nejsou cítit, bohužel s tím souvisí skutečně obrovské náklony a to jak v příčném, tak i podélném směru (i když ty jsou omezovány gyroskopem v kufru). Prostě režim na maximálně komfortní jízdu. V režimu SPORT je to naopak skoro jak motokára. Pružení obstáravají snad jen pneumatiky. Ale i přesto si určitou míru komfortu auto ponechává. Člověku se ani nechce věřit, že je to auto z roku 92...



 
 










 Tak ty jsou teda.
  Tak ty jsou teda. 
