zapalovacia cievka

Odpovědět
epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

zapalovacia cievka

Příspěvek od epsile » 11.6.2011, sob 18:30

zdravim, potrebujem radu od odbornikov :) , dnes som dal naspet povodne sviecky co tam boli, DENSO, samozrejme som ich vypalil nad plynom a ocistil drot. kefou- doslova riadne vypucoval, no ked som vybral sviecku v prvom valci, vsimol som si na nej ze je uplne cista a od benzinu, tak mi hnet doslo ze ten valec asi nejde, tak som oprel sviecku o kostru a nastartoval, iskra samozrejme nesla, tak som skontroloval kabel ku nej no ten je ok, skusim som druhu sviecku tiez nic, tak som vybral cievku vycistil prekontroloval, zalozil nazad no stale nejde, ostava uz len ze je zla zap. cievka, ked som z nej vsetky kable odpojil a dal som to na diag a spustil som test zap. cievky tak bolo pocut take pukanie z nej ako keby prerazalo niekde VN, ale to asi ze bola naprazdno-teda odpojena, skusal som dat aj skusacku na VN postupne no ani v jednej dierke nesvietila hmmm, no tak som to setko pozapajal nazad, okrem 1cky valca, nasrartoval som to a skusal som postupne vytahovat po jednom kable z cievky, na kazdom okrem 1cky preskakovala iskra a aj ma fajne nakopalo :D, cize je cievka KO, napadla ma taka vec este ci to nemoze dako blokovat ECU ale to je asi hovadina, a este jedna vec ma potom napadla tie valce nahodou nejdu tak ze 1cka ide so 4kou, 2ka s 5kou a 3ka s 6tkou sucasne ??? ale to je tiez hovadina :D ma len tak napadlo ze spojim 1cku so 4kou :D:D:D. samozrejme skusat to nebudem !!! ehmm v akom poradi su valce ? je to tak ze od hora 1,2,3, a dolu 4,5,6 ??? lebo na zapal. cievke je 1,2,3,4,6,5. uz pracujem na zhanani druhej cievky. hmmm ani som nevedel ze to ide na 5valcov aj tah je dost dobry. potom, ked to pojde na vsetkych 6valcov tak som strasne zvedavy na tah a urcite sa zlepsi aj chod motora. diky za odpoved.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od Petr147 » 11.6.2011, sob 18:49

co tak dát cívku z jiného válce na původní svíčku s kabelem, aby jsi viděl, jestli bude pálit? Pat a Mat hadra...

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od epsile » 11.6.2011, sob 20:09

no akosi nechapem tej odpovedi, ja tam mam len jednu cievku z ktorej ide 6 kablov a 4 privod, napadlo ma aj skusit tak ze 1valec co mi nejde pripojim miesto druheho na cievku, ale to je blbost asi, predsa to mu si palit v poradi
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od Petr147 » 11.6.2011, sob 20:17

to je blbost... takže tam nemáš cívku, ale rozdělovač... to se ještě dával do 166? :D

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od epsile » 11.6.2011, sob 20:27

nieeee, :D je tam taka skatulka z ktorej ide 6 kablov na sviecky a jeden stvor zilovy privod
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od epsile » 14.6.2011, úte 22:17

zdravim, no dnes som zalozil novu cievku, po nastartovani je zvuk motora ovela lepsi a ani z vyfuku uz tak nepufka ako embecka :D no po cca 5min zacalo dymit z fukarov a z pod kapoty myslel som ze hori motor odtavim otvorim kapotu a len kudol dymu :D, ked dym ustupil kukam jak puk ze co to zdymilo no nevidel som nic, tak som to natocil znova a po 2min zasa kudol dymu niekde zozadu motora od prveho valca, tak som to vypol, v tom prisel kamarat, vravim mu ze akosi mi to dymi, tak sme to natocili, zacalo to dymit, vravi mi ze to nevadi ze ak olej abo voda tam natecena no mne sa to akosi nezdalo bo na 5valcov to nedymilo, no po 5 min to prestavalo dymit az napokon prestalo, cize daky olej abo co, tak sme sa sli previest, prve co som si vsimol tak s vypnutym tym onym, ast ci tcr ci jak sa to vola, auto ma lepsi rozbeh, lepsie reaguje na plyn, zatah ma niekde nad 3500ot, pri 4500 najviac zatlaca do sedaciek, a so zapnutym asr ci tcr, taha pekne od spodu hnet, uplne to vladze na 4ke a 40 aj 5ke a 40km-h a hnet sa rozbehne po zoslapnuti plynu. neviem ale ci taha tak ako ma, nemam s kym porovnat, kamos ma oktavku 2.0 TDI 103KW-285 krutak, mozem to porovnat s nou ? objem aj krutak rovnaky no alfa ma 150kw a oktavka 103 a je aj tasia, alfa ma 1565 a oktavka cez 2000, oktavka je sice 2009 rok a alfa 98, alfa ma cez 300000km hadam a oktavka ani ne 100000 cize to moc zrovnavat asi nemozem ale len priblizne. do kopca sa alfe bohvie ako nechce, po 3000ot je to mrtve no nad 3000 zacina tahat ale ziadna slava, oktavka akonahle pretne 2000ot tak citit zatah a ide aj na petke :D. som ale rad ze cievka co mi prisla je ok,- bral som ju z inzeratu za 50e a ze to ide na vsetky valce, da sa nejak zistit -zmerat vykon motora ?????
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od Kůrkyn » 15.6.2011, stř 23:44

Hele a běží Ti to na 6 válců?

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od epsile » 16.6.2011, čtv 13:16

jj ide to na 6valcov aj to prestalo klepat, no pocut trosku, ten motor ide doslova ok, len tak si sepoce :), aj tah je lepsi, no nezda sa mi akosi ze by to malo plnych 150Kw, s akym auto by to slo porovnat ? moze sa s oktavkou 2.0 TDI 103Kw a 285 krutakom? oktavka je ale rocnik 2009 TOP stav co sa o alfe povedat neda.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.6.2011, čtv 13:40

Ty skochtli by to melo bez problemu natrhnout zadek, porovnatelny by to melo byt s RS :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od epsile » 16.6.2011, čtv 17:21

hmmm, vazne ? lebo RSka viem ako ide, napaldo ma este odpojit vahu vzduchu a tak skusit sa previest, na kolko maju vybehnut otacky, ked motor bezi na volnobeh a naraz ked zoslapnem plyn? vybehnu na 2500, a je jedno ci je zapnute to one asr, ci tsr ci jak sa to vola, ked drzim na takych 2000 a zoslapnem tak to vyleti az na 5000-6000, aj viac ale necem moc stupat aby mi tie rury neroztrhalo na turbo, a este ked pridam napr. na 4000 a pustim plyn tak tak streli niekde od motora, neviem ci to do sania striela alebo niekde z tych rur na turbo, ale uz to ide ovela lepsie jak to slo, predtym to tak pufkalo z vyfuku teraz nie.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od Kůrkyn » 18.6.2011, sob 21:21

Jestli to dáš sám dohromady, tak dostaneš nobelovku za moderní diagnostické metody.

epsile
Nováček

Příspěvky: 193
Registrován: 15.5.2011, ned 18:05

Re: zapalovacia cievka

Příspěvek od epsile » 19.6.2011, ned 09:57

no ono to uz v hromade je :) jazdit sa na nom normalne da, vcera som bol na nom v LC a v pohode, do kopcov to ide krasne, vladze, az na tu spotrebu a akysi smrad v aute od benzinu alebo coho, z fukarov to nejde, skusim popozerat hadicky od nadrze az k motoru, a take zavijanie od pravej strany asi servo.
Alfa Romeo 166-2.0-V6-TB
150KW, 204PS
Full vybava

Odpovědět

Zpět na „166“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host